مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غذای فضانوردان چه شکلی است؟

[ad_1]

 

غذای فضانوردان چه شکلی است؟

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۰

 

حتما غذاهای لقمه‌ای (Food Bar) را دیده‌اید. خوراکی‌هایی که فضای بسیار کمی به خودشان اختصاص می‌دهند و تمام نیاز مصرف کننده را هم برطرف می‌کنند. حالا قرار است از همین نوع خوراکی‌ها برای فضانوردان هم استفاده شود.

به گزارش ستاره ها؛ فضانوردانی که تا چند وقت دیگر از طریق کپسول فضایی Orion به کره‌ی ماه می‌روند از این مدل خوراکی‌ها استفاده خواهند کرد. غذاهای لقمه‌ای فضانوردان کالری مورد نیاز بدن آن‌ها را تامین می‌کنند.

 

 غذای فضانوردان چه شکلی است؟

 

 

البته غذاهایی که در ایستگاه فضایی بین‌المللی به فضانوردان داده می‌شود از خوراکی‌های کپسول فضایی Orion‌ بهترند. در ایستگاه فضایی بین‌المللی غذاهای تازه‌تر، نوشیدنی و ۲۰۰ نوع خوردنی مختلف وجود دارد؛ اما چون Orion فضای کمتری دارد باید از خوراکی‌های جمع و جورتری در آن استفاده کرد.
 

 غذای فضانوردان چه شکلی است؟

غذاهای لقمه‌ای فضانوردان نیاز به نگهداری خاصی ندارند و آن‌قدری کالری دارند که رژیم غذایی فضانوردان را خراب نکنند. همچنین دور ریز این خوراکی‌ها بسیار کم است و حمل آن‌ها هم خیلی آسان خواهد بود. البته ناسا برای درست کردن چنین خوراکی‌هایی از دانشمندان و محققان مختلف استفاده کرده تا بتوانند غذاهایی درست کنند که از نظر مزه و تامین کالری مورد نیاز فضانوردان مناسب باشند.

مرجع : مجله دیجی کالا

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چه زنی ایده آل مردان است؟ همسر مورد علاقه آقایان چه کسی است؟ این که فکر کنید هر مردی سلیقه خاص خودش را دارد و شیر سرد بهتر است یا شیر گرم؟ شیر را چه موقع و …شیر سرد مزاج شیر سرد است و در جهت استحکام و تقویت اعضای بدن بسیار مفید است دکتر سیمرغ دو زن در دو طرف معامله وجود دارد؛ یکی مادر اصلی و دیگری مادر رضاعی اولی دهنده تخمک است فال روزانه فال روز، فال امروز، فال روزانه متولدین فروردین ماه فال روزانه متولدین فروردین ماه حس تازه ای از آزادی چه زنی ایده آل مردان است؟ همسر مورد علاقه آقایان چه کسی است؟ این که فکر کنید هر مردی سلیقه خاص خودش را دارد و ممکن است شیر سرد بهتر است یا شیر گرم؟ شیر را چه موقع و چگونه مصرف شیر سرد مزاج شیر سرد است و در جهت استحکام و تقویت اعضای بدن بسیار مفید است دکتر نیستانی سیمرغ دو زن در دو طرف معامله وجود دارد؛ یکی مادر اصلی و دیگری مادر رضاعی اولی دهنده تخمک است و فال روزانه فال روز، فال امروز، سیمرغ فال روزانه سیمرغ هر روز بروز می شود فال روزانه بر اساس گردش ستارگان کار می کند، به همین جهت آیا می دانید♦ مطالب علمی☺ آیا می دانید می‌گویند اکستنشن مو کاملا بی‌خطر است اما من این نظریه را اصلا قبول ندارم این روش هم ضررهای شپش چه شکلی و چه رنگ خدا چه شکلی است کوس زن چه شکلی است ایفون چه شکلی است کره ی زمین چه شکلی دارد؟ بواسیر چه شکلی است چه شکلی با زبان انگلیسی تریگلیسیرید چه شکلی است



لینک منبع :غذای فضانوردان چه شکلی است؟

Images for غذای فضانوردان چه شکلی است؟ غذای فضانوردان چه شکلی است؟ - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../غذای-فضانوردان-چه-شکلی-است؟/‎Cached6 دسامبر 2016 ... حتما غذاهای لقمه‌ای (Food Bar) را دیده‌اید. خوراکی‌هایی که فضای بسیار کمی به خودشان اختصاص می‌دهند و تمام نیاز مصرف کننده را هم برطرف می‌کنند. خوراک فضانوردان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/خوراک_فضانوردان‎Cached Similarخوراک فضانوردان یا غذای فضایی مواد غذایی است که فضانوردان در طول ماموریت ... این غذاها چندان باب میل فضانوردان نبود و آنها پس از چند روز از طعم و شکل این غذاها بیزار ... غذای فضانوردان چه شکلی است!؟ + تصاویر titre1.ir/fa/news/113927/غذای-فضانوردان-چه-شکلی-است-تصاویر‎Cached7 دسامبر 2016 ... گروه دانش «تیتریک»؛ قرار است از همین نوع خوراکی‌ها برای فضانوردان هم استفاده شود . فضانوردانی که تا چند وقت دیگر از طریق کپسول فضایی ... غذای فضانوردان چه شکلی است؟ - تکنونیوز techno-news.ir/1396/01/11/غذای-فضانوردان-چه-شکلی-است؟/ غذاهای لقمه‌ای فضانوردان نیاز به نگهداری خاصی ندارند و آن‌قدری کالری دارند که رژیم غذایی فضانوردان را خراب نکنند. همچنین دور ریز این خوراکی‌ها بسیار کم است و حمل آن‌ها ... غذای فضانوردان در ایستگاه فضایی بین‌المللی چه شکلی است؟ www.niksalehi.com/.../غذای-فضانوردان-در-ایستگاه-فضایی-بین‌ا.html غذاهای لقمه‌ای فضانوردان نیاز به نگهداری خاصی ندارند و آن‌قدری کالری دارند که رژیم غذایی فضانوردان را خراب نکنند. همچنین دور ریز این خوراکی‌ها بسیار کم است و حمل آن‌ها ... غذای فضانوردان چه شکلی است؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/671723/غذای-فضانوردان-چه-شکلی-است/ غذای فضانوردان چه شکلی است؟ مجید نوردوست: حتما غذاهای لقمه‌ای (Food Bar) را دیده‌اید. خوراکی‌هایی که فضای بسیار کمی به خودشان اختصاص می‌دهند و تمام نیاز مصرف ... غذای فضانوردان در ایستگاه فضایی بین‌المللی چه شکلی است؟ www.24khabar.com/.../غذای-فضانوردان-در-ایستگاه-فضایی-بین‌المللی-چه-شکلی-است/ 9 دسامبر 2016 ... غذای فضانوردان , حتما غذاهای لقمه‌ای (Food Bar) را دیده‌اید. خوراکی‌هایی که فضای بسیار کمی به خودشان اختصاص می‌دهند و تمام نیاز مصرف کننده را هم ... غذای فضانوردان چه شکلی است؟ - خرداد نیوز khordadnews.ir/fa/news/192047/غذای-فضانوردان-چه-شکلی-است‎Cached10 دسامبر 2016 ... به گزارش خرداد به نقل از تهران‌پرس فضانوردانی که تا چند وقت دیگر از طریق کپسول فضایی Orion به کره‌ی ماه می‌روند از این مدل خوراکی‌ها استفاده ... غذای فضانوردان چه شکلی است؟ | حتما غذاهای لقمه ای (Food Bar) - قطره www.ghatreh.com/news/nn34958904/غذای-فضانوردان-شکلی-است 8 دسامبر 2016 ... غذای فضانوردان چه شکلی است؟ حتما غذاهای لقمه ای (Food Bar) را دیده اید. خوراکی هایی که فضای بسیار کمی به خودشان اختصاص می دهند و تمام نیاز ...