مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، تحقیق جدید نشان می دهد میزان بالاتر پروتئین و نمک در غذا و همچنین حجم غذای مصرفی می تواند منجر به چرت های طولانی تر می شود.

محققان موسسه تحقیقاتی «اسکریپز» آمریکا سیستمی را ایجاد کرده اند که می تواند هر دو رفتارهای خواب و تغذیه پشه های میوه را اندازه گیری کند و دریافته اند که همانند انسان ها، حشرات هم بعد از دوره طولانی تر مصرف وعده های غذایی بزرگ تر، می خوابند.

مطالعات بیشتر آشکار ساخته اند که برخی انواع غذاها موجب بروز خواب بعد از غذا می شوند.

برای فهم بهتر این رابطه، «ویلیام جا» و تیمش سیستم «فعالیت گزارش CAFE»، را ابداع کردند، سیستمی که امکان ردیابی مصرف غذا و حرکت حشره را امکان پذیر می سازد.

در این مطالعه به حشرات غذای حاوی پروتئین، نمک و قند داده شد. مطالعه نشان داد تنها پروتئین و نمک عامل تاثیرگذار در خواب بعد از وعده غذایی بودند و این نوع خواب می تواند از طریق برخی انواع غذاها تنظیم شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی هدهدنیوز جست و جوگر خبر هدهدهدهدنیوز یک موتور جستجوی خبر است تمامی اخبار بدون دخالت انسانی توسط نرم افزار پایگاه خبری تحلیلی امرولهپایگاه خبری امروله امام جمعه شهرستان صحنه گفت تمدید تحریم داماتو توسط دولت آمریکا سلامت چین و چروک مانند مرگ، شتری است که در هر خانه ای می نشیند و گریزی از آن نیست اما ما می راسخون یار همیشه همراه صفحه اصلیامام مهدی علیه‌السلام من خاتم اوصیا هستم و خداوند به‌واسطه من، بلا را از خانواده و ۵ عامل اساسی در بروز سرطان سرطان به عنوان یکی از بیماری های مزمن و شایع در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده استعلت سوزن سوزن شدن دست و پا و راه درمانعلت سوزن سوزن شدن دست و پا و راه درمان علت سوزن سوزن شدن دست و پا و راه درمان احساس الف مدیر عامل بانک صادرات ایران تعیین شدهیأت مدیره بانک صادرات ایران در حکمی سیاوش زراعتی را به عنوان مدیر عامل این بانک آغاز به کار سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی …آغازبهکارسامانهآغاز به کار سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی ثنا در هرمزگانشهرخبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهانبشار اسد حلب آخرین امید تروریست‌ها و حامیانشان بود که از دستشان رفت رئیس جمهور سوریه پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای هدهدنیوز جست و جوگر خبر هدهد هدهدنیوز یک موتور جستجوی خبر است تمامی اخبار بدون دخالت انسانی توسط نرم افزار جستجوگر جمع پایگاه خبری تحلیلی امروله پایگاه خبری امروله امام جمعه شهرستان صحنه گفت تمدید تحریم داماتو توسط دولت آمریکا یعنی سلامت چین و چروک مانند مرگ، شتری است که در هر خانه ای می نشیند و گریزی از آن نیست اما ما می توانیم راسخون یار همیشه همراه صفحه اصلی امام مهدی علیه‌السلام من خاتم اوصیا هستم و خداوند به‌واسطه من، بلا را از خانواده و ۵ عامل اساسی در بروز سرطان سرطان به عنوان یکی از بیماری های مزمن و شایع در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است علت سوزن سوزن شدن دست و پا و راه درمان علت سوزن سوزن شدن دست و پا و راه درمان علت سوزن سوزن شدن دست و پا و راه درمان احساس سوزن سوزن الف مدیر عامل بانک صادرات ایران تعیین شد هیأت مدیره بانک صادرات ایران در حکمی سیاوش زراعتی را به عنوان مدیر عامل این بانک منصوب کرد آغاز به کار سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی ثنا در آغازبهکار آغاز به کار سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی ثنا در هرمزگان شهرخبر تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان بشار اسد حلب آخرین امید تروریست‌ها و حامیانشان بود که از دستشان رفت رئیس جمهور سوریه گفت



لینک منبع :میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی

میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../میزان-بالای-نمک-و-پروتئین-غذا-عامل-چرت-نیمروزی‎Cached8 دسامبر 2016 ... مطالعات بیشتر نشان داده اند که برخی انواع غذاها موجب خواب پس از غذا می شوند. میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی | دیدبان ایران www.didbaniran.ir/.../8283-میزان-بالای-نمک-پروتئین-غذا-عامل-چرت-نیمروزی‎Cached8 دسامبر 2016 ... به گزارش اپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تحقیق جدید نشان می دهد میزان بالاتر پروتئین و نمک در غذا و همچنین حجم غذای مصرفی می تواند منجر ... میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی | کوکا www.coca.ir/نمک-پروتئین-چرت-نیمروزی/ عامل اصلی چرت نیمروزی چیست ؟ ، آیا چرت نیمروزی فشارخون را بالا می برد ؟ ، آیا چرت نیمروزی مفید است یا مضر ؟ میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی - خبرگزاری مهر www.shahrekhabar.com/medical/148116432067018 8 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، تحقیق جدید نشان می دهد میزان بالاتر پروتئین و نمک در غذا و همچنین حجم غذای مصرفی می تواند منجر به چرت های طولانی تر می ... میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../میزان-بالای-نمک-Ùˆ-پروتئین-غذا-عامل-چرت-نیمروزی... تحقیق جدید نشان می دهد میزان بالاتر پروتئین و نمک در غذا و همچنین حجم غذای مصرفی می تواند منجر به چرت های طولانی تر می شود. میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=37728‎Cached8 دسامبر 2016 ... مطالعات نشان می دهد؛میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزیمطالعات بیشتر نشان داده اند که برخی انواع غذاها موجب خواب پس از غذا می ... میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی darunama.com/.../میزان-بالای-نمک-و-پروتئین-غذا-عامل-چرت-نیمروزی‎Cachedمطالعات بیشتر نشان داده اند که برخی انواع غذاها موجب خواب پس از غذا می شوند. به گزارش خبرنگار مهر، تحقیق جدید نشان می دهد میزان بالاتر پروتئین و نمک در غذا و ... میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی | تهران پرس tehranpress.com/.../میزان-بالای-نمک-و-پروتئین-غذا-عامل-چرت-نیمروزی/‎Cached8 دسامبر 2016 ... به گزارش تهران پرس، تحقیق جدید نشان می دهد میزان بالاتر پروتئین و نمک در غذا و همچنین حجم غذای مصرفی می تواند منجر به چرت های طولانی تر می شود ... میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی - مرکز اطلاعات دارویی ... www.daroughaza.com/view-58128.html‎CachedTAG_SHOW_TYPE_60_TAG%} به گزارش داروغذا از مهر، تحقیق جدید نشان می دهد میزان بالاتر پروتئین و نمک در غذا و همچنین حجم غذای مصرفی می تواند منجر به چرت های ... میهن مگ - میزان بالای نمک و پروتئین غذا عامل چرت نیمروزی https://mihanmag.com/.../میزان_بالای_نمک_و_پروتئین_غذا_عامل_چرت_نیمروزی‎Cached15 مه 2017 ... میزان بالای نمک و پروتئین رژیم غذایی عامل چرت و این راه مطالعات دیگر نشان داده اند که برخی از انواع مواد غذایی, علت خواب بعد از غذا. آخرین اخبار ...