مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس

[ad_1]

وب سایت کلیک: گوگل به انتظارها پایان داد. این شرکت با روشی جدید قصد دارد تا حجم به روز رسانی های نرم افزارهای اندرویدی معروف را تا ۶۵ درصد کاهش دهد تا فضای زیادی از گوشی کاربران توسط این بروزرسانی ها اشغال نشود.

 

 کاهش 65 درصدی حجم به روزرسانی اپلیکیشن های گوگل

گوگل همواره در تلاش بوده تا به این انتظار به حق کاربران که کاهش حجم به روزرسانی اپلیکیشن های اندرویدی گوگل بوده است، پاسخ دهد .این شرکت، روز سه‌شنبه اعلام کرد با استفاده از روش جدید، حجم به روزرسانی‌ها را تا ۶۵ درصد کاهش خواهد داد.

البته روشی که گوگل برای کاهش حجم به کار می‌گیرد، کمی پیچیده است. اپلیکیشن‌های اندروید به‌طور کلی آرشیوهای ZIP هستند که تابع استانداردهای خاصی هستند. خود این آرشیوها توسط روشی به نام Deflate فشرده‌سازی می‌شوند و به همین دلیل، شناسایی تغییرات به روزرسانی‌ها در آن‌ها دشوار است.

اما گوگل در روش جدید که پچ کردن فایل به فایل نام دارد، تلاش می‌کند این پروسه را بهبود ببخشد. با استفاده از این روش، تغییرات به‌خوبی شناسایی می‌شوند و درون پکیج APK قرار می‌گیرند. در تصویر زیر بعضی از فشرده‌سازی‌های اخیر گوگل را مشاهده می‌کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نحوه هک کردن رمز افراد؟تصاویرممکن است وقتی لپ تاپ خود را روشن می‌کنید و شبکه‌های وای فای را جستجو می‌کنید، لپ تاپ بازداشت علیرضا صلحی، پزشک معروف تبریزی به …علیرضا صلحی، پزشک معروف تبریزی، خود متهم به قتل خانواده اش شد به گزارش صدای میانه به پایگاه خبری تحلیلی پاپایا زیارت عاشورا یک تفاوت اساسی با دیگر زیارات معصومین ع مثل زیارت جامعه کبیره و دارداخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت از منظر شناسایی مسائل و چالش‌ها بی‌تردید قالب وبلاگ ادبیات قالب شعرموضوع قالب عمومی ادبیات شعر و مشاعره و وضوح نمایش حجم قالب متوسطکد نمایش افراد آنلاین پیچکاین ابزار حرفه ای برای اولین بار در سایت ایران اسکین طراحی و پیاده سازی شد و پس از آن سرگرمی پورتال خبری و سبک زندگیشعر، نشانه یک زندگی عالی و بشری است مردم با خیال زندگی می کنند و بهترین چیزی که خیال نحوه هک کردن رمز افراد؟تصاویر ممکن است وقتی لپ تاپ خود را روشن می‌کنید و شبکه‌های وای فای را جستجو می‌کنید، لپ تاپ شما بازداشت علیرضا صلحی، پزشک معروف تبریزی به اتهام قتل خانواده علیرضا صلحی، پزشک معروف تبریزی، خود متهم به قتل خانواده اش شد به گزارش صدای میانه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاپایا زیارت عاشورا یک تفاوت اساسی با دیگر زیارات معصومین ع مثل زیارت جامعه کبیره و دارد اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت از منظر شناسایی مسائل و چالش‌ها بی‌تردید زنان و قالب وبلاگ ادبیات قالب شعر موضوع قالب عمومی ادبیات شعر و مشاعره و وضوح نمایش حجم قالب متوسط کد نمایش افراد آنلاین پیچک این ابزار حرفه ای برای اولین بار در سایت ایران اسکین طراحی و پیاده سازی شد و پس از آن سایت سرگرمی پورتال خبری و سبک زندگی شعر، نشانه یک زندگی عالی و بشری است مردم با خیال زندگی می کنند و بهترین چیزی که خیال را تحت é é é



لینک منبع :خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس

خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../خبرخوش-برای-کاربران-اندروید-و-پایان-یک-کابوس 8 دسامبر 2016 ... گوگل به انتظارها پایان داد. این شرکت با روشی جدید قصد دارد تا حجم به روز رسانی های نرم افزارهای اندرویدی معروف را تا ۶۵ درصد کاهش دهد تا فضای ... داتیس - خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس - داتیس www.dateesco.com/خبرخوش-کاربران-اندروید-پایان/‎Cached8 دسامبر 2016 ... خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس گوگل به انتظارها پایان داد. این شرکت با روشی جدید قصد دارد تا حجم به روز رسانی های نرم افزارهای ... خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس!+عکس | پایگاه ... www.rishenews.com/news/32158 10 دسامبر 2016 ... خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس!+عکس. گوگل به انتظارها پایان داد. این شرکت با روشی جدید قصد دارد تا حجم به روز رسانی های نرم ... خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس!+عکس | گوگل - قطره www.ghatreh.com/.../خبرخوش-برای-کاربران-اندروید-پایان-کابوس-عکس 10 دسامبر 2016 ... خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس!+عکس. گوگل به انتظارها پایان داد. این شرکت با روشی جدید قصد دارد تا حجم به روز رسانی های نرم ... خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../خبرخوش-برای-کاربران-اندروید-و-پایان-یک-کابوس/ 8 دسامبر 2016 ... خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس. گوگل به انتظارها پایان داد. این شرکت با روشی جدید قصد دارد تا حجم به روز رسانی های نرم افزارهای ... خبرخوش برای کاربران اندروید پایان یک کابوس - onvansho onvansho.ir/result/خبرخوش-برای-کاربران-اندروید-پایان-یک-کابوس.html خبر خوش برای کاربران اندروید گوگل به انتظارها پایان البته این روش یک نقطه . دانلود رمان کابوس های شبانه دانلود رمان کابوس های آن عمر من نیز به پایان می برای موبایل ... خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس!+عکس khabarezendeh.com/.../خبرخوش-برای-کاربران-اندروید-و-پایان-یک-کابوس-عکس-2225351.html گوگل به انتظارها پایان داد. این شرکت با روشی جدید قصد دارد تا حجم به روز رسانی های نرم افزارهای اندرویدی معروف را تا ۶۵ درصد کاهش دهد تا فضای زیادی از گوشی ... آخرین خبر | خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس گوگلی akharinkhabar.com/.../خبرخوش-برای-کاربران-اندروید-و-پایان-یک-کابوس-گوگلی‎Cachedکلیک/ گوگل به انتظارها پایان داد. این شرکت با روشی جدید قصد دارد تا حجم به روز رسانی های نرم افزارهای اندرویدی معروف را تا ۶۵ درصد کاهش دهد تا فضای زی... خبرخوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس!+عکس - پایگاه ... tnews.ir/news/10da75736452.html پایگاه خبری ریشه : وب سایت کلیک: گوگل به انتظارها پایان داد. ... معروف را تا ۶۵ درصد کاهش دهد تا فضای زیادی از گوشی کاربران توسط این بروزرسانی ها اشغال نشود. جام‌جم آنلاین - خبر خوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس ... sahebkhabar.ir/.../خبر-خوش-برای-کاربران-اندروید-و-پایان-یک-کابوس-گوگلی‎Cachedکاهش 65 درصدی حجم به روزرسانی اپلیکیشن های گوگل. خبر خوش برای کاربران اندروید و پایان یک کابوس گوگلی. گوگل به انتظارها پایان داد. این شرکت با روشی ...