مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی

[ad_1]
وب سایت آوای سلامتی: بیسکویت آمارتی از مغز پودر بادام تهیه می شود و به همین دلیل درصد چربی بالایی دارد اما شما می توانید از بیسکویتی که از مغز هسته زردآلو تهیه شده و درصد چربی کمتری دارد, استفاده نمایید.

مواد لازم:

 

  •  بیسکویت بادامی آمارتی : 8 عدد
  •  شیر نارگیل : 4 قاشق غذاخوری
  •  تمشک : 225 گرم
  •  ماست شیرین : 300 میلی لیتر
  •  اسانس بادام : 1 قاشق چای خوری
  •  خامه کم چرب : 300 میلی لیتر
  •  بادام پرک تفت داده شده : 15 گرم
  • پودر کاکائو : 1 قاشق چای خوری

 

دسر میوه ای بادامی 

 

طرز تهیه:

1. بیسکویت ها را داخل کاسه ای بریزید و با استفاده از سر وردنه , آن ها را به قطعات کوچک خرد نمایید .

2. بیسکویت ها را به نسبت مساوی بین 4 لیوان مخصوص پذیرایی تقسیم نمایید . شیر نارگیل را روی آن ها بریزید و به مدت 30 دقیقه کنار بگذارید تا بیسکویت ها کاملا نرم شوند .

3. روی بیسکویت ها یک لایه تمشک جهت تزیین نگه دارید . سپس به اندازه کافی خامه روی تمشک ها بریزید تا کاملا روی آن ها را بپوشاند .

4. ماست شیرین را با اسانس بادام مخلوط نمایید و روی خامه بریزید . سپس آن را به مدت 30 دقیقه داخل یخچال بگذارید تا خنک شود .

5. قبل از آن که دسر را سرو نمایید , روی آن بادام پرک تفت داده و پودر کاکائو بپاشید .

6. روی دسر را با تمشک هایی که از قبل نگه داشته اید , تزیین نمایید .

توصیه سرآشپز:

دسر میوه ای بادامی را می توان با انواع میوه تابستانی تهیه نمود . اگر میوه ها یخ زده هستند به همان صورت از آن ها استفاده نمایید . به این ترتیب یخ میوه ها آب می شود و بیسکویت ها در این آب خیس می خورند و طعم فوق العاده خوشمزه ای پیدا می نمایند .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه انواع شیرینی خشک آموزش شیرینی پزیطرز تهیه شیرینی ذرت طرز تهیه فوندوی شکلاتی؛ دسری گرم برای بعد از غذا طرز تهیه شیرینی طرز تهیه انواع شیرینی خشک آموزش شیرینی پزی طرز تهیه شیرینی ذرت طرز تهیه فوندوی شکلاتی؛ دسری گرم برای بعد از غذا طرز تهیه شیرینی نان



لینک منبع :بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی

بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../بیسکویت-آمارتی-دسر-میوه‌ای-بادامی‎Cached9 دسامبر 2016 ... بیسکویت آمارتی از مغز پودر بادام تهیه می شود و به همین دلیل درصد چربی بالایی دارد اما شما می توانید از بیسکویتی که از مغز هسته زردآلو تهیه شده و ... Images for بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی - کمونه kamooneh.com/fa/news/102143/بیسکویت-آمارتی-دسر-میوه‌ای-بادامی 10 دسامبر 2016 ... بیسکویت آمارتی از مغز پودر بادام تهیه می شود و به همین دلیل درصد چربی بالایی دارد اما شما می توانید از بیسکویتی که از مغز هسته زردآلو تهیه شده و ... بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی - خبرلند khabarland.com/news/9468/بیسکویت-آمارتی-دسر-میوه‌ای-بادامی‎Cached16 دسامبر 2016 ... بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی بیسکویت آمارتی از مغز پودر بادام تهیه می شود و به همین دلیل درصد چربی بالایی دارد اما شما می توانید از ... بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی - کمونه | دمادم https://damadam.ir/news/بیسکویت-آمارتی-دسر-میوه‌ای-بادامی/4937539 بیسکویت آمارتی از مغز پودر بادام تهیه می شود و به همین دلیل درصد چربی بالایی دارد اما شما می توانید از بیسکویتی که از مغز هسته زردآلو تهیه شده و درصد ... بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی - میهن مگ https://mihanmag.com/.../بیسکویت_آمارتی؛_دسر_میوه_ای_بادامی‎Cached9 دسامبر 2016 ... بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی. جمعه, 19 آذر ماه 1395 در 07:08:36 سایت سلامت صدا: بیسکویت amarth از مغز بادام پودر تهیه می شود به همین دلیل ... طرز تهیه بیسکویت آمارتی، دسر میوه ای بادامی +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-بیسکویت-آمارتی،-دسر-میوه-ای-با.html‎Cached25 ا کتبر 2016 ... دسر میوه ای بادامی بیسکویت آمارتی از مغز پودر بادام تهیه می شود و به همین دلیل درصد چربی بالایی دارد اما شما می توانید از بیسکویتی که از مغز ... بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/145020/بیسکویت-آمارتی-میوه-بادامی.html 9 دسامبر 2016 ... بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه‌ای بادامی - وب سایت آوای سلامتی: بیسکویت آمارتی از مغز پودر ب-بیسکویت-آمارتی-میوه-بادامی. دسر میوه‌ای بادامی - آشپزی ashpazi.ir/recipes/دسر-میوه‌ای-بادامی 13 مارس 2017 ... دسر میوه‌ای بادامی. مواد لازم. بیسکویت بادامی آمارتی : 8 عدد; شیر نارگیل : 4 قاشق غذاخوری; تمشک : 225 گرم; ماست شیرین : 300 میلی لیتر; اسانس ... بیسکویت آمارتی؛ دسر میوه ای بادامی - هشدار نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/644075662267.html 9 دسامبر 2016 ... وب سایت آوای سلامتی: بیسکویت آمارتی از مغز پودر بادام تهیه می شود و به همین دلیل درصد چربی بالایی دارد اما شما می توانید از بیسکویتی که از مغز ...