مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انقوزه برای درمان فشار خون موثر است

[ad_1]
انقوزه برای درمان فشار خون موثر است

خبرگزاری آریا-از گیاه انقوزه در بیشتر کشورهای جهان به خصوص هند استفاده فراوانی می شود و به علت بوی تند و بدی که دارد، در ظرف های دربسته نگهداری می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا،این گیاه خاصیت دارویی و غذایی متعدد دارد که در این متن به نقل از سایت «هلث مد» به آن اشاره شده است.

 

▪ از این گیاه برای درمان اختلالات عصبی در کودکان استفاده می شود.

▪ خاصیت مسکن دارد و در کاهش فشارخون و درمان بیماری های قلبی عروقی موثر است.

▪ نفخ بر است و به هضم غذا کمک می کند.

▪ مصرف آن از حمله های هیستری جلوگیری می کند.

 

▪ مصرف آن پس از زایمان برای مادر بسیار مفید است.

▪ برای رفع دندان درد، مقداری از آن را با آب لیمو مخلوط کنید و با پنبه روی دندان قرار دهید.

▪ از آن جا که خاصیت آنتی بیوتیک دارد و مانع از رشد میکروب می شود، از آن به عنوان نگه دارنده در ترشی ها استفاده می شود.

 

▪ ناراحتی های تنفسی مانند آسم، سیاه سرفه و برونشیت را برطرف می کند.

 

▪ برای درمان یبوست بسیار مفید است.

 

▪ عفونت های قارچی روده را برطرف می کند.

▪ از آن جا که مصرف این گیاه در برخی افراد حالت تهوع، سرگیجه، سوزش معده و... ایجاد می کند، بهتر است با نظارت پزشک مصرف شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گیاهانی که فشار خون را درمان می کننددرمان فشار خون بالا علائم فشار خون بالا فشار خونفشار خون بالادرمان فشار خونعوامل درمان بواسیر با داروهای گیاهیدرمان بواسیر با داروهای گیاهی بواسیرهموروئید، بیماری دردناکی است که باعث التهاب و شیمی برای دانشجویان گزارش کار آزمایشگاه آلی نام استیک انیدرید نام دیگر استیل اکسید فرمول مولکولی جرم ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمان بیماریها بدون مصرف دارو ‌طب اسلامی گیاه …موز به افرادی که دارای فشار خون بالایی هستند کمک می کند همچنین خطر حملات قلبی را کاهش سیستم مسلح کنندهعلوم نظامى دستگاه مسلح کننده پروانه گیاهانی که فشار خون را درمان می کنند درمان فشار خون بالا علائم فشار خون بالا فشار خونفشار خون بالادرمان فشار خونعوامل فشار خون درمان بواسیر با داروهای گیاهی درمان بواسیر با داروهای گیاهی بواسیرهموروئید، بیماری دردناکی است که باعث التهاب و بزرگ شیمی برای دانشجویان گزارش کار آزمایشگاه آلی نتیجه گیری با نحوه تولید استانیلید که یک داروی شیمیایی و یکی از ارکان تولید استامینوفن است ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمان بیماریها بدون مصرف دارو ‌طب اسلامی وسنتی حکیم گیاه درمانیزیرهزعفرانزرشکالوگوجهسیرپیازسبزیکلمکدو موز به افرادی که دارای فشار خون بالایی هستند کمک می کند همچنین خطر حملات قلبی را کاهش می دهد سیستم مسلح کنندهعلوم نظامى دستگاه مسلح کننده پروانه مسلح



لینک منبع :انقوزه برای درمان فشار خون موثر است

انقوزه برای درمان فشار خون موثر است - بیتوته www.beytoote.com/health/cure-herbaceous/asafetida.html‎Cached Similarعلت فشار خون درمان فشار خون بالااداروی فشارخون,درمان فشار خون پایین,داروهای ضد فشار خون,فشار خون,درمان فشار خون,داروی فشار خون,انقوزه,خواص انقوزه,خاصیت انقوزه ... انقوزه برای درمان فشار خون موثر است - پارست www.parset.com/C3484_انقوزه_برای_درمان_فشار_خون_موثر_است.html‎Cachedانقوزه برای درمان فشار خون موثر است. خواص درمانی پنیرک. از گیاه انقوزه در بیشتر کشورهای جهان به خصوص هند استفاده فراوانی می شود و به علت بوی تند و بدی که دارد، ... انقوزه برای درمان فشار خون موثر است | | linkchee.com/jg6a4aaaaaaia/‎Cached31 دسامبر 2016 ... انقوزه برای درمان فشار خون موثر است. خواص درمانی پنیرک. از گیاه انقوزه ... در کاهش فشارخون و درمان بیماری های قلبی عروقی موثر است. ? نفخ بر است ... انقوزه برای درمان فشار خون موثر است | از گیاه انقوزه در بیشتر - قطره www.ghatreh.com/news/.../انقوزه-برای-درمان-فشار-خون-موثر-است 9 دسامبر 2016 ... از گیاه انقوزه در بیشتر کشورهای جهان به خصوص هند استفاده فراوانی می شود و به علت بوی تند و بدی که دارد، در ظرف هØ. خبرگزاری آریا - انقوزه برای درمان فشار خون موثر است www.aryanews.com/News/.../انقوزه-برای-درمان-فشار-خون-موثر-است 9 دسامبر 2016 ... انقوزه برای درمان فشار خون موثر است. خبرگزاری آریا-از گیاه انقوزه در بیشتر کشورهای جهان به خصوص هند استفاده فراوانی می شود و به علت بوی تند و ... گیاه دارویی آنقوزه - نمایشگر دسته ای مطالب zahedan.irib.ir/نمایش-محتوای-تولیدات...2/pop_up?_...‎Cachedآنقوزه معمولا بصورت قرص برای درمان برونشیت، تنگی نفس، سیاه‌سرفه و دیگر ... آنقوزه همچنین پایین آورنده فشار خون و رقیق کننده آن است. مشهور است که این گیاه برای اختلالات عصبی موثر است و ممکن است باعث اصلاح عکس‌العمل روان‌تنی گردد.آنقوزه ... نسخه های گیاهی برای کاهش فشار خون - نمناک namnak.com/کاهش-فشار-خون.p20338‎Cachedزالزالک : یک درمان گیاهی مؤثر برای کاهش فشار خون است که هزاران سال در طب سنتی ... بطورکلی کرفس ادرارآور است و به همین دلیل در پایین آوردن فشارخون موثر می باشد. آخرین خبر | شفاخونه/ درمان فشار خون با گیاه انقوزه - خراسان www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1052389...‎Cached26 سپتامبر 2014 ... از این گیاه برای درمان اختلالات عصبی در کودکان استفاده می شود. ▫ خاصیت مسکن دارد و در کاهش فشارخون و درمان بیماری های قلبی عروقی موثر است. پایگاه خبری پیارم » انقوزه برای درمان فشار خون موثر است www.piyarom.ir/2826/1391-10-28-18-26-11/‎Cachedانقوزه برای درمان فشار خون موثر است از گیاه انقوزه در بیشتر کشورهای جهان به خصوص هند استفاده فراوانی می شود و به علت بوی تند و بدی که دارد، در ظرف های دربسته ... انقوزه برای درمان فشار خون موثر است - ایمپریا imperia.ir/.../asafetida-is-effective-for-the-treatment-of-hypertension‎Cachedانقوزه برای درمان فشار خون موثر است. خواص درمانی پنیرک. از گیاه انقوزه در بیشتر کشورهای جهان به خصوص هند استفاده فراوانی می شود و به علت بوی تند و بدی که دارد، ...