مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر | هواپیمای موتور ترکیبی ناسا

[ad_1]

تصویر | هواپیمای موتور ترکیبی ناسا

دانش > فضا - همشهری آنلاین:
سازمان فضایی ناسا برای اولین‌ بار طرح جدید هواپیمای اقتصادی با قرارگیری موتورها در انتهای بدنه را مورد آزمایش قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، دانشمندان سازمان فضایی ناسا مهمترین ویژگی طرح جدید بدنه در هواپیمای D8 را علاوه بر کاهش چشمگیر مصرف سوخت در برابر وزن، در مواردی همچون تخلیه و بارگیری آسان‌تر، پرواز آرام‌تر و تیک‌آف به مراتب نرم‌تر می‌دانند.

هواپیمای D8 برای پرواز با سرعت 936 کیلومتر و با 180 مسافر در شعاع پرواز 5500 کیلومتر طراحی شده است.

هواپیمای موتور ترکیبی ناسا

طرح جدید هواپیما با موتور ترکیبی با موفقیت در لابراتوار و تونل باد پیشرفته ناسا مورد آزمایش قرار گرفته است.

دانشمندان ناسا معتقدند که با بهره‌گیری از فناوری ترکیب موتور با بدنه، مصرف سوخت هواپیما تا هشت درصد کمتر شده و وزن هواپیما نیز به مراتب کاهش پیدا می‌کند.

در طرح هواپیمای D8 دو موتور هواپیما به انتهای بدنه منتقل شده و همچنین طراحی بخش ورودی هوای موتورها نیز دگرگون شده است.

مهندسان هواوفضای ناسا معتقدند که با قرار دادن موتورها در راستای بدنه و در انتهای آن مقاومت در برابر باد و مصرف سوخت به صورت چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

هواپیمای موتور ترکیبی ناسا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فروش عکس با کیفیت بالافعالیت این سایت بطور تخصصی بر روی تامین تصاویر حرفه ای با کیفیت بسیار بالا برای … … پیکنما مرجع تصویر با کیفیت دانلود تصاویر با …پیکنما مرجع تصاویر با کیفیت برای طراحی از طریق اپلیکیشن اندروید وب سایت می تونید … … … اهنگ کردی خوش · اهنگ کردی خوش تصویر کردی ©



لینک منبع :تصویر | هواپیمای موتور ترکیبی ناسا

Images for تصویر | هواپیمای موتور ترکیبی ناسا رونمایی از هواپیمای موتور ترکیبی ناسا+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/.../رونمایی-از-هواپیمای-موتور-ترکیبی-ناسا-تصاویر‎Cached9 دسامبر 2016 ... سازمان فضایی ناسا برای اولین‌بار طرح جدید هواپیمای اقتصادی با قرارگیری موتورها در انتهای بدنه را مورد آزمایش قرار داد. تصویر | هواپیمای موتور ترکیبی ناسا - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/09/1572315 9 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: سازمان فضایی ناسا برای اولین‌ بار طرح جدید هواپیمای اقتصادی با قرارگیری موتورها در انتهای بدنه را مورد آزمایش قرار داد. ناسا هواپیمای موتور ترکیبی خود را به نمایش گذاشت - مجله علمی ایران ... www.irsci.com/ناسا-هواپیمای-موتور-ترکیبی/‎Cached9 دسامبر 2016 ... دانشمندان ناسا معتقدند که با بهره‌گیری از فناوری ترکیب موتور با بدنه، مصرف سوخت هواپیما تا هشت درصد کمتر شده و وزن هواپیما نیز به مراتب کاهش ... بهار نیوز - رونمایی از هواپیمای موتور ترکیبی ناسا www.baharnews.ir/news/121552/ 9 دسامبر 2016 ... گروه علمی: سازمان فضایی ناسا برای اولین‌بار طرح جدید هواپیمای اقتصادی با قرارگیری موتورها در انتهای بدنه را مورد آزمایش قرار داد. رونمایی از هواپیمای موتور ترکیبی ناسا+تصاویر - پارسینه www.parsine.com/fa/.../رونمایی-از-هواپیمای-موتور-ترکیبی-ناساتصاویر 9 دسامبر 2016 ... سازمان فضایی ناسا برای اولین‌بار طرح جدید هواپیمای اقتصادی با قرارگیری موتورها در انتهای بدنه را مورد آزمایش قرار داد. رونمایی از هواپیمای موتور ترکیبی ناسا+تصاویر - خبرگزاری جنبش جوان jonbeshjavan.ir/رونمایی-از-هواپیمای-موتور-ترکیبی-ناسا/ 9 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگاری جنبش جوان و به نقل از دیلی‌میل، دانشمندان سازمان فضایی ناسا مهمترین ویژگی طرح جدید بدنه در هواپیمای D8 را علاوه بر کاهش ... رونمایی از هواپیمای موتور ترکیبی ناسا - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29358325 8 دسامبر 2016 ... رونمایی از هواپیمای موتور ترکیبی ناسا. سازمان فضایی ناسا برای اولین بار طرح جدید هواپیمای اقتصادی با قرارگیری موتورها در انتهای بدنه را مورد ... رونمایی از هواپیمای موتور ترکیبی ناسا - روزنامه تعادل tnews.ir/news/7e2475765226.html دانشمندان سازمان فضایی ناسا مهم ترین ویژگی طرح جدید بدنه در هواپیمای D8 را علاوه بر کاهش ... طرح جدید هواپیما با موتور ترکیبی با موفقیت در لابراتوار و تونل ... موتور جت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/موتور_جت‎Cached Similarبا این تعریف گسترده موتورهائی مانند توربوجت و توربوفن و رم‌جت و موتور موشک، گونه‌ای ... سازمان فضایی ناسا از طرح مفهومی نسل آینده‌ی جت های مسافربری با قابلیت پرواز ... تنها هواپیمای مسافربری با سیستم پس سوز، هواپیمای کنکورد Concord ساخت .... از انواع آنها می‌توان CAN TYPE ,ANNULAR TYPE و ترکیبی از این دو را نام برد.