مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد

[ad_1]

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: دانشگاه باید در خدمت جامعه و همه فعالیتهای آن نیز باید در راستای نیاز جامعه باشد.

کلاس دانشگاه

دکتر علی نجفی نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: رویکرد آموزش عالی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت تدبیر و امید ایجاد دانشگاه‌های کارآفرین و دانشگاه‌های نسل سوم است که خوشبختانه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان جزء اولین دانشگاه‌های کشور است که در آن، برنامه رسیدن به هدفی به نام دانشگاه کارآفرین تحت عنوان سند کارآفرین تدوین شده که این سند در بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در دانشگاه‌ها که هیأت امناء است، تصویب و برنامه اقدام و عمل این سند تدوین شده است.

وی به کارآفرینی دانش‌بنیان اشاره و تصریح کرد: در این راستا مرکز رشد دانشگاه راه‌اندازی شده است و سومین سال خود را به سر می‌برد و طی این سال‌ها شرکت‌های نوپای زیادی را به خود جذب کرده که تعدادی از این شرکت‌ها تبدیل به دانش‌بنیان شده‌اند و از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت‌های خوبی قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد، افزود: از جمله اقداماتی که در جهت این نیاز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان انجام شده است، می‌توان از طرح کاربردی کردن پایان‌نامه‌ها در تمام مقاطع تحصیلی، تلاش در جهت حمایت از طرح‌های پژوهشی و فناوری و اعطای تشویق‌ها و دادن امتیاز بیشتر به محققان نام برد.

نجفی‌نژاد تاکید کرد: این دانشگاه جزء معدود دانشگاه‌هایی است در جهت ارتباط بهتر با جامعه هدف از ابتدای سال 95، کلینیک مادر تخصصی را تاسیس کرد تا بعنوان درگاه ارتباطی بین دانشگاه و جامعه هدف که می‌تواند دامداران، کشاورزان و غیره باشد، قرار گیرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بیانات در دیدار دانشجویان هدف دشمن در جنگ نرم این است که محاسبات طرف مقابل را عوض کند برای دشمن تنها راه این است ثبت نام فراگیر پیام نور بر اساس آخرین اطلاعیه دانشگاه پیام نور ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از میگنا تعداد ضربان طبیعی قلب در دقیقه چندضربه باید باشد…تعداد ضربان طبیعی قلب در هر دقیقه برای آقایان حدود ۷۰ و برای خانم ها ۷۵ ضربه استسرپرست اسبق دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با …سرپرست اسبق دانشگاه فرهنگیان گفت وضعیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دفترچه کنکور بیانات در دیدار اعضای بسیجی هیأت علمی دانشگاه‌ها۱۰ رجب ۱۴۳۱ بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ خیلی متشکرم و خیلی خوشوقتم از اینکه دوستان اخذ پذیرش تحصیلی و تحصیل در دانشگاه پونا …دانشگاهپوناکلیه اطلاعات مورد نیاز و رشته های تحصیلی ارایه شده در دانشگاه پونا هندوستانآنچه باید در مورد بیماری تالاسمی بدانید؟آنچه باید در مورد بیماری تالاسمی بدانید؟ بیماری تالاسمی تالاسمی نوعی کم خونی ارثی آفتاب آفتاب،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیهامرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامیمقام اول دانشگاه آزاد اسلامی در مشارکت در تولید علم در بین سایر دانشگاه ‌های کشور بر پارسی نیوزمشرق نیوز ارتش سوریه از ساعات اولیه جمعه شب در چندین منطقه در حومه دمشق و استان بیانات در دیدار دانشجویان هدف دشمن در جنگ نرم این است که محاسبات طرف مقابل را عوض کند برای دشمن تنها راه این است که ملت اخذ پذیرش تحصیلی و تحصیل در دانشگاه پونا دانشگاهپونا کلیه اطلاعات مورد نیاز و رشته های تحصیلی ارایه شده در دانشگاه پونا هندوستان ثبت نام فراگیر پیام نور بر اساس آخرین اطلاعیه دانشگاه پیام نور ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از سوم میگنا تعداد ضربان طبیعی قلب در دقیقه چندضربه باید باشد؟ تعداد ضربان طبیعی قلب در هر دقیقه برای آقایان حدود ۷۰ و برای خانم ها ۷۵ ضربه است سرپرست اسبق دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد سرپرست اسبق دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد وضعیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بیانات در دیدار اعضای بسیجی هیأت علمی دانشگاه‌ها ۱۰ رجب ۱۴۳۱ بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ خیلی متشکرم و خیلی خوشوقتم از اینکه دوستان این آنچه باید در مورد بیماری تالاسمی بدانید؟ آنچه باید در مورد بیماری تالاسمی بدانید؟ بیماری تالاسمی تالاسمی نوعی کم خونی ارثی است که پارسی نیوز «مشرق نیوز» ارتش سوریه از ساعات اولیه جمعه شب در چندین منطقه در حومه «دمشق» و استان «ادلب معرفی دانشگاه ها دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ با هدف تأمین و تربیت بخشی از نیروی معرفی رشته های دانشگاهی آمار باید برای کمتر دانش آموز دبیرستان سوال باشد که موضوع رشته آمار چیست؟ نام گذاری بعضی از دانلود رمان در خدمت عشق در خدمت تخت طاووس میگ در خدمت سپاه رمان در خدمت عشق در خدمت و خیانت روشنفکران در خدمت و خیانت زنان علم در خدمت صلح وتوسعه علم در خدمت صلح



لینک منبع :دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد

دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد - ایسنا www.isna.ir/news/95091911198/دانشگاه-باید-در-خدمت-جامعه-باشد‎Cached9 دسامبر 2016 ... رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: دانشگاه باید در خدمت جامعه و همه فعالیتهای آن نیز باید در راستای نیاز جامعه باشد. دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد - استان گلستان golestan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=21070 رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: دانشگاه باید در خدمت جامعه و همه فعالیتهای آن نیز باید در راستای نیاز جامعه باشد. دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد | رییس دانشگاه علوم کشاورزی - قطره www.ghatreh.com/news/nn34973179/دانشگاه-باید-خدمت-جامعه-باشد 9 دسامبر 2016 ... رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: دانشگاه باید در خدمت جامعه و همه فعالیتهای آن نیز باید در را. دانشگاه‌ها باید در خدمت جامعه باشند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/2377048/دانشگاه-ها-باید-در-خدمت-جامعه-باشند 24 سپتامبر 2014 ... زاهدان-خبرگزاری مهر: رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد ولی متأسفانه شاهدیم که بیشترین آمار ... دانشگاه باید در خدمت نیازهای جامعه و انقلاب باشد qazvin.farsnews.com/news/13960413002087‎Cached5 جولای 2017 ... در نامه دانشجوی شهید بویین‌زهرایی خطاب به دانشجویان و اساتید دانشگاه آمده است: دانشگاه باید در خدمت نیازهای جامعه و انقلاب باشد و سیستم آن باید از ... دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد - خبرگزاری دانشجو snn.ir/fa/news/27762/دانشگاه-باید-در-خدمت-جامعه-باشد‎Cached23 مه 2009 ... دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد. معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دانشگاه‌ها باید در خدمت جامعه باشند تا حرکات راهبردی را هدایت کنند. دانشگاه باید پیشگام توسعه سرمایه اجتماعی باشد/ خدمت به جامعه - IQNA www.iqna.ir/.../دانشگاه-باید-پیشگام-توسعه-سرمایه-اجتماعی-باشد-خدمت-به-جامعه-ویژگی-دانشگاه-مطلوب 22 مه 2015 ... گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه باید پیشگام توسعه سرمایه اجتماعی باشد، ابراز کرد: ... دکتر معین: دانشجو باید در خدمت جامعه باشد - دانشگاه کاشان https://kashanu.ac.ir/fa/.../دکتر-معین-دانشجو-باید-در-خدمت-جامعه-باشد‎Cached8 دسامبر 2015 ... وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجو و استاد باید در خدمت جامعه باشند. وزیر علوم: دانشگاه باید در خدمت نیازهای جامعه و حل مشکلات مردم باشد ... ayaronline.ir/1394/01/118532.html 11 آوریل 2015 ... به گزارش عیارآنلاین، فرهادی در دیدار نوروزی با برخی از روسای دانشگاه ها با اشاره به زمان شناسی رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ۱۳۹۴ باعنوان “دولت و ... آنا | قانعی‌راد: دانشگاه باید در خدمت اخلاق و حقیقت قرار گیرد www.ana.ir/news/161573‎Cached22 نوامبر 2016 ... قانعی‌راد: دانشگاه باید در خدمت اخلاق و حقیقت قرار گیرد ... اینکه نقد جامعه‌شناسی باید نقد متمایزی نسبت به نقد افراد دیگری باشد که از موضع صنفی، ... به نظر من باید از آن جواب‌های مرسوم بین دولت و بازار و جامعه خارج شویم و به یک نوع ...