مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم

[ad_1]
وب سایت آوای سلامتی: خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز, پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته پخته می شوند و غذایی کاملا سالم را تشکیل می دهند.

مواد لازم:

 

مواد لازم جهت تهیه لایه رویی:
  •  سیب زمینی, مکعبی خرد شده : 675 گرم
  •  کره : 25 گرم
  •  شیر : 1 قاشق غذاخوری
  • گردوی خرد شده : 50 گرم
  •  آویشن خرد شده : 2 قاشق غذاخوری
  •  شاخه های ریز و جوان آویشن جهت تزیین : مقداری

مواد لازم جهت تهیه لایه میانی:
  •  عدس قرمز : 225 گرم
  •  کره : 60 گرم
  •  تره فرنگی , حلقه شده : 1 عدد
  •  سیر , له شده : 2 حبه
  •  ساقه کرفس , خرد شده : 1 عدد
  •  گلچه های کلم بروکلی : 125 گرم
  •  پنیر توفو دودی , مکعبی خرد شده : 175 گرم
  •  رب گوجه فرنگی : 2 قاشق چای خوری
  •  نمک : به میزان لازم
  •  فلفل : به میزان لازم

 

خوراک عدس با رویه سیب زمینی 

 

طرز تهیه:

1. سیب زمینی ها را به مدت 5 تا 10 دقیقه در یک قابلمه آب جوش بپزید تا مغز پخت شوند . آن ها را خوب آبکش نموده و کره و شیر را اضافه نمایید و خوب بکوبید تا پوره شود . گردو و آویشن خرد شده را داخل آن بریزید و کنار بگذارید .

2. عدس قرمز را در یک قابلمه آب جوش به مدت 20 تا 30 دقیقه بپزید . آب اضافه آن را خالی نمایید و کنار بگذارید .

3. کره را در یک ماهیتابه آب نمایید . تره فرنگی , سیر , کرفس , کلم بروکلی را به آن اضافه نمایید و روی حرارت کم به مدت 5 دقیقه تفت دهید تا کاملا نرم شوند . پنیر توفو را افزوده , عدس و رب گوجه فرنگی را روی آن بریزید و خوب مخلوط نمایید . چاشنی آن را با نمک و فلفل اندازه نمایید , سپس همه مخلوط را داخل یک ظرف پیرکس بریزید .

4. پوره سیب زمینی را روی مخلوط عدس بریزید و با قاشق آن را کاملا پهن نمایید تا تمام سطح ظرف را بپوشاند .

5. غذا را در فری که از قبل گرم شده , روی حرارت 200 درجه سانتیگراد یا 400 درجه فارنهایت و یا عدد 6 فرهای گازی به مدت 20 تا 30 دقیقه بپزید تا سطح آن طلایی شود . سپس با چند شاخه آویشن روی آن را تزیین نموده و سرو نمایید .

توصیه سرآشپز:

شما می توانید از انواع سبزیجات مورد علاقه تان در خوراک عدس با رویه سیب زمینی استفاده نمایید .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز …رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه بردبلاو مواد لازم برای بردبلاو برای ۴ نفر برنج ۳ پیمانه سیب زمینی نگینی ۲ مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک …مردم ایران در همه عرصه‌ها غیر‌قابل پیش‌بینی هستند و همیشه بوده‌اند، اما این یکی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر آشپزی غذای ایرانی اغلب ما بارها و بارها جوی پرک نیمه آماده را در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ در بسته انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و …سفر به تونس با این املت تند و آتشی فیلم سیب زمینی تنوری با سیر و پارمزان کاسرول برنج درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشیو آبلیمو با ا لیوان آب میخورن برای لاغری چربی سوزی میکنه و روده ها رو به تحرک وادار میکنهسالمندان پزشکان ایران دو زبانه بودن و یادگیری زبان دوم در اواخر زندگی، می تواند به کاهش روند زوال ذهن و بروز رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما مولتی ویتامین مینرال و مولتی ویتامین تراپوتیک …۱٫ فراورده های مولتی ویتامین مینرال جهت تامین ویتامین و املاح در غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک سالاد آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه بردبلاو مواد لازم برای بردبلاو برای ۴ نفر برنج ۳ پیمانه سیب زمینی نگینی ۲ عدد پیاز مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک زندگیگردشگریمددانلود مردم ایران در همه عرصه‌ها غیر‌قابل پیش‌بینی هستند و همیشه بوده‌اند، اما این یکی بسیار مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر آشپزی غذای ایرانی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز سفر به تونس با این املت تند و آتشی فیلم سیب زمینی تنوری با سیر و پارمزان «کاسرول برنج و گوشت درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشیو آبلیمو با ا لیوان آب میخورن برای لاغری چربی سوزی میکنه و روده ها رو به تحرک وادار میکنه سالمندان پزشکان ایران دو زبانه بودن و یادگیری زبان دوم در اواخر زندگی، می تواند به کاهش روند زوال ذهن و بروز رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما را مولتی ویتامین مینرال و مولتی ویتامین تراپوتیک پایگاه تخصصی ۱٫ فراورده های مولتی ویتامین مینرال جهت تامین ویتامین و املاح در بیمارانی که



لینک منبع :خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم

خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم - برترین ها www.bartarinha.ir/.../خوراک-عدس-با-رویه-سیب-زمینی-ناهار-سبک-و-سالم‎Cached10 دسامبر 2016 ... خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز, پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته پخته می شوند و غذایی ... Images for خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم - تازه های روز tazehayerooz.com/.../خوراک-عدس-با-رویه-سیب-زمینی-ناهار-سبک-و-سالم/.../غذای-ایرانی‎Cached10 دسامبر 2016 ... خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز, پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته پخته می شوند و غذایی ... خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم - کمونه kamooneh.com/fa/.../خوراک-عدس-با-رویه-سیب-زمینی-ناهار-سبک-و-سالم 11 دسامبر 2016 ... خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز, پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته پخته می شوند و غذایی ... خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم - خبرلند khabarland.com/.../خوراک-عدس-با-رویه-سیب-زمینی-ناهار-سبک-و-سالم‎Cached16 دسامبر 2016 ... وب سایت آوای سلامتی: خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز, پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته ... خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم - کمونه | دمادم https://damadam.ir/.../خوراک-عدس-با-رویه-سیب-زمینی-ناهار-سبک-و-سالم/5049383 خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز, پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته پخته می شوند و غذایی کاملا سالم را ... میهن مگ - خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم https://mihanmag.com/.../خوراک_عدس_با_رویه_سیب_زمینی؛_ناهار_سبک_و_سالم‎Cached10 دسامبر 2016 ... سایت سلامت صدا: خوراک عدالت با رویه سیب زمینی و خوشمزه مخلوط عدس قرمز, پنیر توفو و سبزیجات با یک لایه از پوره سیب زمینی پخته شده و مواد ... خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم | پارسی پو parsipoo.ir/news/.../خوراک-عدس-با-رویه-سیب-زمینی-ناهار-سبک-و/ 9 ژانویه 2017 ... وب سایت آوای سلامتی خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته ... خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم - آشپزی - مجله خانواده ... dayan.ir/خوراک-عدس-با-رویه-سیب-زمینی؛-ناهار-سبک-و/‎Cachedوب سایت آوای سلامتی: خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز, پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته پخته می شوند و ... خوراک عدس با رویه سیب زمینی؛ ناهار سبک و سالم - کمونه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29501627/redirect/kamooneh.com سوپ دال عدس (لبنانی) بیتا منوچهری میزان سرو: 4 نفر مواد لازم: دال عدس: 350 گرم هویج (پوست کنده و خردشده): 2 عدد سیب زمینی کوچک (پوست کنده و خردشده): 2 عدد زیره ...