مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چطور مدیر خوبی باشیم؟

[ad_1]

How to be a better manager?

مدیر بودن سخت نیست اما مدیر خوب و موفق بودن نیز آسان نیست برای اینکه بتوانید بهترین مدیر باشید باید بهتر کارهای ممکن را انجام دهید.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ وقتی به عرصه‌ی کارآفرینی و کسب و کار قدم می‌گذاریم به دنبال دانستن این هستیم که چگونه مدیر بهتری باشیم.

در فهرست ذیل ۱۰ کار که می‌توانید انجام دهید تا مدیر بهتری شوید آورده شده است. یکی را برگزینید. همین امروز آن را انجام دهید. یکی دیگر را برای فردا برگزینید. ظرف دو هفته به یک مدیر بهتر تبدیل خواهید شد.

در ادامه ۱۰ راه در پاسخ به پرسش چگونه مدیر بهتری باشیم آورده شده‌است.

۱. بهترین افراد را انتخاب کنید

به عنوان یک مدیر، شما فقط به خوبی افراد تیم‌تان هستید. با انتخاب بهترین افراد از همان لحظه‌ی آغاز به خودتان شانس بهتری برای موفقیت بدهید.

۲. یک انگیزاننده باشید

آدم‌ها کارهایی انجام می‌دهند چون ما از آنها می‌خواهیم. بعضی وقت‌ها ما چنین می‌خواهیم چون پیامدهای نخواستنِ انجام دادنِ کاری ناخوشایند هستند. اما، بیشتر اوقات ما می‌خواهیم به خاطر آن‌چه از آنها برای‌مان حاصل می‌شود کارهایی را انجام دهیم.

در عمل تفاوتی وجود ندارد، آدم‌ها برای حقوق، یا وجهه، یا شناخته شدن است که خوب کار می‌کنند. آنها بد کار می‌کنند چون می‌خواهند امور را سرسری بگیرند و با وجود این پول دریافت کنند. آنها واقعا سخت کار می‌کنند چون می‌خواهند کسی را تحت تاثیر قرار دهند. برای برانگیزاندنِ بهترِ افراد‌تان، آن‌چه را می‌خواهند و آن‌گونه که شما می‌توانید آن‌‌ را در ازای انجام کاری که از آنها می‌خواهید به آنها بدهید، درک کنید.

۳. تیم‌تان را بسازید

این که آدم‌ها برای موفقیت در کار برانگیخته شده‌اند کافی نیست. آنها باید برای رسیدن به هدف گروه مثل یک تیم با هم کار کنند. بالاخره، اگر ما صرفا از همه‌ی آنها بخواهیم “کار خودشان را بکنند” به شما به عنوان یک مدیر برای شکل دادن به آنها در قالب یک تیم نیازی نداریم، داریم؟

۴. یک رهبر باشید، نه فقط یک مدیر

شما بهترین تیم را از بهترین کارکنان موجود ساخته‌اید. شما آنها را برای بالاترین عملکرد برانگیخته‌اید. چه چیزی از قلم افتاده است؟ برانگیختن یک تیم بی‌ارزش است مگر آن‌که راه را فراهم کنید؛ مگر آن‌که آن برانگیزش را به سمت هدفی بچرخانید و تیم را به سوی آن هدایت کنید. این توانایی هدایت دیگران است که در واقع یک مدیر را از همتایان‌اش جدا می‌کند. به یاد داشته باشید که رهبران در تمامی سطوح سازمان یافت می‌شوند، پس یکی از آنها باشید.

همچنین بخوانید: چگونه رهبر خوبی باشیم؟

۵. به عنوان یک ارتباط‌گر پیشرفت کنید

ارتباط احتمالا مهم‌ترین مهارت خاص یک مدیر است. بالاخره، تمام مهارت‌های دیگر به آن بستگی دارند. شما نمی‌توانید یک رهبر باشید اگر نتوانید دیدگاهتان را بیان کنید. شما نمی‌توانید آدم‌ها را برانگیزانید اگر آنها آن‌چه را که شما می‌خواهید درک نکنند. مهارت‌های ارتباطی را می‌توان از طریق تمرین بهبود بخشید.

۶. در مدیریت پول بهتر عمل کنید

برای ماندن در کسب‌وکار، یک شرکت باید پول در بیاورد. این یعنی پول به جیب زدن و یعنی کم‌تر از چیزی که به جیب می‌زنید خرج کردن. بسته به عملکردتان در سازمان، احتمال دارد بر یک حوزه یا حوزه‌ای دیگر نفوذ بیش‌تری داشته باشید، ولی لازم است هر دو را بشناسید. شما می‌توانید با بهتر عمل کردن در مدیریت پول، به شرکت‌تان، کارکنان‌تان، و خودتان کمک کنید. به خاطر اعداد و ارقام دست دست نکنید، یا به خاطر این حقیقت که این امر مسئله‌ای “ریاضیاتی” است.

همچنین بخوانید: راهنمای مدیریت پول

۷. در مدیریت زمان بهتر عمل کنید

چیزی که احتمالا سرِ کار کم‌تر از پول خواهید داشت، زمان است. هرچه در مدیریت زمان بهتر عمل کنید، زمان خودتان و دیگران، به عنوان یک مدیر موثرتر خواهید بود.

همچنین بخوانید: چگونه زمان را مدیریت کنیم؟

۸. خودتان را ارتقاء دهید

آن‌قدر شدید روی افرادتان تمرکز نکنید که خودتان را فراموش کنید. حوزه‌هایی را شناسایی کنید که در آن ضعیف هستید و آنها را ارتقاء دهید. این واقعیت که دارید این مقاله را می‌خوانید نشان می‌دهد که شما مفهوم را می‌فهمید. باید آن را عملی کنید.

۹. مدیریت اخلاقی را تمرین کنید

رسوایی‌های از قبیل آنرون به خوبی این نکته را به اثبات رسانده است که اخلاق در کسب‌وکار تا چه اندازه حائز اهمیت است.

۱۰. استراحت کنید

اگر بیش از حد استرس دارید، مدیر کم تاثیرتری هستید. کم تحمل تر هستید. بیش‌تر به آدم‌ها می‌پرید. هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد در نزدیکی شما باشد. استراحت کنید. به خودتان فرصت آرامش و تجدید قوا بدهید. کارآمدی افزایش یافته‌ی شما پس از بازگشت زمانی را که صرف استراحت کرده‌اید جبران خواهد کرد. حسابی بخندید یا بروید جایی کنار ساحل دراز بکشید.

حرف آخر

در پاسخ به این‌که چگونه مدیر بهتری باشیم باید گفت مدیریت مهارتی است که می‌توان آن را آموخت. شما می‌توانید به عنوان یک مدیر با هر روز کار کردن بهتر شوید. این صفحه را نشانه‌گذاری کنید و هر روز برای دو هفته‌ی بعدتان به آن رجوع کنید. اگر هر روز یک موضوع را برگزینید، و روی بهبود آن حوزه کار کنید، پیش از آن که با خبر شوید، مدیر بهتری خواهید شد. و دیگران هم متوجه آن خواهند شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چطور مدیر خوبی باشیم؟ هفته نامه سلامتچطور مدیر خوبی باشیم؟مدیر بودن سخت نیست اما مدیر خوب و موفق بودن نیز آسان نیست برای چگونه مدیر خوبی باشیم؟ آموزشچگونه مدیر خوبی باشیم؟ چطور با انتقادات دیگران برخورد کنیم سه شنبه ۱۲ چطور مدیر خوبی باشیم؟ پرتال جامع تایاچطورمدیرخوبیباشیم؟چطور مدیر خوبی باشیم؟مدیر بودن سخت نیست اما مدیر خوب و موفق بودن نیز آسان نیست برای چطور مدیر خوبی باشیم؟ راه های مدیری موفق بودنچطور مدیر خوبی باشیم؟مدیر بودن سخت نیست اما مدیر خوب و موفق بودن نیز آسان نیست برای چگونه یک مدیر خوب باشیم؟ پایگاه خبری ترازیک مدیر خوب باید علاوه بر چگونه یک مدیر خوب باشیم شود و تا به نتیجه ی خوبی چگونه یک مدیر خوب باشیم؟ چگونهیکمدیرخوبچگونه یک مدیر خوب باشیم مدیر باید بتواند انتظارات کارمندانش را به خوبی درک کند چگونه میتوانیم یک مدیر موفق باشیمنویسنده موضوع چگونه میتوانیم یک مدیر موفق باشیم ؟ دفعات بازدید بار چگونه مدیر خوبی باشیم چگونه مدیر خوبی باشیم برای اینکه در کسب و کار موفق باشیم و یا بتوانیم یک تیم را بخوبی قاین و قاینات چگونه یک مدیر موفق باشیمصد و …قاین و قاینات چگونه یک مدیر موفق باشیمصد و شصت نکته در مدیریت خبری،علمی،آموزشی چگونه رفتار قاطعانه داشته باشیم؟اما کسانی که رفتار قاطع دارند و می توانند به خوبی خوبی داشته باشیم چطور جلسه دوم چطور صدای خوبی داشته باشیم؟ آموزش سخنرانی و فن بیان فنبیان جلسه دوم چطور صدای خوبی داشته باشیم اگر ما نتوانیم از صدای خود به خوبی استفاده کنیم و یک چطور فن بیان خوبی داشته باشیم و خوب صحبت کنیم؟ آموزش چطورفنبیانخوبیداشته اگر یک مجری باشیم؛ فن بیان یعنی این که در صحنه همایش خوب صحبت کنیم، صدایی گیرا داشته باشیم و حامد زمانی » آهنگ «راز روشن» اهنگسازیحامد زمانی شاعرمهدی جهان دار تضمین غزل میلاد عرفان پور تنظیممسعود جهانی بسته آموزشی کارخانه تولید اطلاعات مدیر سبز در کمتر از یک ماه کارخانه تولید اطلاعات خود را راه‌اندازی کنید مزایای این کارخانه مجازی ویژگیهای مدیر موفق و مدیر خلاق سایت زیبا وب حمید رضا ترکمندی خصوصیات مدیر موفق ، مطالبی در مورد مدیریت زیبا وب ،سایت مفید برای مدیران ایرانی چطور وابستگی شوهر را به خانواده اش کم کنید؟ نوعروس با دانستن چند نکته کاری کنید که دخالت های خانواده همسر و وابستگی ها در زندگی مشترک تان کمرنگ چطور امریه آموزش و پرورش بگیریم؟ یا چطور «سرباز معلم» شویم؟ سلام؛ شاید برای خیلی از افرادی که تا مدتی دیگر درس خود را تمام می‌کنند، یا به تازگی تمام دغدغه‌های دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی؛ رشته دغدغه‌های دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی؛ رشته مدیریت ردیف استخدامی ندارد صنایع رباتیک آراد من میخوام فردا برم و در جلسه انجمن اولیا و مربیان طرح رباتیک رو توضیح بدم ، حقیقتش یکم چگونه مدیر خوبی باشیم



لینک منبع :چطور مدیر خوبی باشیم؟

10 نکته مهم برای یک مدیر موفق - سازمان تبلیغات اسلامی old.ido.ir/a.aspx?a=1389022805‎Cached Similarداشتن یک مدیر خوب می تواند محل کار را به یک دانشگاه به معنای واقعی تبدیل کند که می تواند تجارب با ارزشی فرا بگیرید و اگر مدیرتان خوب نباشد می تواند محل ... چگونه یک مدیر خوب باشیم؟(2) banki.ir/bank-ha/19580-چگونه-یک-مدیر-خوب-باشیم؟(2)‎Cached Similar10 مارس 2014 ... یک مدیر خوب باید علاوه بر یکپارچه کردن محیط کاری به مسائل کوچک هم توجه کند تا تاثیرگذاری بیشتری بر روند کاری داشته باشد. یک مدیر خوب ... قاین و قاینات - چگونه یک مدیر موفق باشیم(صد و شصت نکته در مدیریت) qaenatnews.blogfa.com/post-5.aspx‎Cached Similarقاین و قاینات - چگونه یک مدیر موفق باشیم(صد و شصت نکته در مدیریت) ... حاصل کنید که کارمندان به خوبی از جزییات وظیفه ای که به عهده آنان است ، مطلع هستند. چگونه یک رئیس خوب باشیم‌؟ - ویستا vista.ir/article/8934/چگونه-یک-رئیس-خوب-باشیم‌؟‎Cached Similar14 ژانویه 2006 ... برنامه‌ریزی برای فردا · چگونه یک رئیس خوب باشیم‌؟ ... نقد نظام طبقه بندی کارکنان · مدیران بزرگ و موفق چگونه سازمان خود را اداره می نماید · ۲۰ شیوه ... چگونه یک "مدیر" خوب باشیم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4773874/چگونه-یک-مدیر-خوب-باشیم‎Cached Similar10 مارس 2014 ... در هر سازمان بزرگی یک سری از سلسله عوامل مدیریتی وجود دارد که باعث می شود روند کاری به درستی پیش برود. یک مدیر خوب باید علاوه بر یکپارچه ... چطور مدیر خوبی باشیم؟ راه های مدیری موفق بودن - آلامتو www.alamto.com/be-a-better-manager.html‎Cached10 دسامبر 2016 ... چطور مدیر خوبی باشیم؟:مدیر بودن سخت نیست اما مدیر خوب و موفق بودن نیز آسان نیست برای اینکه بتوانید بهترین مدیر باشید باید بهتر کارهای ... چطور مدیر خوبی باشیم؟ راه های مدیری موفق بودن -آکا www.akairan.com/khanevadeh/success1/be-a-better-manager.html‎Cached24 جولای 2017 ... چطور مدیر خوبی باشیم؟:مدیر بودن سخت نیست اما مدیر خوب و موفق بودن نیز آسان نیست برای اینکه بتوانید بهترین مدیر باشید باید بهتر کارهای ... چگونه یک مدیر خوب باشیم؟ | Call Analytics Service for Panasonic www.pbxcallreport.ir/چگونه-یک-مدیر-خوب-باشیم؟/‎Cachedدر هر سازمان بزرگ ،یک سلسله مراتب مدیریتی وجود دارد که کل فعالیت های سازمانی را مدیریت می کند . خواه مدیر ارشد باشید و یا در سطح سرپرست ، شما مسئول هدایت و ... چگونه از خود مدیر بسازیم - کسب و کار نرم افزار www.businessofsoftware.ir/124/making-manager/‎Cached Similar24 آوریل 2008 ... ما فکر می‌کنیم چون مهندس کامپیوتر هستیم پس می‌توانیم شرکت کامپیوتری بزنیم و مدیر خوبی برای یک شرکت نرم‌افزاری خواهیم بود. این فکر به ... چگونه مدیر خوبی باشیم - ایـران آکـادمـی www.iran-academy.org/مطالب.../437-چگونه-مدیر-خوبی-باشیم.html‎Cachedچگونه مدیر خوبی باشیم برای اینکه در کسب و کار موفق باشیم و یا بتوانیم یک تیم را بخوبی هدایت و مدیریت کنیم بایستی برخی نکات را مورد توجه قرار داهیم اصول ...