مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصمیم سامسونگ برای گوشی‌های معیوب نوت 7

[ad_1]

شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا جلوی تشدید خسارات احتمالی را بگیرد.

به گزارش مشرق به نقل از آسیا ایج، قرار است این به روزرسانی نرم افزاری در اواسط ماه دسامبر برای کاربران گوشی های یاد شده در آمریکا در دسترس باشد.
 
با نصب این بسته بر روی گوشی های گالکسی نوت 7 جلوی شارژ شدن و فعالیت آنها گرفته می شود و عملا گوشی های یاد شده به ابزاری بی استفاده مبدل می شوند.
 
سامسونگ اعلام کرده که بیش از 93 درصد از کل گوشی های معیوب نوت 7 در امریکا در قالب برنامه جمع آوری این شرکت به آن بازگردانده شده اند.
 
پس از آتش سوزی مکرر باتری های گوشی گالکسی نوت 7 در نقاط مختلف جهان که در مواردی منجر به انفجار این گوشی ها و آسیب دیدن و جراحت مالکان آنها شد، نهادهای دولتی در آمریکا استفاده از این گوشی را ممنوع کرده و حتی حمل گوشی های یادشده به داخل هواپیماهای خطوط هوایی مختلف در سراسر جهان ممنوع شد.
 
بر اساس برآوردها این رویداد بیش از سه میلیارد دلار خسارت به شرکت سامسونگ وارد کرده و شهرت و اعتبار آن را در سراسر جهان کاهش داده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نظرات کاربران در مورد گوشی …گزارش مشکل باطری نوت حدود در هر مورد بوده با این حال میتونید گوشیتون رو حتی ایستنا گوشیپنجشنبه، آذرماه تاثیر سرما روی تلفن‌های همراه سه شنبه، آذرماه گوشی لبه توقف فروش تلفن‌های همراه نوت سامسونگ…سامسونگ ؛ غول بزرگ صنعت الکترونیک کره، روز جمعه با تایید مشکل باتری این مدل از تلفن ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند … قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با الف بهترین گوشی های هزار تومانی لیست قیمتامروز قصد داریم بهترین تلفن های همراه با قیمت هزار تومان را زیر ذره بین قرار دهیم تا اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوریاخبارفناوریآخرین و جدیدترین اخبار فناوری آیا جدا کردن باتری از لپ تاپ باعث افزایش عمر باتری می دنیای کامپیوتر و ارتباطات صفحه نخستصفحه کلید خورشیدی لاجیتک برای شما مهر مهم‌ترین ویژگی این محصول عدم نیاز به الف نکات مهم برای خرید دوربین عکاسیباشگاه خبرنگاران جوان؛ اینکه چه دوربینی بخریم احتمالا سوال خیلی از شما مخاطبین باشد نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل گزارش مشکل باطری نوت حدود در هر مورد بوده با این حال میتونید گوشیتون رو حتی اگه ایستنا گوشی تاثیر سرما روی تلفن‌های همراهگوشی لبه‌دار بعدی سامسونگ چه شکلی است؟ توقف فروش تلفن‌های همراه نوت سامسونگ سامسونگ اعلام کرد به دلیل انتشار گزارش‌هایی در خصوص اشکال در باتری تلفن همراه مدل نوت قصد ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر قاب جالب و عجیب برای آی‌فون کانال تلگرام آکاایران لیست تمام بازی‌ های جدید پلی‌ استیشن لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ در اینجا به مفهوم و کارهایی که میتوانید با آن الف بهترین گوشی های هزار تومانی لیست قیمت امروز قصد داریم بهترین تلفن های همراه با قیمت هزار تومان را زیر ذره بین قرار دهیم تا هنگام اخبار فناوری جدیدترین و آخرین اخبار فناوری اخبارفناوری آخرین و جدیدترین اخبار فناوری آیا جدا کردن باتری از لپ تاپ باعث افزایش عمر باتری می شود؟ دنیای کامپیوتر و ارتباطات صفحه نخست صفحه کلید خورشیدی لاجیتک برای شما مهر مهم‌ترین ویژگی این محصول عدم نیاز به باتری الف نکات مهم برای خرید دوربین عکاسی اینکه چه دوربینی بخریم احتمالا سوال خیلی از شما مخاطبین است توجه به نکات زیر به شما کمک می



لینک منبع :تصمیم سامسونگ برای گوشی‌های معیوب نوت 7

تصمیم سامسونگ برای گوشی‌های معیوب نوت 7 - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../تصمیم-سامسونگ-برای-گوشی-های-معیوب-نوت-7‎Cached10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا ... الف - تصمیم سامسونگ برای گوشی‌های معیوب نوت 7 alef.ir/vdchwxnkw23nixd.tft2.html?423399‎Cached12 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت 7 این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا ... تصمیم سامسونگ برای گوشی‌های معیوب نوت 7 - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تصمیم-سامسونگ-برای-گوشی‌های-معیوب-نوت-7/‎Cached1 جولای 2017 ... تصمیم سامسونگ برای گوشی‌های معیوب نوت 7. به نقل از آسیا ایج، قرار است این به روزرسانی نرم افزاری در اواسط ماه دسامبر برای کاربران گوشی های ... تصمیم سامسونگ برای گوشی های معیوب نوت ۷ | خبر از ما www.khabarazma.com/.../تصمیم-سامسونگ-برای-گوشی-های-معیوب-نوت-۷ سامسونگ اعلام کرده که بیش از 93 درصد از کل گوشی های معیوب نوت 7 در امریکا در قالب برنامه جمع آوری این شرکت به آن بازگردانده شده اند. پس از آتش سوزی مکرر باتری ... تصمیم سامسونگ برای گوشی‌های معیوب نوت 7 | مشرق | خبروان khabarone.ir/news/.../تصمیم-سامسونگ-برای-گوشی‌های-معیوب-نوت-7 10 دسامبر 2016 ... شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی‌های گلکسی نوت 7 این گوشی‌ها را به طور کامل از کار می‌اندازد تا جلوی ... خرابی گلکسی نوت 7 موجب عذر خواهی مدیرعامل سامسونگ شد - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/خرابی-گلکسی-نوت-7/‎Cached4 سپتامبر 2016 ... خرابی گوشی‌های گلکسی نوت 7 باعث شد که سامسونگ در همان روز‌های اول 2.5 ... تصمیم گرفتیم فروش این گوشی را متوقف کنیم و گوشی‌های عرضه شده را ... گلکسی نوت 7 - پس از گلکسی نوت 7 آینده‌ی سامسونگ را ... - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../شما-بگویید-گلکسی-نوت-7-آینده-سامسونگ/‎Cached15 ا کتبر 2016 ... سامسونگ در واکنش به تقاضای بالا تصمیم گرفت تولید گلکسی نوت ۷ را ... نوت ۷ می‌رفت تا به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سری نوت سامسونگ ... پس از گلکسی نوت 7 آینده‌ی سامسونگ را چگونه می‌بینید؛ آنچه شما ... https://www.digikala.com/.../پس-از-گلکسی-نوت-7-آینده‌ی-سامسونگ-را-چگو/‎Cached20 ا کتبر 2016 ... پس از گلکسی نوت 7 آینده‌ی سامسونگ را چگونه می‌بینید؛ آنچه شما ... سامسونگ بزرگتر از این حرفهاست که اعتبارش با معیوب در اومدن یک مدل خدشه دار بشه … ... به نظر من کار سامسونگ برای جمع‌آوری گوشی‌ نوت ۷ تصمیم عاقلانه‌ای بود. تصمیم سامسونگ برای گوشی‌های معیوب نوت 7 - خبرها uun.ir/2016/12/10/تصمیم-سامسونگ-برای-گوشی‌های-معیوب-نوت/ شرکت سامسونگ اعلام کرد با عرضه یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای گوشی های گلکسی نوت ۷ این گوشی ها را به طور کامل از کار می اندازد تا جلوی تشدید خسارات ... روش جدید تشخیص گوشیgalaxy note 7 معیوب - onvansho onvansho.ir/result/روش-جدید-تشخیص-گوشیgalaxy-note-7-معیوب.html روش جدید تشخیص گوشی 7 گلکسی نوت 7 معیوب احتمالا سامسونگ های Galaxy Note 7 . دانلود نرم افزار تعمیر ... الف تصمیم سامسونگ برای گوشی‌های معیوب نوت 7.