مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540

[ad_1]

ویدیوهای تبلیغاتی هر خودروساز، نشان از اهمیتی دارد که آن کمپانی به مقوله تبلیغات و رسانه نشان می‌دهد. در این قسمت شاهد یک ویدیوی جذاب از خودروساز مشهور سوئدی یعنی ولوو هستیم.

در اینجا شاهد یک شیرین‌کاری میان یک دستگاه ولوو FH 540 و  یک پاراگلایدر  هستیم. وظیفه ولوو ثابت نگه‌داشتن سرعت خودرو به‌منظور به پرواز درآمدن پاراگلایدر  است. همچنین با کاهش و افزایش سرعت خودرو پاراگلایدر در برخی نقاط جاده نیاز به کم کردن یا زیاد کردن ارتفاع دارد.

این کار در رشته‌کوه شرقی آلپ در کرواسی اجرا شده است. این رشته‌کوه از کشور آلبانی شروع‌ می‌شود و تا کشورهای بوسنی و هرزگوین، ایتالیا، کوزوو، مونته‌نگرو، صربستان و اسلوونی ادامه دارد.

ویدئو تبلیغاتی کامیون ولوو

بدون شک زیباترین قسمت این کلیپ جایی است که کامیون ولوو از زیر یک پل کوچک عبور می‌کند؛ در حالی که پاراگلایدرسوار را به خود متصل کرده است و باید از زیر پل عبور کند. یقیناً محاسبات دقیقی نیاز است تا اتفاق ناگواری برای سازندگان این کلیپ رخ ندهد.

در ادامه دو ویدیو دیگر از کامیون ولوو وجود دارد که یکی از آن‌ها به قابلیت‌های کامیون‌های FH اشاره می‌کند و دیگری به پشت صحنه کلیپ مربوط به مهارت لویس ماریوت (Louise Marriott) راننده کامیون ولوو FH 540 و گولام گالوانی (Guillaume Galvani) پاراگلایدرسوار پرداخته است.




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دنیای فناوری زومیتاجرای نسخه‌ کامل ویندوز بر روی دستگاهی با پردازنده اسنپدراگون هایلایت ۱۳۷ از ویدئوهای یوتیوب خود را با کیفیت بالا دانلود کنید …با استفاده از تنظیماتی در اکانت گوگل،ویدئوهای یوتیوب را می‌توان با کیفیت بالا دنیای فناوری زومیت اجرای نسخه‌ کامل ویندوز بر روی دستگاهی با پردازنده اسنپدراگون هایلایت ۱۳۷ از تغییر ویدئوهای یوتیوب خود را با کیفیت بالا دانلود کنید زومیت اگر شما هم جزو افرادی هستید که ویدئوهای بیشتری را در یوتیوب بارگذاری می‌کنید، احتمالا در



لینک منبع :تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540

Images for تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/9/.../volvo-fh-540-truck-takes-paraglider/‎Cached10 دسامبر 2016 ... در اینجا شاهد یک شیرین‌کاری میان یک دستگاه ولوو FH 540 و یک پاراگلایدر هستیم. وظیفه ولوو ثابت نگه‌داشتن سرعت خودرو به‌منظور به پرواز درآمدن ... تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 - روزامه roozame.com/.../تماشا-کنید-تقابل-زیبای-پاراگلایدر-با-ولوو-fh-540‎Cachedتماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540. ویدیوهای تبلیغاتی هر خودروساز، نشان از اهمیتی دارد که آن کمپانی به مقوله تبلیغات و رسانه نشان می‌دهد. پشت صحنه تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 - آپارات ► 2:15www.aparat.com/v/imhsl/پشت_صحنه_تقابل_زیبای_پاراگلایدر_با_ولوو_FH_540 Dec 9, 2016 - 2 min زومیت - دنیای فناوری پشت صحنه تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 کامیون ولوو , کشنده ولوو , پاراگلایدر , زومیت - دنیای فناوری. ... با ... تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 به همراه فیلم | مجله خودرو ... carstan.ir/4343/تقابل-زیبای-پاراگلایدر-با-ولوو-fh-540-به-همر/ 11 دسامبر 2016 ... تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 به همراه فیلم. تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540. ویدیوهای تبلیغاتی هر خودروساز، نشان ... تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 | ویدیوهای - قطره www.ghatreh.com/news/.../تماشا-کنید-تقابل-زیبای-پاراگلایدر-ولوو 10 دسامبر 2016 ... تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540. ویدیوهای تبلیغاتی هر خودروساز، نشان از اهمیتی دارد که آن کمپانی به مقوله تبلیغات و رسانه ... تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 - تی نیوز tnews.ir/news/e02a75762922.html‎Cached10 دسامبر 2016 ... در اینجا شاهد یک شیرین کاری میان یک دستگاه ولوو FH 540 و یک پاراگلایدر هستیم. وظیفه ولوو ثابت نگه داشتن سرعت خودرو به منظور به پرواز ... تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 | دورنگر | اخبار ... doornegar.com/تماشا-کنید-تقابل-زیبای-پاراگلایدر-با-و/ 10 دسامبر 2016 ... تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540. ویدیوهای تبلیغاتی هر خودروساز، نشان از اهمیتی دارد که آن کمپانی به مقوله تبلیغات و رسانه ... تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 | زومیت vista.ir/cdn/31977120‎Cachedدر اینجا شاهد یک شیرین‌کاری میان یک دستگاه ولوو FH 540 و یک پاراگلایدر هستیم. وظیفه ولوو ثابت نگه‌داشتن سرعت خودرو به‌منظور به پرواز درآمدن پاراگلایدر است. تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540 - spinews spinews.ir/.../74220-تماشا-کنید-تقابل-زیبای-پاراگلایدر-با.html‎Cachedدر اینجا شاهد یک شیرین‌کاری میان یک دستگاه ولوو FH 540 و یک پاراگلایدر هستیم. وظیفه ولوو ثابت نگه‌داشتن سرعت خودرو به‌منظور به پرواز درآمدن پاراگلایدر است.