مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگترین پروژه آنلاین بین‌المللی برای اوتیسم

[ad_1]

بنیاد تحقیقات اوتیسم «سیمونز» از اجرایی شدن پروژه آنلاین خود به منظور جمع‌آوری DNA و اطلاعات دیگر از 50 هزار بیمار مبتلا به اوتیسم خبر داد.

به گزارش مشرق، کارشناسان بنیاد سیمونز معتقدند که ترکیبی از فاکتورهای زیست محیطی و ژنتیکی موجب بروز این اختلال ارتباطی اجتماعی می‌شوند.
 
همچنین از والدین، خواهران و برادران این 50 هزار بیمار درخواست شده نمونه DNA خود را ارائه کرده که در نتیجه فراگیری این مطالعه به 150 هزار نفر می‌رسد.
 
کارشناسان حدود 50 تا 70 ژن را شناسایی کرده که می‌توانند در بروز این بیماری نقش داشته باشند هر چند برخی بررسی‌ها حاکی از آن است که مجموع 350 ژن یا بیشتر در پدید آمدن این بیماری موثر هستند.
 
اوتیسم (درخودماندگی) یک اختلال طیفی به حساب می‌آید به این مفهوم است که برخی افراد نسبت به دیگران بیشتر از این بیماری آسیب می‌بینند و در نتیجه این افراد به حمایت‌های بیشتری در تمامی‌ بخش‌های زندگی‌شان نیازمند هستند.
 
اختلاف نظرهای بسیاری در مورد تعریف این بیماری و روش‌های تشخیص آن وجود دارد که طی سال‌های گذشته تغییر کرده‌ است. همچین هیچ تست خون یا شاخصه زیستی برای تشخیص این بیماری وجود ندارد.
 
به گزارش ساینس ورلد ریپورت، کارشناسان می‌گویند که این مطالعه در حوزه تحقیقات اوتیسم بلندپروازانه اما به خوبی در حال پیشرفت است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

دانش و فن دانشدیدگاه باید به پاکسازی منطقه و راندن تروریست ها به سمت ترکیه، جایی که از آن آمده کودک، اخبار کودکان، خبرهای کودک، حوادث کودکان، …کودک آزاری یک آسیب اجتماعی بسیار جدی در جامعه است رژه ماشین های بچه پولدارها در اخبار سوئد خبر فارسی سوئد انتقاد نخست‌ وزیر از وزیر امور مهاجرت سوئد تلاش سویدن برای حکومت داری خوب در دیدنی های بلغارستان، مناطق دیدنی بلغارستان آکادیدنی های بلغارستانبلغارستانمناطق دیدنی بلغارستانجاذبه های گردشگری بلغارستان همایش های مدیریت همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار هااولین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه تا بهمن ماه خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیروز نو اطلاعاتی که به تازگی توسط اتحادیه بین المللی مخابرات منتشر شده نشان می دهد که خبرهای مذهبی خبر فارسیعلی مطهری در گفت وگو با سایت رویداد در پاسخ به سوال آیا لازم است که نظرات خود را با سایت صنعت ، آخرین و جدیدترین اخبار و مقالات علمی …سایت لیفتراک پالت پلاستیکی سایت تخصصی هوافضا سایت نساجی و پوشاک قیمت موبایل دارکوبصفحه کارگروهی خلاقیت شماره مطلب عنوان موضوع ارسالی خلاقیت بهترین تاکتیک مذاکره برای شماست ارسال



لینک منبع :بزرگترین پروژه آنلاین بین‌المللی برای اوتیسم

اجرای بزرگترین پروژه آنلاین بین‌المللی برای مطالعه اوتیسم - ایسنا www.isna.ir/.../اجرای-بزرگترین-پروژه-آنلاین-بین-المللی-برای-مطالعه-اوتیسم 25 آوریل 2016 ... بنیاد تحقیقات اوتیسم «سیمونز» از اجرایی شدن پروژه آنلاین خود به منظور جمع‌آوری DNA و اطلاعات دیگر از 50 هزار بیمار مبتلا به اوتیسم خبر داد. بزرگترین پروژه آنلاین بین‌المللی برای اوتیسم - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../بزرگترین-پروژه-آنلاین-بین-المللی-برای-اوتیسم 25 آوریل 2016 ... بنیاد تحقیقات اوتیسم «سیمونز» از اجرایی شدن پروژه آنلاین خود به منظور جمع‌آوری DNA و اطلاعات دیگر از 50 هزار بیمار مبتلا به اوتیسم خبر داد. اجرای بزرگترین پروژه آنلاین بین المللی برای مطالعه اوتیسم www.mevia.ir/.../اجرای_بزرگترین_پروژه_آنلاین_بین_المللی_برای_مطالعه_اوتیسم‎Cachedاجرای بزرگترین پروژه آنلاین بین المللی برای مطالعه اوتیسم. Error setting up player: Invalid license key. دانلود نمایشگاه بین المللی طبیعت گردی و صنایع مرتبط بزرگترین پروژه آنلاین بین‌المللی برای اوتیسم صبح دوشنبه 6 ... khabarche.ir/خبر/.../بزرگترین-پروژه-آنلاین-بین-المللی-برای-اوتیسم 25 آوریل 2016 ... بین المللی صبح دوشنبه ششم اردیبهشت ماه 1395 خبر بزرگترین پروژه آنلاین بین‌المللی برای اوتیسم. اوتیسم - ایسنا - خبرگزاری دانشجویان ایران isna.org.ir/page/archive.xhtml?mn=8&wide=0...اوتیسم اجرای بزرگترین پروژه آنلاین بین‌المللی برای مطالعه اوتیسم. بنیاد تحقیقات اوتیسم «سیمونز» از اجرایی شدن پروژه آنلاین خود به منظور جمع‌آوری DNA و اطلاعات دیگر ... نتایج بزرگترین مطالعه ژنتیکی در زمینه اوتیسم - China Radio ... persian.cri.cn/921/2017/03/10/1s166137.htm‎Cached10 مارس 2017 ... دکتر متیو پلچر مسئول این پروژه تحقیقاتی گفت: با کشف هر ژن جدید در رابطه با این بیماری ما قادر خواهیم بود به انواع متفاوتی از اوتیسم و عوامل ... انجمن اتیسم ایران www.irautism.org/‎Cached Similarانجمن خیریه اتیسم ایران. ... این واحد با دو زیر مجموعه، روابط عمومی و تبلیغات و روابط بین الملل، در راستای اهداف سازمانی انجمن فعالیت می کند. ... پروژه MSSNG چیست؟ اوتیسم هدیه شوم مادران مضطرب به فرزندان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/news/2915221/‎Cached14 سپتامبر 2015 ... ... بازار · ورزش · سیاست · بین الملل · استانها · عکس · فیلم · مجله مهر ... به گزارش خبرنگار مهر، اوتیسم یک اختلال رشدی دوره کودکی است. ... عمومی قلمداد می شود بطوریکه در یکی از بزرگترین پروژه های مطالعاتی آمریکا تا ... پارس آنلاین. تازه ترین پژوهش ها درباره اوتیسم در آمریکا | - احساسات فرهنگی www.sensesculturalfarsi.org/.../تازه-ترین-فعالیت-های-درباره-اوتیسم-در-آ/‎Cached Similar2 مه 2015 ... اختلال اوتیسم جزو اختلالات رشدی است که با اختلالات شدید در چند زمینه رشدی .... با توجه به چنین آماری اخیرا این موسسه بزرگترین پروژه تحقیقاتی ... نتایج بزرگترین مطالعه ژنتیکی در زمینه اوتیسم | فراسو | مشاور و ... farassou.com/.../1125-نتایج-بزرگترین-مطالعه-ژنتیکی-در-زمینه-اوتیسم.html‎Cached11 مارس 2017 ... دکتر متیو پلچر مسئول این پروژه تحقیقاتی گفت: با کشف هر ژن جدید در رابطه با این بیماری ما قادر خواهیم بود به انواع متفاوتی از اوتیسم و عوامل ...