مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارتباط غذاهای پرچرب و خواب آلودگی

[ad_1]

مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند و معمولا دارای اختلال خواب یا آپنه خواب هستند.

به گزارش مشرق، تحقیقات محققان دانشگاه آدلاید استرالیا نشان می دهد که بین رژیم غذایی چرب و خواب رابطه وجود دارد. نتایج این تحقیقات مبتنی بر داده های بدست آمده از بیش از ۱۸۰۰ مرد استرالیایی در رده سنی بین ۳۵ تا ۸۰ سال است که عادات غذایی شان در طول مدت ۱۲ ماه تحت بررسی بود.
 
به گفته محققان، بعد از تطبیق سایر عوامل جمعیت شناختی و سبک زندگی و بیماری های مزمن، آنها دریافتند مردانی که بالاترین مصرف چربی را دارند بیشتر حالت خواب آلودگی در طول روز را تجربه می کنند.
 
آنها اذعان می کنند که این موضوع دارای عوارض قابل توجهی برای سطح هوشیاری و تمرکز است که باید در مورد کارگران مورد توجه قرار گیرد.
 
به گفته آنها خواب نامناسب و احساس خواب آلودگی در طول روز به معنای داشتن انرژی کمتر است. اما از سوی دیگر این حالات موجب افزایش اشتهای افراد برای خوردن غذاهای پرچرب و حاوی کربوهیدرات بالا می شود که این موضوع هم با پیامدهای خواب بد و نامناسب مرتبط است. از اینرو الگوی رژیم غذایی نامناسب- خواب ناکافی می تواند تبدیل به یک دور تسلسل شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 آوريل 2016 ... مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند و معمولا دارای ...مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند و معمولا دارای اختلال خواب یا ...مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند و معمولا دارای اختلال خواب یا ...ارتباط خوردن غذاهای پرچرب و احساس خواب آلودگی. به گزارش خبرنگار مهر، تحقیقات محققان دانشگاه آدلاید استرالیا نشان می دهد که بین رژیم غذایی چرب و خواب رابطه وجود ...28 آوريل 2016 ... خواب آلودگی و مصرف غذای چرب رابطه دو طرفه دارند؛ به این معنی که مصرف غذاهای چرب سبب اختلال ... رژیم غذایی پرچرب علاوه بر افزایش اختلال خواب، با افزایش احتمال بروز بیماری های قلبی، سکته، چاقی و دیابت ارتباط مستقیم دارد.30 آوريل 2016 ... مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند و معمولا دارای ...مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند و معمولا دارای اختلال خواب یا ...مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند و معمولا دارای اختلال خواب یا ...12 مه 2016 ... مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی میکنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج میبرند و معمولا دارای ...25 آوريل 2016 ... سلامت نیوز:مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند ...


کلماتی برای این موضوع

غذاهای مؤثر در احساس بی حالی و بی حوصلگیشاید اکنون، زمان آن فرا رسیده باشد که نگاهی به نوشیدنی ها و غذاهای مصرفی تان بیندازید بخور نخورهای خـواب بهتر است غذاهای حاوی ادویه فراوان، خوراکی‌های تند، شور، سرخ‌کردنی‌ها و مواد غذایی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی رژیم غذایی مناسب در ماه رمضانرژیموزارت آموزش و پرورش سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی شبکه ملی مدارس ایران رشددانستنیهای پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانالکل به هر میزان می‌تواند باعث سرطان شود محققان با بررسی شواهد و یافته‌های علمی به کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات طب سنتی و روش های درمان جوش صورت و بدن حکیم …طب سنتیطب سنتی و روشهای درمان انگل در کودکان بی شک آگاهی از نقش تغذیه در یادگیری اینجا همه چیزنقش تغذیه در یاد گیری به تفضیل میخوانیم که چه عواملی سبب مشکلات تغذیه ای کودک و تازه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانچاقی و اضافه وزن درمان ذات الریه را تسریع می بخشد مطالعات و آزمایش های پژوهشگران راهکارهایی برای کنترل شهوت باید از نگاه کردن به مناظر، فیلم‌ها و تصاویر تحریک کننده خودداری کرد و به محض رو به رو



لینک منبع :ارتباط غذاهای پرچرب و خواب آلودگی

ارتباط خوردن غذاهای پرچرب و احساس خواب آلودگی - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../ارتباط-خوردن-غذاهای-پرچرب-و-احساس-خواب-آلودگی‎Cached25 آوریل 2016 ... مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند و معمولا دارای ... ارتباط خوردن غذاهای پرچرب و احساس خواب آلودگی - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../ارتباط-خوردن-غذاهای-پرچرب-و-احساس-خواب-آلودگی 25 آوریل 2016 ... مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند و معمولا دارای ... ارتباط خوردن غذاهای پرچرب و احساس خواب آلودگی - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/.../ارتباط-خوردن-غذاهای-پرچرب-و-احساس-خواب-آلودگی مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می برند و معمولا دارای اختلال خواب یا ... ارتباط خوردن غذاهای پرچرب و احساس خواب آلودگی | رسانه تی وی hamshahrionline.rasanetv.com/page-834285.html‎Cached27 مه 2017 ... ارتباط خوردن غذاهای پرچرب و احساس خواب آلودگی. زندگی > تغذیه - همشهری آنلاین: مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می‌کنند بیشتر در طول ... ایرنا - غذای چرب؛ یکی از مهمترین دلایل خواب آلودگی www.irna.ir/fa/News/82053106/‎Cached28 آوریل 2016 ... ... رژیم غذایی پرچرب، یکی از مهمترین دلایل اختلال خواب و خواب آلودگی در طول روز ... بروز بیماری های قلبی، سکته، چاقی و دیابت ارتباط مستقیم دارد. ارتباط خوردن غذاهای پرچرب و احساس خواب آلودگی - خانواده ایرانی | خبر ... khabarfarsi.com/u/17423559 25 آوریل 2016 ... ارتباط خوردن غذاهای پرچرب و احساس خواب آلودگی. خانواده ایرانی - مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب ... ارتباط خوردن غذاهای پرچرب و احساس خواب آلودگی | مردانی که - قطره www.ghatreh.com/news/.../ارتباط-خوردن-غذاهای-پرچرب-احساس-خواب-آلودگی 26 آوریل 2016 ... مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طÙ. غذای چرب؛ یکی از مهمترین دلایل خواب آلودگی - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../غذای-چرب-یکی-از-مهمترین-دلایل-خواب-آلودگی‎Cachedمعمولا افرادی که‌ رژیم غذایی پرچرب دارند، در تمام طول روز احساس خواب آلودگی می کنند. ... خواب، با افزایش احتمال بروز بیماری های قلبی، سکته، چاقی و دیابت ارتباط ... ارتباط غذاهای پرچرب و خواب آلودگی | مشرق | خبروان khabarone.ir/news/1411304/ارتباط-غذاهای-پرچرب-و-خواب-آلودگی 25 آوریل 2016 ... مردانی که از رژیم غذایی غنی از چربی پیروی می‌کنند بیشتر در طول روز احساس خواب آلودگی دارند، از مشکلات خواب در طول شب رنج می‌برند و معمولا دارای ... غذای چرب؛ یکی از مهمترین دلایل خواب آلودگی | شفقنا فارسی fa.shafaqna.com/news/158595/‎Cached28 آوریل 2016 ... خواب آلودگی و مصرف غذای چرب رابطه دو طرفه دارند؛ به این معنی که مصرف ... معمولا افرادی که‌ رژیم غذایی پرچرب دارند، در تمام طول روز احساس خواب آلودگی می کنند. ... احتمال بروز بیماری های قلبی، سکته، چاقی و دیابت ارتباط مستقیم دارد.