مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها

[ad_1]

وزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش است، گفت: در کشور حدود ۵ میلیون نفر به دیابت مبتلا هستند که ۹۰ درصد دیابت نوع ۲ دارند.

به گزارش مشرق، دکتر سید حسن هاشمی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که صبح امروز همزمان با سومین روز از هفته سلامت در باغ ملی تهران برگزار شد، با تاکید بر عمل کردن همه افراد به گفته هایشان، گفت: باید ما از آن دسته از گروه هایی باشیم که ابتدا خودمان به گفته هایمان عمل کنیم تا مردم نیز به سخنان ما گوش دهند و عمل کنند. بنابر این لازم است مسئولان به آنچه که می گویند اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به وجود ۴۰۰میلیون نفر مبتلا به دیابت در دنیا، افزود: در حال حاضر آمار مبتلایان به بیماری دیابت رو به افزایش است و در کشور ما حدود ۵ میلیون نفر به دیابت مبتلا هستند که از این تعداد ۹۰ درصد مبتلا به دیابت نوع ۲ هستند.

هاشمی همچنین بر انجام ورزش روزانه تاکید کرد و افزود: اگر روزی ۳۰ دقیقه پیاده روی داشته باشیم و ورزش کنیم می توانیم از ابتلای ۲۰ درصد مردم که شاید دچار دیابت شوند، جلوگیری کرد.

وی یکی از آسیب های بزرگ در کشور را مسئله چاقی و افزایش وزن دانست و تاکید کرد: باید از اسراف و پرخوری پرهیز کنیم و اگر بتوانیم در مورد تغذیه هم از دستورات اسلام بهره بریم، می توان مانع بروز افزایش وزن و چاقی و ابتلا به انواع بیماری های ناشی از آنها شویم.

به گفته وزیر بهداشت، زندگی آپارتمان نشینی، کم تحرکی و تغذیه نا مناسب و پر خوری از عوامل ابتلا به چاقی و دیابت، فشار خون است .

هاشمی همچنین، با اشاره به استفاده از دوچرخه توسط مسئولین در کشورهای دیگر، افزود: متاسفانه در ایران اگر مردم با این صحنه مواجه شوند به دلیل نبود فرهنگ سازی لازم، به این فکر می کنند که پس چه زمانی این مسئول کار می کند.

وزیر بهداشت در پایان گفت: متاسفانه ۵۰ درصد مرگ ایرانیان به دلیل سکته جان خود را از دست می دهند که ۳۵ درصد این مرگ ها به دلیل سکته قلبی و ۱۵ درصد به دلیل سکته مغزی است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


22 آوريل 2016 ... وزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش است، گفت: در کشور حدود ۵ میلیون نفر به دیابت مبتلا هستند که ۹۰ درصد دیابت ...میگنا/ وزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش است، گفت: در کشور حدود ۵ میلیون نفر به دیابت مبتلا هستند که ۹۰ درصد دیابت نوع ۲ ...10 ژوئن 2016 ... سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها ... وزیر بهداشت در پایان گفت: متاسفانه ۵۰ درصد مرگ ایرانیان به دلیل سکته جان خود را از دست می دهند که ۳۵ ...1 ا کتبر 2016 ... وزیر بهداشت گفت: ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها به دلیل سکته های قلبی و مغزی است.23 آوريل 2016 ... وزیر بهداشت در همایش پیاده روی عنوان کرد؛سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی هاوزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش ...30 آوريل 2016 ... سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها. وزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش است، گفت: در کشور حدود ۵ میلیون نفر به ...12 مه 2016 ... سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها. وزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش است، گفت: در کشور حدود ۵ میلیون نفر به ...سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها. وزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش است، گفت: در کشور حدود ۵ میلیون نفر به دیابت مبتلا هستند ...وکیل ملت: وزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش است، گفت: در کشور حدود ۵ میلیون نفر به دیابت مبتلا هستند که ۹۰ درصد دیابت نوع ۲ ...


کلماتی برای این موضوع

الف نه سکته و نه خودکشی؛ کاروشی مردم ژاپن را …نه سکته و نه خودکشی؛ کاروشی مردم ژاپن را می‌کشدکامل ترین مرجع برای شناخت سریع سکته مغزی و …پزشکی و سلامتآموزش کامل علائم سکته مغزی و درمان سریع برای سکته مغزی سکته مغزی خفیفسکته مغزی مستند چرب – قسمت اول؛ کارخانجات روغن سازی چه …اسلایدر صفحه اولمستند چرب یا همون دانستنی های روغن تولید مجموعه ماست اینی که در سایت دکتر گذاشته شده میگنا چه کسانی بعد از سکته زنده می مانند؟سلام آقای دکتر ٰ ممنون از سایت بسیار خوبتان مادرم ۸ روز پیش سکته مغزی کرده و دو روز هست بی مخی که تاریخ ساز شد شعبان بی مخ و لمپنیسم ایرانی شعبان بی مخ رفت و مرد به لمپنیسم معاصر مملکت خودت نگاه کن ۸ سال مملکت با لمپنیزم و چرا دانش آموزان ایرانی درس نمی خوانند؟به گزارش پارسینه، آموزش و پرورش یکی از بزرگترین و با اهمیت ترین ارکان یک نظام است که برای پسرها و دخترها پزشکان ایراندر تخمدان میلیون ها تخمک وجود دارد که هر تخمک به همراه سلو ل های اطرافش، مجموعه ای به بیهوشی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…در بسیاری از کشورها، داروهای بیهوشی به وسیله رایانه حساب شده و به بیماران تجویز می‌شودعکسبازی چریک های زن پکک با توله خرسکاربر ۲۱۱۶، جناب زینال تهرانی ، زن ایرانی و زن جنوبی شرافتمنند ، زن بندری و جنوبی از توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانخرما و کشمش هم قند خون را بالا می‌برند یک متخصص تغذیه گفت با این‌که مصرف خرما، کشمش



لینک منبع :سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها

سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/news/.../سکته-عامل-۵۰-درصد-مرگ-و-میر-ایرانی-ها 22 آوریل 2016 ... وزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش است، گفت: در کشور حدود ۵ میلیون نفر به دیابت مبتلا هستند که ۹۰ درصد دیابت ... Images for سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../سکته-عامل-۵۰-درصد-مرگ-و-میر-ایرانی-ها 22 آوریل 2016 ... سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها. وزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش است، گفت: در کشور حدود ۵ میلیون نفر به ... سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=35462‎Cached23 آوریل 2016 ... وزیر بهداشت در همایش پیاده روی عنوان کرد؛سکته عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی هاوزیربهداشت، با اعلام اینکه آمار مبتلایان به دیابت رو به افزایش ... الف - عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها alef.ir/vdcfcedmxw6djva.igiw.html?347680‎Cachedعامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی ها ... وزیر بهداشت در پایان گفت: متاسفانه ۵۰ درصد مرگ ایرانیان به دلیل سکته جان خود را از دست می دهند که ۳۵ درصد این مرگ ها به دلیل ... عامل 50 درصد از مرگ میر ایرانی‌ها - onvansho onvansho.ir/result/عامل-50-درصد-از-مرگ-میر-ایرانی‌ها.html سکته عامل ۵۰ درصد مرگمیر درصد مرگمیر ایرانی ها از ابتلای ۲۰ درصد . وزارت بهداشت 70 درصد ایرانیان از چاقی رنج می‌برند نیمی 50 درصد علل مرگمیر کشور 12 درصد ... سکته، عامل ۵۰ درصد مرگ و میر در کشور/ ۵ میلیون دیابتی داریم snn.ir/.../سکته-عامل-۵۰-درصد-مرگ-و-میر-در-کشور-۵-میلیون-دیابتی-داریم‎Cached7 آگوست 2017 ... وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در چهاردهه گذشته، ابتلا به دیابت در کشور چهار برابر شده است، ۵۰ درصد علت مرگ ایرانیان را سکته ... سهم ۳۰ درصدی سکته های قلبی در مرگ و میر ایرانیان - مجله اینترنتی قلم ها galamha.ir/search/?q...درصدی+سکته+های...مرگ+و+میر+ایرانیان‎Cachedوی با بیان اینکه هم اکنون تروما در زمره سه عامل اصلی مرگ و میر در کشور قرار دارد، ... در ایران را تشکیل می‌دهند که در این میان حوادث و سوانح رانندگی عامل ۵۰ الی ۶۰ درصد ... سکته قلبی و مغزی علت ۴۶ درصد مرگ ایرانی ها - صدای ایران sedayiran.com/fa/.../سکته-قلبی-و-مغزی-علت-۴۶-درصد-مرگ-ایرانی-ها‎Cached2 آگوست 2017 ... معاون درمان وزارت بهداشت، علت ۴۶ درصد مرگ و میر ایرانی ها ناشی از بروز ... ها به دلیل سکته های قلبی و مغزی است که ۴۶ درصد علت مرگ ایرانی ها را شامل ... عامل 50 درصد مرگ و میرها سکته مغزی و بیماری‌های قلبی است - نسیم آنلاین www.nasimonline.ir/.../عامل-50-درصد-مرگ-و-میرها-سکته-مغزی-و-بیماری-های-قلبی-است-19-درصد-زنان-و-15-درصد-مردان-ایرانی-چاق-هست 26 فوریه 2017 ... وزیر بهداشت با اشاره به اینکه سکته مغزی و بیماری‌های قلبی عامل ۵۰ درصد مرگ و میر ایرانی‌ها است، گفت: پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر نیاز به ...