مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رابطه موبایل و ابتلا به سرطان اثبات شد

[ad_1]

گوشی‌های هوشمند تلفن همراه به یکی از نیازهای حیاتی در زندگی انسان‌ها مبدل شده‌اند و علیرغم کارایی‌هایی که دارند، می‌توانند برای سلامتی مضر باشند.

 به گزارش مشرق، نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان می‌دهد که میان استفاده از گوشی های هوشمند و ابتلا به بیماری سرطان رابطه وجود دارد.
 
در این پژوهش نحوه تاثیرگذاری تشعشع فرکانس‌های رادیویی مورد استفاده در شبکه‌های مخابراتی بر موش‌ها مورد بررسی قرار گرفته و تلاش شده مشخص شود گوشی‌های همراه تا چه حد عامل ابتلای انسان‌ها به بیماری‌های مختلف بوده اند.
 
گروه‌های مختلف موش‌های مورد استفاده در این مطالعه در معرض تشعشعات مختلف رادیویی قرار گرفتند و مشخص شد برخی نمونه های مذکر این موش ها به دو نوع مختلف تومور در مغز و قلب مبتلا شده اند. همچنین هر چقدر میزان قرارگیری موش ها در معرض تشعشعات بیشتر بود احتمال ابتلای آنها به تومورهای سرطانی نیز بیشتر می‌شد.
 
البته این امر هنوز به معنای قطعی بودن نقش تلفن همراه در ابتلای مردم به سرطان نیست. فرضیه اصلی که این گمانه زنی را تقویت می‌کند این است که گوشی‌های هوشمند امواج رادیویی ساطع می‌کنند که توسط آنتن‌های تلفن همراه جذب می‌شوند و این فرایند جذب انرژی موجب شکل گیری سلول های سرطانی می‌شود. اما برای نتیجه گیری قطعی در این مورد هنوز باید بررسی های گسترده تری صورت بگیرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 مه 2016 ... به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از سی نت، نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان می دهد که ...30 مه 2016 ... فارس نوشت: نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان میدهد که میان استفاده از گوشی های هوشمند و ابتلا به بیماری سرطان ...30 مه 2016 ... گوشی های هوشمند، امواج رادیویی گوشی ها، گوشی های هوشمند امواج رادیویی ساطع می کنند، مشرق، اثبات رابطه احتمالی موبایل و ابتلا به سرطان.30 مه 2016 ... به گزارش مشرق، نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان میدهد که میان استفاده از گوشی های هوشمند و ابتلا به بیماری سرطان ...30 مه 2016 ... گوشی های هوشمند تلفن همراه به یکی از نیازهای حیاتی در زندگی انسان ها مبدل شده اند و علیرغم کارایی هایی که دارند، می توانند برای سلامتی مضر باشند.30 مه 2016 ... دولت بهار: گوشی های هوشمند تلفن همراه به یکی از نیازهای حیاتی در زندگی انسان ها مبدل شده اند و علیرغم کارایی هایی که دارند، می توانند برای سلامتی ...30 مه 2016 ... به گزارش مشرق، نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان می دهد که میان استفاده از گوشی های هوشمند و ابتلا به بیماری سرطان ...30 مه 2016 ... اثبات احتمالی رابطه موبایل با سرطان ... میان استفاده از گوشی های هوشمند و ابتلا به بیماری سرطان رابطه وجود دارد. ... رادیویی قرار گرفتند و مشخص شد برخی نمونه های مذکر این موش ها به دو نوع مختلف تومور در مغز و قلب مبتلا شده اند.به گزارش خبرنگار مهر، رادون به طور طبیعی یک نوع گاز رادیواکتیو است که موجب بروز سرطان ریه می شود. طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط انجمن سرطان آمریکا که در طول ...به گزارش مشرق، نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان میدهد که میان استفاده از گوشی های هوشمند و ابتلا به بیماری سرطان رابطه وجود دارد.


کلماتی برای این موضوع

خطرامواج مغناطیسی تشعشعات موبایل ،امواج وایرلس ومی گویند ما در دنیایی از امواج و انرژی ها زندگی می کنیم، امواجی که از منابعی مختلف و تفاوت های زن و مرد در رابطه جنسیتفاوت های زن و مرد در رابطه جنسی نویسنده آلن و بارباراپیز مترجمبیژن و پگاه پایدار سرطان معده دانشنامه آزادسرطان معده چیست؟ سرطان معده یکی از بیماریهای شایع در سراسر جهان است ولی در بعضی از فواید رابطه جنسی فواید رابطه جنسی دیویدسون روان درمانگر جنسی می گوید تمایلات جنسی در سلامتی ما و خطرامواج مغناطیسی تشعشعات موبایل ،امواج وایرلس وگزارش صعود به دماوند گزارش تصویری اولین همایش وبسایت تخصصی ام اس سنتر ام پزشکی بالینی تأثیر امواج موبایل بر بخش های …نوشته شده توسط دکتر علی بهشتی شنبه بیست و نهم مهر ۱۳۹۱ لینک ثابت مواد غذایی مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن …مصرف کافی از مواد غذایی مفید برای سیستم ایمنی بدن، قدرت مقابله آن را بالا میبردراهنمای خرید قرص لاغری، ضد چاقی و اشتهادر زمینه خرید قرص های لاغری و ضد چاقی قرص های زیادی در بازار و داروخانه ها وجود دارد که زنان چگونه می توانند به ارگاسم اوج لذت جنسی …ممکن است مشکل به ارگاسم نرسیدن ، به خاطر دلایل پزشکی باشد زنان چگونه می توانند به بهترین دستور برای لاغر شدن ایران جدیدبهترین دستور برای کوچک شدن و لاغر شدن انحصار صبحانه به خوردن میوه است مخصوصا به میوه



لینک منبع :رابطه موبایل و ابتلا به سرطان اثبات شد

نتایج یک مطالعه نشان داد اثبات رابطه احتمالی موبایل و ابتلا به سرطان www.farsnews.com/13950310000160‎Cached30 مه 2016 ... به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از سی نت، نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان می دهد که ... رابطه موبایل و ابتلا به سرطان اثبات شد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/581576/‎Cached30 مه 2016 ... به گزارش مشرق، نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان می‌دهد که میان استفاده از گوشی های هوشمند و ابتلا به بیماری سرطان ... رابطه موبایل و ابتلا به سرطان اثبات شد | اخبار بسیج و سپاه ... basijpress.ir/fa/news-details/.../رابطه-موبایل-و-ابتلا-به-سرطان-اثبات-شد-/ 30 مه 2016 ... به گزارش بسیج پرس؛ نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان می‌دهد که میان استفاده از گوشی های هوشمند و ابتلا به بیماری ... رابطه موبایل و ابتلا به سرطان اثبات شد - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/.../رابطه-موبایل-و-ابتلا-به-سرطان-اثبات-شد‎Cached30 مه 2016 ... فارس نوشت: نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان می‌دهد که میان استفاده از گوشی های هوشمند و ابتلا به بیماری سرطان ... رابطه موبایل و ابتلا به سرطان اثبات شد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/رابطه_موبایل_و_ابتلا_به_سرطان_اثبات_شد‎Cachedرابطه موبایل و ابتلا به سرطان اثبات شد. دانلود بررسی کامل جراحی آنجلینا جولی: خیلی زود از پروتز استفاد · دانلود پنجره خبری 51 | اقدام غیراخلاقی VOA: اخراج کارمند ... آیا امواج گوشی‌ همراه باعث سرطان می‌شود؟ - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../آیا-امواج-گوشی‌-همراه-باعث-سرطان-می‌ش/‎Cached28 مه 2016 ... نتیجه‌ی پژوهش ارتباط استفاده از گوشی‌های همراه با ابتلا به سرطان منتشر شد. ... این داده‌ها برای اثبات نا ایمن بودن امواج موبایل کافی نبود. به همین ... اثبات رابطه احتمالی موبایل و ابتلا به سرطان-خبرگزاری بیان گلپایگان bayan-news.ir/1395/03/10/اثبات-رابطه-احتمالی-موبایل-ابتلا-س/‎Cachedبه گزارش بیان نیوز؛ به نقل از سی نت، نتایج یک مطالعه چندین ساله که توسط دولت آمریکا انجام شده، نشان می دهد که احتمالا میان استفاده از گوشی های هوشمند و ابتلا به ... رابطه ابتلا به سرطان با موبایل - onvansho onvansho.ir/result/رابطه-ابتلا-به-سرطان-با-موبایل.html رابطه موبایلابتلا به سرطان اثبات شد اخبار بسیجسپاه. گوشی‌های هوشمند تلفن همراه به یکی از نیازهای حیاتی تاسوعاعاشورای امسال با . بی تحرکی با خطر ابتلا به ... رابطه موبایل و ابتلا به سرطان اثبات شد | گوشی های هوشمند - قطره www.ghatreh.com/news/nn31971222/رابطه-موبایل-ابتلا-سرطان-اثبات 30 مه 2016 ... گوشی های هوشمند تلفن همراه به یکی از نیازهای حیاتی در زندگی انسان ها مبدل شده اند و علیرغم کارایی هایی که دارند. اثبات رابطه احتمالی موبایل و ابتلا به سرطان - بیان گلپایگان | خبر ... khabarfarsi.com/u/19358735 30 مه 2016 ... اثبات رابطه احتمالی موبایل و ابتلا به سرطان. گوشی های هوشمند ... ارتباط استفاده از گوشی های همراه با ابتلا به سرطان منتشر شد. این پژوهش بزرگ 25 ...