مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

Share/Save/Bookmark

 

هرچند اغلب خطاهای پزشکی، حین درمان اتفاق می افتد اما اینکه دو آزمایشگاه سونوگرافی در تشخیص سنگ در کلیه یک کودک جواب متفاوتی دهند از آن دست خطاهایی بوده که پای سلامت بیماران در میان است.

به گزارش بلاغ، ماجرا از آنجا شروع شد که خانواده یک پسر بچه شیرخوار در پارس آباد به یکی از سونوگرافی ها در این شهر مراجعه می کند و پس از اعلام جواب، بیماری این کودک سنگ در کلیه تشخیص داده می شود.

خانواده این کودک بلافاصله بعد از گرفتن جواب این سونوگرافی به بیمارستانی در اردبیل مراجعه می کنند و در آنجا برای اطمینان از وجود سنگ در کلیه کودک، دوباره به سونوگرافی در اردبیل مراجعه کرده و بعد از انجام آزمایش و گرفتن جواب آن مشخص می شود که این کودک خردسال اصلا سنگ کلیه نداشته و موردی هم از وجود سنگ کلیه در جواب آزمایش دیده نشده است.

حال با این وجود، جواب کدامیک از این دو آزمایش قابل قبول است؟ سونوگرافی که در پارس آباد تشخیص بر سنگ کلیه در این کودک خردسال داده یا آزمایشگاهی که در اردبیل از نبود سنگ در کلیه این کودک داده است.

این در حالیست که این دست از خطاها موجب از بین رفتن احساس اعتماد بیمار به سیستم پزشکی و همچنین بروز نگرانی های غیر ضروری برای بیمار و خانواده او می شود و اگر بیماران در نتیجه خطای تشخیص متوجه آسیب جسمی شوند از همان ساعات اولیه می توانند نسبت به آن اعتراض کرده و شکایت خود را تقدیم مراجع ذی ربط کنند.

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

وحشت در بازار موبایل پارس آباد ویترین ها خالی …از عذرخواهی فرماندار بابت تاخیر در آماده سازی فرودگاه تا کوچه خاکی که در پارس آباد پایگاه خبری و اطلاع رسانی آران مغان پارس آبادهرچند اغلب خطاهای پزشکی، حین درمان اتفاق می افتد اما اینکه دو آزمایشگاه سونوگرافی در آیین‌های خاص محرم در اردبیل پایگاه خبری تحلیلی …به گزارش خبرنگار سرویس مذهبیسبلانه، مراسم سوگواری ایام محرم در اردبیل به سبک و سیاقی سبلان نیوز صفحه نخست از برنامه ریزی استاندار برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تا گازدار کردن روستاهای وحشت در بازار موبایل پارس آباد ویترین ها خالی شدند عکس از عذرخواهی فرماندار بابت تاخیر در آماده سازی فرودگاه تا کوچه خاکی که در پارس آباد آسفالت پایگاه خبری و اطلاع رسانی آران مغان پارس آباد هرچند اغلب خطاهای پزشکی، حین درمان اتفاق می افتد اما اینکه دو آزمایشگاه سونوگرافی در تشخیص آیین‌های خاص محرم در اردبیل پایگاه خبری تحلیلی سبلانه به گزارش خبرنگار سرویس مذهبیسبلانه، مراسم سوگواری ایام محرم در اردبیل به سبک و سیاقی خاص سبلان نیوز صفحه نخست از برنامه ریزی استاندار برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تا گازدار کردن روستاهای بالای



لینک منبع :دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس

دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس ... aranmoghan.ir/news/26025‎Cached9 دسامبر 2016 ... هرچند اغلب خطاهای پزشکی، حین درمان اتفاق می افتد اما اینکه دو سونوگرافی در تشخیص سنگ در کلیه یک کودک جواب متفاوتی دهند از آن دست خطاهایی بوده ... دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس www.dana.ir/.../دو-جواب-متفاوت-از-دو-آزمایشگاه-سونوگرافی-در-پارس-آباد-و-اردبیل---عکس‎Cached10 دسامبر 2016 ... هرچند اغلب خطاهای پزشکی، حین درمان اتفاق می افتد اما اینکه دو آزمایشگاه سونوگرافی در تشخیص سنگ در کلیه یک کودک جواب متفاوتی دهند از آن ... دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل عکس ... www.khabarazma.com/521298 هرچند اغلب خطاهای پزشکی، حین درمان اتفاق می افتد اما اینکه دو آزمایشگاه سونوگرافی در تشخیص سنگ در کلیه یک کودک جواب متفاوتی دهند از آن دست خطاهایی بوده که ... دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس khabarone.ir/.../دو-جواب-متفاوت-از-دو-آزمایشگاه-سونوگرافی-در-پارس-آباد-و-اردبیل-عکس‎Cached11 دسامبر 2016 ... هرچند اغلب خطاهای پزشکی، حین درمان اتفاق می افتد اما اینکه دو آزمایشگاه سونوگرافی در تشخیص سنگ در کلیه یک کودک جواب متفاوتی دهند از آن دست ... دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس khabarfarsi.com/u/29445028 10 دسامبر 2016 ... دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس. هرچند اغلب خطاهای پزشکی، حین درمان اتفاق می افتد اما اینکه دو آزمایشگاه ... دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس harlahze.com/.../دو-جواب-متفاوت-از-دو-آزمایشگاه-سونوگرافی-در-پارس-آباد-و-اردبیل--عکس‎Cached11 دسامبر 2016 ... هرچند اغلب خطاهای پزشکی، حین درمان اتفاق می افتد اما اینکه دو آزمایشگاه سونوگرافی در تشخیص سنگ در کلیه یک کودک جواب متفاوتی دهند از آن دست ... دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل ... football.tnews.ir/news/1A9275719414 10 دسامبر 2016 ... هرچند اغلب خطاهای پزشکی، حین درمان اتفاق می افتد اما اینکه دو آزمایشگاه سونوگرافی در تشخیص سنگ در کلیه یک کودک جواب متفاوتی دهند از آن دست ... شاهکار تشخیص در خصوص بیماری یک کودک؛ دو جواب متفاوت از دو ... www.moghanshahr.com/.../4566-شاهکار-تشخیص-در-خصوص-بیماری-یک-کودک؛-دو-جواب-متفاوت-از-دو-آزمایشگاه-سونوگرافی-در-پارس-آباد-و-...‎Cached9 دسامبر 2016 ... شاهکار تشخیص در خصوص بیماری یک کودک؛ دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس. ماجرا از آنجا شروع شد که خانواده ... شکار لحظه جدا شدن روح از بدن یک موتور سوار +عکس | پایگاه خبری و ... aranrasa.ir/comment/37161 17 جولای 2016 ... دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس · دیدار سردار ... شکار لحظه جدا شدن روح از بدن یک موتور سوار +عکس. تصویر ... کاروان راهیان نور پارس آباد مغان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد ... aranrasa.ir/comment/15960 23 مارس 2015 ... پایگاه علمی و پژوهشی شهید توحیدی در پارس آباد افتتاح شد + عکس ... دو جواب متفاوت از دو آزمایشگاه سونوگرافی در پارس آباد و اردبیل + عکس ... نخستین کاروان راهیان نور شهرستان پارس آباد مغان امروز با بدرقه جمعی از مسوولان اجرایی ...