مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد

[ad_1]
وب‌سایت آوای سلامتی: هر چند تهیه دسر پیراشکی خمیری موز کمی وقت گیر است اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. مخلوط شیرین و موز میانی را بین ورقه ای خمیر بپیچید و بپزید.

مواد لازم جهت تهیه خمیر:

  •  آرد معمولی : 450 گرم
  •  کره : 4 قاشق غذاخوری
  •  آب : 125 میلی لیتر
  •  روغن نیمه جامد : 4 قاشق غذاخوری

مواد لازم جهت تهیه مخلوط میانی پیراشکی:
  •  موز بزرگ : 2 عدد
  •  برگه زردآلو , خرد شده : 75 گرم
  •  جوز هندی : مقداری
  • آب لیمو : مقداری
  •  زرده تخم مرغ , زده شده : 1 عدد
  •  پودر قند جهت پاشیدن روی پیراشکی شیرینی : مقداری
  •  خامه یا بستنی جهت سرو : مقداری

 

پیراشکی خمیری موز 

طرز تهیه:

1. جهت تهیه خمیر شیرینی, ابتدا آرد را در داخل یک کاسه بزرگ الک نمایید. سپس کره را اضافه نمایید و با دست مواد را با هم مخلوط نمایید, طوری که مخلوط به صورت خرده نان در بیاید. آب را کم کم بیافزایید تا خمیری صاف به دست آید. خمیر آماده شده را داخل نایلون محافظ بپیچید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه داخل یخچال خنک شود .

2. موزها را درون یک کاسه با استفاده از چنگال له نمایید . زردآلو , جوز هندی و آب پرتقال را به آن اضافه نمایید و خوب هم بزنید.

3. خمیر را روی سطحی آغشته به آرد پهن نمایید و 16 دایره به قطر 10 سانتیمتر از آن ببرید.

4. با قاشق مقداری از مخلوط موز را روی یک طرف خمیر بریزید و نصفه دیگر خمیر را روی نیمه پر شده برگردانید . با این کار یک نیم دایره درست می شود . لبه های خمیر را به هم بچسبانید و با فشار سر چنگال , آن ها را محکم بهم وصل نمایید.

5. پیراشکی ها را داخل سینی نچسب ع قرار دهید و روی آن ها زرده تخم مرغ بمالید . سپس روی هر پیراشکی , یک شکاف کوچک ایجاد نمایید و آن ها را به مدت 25 دقیقه داخل فر از قبل گرم شده با حرارت 180 درجه سانتیگراد یا 350 درجه فارنهایت و یا عدد 4 فرهای گازی بگذارید تا کاملا طلایی شوند.

6. بعد از پخت , روی پیراشکی ها مقداری پودر قند پاشیده و همراه بستنی یا خامه سرو نمایید.

توصیه سرآشپز:

جهت تهیه شیرینی با طعم های متنوع می توانید از هر نوع میوه ای که دوست دارید مانند سیب یا آلو , در مخلوط میانی این پیراشکی استفاده نمایید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی جهان پزشکی پزشکان ایران وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه …همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه که مهمونی دارین ذهنتون درگیره این هتل پاین بی کوش آداسی پنج ستاره هتل های …این ریزورت حدود هزار مترمربع وسعت دارد و در خلیج کاملیمانی در کوش آداسی قرار گرفته مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک …مجله اینترنتی کمونه اخبار داعش کمونه انتخاب عکس بازیگران اس ام اس فال روزانه سلامت من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریماین تاریخ رو دوست دارم به زودی در زیر همین پست یک سری اعترافات داغ خواهید دید هتل گرند رینگ بلدیبی پنج ستاره هتل های …هتل بسیار خوبی است و همه آنچه بقیه گفتند را من تایید میکنم نکته مهم برای کسانی که بار کباب کوبیده تابه ای دنیای شیرین آشپزیکبابکوبیدهتابهایاین رسیپی رو خیلی وقته که بهتون آموزش داده بودم اما امروز متوجه شدم که بطرز عجیب و آشپزی در این مطلب طرز تهیه پیتزا لقمه ای های کوچک به شکل فرفره را به شما آموزش می دهیم عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس جهان پزشکی پزشکان ایران وقتی برای خرید رُژ لبی تازه به فروشگاه می‌‌روید، شاید فقط به این فکر کنید که رنگ این رژ لب همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه که مهمونی همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه که مهمونی دارین ذهنتون درگیره این باشه که هتل پاین بی کوش آداسی پنج ستاره هتل های ترکیه هتل‌ها این ریزورت حدود هزار مترمربع وسعت دارد و در خلیج کاملیمانی در کوش آداسی قرار گرفته است مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک زندگیگردشگریمددانلود مجله اینترنتی کمونه اخبار داعش کمونه انتخاب عکس بازیگران اس ام اس فال روزانه سلامت جنسی من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم سلام نظرتون چیه نوشته های اینجا رو بعد از این تو تلگرام بخونید ؟ مزایا اونجا مناسب اون هتل گرند رینگ بلدیبی پنج ستاره هتل های آنتالیا هتل های هتل بسیار خوبی است و همه آنچه بقیه گفتند را من تایید میکنم نکته مهم برای کسانی که بار اول فناوری اطلاعات و ارتباطات ’ ’ انشا درباره ی ارزش وقت انشا در مورد ارزش وقت ارزش وقت از دید بزرگان درباره ارزش وقت ارزش وقت و زمان ارزش وقت در قران ارزش وقت در زندگی ارزش وقت عشق



لینک منبع :این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد

این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../این-پیراشکی-ارزش-وقت-گذاشتن-دارد‎Cached11 دسامبر 2016 ... هر چند تهیه دسر پیراشکی خمیری موز کمی وقت گیر است اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. مخلوط شیرین و موز میانی را بین ورقه ای خمیر بپیچید و بپزید. Images for این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد - line today https://today.line.me/.../0a4e0337202152e4b4bf56064333c1c3916d49c881e24c3e9c00b3...‎Cached11 دسامبر 2016 ... وب‌سایت آوای سلامتی: هر چند تهیه دسر پیراشکی خمیری موز کمی وقت گیر است اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. مخلوط شیرین و موز میانی را بین ورقه ای ... این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد | مجله اینترنتی پاتوق من و تو patoghmanotoo.com/این-پیراشکی-ارزش-وقت-گذاشتن-دارد/‎Cached12 دسامبر 2016 ... وب‌سایت آوای سلامتی: هر چند تهیه دسر پیراشکی خمیری موز کمی وقت گیر است اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. مخلوط شیرین و موز میانی را بین ورقه ای ... این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/5228104/این-پیراشکی-ارزش-وقت-گذاشتن-دارد 11 دسامبر 2016 ... هر چند تهیه دسر پیراشکی خمیری موز کمی وقت گیر است اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. مخلوط شیرین و موز میانی را بین ورقه ای خمیر بپیچید و بپزید. این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد | ایران ویج | خبروان khabarone.ir/news/5272151/این-پیراشکی-ارزش-وقت-گذاشتن-دارد 13 دسامبر 2016 ... هر چند تهیه دسر پیراشکی خمیری موز کمی وقت گیر است اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. مخلوط شیرین و موز میانی را بین ورقه ای خمیر بپیچید و بپزید. این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/deser.../news201743020215936477.html‎Cached30 آوریل 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد » این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع دسر ... این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد - خبرلند khabarland.com/news/9458/این-پیراشکی-ارزش-وقت-گذاشتن-دارد‎Cached16 دسامبر 2016 ... این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد هر چند تهیه دسر پیراشکی خمیری موز کمی وقت گیر است اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. مخلوط شیرین و موز میانی را ... این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد - جامعه زنان خراسان شمالی - تی نیوز tnews.ir/news/8da075803008.html‎Cachedهر چند تهیه دسر پیراشکی خمیری موز کمی وقت گیر است اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. مخلوط شیرین و موز میانی را بین ورقه ای خمیر بپیچید و بپزید. این پیراشکی ارزش وقت گذاشتن دارد - تی نیوز tnews.ir/news/5e9175846736.html 12 دسامبر 2016 ... مجله اینترنتی ندا آنلاین: وب سایت آوای سلامتی: هر چند تهیه دسر پیراشکی خمیری موز کمی وقت گیر هست اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. مخلوط شیرین و ...