مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید

[ad_1]

مجله آشپزی مثبت: یکی از خورش های سنتی ایرانی ها، خورش مسما بادمجان است، این خورش را درست کنید و کنارش برنج آبکشی بگذارید. می بینید که یک وعده فوق العاده برای خود و خانواده مهیا کرده اید.


  • ۶۰۰ گرم گوشت
  • ۱۰ عدد بادمجان قلمی
  • ۱۰ عدد گوجه گیلاسی  
  • ۳ ق س رب گوجه‌فرنگی
  •  ۲ عدد  پیاز خرد شده
  • روغن به میزان لازم
  • ۱ ق م  نمک
  • ۳ ق س پیازداغ
  • ۱ ق م  فلفل قرمز
  • ۱ ق م زردچوبه
  • ۲ پیمانه آب جوش
  • ۱۰ عدد فلفل قلمی

 

مسما بادمجان با گوشت 

1 ابتدا بادمجان‌ها را پوست گرفته، قسمت سر آنها را نگه دارید و در روغن سرخ کنید. گوجه گیلاسی و فلفل قلمی را هم بعد از شستن، کمی در روغن تفت دهید و از صافی رد کنید تا روغن اضافی‌شان گرفته شود.

 

۲ پیازهای خرد شده را با کمی روغن و زردچوبه تفت دهید. سپس گوشت را به تکه‌های درشت خرد و به پیاز اضافه کنید تا کمی رنگ گوشت عوض شود. آب جوش را هم افزوده و بعد حرارت را کم کنید. البته حدود ۳ ساعت زمان می‌برد تا  گوشت پخته شود.

 

۳ رب را در  روغن تفت دهید و همراه نمک و فلفل  به مواد اضافه و مخلوط کنید. وقتی آب گوشت تمام شد و خورش به روغن افتاد، بادمجان‌های سرخ شده را همراه پیازداغ روی گوشت قرار دهید و شعله خورش را که آماده شده خاموش کنید. این خورش را با برنج آبکش شده سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی چیزکیک یخچالی براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره پای سیب زمینی با بادمجان و قارچبراونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره آداب و اصول پذیرایی از میهمانهر وسیله ای که با دست راست گرفته می شود مانند کارد، قاشق و لیوان طرف راست و هر چه با دست هتل قصر طلایی مشهد عکس ها ، قیمت و رزرو با ۱۹ …تنها نکته منفی که من دیدم اجباری بودن سلف سرویس یکی از رستورانهای این هتل بود که به هتل پردیسان مشهد عکس ها ، قیمت و رزرو با ۵۵ …هتل پنج ستاره پردیسان مشهد با سابقه ای بیش از ده سال خدمت رسانی در منطقه خوش آب و هوای رزرو هتل بزرگ رامسر همراه با لیست قیمت اتاق ها، …هتلبزرگرامسراطلاعات هتل بزرگ رامسر همراه با امکان رزرو و استفاده از تخفیف های ویژه هتلیارحلیم عدسی با سویا سرآشپزغذاهای ویژه بهترین دستورات این سایت را بصورت یکجا روی موبایل خود داشته باشید آموزش بافت ژاکت دخترانه با دو میل روزمنو، محبوب …اینم یه ژاکت دیگه با نقشه سایزها هفت و هشت ساله ، نه و ده ساله ، یازده و دوازده سیسمونی نوزاد و هزینۀ میلیونی آن فهرست اقلام و …اتاق کودک خود را با این ایده جالب و دوست داشتنی کنیدتصاویر اگر به دنبال یکی از این عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس چیزکیک یخچالی براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره پای سیب زمینی با بادمجان و قارچ براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره آداب و اصول پذیرایی از میهمان هر وسیله ای که با دست راست گرفته می شود مانند کارد، قاشق و لیوان طرف راست و هر چه با دست چپ هتل قصر طلایی مشهد عکس ها ، قیمت و رزرو با ۱۹ تخفیف هتل بین المللی قصر طلایی مشهد به عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور، با بهره‌گیری از هتل پردیسان مشهد عکس ها ، قیمت و رزرو با ۵۵ تخفیف هتل پنج ستاره پردیسان مشهد با سابقه ای بیش از ده سال خدمت رسانی در منطقه خوش آب و هوای شهر رزرو هتل بزرگ رامسر همراه با لیست قیمت اتاق ها، تخفیف، عکس و آدرس هتلبزرگرامسر اطلاعات هتل بزرگ رامسر همراه با امکان رزرو و استفاده از تخفیف های ویژه هتلیار حلیم عدسی با سویا سرآشپز غذاهای ویژه بهترین دستورات این سایت را بصورت یکجا روی موبایل خود داشته باشید سیسمونی نوزاد و هزینۀ میلیونی آن فهرست اقلام و قیمت اتاق کودک خود را با این ایده جالب و دوست داشتنی کنیدتصاویر اگر به دنبال یکی از این ایده مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک زندگیگردشگریمددانلود مردم ایران در همه عرصه‌ها غیر‌قابل پیش‌بینی هستند و همیشه بوده‌اند، اما این یکی بسیار



لینک منبع :با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید

با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-این-غذای-سنتی-از-مهمان-ها-پذیرایی-کنید 11 دسامبر 2016 ... یکی از خورش های سنتی ایرانی ها، خورش مسما بادمجان است، این خورش را درست کنید و کنارش برنج آبکشی بگذارید. می بینید که یک وعده فوق العاده ... Images for با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید | بدندید bedandid.com/.../با-این-غذای-سنتی-از-مهمان-ها-پذیرایی-کنی/‎Cached11 دسامبر 2016 ... یکی از خورش های سنتی ایرانی ها، خورش مسما بادمجان است، این خورش را درست کنید و کنارش برنج آبکشی بگذارید. می بینید که یک وعده فوق العاده ... با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید - آشپزی - مجله خانواده دایان dayan.ir/با-این-غذای-سنتی-از-مهمان-ها-پذیرایی-کنی//‎Cachedمجله آشپزی مثبت: یکی از خورش های سنتی ایرانی ها، خورش مسما بادمجان است، این خورش را درست کنید و کنارش برنج آبکشی بگذارید. می بینید که یک وعده فوق العاده ... با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید | یکی از خورش های - قطره www.ghatreh.com/news/nn35230276/این-غذای-سنتی-مهمان-پذیرایی-کنید 25 دسامبر 2016 ... یکی از خورش های سنتی ایرانی ها، خورش مسما بادمجان است، این خورش را درست کنید و کنارش برنج آبکشی بگذارید. می بینÛ. با این غذای سنتی از مهمان‌ها پذیرایی کنید | ایران ویج | خبروان khabarone.ir/news/5272149/با-این-غذای-سنتی-از-مهمان‌ها-پذیرایی-کنید 13 دسامبر 2016 ... 600 گرم گوشت 10 عدد بادمجان قلمی 10 عدد گوجه گیلاسی 3 ق س رب گوجه‌فرنگی 2 عدد پیاز خرد … the post با این غذای سنتی از مهمان‌ها پذیرایی کنید ... با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید - خبرلند khabarland.com/news/9457/با-این-غذای-سنتی-از-مهمان-ها-پذیرایی-کنید 16 دسامبر 2016 ... با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید یکی از خورش های سنتی ایرانی ها، خورش مسما بادمجان است، این خورش را درست کنید و کنارش برنج آبکشی ... با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید - بازار خبر www.news-bazar.com/.../--با-این-غذای-سنتی-از-مهمان-ها-پذیرایی-کنید- 11 دسامبر 2016 ... مجله آشپزی مثبت: یکی از خورش های سنتی ایرانی ها، خورش مسما بادمجان است، این خورش را درست کنید و کنارش برنج آبکشی بگذارید. می بینید که ... هرلحظه، با این غذای سنتی از مهمان ها پذیرایی کنید harlahze.com/اخبار-خواندنی/با-این-غذای-سنتی-از-مهمان-ها-پذیرایی-کنید 1 ابتدا بادمجان ها را پوست گرفته قسمت سر آنها را نگه دارید و در روغن سرخ کنید ... و از صافی رد کنید تا روغن اضافی شان گرفته شود ۲ پیازهای خرد شده را با کمی روغن و ... طرز تهیه ۹ غذای محلی برای پذیرایی از مهمانان عید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../طرز-تهیه-۹-غذای-محلی-برای-پذیرایی-از-مهمانان-عید‎Cached Similar25 مارس 2015 ... ... دارد و هنگام دور هم بودن پذیرایی از اقوام با این غذاهای مخصوص صورت می‌گیرد. ... سرد ریخته و اماج را اضافه کنید مرتب هم بزنید تا اماج ‌ها به هم نچسبند.