مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی

[ad_1]

تزیین درخت کریسمس یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های جشن کریسمس است. این بار با کمی خلاقیت، برای تزیین درخت کریسمس از براونی شکلاتی استفاده کنید.

با نزدیک شدن به جشن کریسمس، بازار تزیینات کریسمسی از هر نوع، حسابی داغ است. بسیاری از افراد باذوق که این شب بزرگ را جشن می‌گیرند، از چندین روز قبل شروع به ساخت یا خرید وسایل تزیین کریسمس و همچنین تزیین خانه، درب ورودی خانه، درخت کریسمس و ... می‌کنند و اگر دستی در آشپزی و شیرینی‌پزی نیز داشته باشند، انواع کیک و شیرینی‌های زیبا و خوشمزه کریسمسی را تهیه کرده و به عزیزان خود هدیه می‌دهند. 

از المان‌های تزیین کریسمس می‌توان به درخت کریسمس، گوزن، بابانوئل، آدم برفی، دانه‌های برف، هدیه و ... اشاره کرد. شما می‌توانید با صرف کمی وقت، سلیقه و حوصله انواع دسر، کوکی، کاپ کیک و شیرینی‌های کریسمسی جاب و بامزه و البته خوشمزه را تهیه کنید. 

در همین راستا، این بار آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع خوراکی، آن هم براونی شکلاتی را برای شما در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده را برده و یا از آن برای تزیینات دیگر ایده بگیرید.

تزیین درخت کریسمس، تزیین براونی شکلاتی، کیک براونی، وسایل تزیین کریسمس

آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی:

برای اینکه یک درخت کریسمس خوراکی و زیبا تهیه کنید لازم است که از چند ساعت قبل، یک کیک براونی شکلاتی در یک قالب 20 در 30 تهیه کرده و آن را کنار بگذارید تا خوب خنک شود. سپس یک سری مواد خوراکی و تزیینی را از نیز تهیه کرده و جلوی دست‌تان قرار دهید. 

مواد و وسایلی که برای تزیین درخت کریسمس نیاز دارید شامل:

  • رویال آیسینگ سفید
  • رنگ خوراکی سبز
  • ترافل شکلاتی گرد و ستاره
  • نی نوشابه یا آب نبات چوبی سفید-قرمز می‌باشد.

حالا کار تزیین درخت کریسمس را شروع کنید.

  1. ابتدا کیک براونی خنک‌شده را از داخل قالب در آورده و به شکل مثلث‌ برش بزنید. 
  2. آب نبات‌های چوبی یا نی نوشابه به رنگ سفید و قرمز را در اندازه‌های 4-5 سانتی برش بزنید.
  3. آب نبات یا نی را از سمتی که نوک تیز دارد داخل برش مثلثی کیک براونی فرو کنید. 
  4. رویال آیسینگ سفید را داخل یک کاسه ریخته و به آن رنگ خوراکی سبز اضافه کنید.
  5. آیسینگ را هم بزنید و ببینید به رنگ سبز مورد نظر درآمده یا خیر و اگر نیاز بود کمی دیگر رنگ اضافه کنید. 
  6. رویال آیسینگ سبز را داخل قیف یا زیپ لاک یا حتی کیسه فریزری ریخته و گوشه آن را با قیچی بچینید. 
  7. حالا از نوک بالای مثلث شروع کنید و آیسینگ را به آرامی و با دقت به شکل زیگزاگی با زوایای نرم روی برش برونی شکلاتی بریزید.
  8. روی آیسینگ چند عدد ترافل توپی ریز قرار داده و نوک مثلث یک ترافل ستاره‌ای قرار دهید. 

درخت کریسمسی خوراکی زیبا و خوشمزه شما آماده است. همان‌طور که دیدید تهیه و تزیین این درخت بسیار ساده است و شما می‌توانید بدون نیاز به تجربه و تبحر، یک درخت زیبا و جالب تهیه کرده و مهمانان و عزیزان خود را در شب کریسمس غافل‌گیر کنید. امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید و از آن استفاده کنید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …طرز تهیه شیر عسلی طرز تهیه خامه فرم گرفته خانگیمخصوص تزیین کیک و شیرینی تر طرز تهیه براونی با خرده بیسکویت براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره حلوای هویج براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش پخت کیک براونی با خرده بیسکویت براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره حلوای هویج طاهره نورالله پور مدیر بهارسایت حلوای هویج یکی از خوشمزه ترین انواع حلواست ، البته به نظر



لینک منبع :آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی

Images for آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی | ستاره setare.com/.../آموزش-تزیین-درخت-کریسمس-از-نوع-براونی-شکلاتی‎Cached11 دسامبر 2016 ... تزیین درخت کریسمس یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های جشن کریسمس است. این بار با کمی خلاقیت، برای تزیین درخت کریسمس از براونی شکلاتی ... آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی - Pinterest https://www.pinterest.com/pin/551550285600732776/‎Cachedآموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی. News. آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی. Honey rice cake can be coloured and shaped into ... آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی | آشپزی | Pinterest https://www.pinterest.se/pin/551550285600732776/ آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی. طرز تهیه لواشک خانگی. طرز تهیه ترشی زیتون به سه روش. زولبیا و بامیه محبوب‌ترین شیرینی ماه مبارک رمضان در ... آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی | آشپزی | Pinterest https://www.pinterest.dk/pin/551550285600732776/‎Cachedبرای جلوگیری از فساد و خراب شدن هر ماده غذایی می بایست روش مناسب نگهداری همان ماده غذایی را به کار گرفت. شرایط نگهداری همه مواد غذایی یکسان نیست و با آکاهی از نحوه ... آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی - Pinterest https://www.pinterest.de/pin/551550285600732776/‎Cachedبرای جلوگیری از فساد و خراب شدن هر ماده غذایی می بایست روش مناسب نگهداری همان ماده غذایی را به کار گرفت. شرایط نگهداری همه مواد غذایی یکسان نیست و با آکاهی از نحوه ... آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی | تزیین درخت - قطره www.ghatreh.com/.../آموزش-تزیین-درخت-کریسمس-نوع-براونی-شکلاتی 11 دسامبر 2016 ... در همین راستا، این بار آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع خوراکی، آن هم براونی شکلاتی را برای شما در نظر گرفته ایم و امیدواریم از این آموزش نهایت ... آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی | آشپزی | Pinterest https://www.pinterest.co.kr/pin/551550285600732776/‎Cachedآموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی. Derek Dammann's Canadian Plateau de Fruits de Mer like you've never seen it before! — House9 Design:. آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی - مجله اینترنتی 2bia.ir/آموزش-تزیین-درخت-کریسمس-از-نوع-براونی-ش.html‎Cachedدر همین راستا، in بار آموزش تزیین درخت کریسمس az نوع خوراکی، آن هم براونی شکلاتی ra برای شما dar نظر گرفته‌ایم va امیدواریم az in آموزش نهایت استفاده ra برده va ... ایده تزیین کاپ کیک با تم کریسمس - مجله اینترنتی ستاره - تی نیوز tnews.ir/news/fb5476371068.html‎Cached20 دسامبر 2016 ... برای جشن کریسمس امسال تعدادی کاپ کیک شکلاتی تهیه کرده و آن ها را با استفاده از خمیر ... آموزش تزیین درخت کریسمس از نوع براونی شکلاتی ...