مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی

[ad_1]

ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی

به گزارش ایسنا و به نقل از ساینس،این جمجمه‌های یافت شده شباهتی به جمجمه انسان ندارد و برخلاف جمجمه انسان فک نداشته و فقط دارای سوراخی برای ستون فقرات است.

ولادیمیر ملکف کارشناس اظهار کرد: این جمجمه‌ها مشابه جمجمه موجودات فرازمینی است.

ایگور اوگی مدیر منطقه ای جامعه جغرافی روسیه اظهار کرد: تعیین ارتباط بین جمجمه‌ها با فعالیت‌های سازمان Ahnenerbe سخت است اما پیدا شدن آنها در مکان‌های قدرت همچون دلمن جالب است.

کلمه Ahnenerbe در زبان آلمانی به معنای ارث بر جای مانده از نیاکان است. ماموریت رسمی این سازمان نیز بدست آوردن شواهدی جدید از کمالات و اسناد اجداد آلمانی‌ها با حفاری بوده است.

ادعاهای بسیاری از کشف محصولات ساختگی فرازمینی‌ها وجود دارد، اما جمجمه‌های یافت شده در منطقه قفقاز استثنایی است. در اخبار منتشر شده اعلام شده که چنین مواردی نشان از فعالیت هیتلر و نازی‌ها در جستجوی فناوری پیشرفته فرازمینی‌ها طی جنگ جهانی دوم است.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تولد نخستین نوزاد جهان با روش جنجالی سه والد عکستولد نوزاد جنجالی نشریه نیوساینتسیت در گزارشی اختصاصی اعلام کرده که نخستین کودک در ماجرای ازدواج شیلا خداداد با جراح بینی …ماجرای ازدواج شیلا خداداد با همسرش دکتر فرزین سرکارات ، جراح متخصص زیبایی ، جراح بینی مطالب جدید آشنایی با فرهنگ اقتصاد و تجارت در ایسلند استفاده بهینه از پول و زمان با این راهکارهاگریه بازیگر مشهور زن هنگام ارتباط با روح پدرش …کیم کارداشین که ماجرای ازدواج و جدایی اش، سر و صدای زیادی به پا کرده بود مدتی پیش به به رفتار های زنم مشکوک شدم زمانی که پرینت مکالماتش با به رفتار های زنم مشکوک شدم زمانی که پرینت مکالماتش با یکی از مردان فامیل به دستم رسید سرگرمی تفریح و سرگرمی با طنز داستان فال و …سرگرمی سیمرغ مجموعه ای سرگرم کننده از انواع فال، شخصیت شناسی، طنز، جوک، داستانک، عکس الف اطلاعیه‌ دفتر هاشمی درباره فیش‌های حقوقیدفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره مساله فیش‌های حقوقی اطلاعیه‌ای صادر کردالف پرداخت حقوق خرداد و معوقه‌های دو ماه گذشته …مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت علاوه بر حقوق‌ها، اضافه پرداختی‌های حقوق دو ماه گذشته فریدالدین حدادعادل؛ آقازاده تصمیم سازسلام به همگی یکی از دوستان در خصوص عرضه آقا فرید صحبت کرده بود من از دوران دبیرستان با عکسبازی چریک های زن پکک با توله خرسعکسبازیباتولهخرساینا با داعشی ها نمی جنگند،اون است که با داعشی ها می جنگنددر حالی که مرتب عملیات تولد نخستین نوزاد جهان با روش جنجالی سه والد عکس تولد نوزاد جنجالی نشریه نیوساینتسیت در گزارشی اختصاصی اعلام کرده که نخستین کودک در جهان با ماجرای ازدواج شیلا خداداد با جراح بینی اشتصاویرهمسرش ماجرای ازدواج شیلا خداداد با همسرش دکتر فرزین سرکارات ، جراح متخصص زیبایی ، جراح بینی شیلا مطالب جدید جدیدترین مطالبعکس های بازیگرانمطالب جدیدعکس های خنده داراخبار سینمااس ام اسمطلب جدید گریه بازیگر مشهور زن هنگام ارتباط با روح پدرش عکس کیم کارداشین که ماجرای ازدواج و جدایی اش، سر و صدای زیادی به پا کرده بود مدتی پیش به همراه به رفتار های زنم مشکوک شدم زمانی که پرینت مکالماتش با یکی به رفتار های زنم مشکوک شدم زمانی که پرینت مکالماتش با یکی از مردان فامیل به دستم رسید شوکه سرگرمی تفریح و سرگرمی با طنز داستان فال و اخبار سرگرم کننده سرگرمی سیمرغ مجموعه ای سرگرم کننده از انواع فال، شخصیت شناسی، طنز، جوک، داستانک، عکس های الف اطلاعیه‌ دفتر هاشمی درباره فیش‌های حقوقی دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره مساله فیش‌های حقوقی اطلاعیه‌ای صادر کرد الف پرداخت حقوق خرداد و معوقه‌های دو ماه گذشته بازنشسته‌ها با سلام و احترام با کسب اجازه و ضمن تشکراز مسوولان محترم صندوق بازنشستگی از خبر واریز فریدالدین حدادعادل؛ آقازاده تصمیم ساز سلام به همگی یکی از دوستان در خصوص عرضه آقا فرید صحبت کرده بود من از دوران دبیرستان با ایشان



لینک منبع :ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی

ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی - فرادید faradeed.ir/.../ماجرای-جنجالی-درباره-ارتباط-هیتلر-با-موجودات-فضایی‎Cached11 دسامبر 2016 ... ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی. ایگور اوگی مدیر منطقه ای جامعه جغرافی روسیه اظهار کرد: تعیین ارتباط بین جمجمه‌ها با ... ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی | روزگاران roozegaran.com/1395/09/21/23289/23289/‎Cached11 دسامبر 2016 ... ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی. 0 3,515 ... ولادیمیر ملکف کارشناس اظهار کرد: این جمجمه‌ها مشابه جمجمه موجودات فرازمینی است. ماجرای جنجالی ارتباط هیتلر با موجودات فضایی! +عکس - Hendevaneh hendevaneh.com/ماجرای-جنجالی-ارتباط-هیتلر-با-موجودات/ ماجرای جنجالی ارتباط هیتلر با موجودات فضایی! +عکس. به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، صندوقچه‌ای از مدال‌های نازی در روستایی در جنوب روسیه در منطقه آدیغیه کشف ... - ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی - چه خبر www.chekhabar.ir/.../ماجرای-جنجالی-درباره-ارتباط-هیتلر-با-موجودات-فضایی 12 دسامبر 2016 ... چه خبر - ارتباط هیتلر با موجودات فضایی. به نقل از ساینس،این جمجمه‌های یافت شده شباهتی به جمجمه انسان ندارد و برخلاف جمجمه انسان فک نداشته و فقط ... ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی - روزگاران | دمادم https://damadam.ir/.../ماجرای-جنجالی-درباره-ارتباط-هیتلر-با-موجودات-فضایی/5064312‎Cached11 دسامبر 2016 ... ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی. صندوقچه ای از مدال های نازی در روستایی در جنوب روسیه در منطقه آدیغیه کشف شده است. این اولین ... ماجرای جنجالی ارتباط هیتلر با موجودات فضایی! +عکس www.fardanews.com/.../ماجرای-جنجالی-ارتباط-هیتلر-با-موجودات-فضایی-عکس‎Cached11 دسامبر 2016 ... ماجرای جنجالی ارتباط هیتلر با موجودات فضایی! +عکس. صندوقچه‌ای از مدال‌های نازی در روستایی در جنوب روسیه در منطقه آدیغیه کشف شده است. Images for ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی الف - ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی alef.ir/vdcefx8eojh8wwi.b9bj.html?423279‎Cachedماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی. بخش دانش و فناوری الف،22 آذر95. صندوقچه‌ای از مدال‌های نازی در روستایی در جنوب روسیه در منطقه آدیغیه کشف شده ... ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی | صندوقچه - قطره www.ghatreh.com/.../ماجرای-جنجالی-درباره-ارتباط-هیتلر-موجودات-فضایی 12 دسامبر 2016 ... ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی. صندوقچه ای از مدال های نازی در روستایی در جنوب روسیه در منطقه آدیغیه کشف شده است. این اولین ... ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/11/1574066‎Cached11 دسامبر 2016 ... ماجرای جنجالی درباره ارتباط هیتلر با موجودات فضایی. موجودات فضایی. صندوقچه‌ای از مدال‌های نازی در روستایی در جنوب روسیه در منطقه آدیغیه کشف شده ...