مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترفندهای کارآفرینی برای رسیدن به موفقیت

[ad_1]

7 advice for entrepreneurs

کارآفرینی یک تجربه منحصر به فرد است که البته در صورت شکست می تواند اثرات بدی داشته باشد، راز موفقیت در کارآفرینی این است که به خودتان ایمان داشته باشید و برای آینده برنامه ریزی دقیق.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ در این مقاله ۷ توصیه برای کارآفرینان مطرح شده‌اند که امید است کارآفرینان برای موفقیت در کسب و کارشان این چند توصیه برای کارآفرینان را به‌کار ببندند.

کارآفرین بودن کار ساده‌ای نیست. ترکیبی از کمی اشتیاق و علاقه و میزان زیادی برنامه‌ریزی برای کسب و کار می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند.

۱. بدانید چه می‌خواهید.

آیا آرزوی این را دارید که فرمانروایی خود را داشته باشید یا می‌خواهید وقت استراحت‌تان را با آسودگی در کنار فرزندان‌تان بگذرانید؟ اغلب از کارآفرینان می‌شنویم که می‌خواهند کسب‌وکاری راه بیاندازند تا بتوانند فرزندان‌شان را حمایت کنند و در زمان بازنشستگی آسوده‌خاطر باشند.

آن‌ها می‌خواهند در هر جا هستند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند و خدمات و محصولاتی را که دوست دارند عرضه کنند.

باید بدانید که لازم است تا وقت زیادی برای کسب‌وکارتان صرف کنید. انگیزه‌ی کاری شما باید آن‌قدر زیاد باشد که بتوانید با چالش‌های پیش‌رو کنار بیایید.

۲. بیش از آنچه صحبت می‌کنید، گوش بدهید.

ارتباطات مهم‌اند و رویدادهای شبکه‌ای راه بسیار خوبی برای این کار هستند. این رویدادها هم‌چنین روش مناسبی برای ملاقات با مشتریان بالقوه است، اگرچه همه افراد در این مسیر موفق نمی‌شوند. این رویدادها فقط برای رد و بدل کردن کارت ویزیت نیستند بلکه فرصت‌های خوبی برای یادگیری در اختیار افراد قرار می‌دهند.

خودتان را به افراد جدید معرفی کنید و سعی کنید زمینه مشترکی پیدا کنید. اگر بیش از صحبت کردن گوش کنید، شانس این را دارید که در موقعیت‌های مناسب، راه‌حل مناسب را ارائه دهید.

۳. خودتان را ثابت کنید.

افراد برای چیزهای ارزشمند خوب هزینه می‌کنند. اگر در کسب‌وکار خود تازه‌کار هستید، کارتان مشکل می‌شود؛ پس سعی کنید خود را ثابت کنید.

۴. در رسانه‌های اجتماعی حضور داشته باشید.

امروزه اطلاعات زیادی را می‌توان از طریق اینترنت به‌دست آورد. افراد قبل از آنکه کاری انجام دهند در اینترنت جست‌وجو می‌کنند تا بتوانند اطلاعاتی را که می‌خواهند دریافت کنند. در واقع آنها می‌خواهند بدانند محصول و یا خدماتی که شما عرضه می‌کنید ارزش آن را دارد که برایش وقت و هزینه صرف کنند و یا نه.

بنابراین مهم است که برای پاسخگویی حضور داشته باشید. به این معنا که وبسایتی داشته باشید، در صفحات اجتماعی حضور داشته باشید و مهمتر از همه این که با مشتریان در ارتباط باشید.

۵. سرتان به کار خودتان باشد.

اغلب وقتی بیش از حد به آن‌چه در اطرافمان اتفاق می‌افتد توجه کنیم، از آنها تأثیر می‌پذیریم. بررسی می‌کنیم، تلاش می‌کنیم، ولی در نهایت پیشرفتی نمی‌کنیم. تنها چیزی که باید کنترل کنید خودتان هستید. و این به معنای کار کردن است. نگران نباشید که دیگر کارآفرینان و یا شرکت‌ها چه می‌کنند. تنها نگران خودتان باشید!

۶. از کم شروع کنید.

اگر می‌خواهید خبره به بنظر برسید، مهم است که از پایه و کم‌کم شروع کنید. مثلاً اگر می‌خواهید سخنران یک سخنرانی بزرگ باشید، بهتر است با حضور در روزنامه، تلویزیون و یا رادیوی محلی شروع کنید. در کسب‌وکار نیز به همین‌صورت است. به طور کلی، ایده خود را به صورت آزمایشی به اجرا بگذارید و منتظر بازخوردها باشید. اگر بازخورد خوبی گرفتید، آن را گسترش دهید.

۷. ناامید نشوید.

بسیاری از افراد از ترس و شکست تأثیر می‌پذیرند. قابل درک است. کارآفرینی رعب‌آور بنظر می‌رسد. ولی آن‌چه اهمیت دارد ادامه دادن این راه است. مشتریانی هستند که ابتدا از ورود به دنیای فناوری اجتناب می‌کنند، ولی در نهایت به آن وابسته می‌شوند. آدم‌ها تغییر می‌کنند. اگر ارزش چیزی را به آنها نشان دهید، خوشحال می‌شوند که یک چیز جدید را امتحان کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مجله موفقیت رازهای رسیدن به موفقیت در زندگیمجله موفقیت مجله موفقیت آلامتوروش های رسیدن به پیروزی و موفقیت در کار و زندگی به بهانه روز کارآفرینی آکاکارآفرینیکارآفرینی در ایرانروز کارآفرینیخلاقیت و نوآوریآموزش های فنی حرفه ایرشد کارآفرینی دیجیتالی به سبک آکاکارآفرینی دیجیتالی به سبک کارآفرینی دیجیتالیمدرسه موفقیت و تولید ثروت، کار برای زندگیمدرسه موفقیت و تولید ثروت و مجله موفقیت کار برای زندگی ابزار های ارتقاء مهارت های راههای معقول پولدارشدن راز اساسی برای سریع … برای کمک به اعضای خانواده به دنبال روش های غیرمالی باشید توصیه های کاری، پیشنهادات درمان ریزش مو با کمک سیر چگونه از سیر برای …استفاده از سیر برای افزایش رشد مو؟ به نظر روش جالبی است پس با ما همراه شوید ریزش مو پله‌های موفقیت جملات ناب از بزرگانپله‌های موفقیت جملات ناب از بزرگان اصول و پله‌های موفقیت و پیروزی در کسب کار خودکتاب‌های اینترنت و شبکه دانلود کتاب راز رسیدن به موفقیت پایدار تاریخ ۱۳۹۵۹۱۹ دانلود کتاب گام طلایی پله‌های موفقیت اصول راه اندازی یک کسب و کار موفقاصول راه اندازی یک کسب و کار موفق اصول جهانی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق برای چگونه به قوی‎ترین شبکه وای‎فای موجود متصل …راه‎کارهایی برای شناسایی و اتصال به شبکه‎های بی‎سیم ایده‎ال مجله موفقیت رازهای رسیدن به موفقیت در زندگی مجله موفقیت آلامتوروش های رسیدن به پیروزی و موفقیت در کار و زندگی مقالات پیشنهادی موفقیت به بهانه روز کارآفرینی آکا کارآفرینیکارآفرینی در ایرانروز کارآفرینیخلاقیت و نوآوریآموزش های فنی حرفه ایرشد کارآفرینی دیجیتالی به سبک آکا کارآفرینی دیجیتالی به سبک کارآفرینی دیجیتالی مدرسه موفقیت و تولید ثروت، کار برای زندگی مدرسه موفقیت و تولید ثروت و مجله موفقیت کار برای زندگی ابزار های ارتقاء مهارت های زندگی راههای معقول پولدارشدن راز اساسی برای سریع پولدار شدن برای کمک به اعضای خانواده به دنبال روش های غیرمالی باشید توصیه های کاری، پیشنهادات شبکه پله‌های موفقیت جملات ناب از بزرگان پله‌های موفقیت جملات ناب از بزرگان اصول و پله‌های موفقیت و پیروزی در کسب کار خود پله‌های موفقیت اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق اصول جهانی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق برای راه درمان ریزش مو با کمک سیر چگونه از سیر برای افزایش رشد موها استفاده از سیر برای افزایش رشد مو؟ به نظر روش جالبی است پس با ما همراه شوید ریزش مو مشکلی کتاب‌های اینترنت و شبکه » دانلود کتاب راز رسیدن به موفقیت پایدار تاریخ ۱۳۹۵۹۱۹ » دانلود کتاب گام طلایی برای کاهش چگونه به قوی‎ترین شبکه وای‎فای موجود متصل شویم شبکه راه‎کارهایی برای شناسایی و اتصال به شبکه‎های بی‎سیم ایده‎ال



لینک منبع :ترفندهای کارآفرینی برای رسیدن به موفقیت

ترفندهای کارآفرینی برای رسیدن به موفقیت - آلامتو www.alamto.com/great-advice-entrepreneurs.html‎Cached11 دسامبر 2016 ... ترفندهای کارآفرینی برای رسیدن به موفقیت:کارآفرینی یک تجربه منحصر به فرد است که البته در صورت شکست می تواند اثرات بدی داشته باشد، ... ترفندهای کارآفرینی برای رسیدن به موفقیت -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../great-advice-entrepreneurs.html‎Cached24 جولای 2017 ... ترفندهای کارآفرینی برای رسیدن به موفقیت:کارآفرینی یک تجربه منحصر به فرد است که البته در صورت شکست می تواند اثرات بدی داشته باشد، ... ٧ ترفند برای رسیدن به موفقیت به عنوان یک فریلنسر - یوکن www.ucan.ir/.../٧-ترفند-برای-رسیدن-به-موفقیت-به-عنوان-یک-فریلنسر‎Cached6 آوریل 2017 ... زمانی که فردی دارای توانایی هایی است که دیگر کسب و کارها به آن نیازمند ... ٧ ترفند برای رسیدن به موفقیت به عنوان یک فریلنسر .... کار آفرینی ... موفقیت و کارآفرینی | شبکه www.shabakeh-mag.com/success-and-entrepreneurship‎Cached Similarشاید اگر این عادات را بشناسید و در زندگی به کار ببرید روزی شما هم در زمره افراد موفق ... همه ما به دنبال موفقیت در کار و زندگی هستیم ولی گاهی اوقات در راه رسیدن به ... ۷ راز موفقیت در کارآفرینی - مجله کسب و کار بازده bazdeh.org/۷-رازِ-موفقیت-در-کارآفرینی/‎Cachedدرباره‌ی تجربه‌ها، اشتباهات و ویژگی‌های شخصیتی مهم آن کارآفرینان مطالعه کنید تا با تقلید از آن‌ها راه رسیدن به موفقیت خود را به طرز چشمگیری کوتاه‌تر کنید. موفقیت | ای تی زیرون itzeroone.com/plus/success‎Cachedموفقیت از صفر تا رسیدن به مدیر یک کمپانی بزرگ ... با تماشای این ۵ فیلم ایده کارآفرینی بگیرید! ... راه های تسلط بر زبان بدن برای رسیدن به موفقیت ... ۴ روش عالی برای رسیدن به موفقیت مالی در زندگی - کارآفرین نیوز www.karafarinnews.ir/.../۴-روش-عالی-برای-رسیدن-به-موفقیت-مالی-در/‎Cached8 ژوئن 2017 ... یکی از هدف‌های اصلی برای خیلی از مردم رسیدن به موفقیت مالی است، طوری که آن‌ها بتوانند بدون نگرانی از اینکه چگونه چک بعدی را پاس کنند زندگی ... ترفندی که هر کارآفرینی باید پیش از شروع بداند - میلیاردر جوان ... www.miliyarder.com/ترفندی-که-باید-هر-کارآفرینی-باید-پیش-از/‎Cached21 ژوئن 2015 ... ترفندهای کارآفرینی ... شما مطرح می‌کنید تاثیر زیادی روی توانایی‌های شما در رسیدن به موفقیت دارد، از طرف دیگر می‌تواند شما را به سوی شکست ببرد ... خودتان را بشناسید تا کارآفرین شوید - بیتوته www.beytoote.com/...m/yourself4-become-entrepreneur.html‎Cached Similarخودتان را بشناسید تا کارآفرین شوید الگوهای کارآفرینی,رسیدن به موفقیت, موفقیت های بزرگ , به سوی موفقیت, تشنه موفقیت , به دست آوردن موفقیت ,رهبران موفق. ۲۰ عادت کارآفرین ها برای رسیدن به موفقیت | پایگاه خبری جماران - امام ... www.jamaran.ir/.../574647-عادت-کارآفرین-ها-برای-رسیدن-به-موفقیت‎Cached19 فوریه 2017 ... همه‌ی کارآفرین ها همیشه نمی توانند به موفقیت دست یابند.