مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

امتحان آسان در دنیا

[ad_1]

بامداد – به هرجا نگاه می کنیم یکی از زیباترین نعمت های خداوند را می بینیم

به بالا نگاه می کنیم آسمان است و به پایین چشم می اندازیم زمین. درخت های بلند و کوتاه با برگ های ریز و درشت. گل های رنگارنگ با خوش بوترین عطرها. انواع گیاهان و حیوانات را می توان در هرکجای این دنیا دید. ماهی ها، پرندگان، چهارپایان، خوراکی های متنوع، میوه ها، سبزی ها، آب ها و …. اصلاً جایی نیست که زیبایی های آفرینش نباشد.
اما باید در این دنیای به این زیبایی، آزمونی بدهیم که سرنوشت تمام ما را تعیین می کند. آزمونی که بسیار سخت و در عین حال بسیار ساده است. سختی اش آن است که باید جواب ها را به موقع و به جا بنویسیم و آسانی اش در اختیار داشتن جواب آن هاست. چه آزمون و امتحانی آسان تر از این که معلم به دانش آموزانش اجازه بدهد که برای نوشتن جواب سوال ها کتاب هایشان جلوی دستشان باز باشد که هرگاه خواستند آن را ورق بزنند و جواب ها را در آن پیدا کنند.

1711041122783732041761012111740180143119218

برای جواب دادن به سوالات امتحان این آفرینش نیز، اگر کمی در اطراف خودمان چشم بگردانیم می توانیم به سادگی زیباترین جواب ها را پیدا کنیم و آن را به زیباترین شکل بنویسیم. این که این دنیا خدایی دارد. خدایی که زیباست و عاشق زیبایی ها. خدایی که توانا و حکیم است و کوچکترین بی نظمی ای در کارش دیده نمی شود و همه چیز به زیبایی تکرار می شود؛ متولد شدن کودکی با همان اعضا و جوارح و به همان شکل بزرگ شدن و رشد کردن و تبدیل شدن به انسانی کامل. خوردن و آشامیدن و مصرف کردن همان چیزهایی که غریزه ی همه ی انسان ها به سراغ آن ها می رود.

بیایید چشم هایمان را قدری باز کنیم و به اطرافمان با دقت بیشتری نگاه کنیم. زیبایی ها را حس کنیم و از آن ها لذت ببریم. به آن ها فکر کنیم؛ به خدایی که آن ها را با ظرافت و عشق آفریده است

گذشت شب و روز در همان زمان ها و بالا آمدن خورشید و ماهی که هر روز و هر شب آن ها را می بینیم و از وجود آن ها استفاده می کنیم. ستاره هایی که هر شب برایمان چشمک می زنند و آسمان وسیعی که با نگاه کردن به آن آرامش می گیریم. فصل های چهارگانه ای که هرساله می آیند و با تمام سختی هایی که با خود دارند زیبایی هایشان را برای ما به ارمغان می گذارند… و در تمام این زیبایی ها می توان یک چیز را به خوبی حس کرد؛ و آن این است که آن چیزی که می تواند این تکرار را به خوبی هدایت کند و تک تک لحظات زندگی موجودات را به عالی ترین شکل سامان دهد تنها عشق است.
این دنیا یکی از زیباترین نقاشی های خداوند است که برای زندگی چند روزه آن را به ما سپرده است. به راستی که خداوند عاشق است. عاشق اشرف مخلوقاتش که او را در چنین جای زیبایی که با محبتش آن را کشیده است گذاشته و از آن ها خواسته است که در آن زندگی کنند.
زندگی کردن در چنین جایی که می توان در آن زیبایی های متنوعی دید در حقیقت از لطف پروردگار رحمان است که خداوند حکیم می توانست به دلیل امتحان بودن این زندگی چند روزه، جواب ها را پنهان قرار دهد تا امتحان سخت تری گرفته باشد. اما نه تنها آن را زیبا و لذت بخش قرار داده است بلکه زیبایی اش را آن چنان آشکار و واضح ساخته که هر کسی با هر میزان هوشی می تواند به راحتی آن را حس کند.
و چه عجیب است که با وجود امتحان این چنین آسان بعضی از ما رفوزه شده و مردود این امتحان می شویم. که این خود نشانگر آن است که نه تنها لحظه ای به اطرافمان با دقت نگاه نکرده حتی برای زمانی کوتاه به آن ها فکر هم نکرده ایم. آن قدر جواب ها برایمان غریب و نا آشناست که با وجود در اختیار داشتن کتابی که تمام پاسخ ها در آن نوشته شده جواب ها را گم می کنیم.
پس بیایید چشم هایمان را قدری باز کنیم و به اطرافمان با دقت بیشتری نگاه کنیم. زیبایی ها را حس کنیم و از آن ها لذت ببریم. به آن ها فکر کنیم؛ به خدایی که آن ها را با ظرافت و عشق آفریده است. خدایی که برای زندگی چند روزه ما این چنین ارزش قائل شده و دنیا را این چنین زیبا ساخته است. خدایی که عاشق است و ما را عاشقانه دوست دارد.
فکر کنیم که فکر کردن به آن ها وجود ما را نیز سرشار از عشق می کند و می توانیم بهترین امتیاز را در بزرگترین اما آسان ترین آزمون، از آن خود کنیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آسان دانلود در بازی توانایی شما برای پارک انواع کامیون ها سنجیده می شود این بازی … چگونه امتحان ریاضی را آسان کنیم؟چگونه امتحان ریاضی را آسان کنیم؟ بچه های عزیز امیدوارم که تا اینجا از نکات گفته شده، بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، …عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشریح مسائل مطرح شده در نشست میگنا چرا باید ریاضیات بخوانیم؟ چگونه امتحان …چرا باید ریاضیات بخوانیم؟ چگونه امتحان ریاضی را آسان کنیم؟سایت آموزش هنرهای دستی بانوانآموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در راههای معقول پولدارشدن مؤثرترین و بهترین روش …بهترین روش آموزش زبان روشی است که شرکت های بزرگ آموزش زبان در جهان با صدها کارشناس هاست و سرور مجازی به همراه فضای آپلود فایل …سرویس آپلود فایل سرویس میزبانی و آپلود فایل پرشین‌گیگ روی سرورهای ابری در اختیار تنظیمات و ویرایش قالب سایت…قالب شماره و و سایت بلاگ اسکین با موضوع تجاری ،تفریحی ،دانلود در سه رنگ طراحی شده چگونه امتحان ریاضی را آسان کنیم؟ چگونه امتحان ریاضی را آسان کنیم؟ بچه های عزیز امیدوارم که تا اینجا از نکات گفته شده آسان دانلود در بازی توانایی شما برای پارک انواع کامیون ها سنجیده می شود این بازی زیبا میگنا چرا باید ریاضیات بخوانیم؟ چگونه امتحان ریاضی را آسان چرا باید ریاضیات بخوانیم؟ چگونه امتحان ریاضی را آسان کنیم؟ پنج راه آسان برای سفت شدن سینه‌ ها در عرض یک ماه برای بانوان در ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲۴۹ برای سفت شدن عضلات در خانم‌ها باید تمرینات با وزنه رو انتقال آسان تصاویر از به کامپیوتر در ویندوز خلاص شدن از دست صدای نوتیفیکیشن ها در آی او اس یکی از اتفاقاتی که شما را به هنگام استفاده از… راههای معقول پولدارشدن مؤثرترین و بهترین روش آموزش زبان بهترین روش آموزش زبان روشی است که شرکت های بزرگ آموزش زبان در جهان با صدها کارشناس متخصص آموزش مدل طراحی ناخن آسان راهنمای تصویری طراحی ناخن هایی بسیار آسان با وسایل موجود در منزل عکس آرایش چشم پاییزی با زیباترین طرح های طریقه آسان حفظ کردن جدول تناوبی عناصر کنکور جزوات کنکوری شیمی حفط لغات انگلیسی حفظ واژه در روز لغات ،تافل،،پرتکرار کنکور با شیوه رمزگذاری بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشریح مسائل مطرح شده در نشست روز ازدواج اسان در مشهد نقاشی اسان در اسمان ازدواج آسان در شرق تهران خیاطی اسان در خانه اموزش کار اسان در منزل ازدواج اسان در شیراز ازدواج اسان در قم صیغه ازدواج اسان در اصفهان



لینک منبع :امتحان آسان در دنیا

Images for امتحان آسان در دنیا آسان ترین امتحان دنیا - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx/web/newindex.aspx?pid=343546 11 دسامبر 2016 ... به هرجا نگاه می کنیم یکی از زیباترین نعمت های خداوند را می بینیم. آخرین خبر | آسان ترین امتحان دنیا akharinkhabar.ir/interestings/3142920‎Cached11 دسامبر 2016 ... گل های رنگارنگ با خوش بوترین عطرها. انواع گیاهان و حیوانات را می توان در هرکجای این دنیا دید. ماهی ها، پرندگان، چهارپایان، خوراکی های متنوع، میوه ها، ... آسان ترین امتحان دنیا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/آسان_ترین_امتحان_دنیا‎Cachedدانلود پناهیان امتحانات الهی ونقش امتحان در زندگی پارت۱۰ · دانلود خطرناک ترین و دلهره آورترین سلفی های جهان · دانلود چاق ترین پسر بچه دنیا! (فیلم) ... آسان ترین امتحان دنیا - onvansho https://onvansho.ir/result/آسان-ترین-امتحان-دنیا.html محبوب ترین غذاهای خیابانی دنیا آن را امتحان کنند آسان ترین راه . آموزش زبان انگلیسی آسان زبان آسان پاد سطح پیش رایگان میتونی تمام مباحث رو بخونیدر آخر امتحان هم ... آسان ترین امتحان دنیا - تبیان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29494071 11 دسامبر 2016 ... به گفته ی او دنیا، دوران زودگذری است که انسان در آن امتحان شده و دچار آزمون های سختی می شود و روشی که انسان در این دنیا انتخاب می کند، چگونگی ... تائوئیزم و عرفان شرق دور: The secret of secrets. - Google Books Result https://books.google.com/books?isbn=9649265686 راجنیش اشو - ‎ - Religion یک بار که آن را امتحان کردم دوست نداشتم . ... یک بار امتحان کردم خوشم نیامد. ... که هر چیز را یک بار امتحان کرده و لذت نبردهاند - گویی با هنر لذت بردن به دنیا آمده اند. ... را درک کند، اصوات خشن در دسترس قرار دارند و درک آن آسان است، زیرا حیوانی است.غذا‌های برتر فرانسوی که باید امتحان کنید - ایوار www.eavar.com/fa/blog/2016/9/17/129228/french-food/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... فرانسه در دنیا با پنیر ها و نوشیدنی هایش مشهور است و برای درک بهتر غذا های ... کسوله غذای آسانی از لوبیا است که به آرامی با گوشت اردک پخته شده ... صوت | امتحانات الهی :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان bayanmanavi.ir/post/170‎Cached Similar27 آوریل 2013 ... واقعیت این است که ما داریم امتحان می شویم و دنیا دارِ امتحان است ، آن وقت نه مفهوم امتحان را می .... جلسه 5: تفاوت امتحان های سخت با امتحان های آسان ... آیلتس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آیلتس‎Cached Similarاین امتحان در بیش از ۲۷۰ مرکز امتحانی واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می‌گردد. شرکت کنندگان در امتحان IELTS به طیف وسیعی از سوالات بسیار ساده تا بسیار ...