مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه ترس‌های خود را به انرژی مثبت تبدیل کنیم؟

[ad_1]

تبدیل ترس به انرژی مثبت

به گزارش آلامتو به نقل از Success.com؛ ترس بخشی از تجربه انسان‌هاست. همه ما در زندگی خود با ترس‌هایی مواجه بوده ایم. حالا سوال اینجاست که چگونه می‌توانیم در برابر ترس ها بایستیم و از آن برای رسیدن به موفقیت استفاده کنیم؟ ما در مورد موفقیتی صحبت می‌کنیم که چیزی بیشتر از پایداری و ثبات مالی است. تعریف من از موفقیت این است که هیچ کس نمی‌تواند جلوی رسیدن به خواسته‌های شما را بگیرد. شما تنها کاپیتان کشتی زندگی خود هستید. شما می‌توانید هر چیزی که در زندگی انجام می‌دهید را کنترل کنید. افرادی که به چنین طرز فکری رسیده اند از ترس‌های خود الهام و انگیزه گرفته اند. من معتقدم ما می‌توانیم از ترس‌های خود به عنوان یک سوخت و انرژی برای رسیدن به قله‌های موفقیت استفاده کنیم. معمولا دو نوع ترس وجود دارد. یکی از این ترس‌ها، ترس سالم و دیگری ترس غیر منطقی است. مدیریت صحیح این ترس‌ها می‌تواند شما را در رسیدن به موفقیت یاری کند. ما نمی‌توانیم تمامی ترس‌هایی که در زندگی خود داریم را نادیده بگیریم یا با آن مبارزه کنیم. به عنوان مثال شما ممکن است از مار یا ارتفاع بترسید. این ترس در شما وجود دارد اما نحوه مدیریت چنین ترس‌هایی به خود شما بستگی دارد. نکته کلیدی در چنین شرایطی تمرکز است. در این مقاله 4 ناحیه از تمرکز را بیان می‌کنیم که در تبدیل ترس به انرژی مثبت بسیار تاثیرگذار است. پس همراه ما باشید.

  1. بر روی رویاهای خود تمرکز کنید:

اجازه دهید این موضوع را با یک داستان جذاب توضیح دهیم. روزی عقابی بر روی کوه لانه ای ساخته بود. در این لانه تخم عقاب قرار داشت. روزی بر حسب اتفاق تخم عقاب چرخید و در لانه پرنده دیگری قرار گرفت. زمانی که عقاب کوچک سر از تخم بیرون آورد خود را در کنار مرغ مینا دید. او نمی‌توانست همانند عقاب‌ها در ارتفاع بلند پرواز کند. همیشه به مادرش می‌گفت که دوست دارد همانند عقاب باشد اما مادرش او را سرزنش می‌کرد و به او می‌گفت ما مرغ مینا هستیم و نمی توانیم مثل عقاب‌ها پرواز کنیم. به همین خاطر عقاب کوچک داستان ما بقیه عمر خود را همانند مرغ میناها سپری کرد. بیشتر افراد زندگی خود را همین گونه سپری می‌کنند. این پدیده را پدیده ایمپاستر می‌نامند. در چنین شرایطی احساس می کنیم ما شایسته موفقیت نیستیم، نمی‌توانیم به ثبات مالی دست پیدا کنیم یا به قله‌های موفقیت برسیم. اصلا مهم نیست چقدر به موفقیت دست پیدا می‌کنیم اگر چنین ترسی در وجود ما باشد نمی‌توانیم از این موفقیت لذت ببریم. به جای اینکه به صحبت‌های دیگران تمرکز کنید یا به شکی که در درون خود دارید گوش فرا دهید، بهتر است بر روی اهداف خود تمرکز نمایید و چشم خود را به اسمان بدوزید. شما باید رویای خود را پرورش دهید و جلوی ترس‌های موجود بایستید.

  1. بر روی افکار مثبت تمرکز کنید:

افکار مثبتی در مورد جهان اطراف و خودتان داشته باشید. بر روی نعمت هایی که در زندگی دارید تمرکز کنید. تنها بر روی جریان منفی از رویدادها تمرکز نکنید. در زندگی هر فردی روزهای خوب و بد وجود دارد. اینکه دنیا را چگونه می‌بینید به خودتان بستگی دارد. شما می‌توانید کنترل خوبی بر روی چیزهایی که در زندگی وجود دارد داشته باشید. اگر تمامی عمر خود را بر روی جنبه منفی زندگی سپری کنید و تنها به مسائل و مشکلاتی که دارید بیندیشید، هرگز به موفقیت دست پیدا نخواهید کرد.

باید بر روی موارد مثبتی که در زندگی خود دارید تمرکز کنید.

  1. بر روی مواردی که می‌توانید تاثیر بگذارید تمرکز داشته باشید:

بر روی مواردی تمرکز کنید که قادر به کنترل آن هستید. رهبرانی را می‌توان مشاهده کرد که بر روی نقطه ضعف‌های خود تمرکز دارند و به نواحی که در آن تاثیرگذار هستند فکر نمی‌کنند. تلاش‌های خود را بر روی وظایف و افکاری قرار دهید که می‌تواند نتایج مثبت ایجاد کند.

  1. بر روی آینده تمرکز داشته باشید:

همه ما اشتباهاتی در زندگی خود داریم. زندگی همه انسان‌ها پر از اشتباهات کوچک و بزرگی است که مرتکب می‌شوند. اما تفاوتی که بین انسان‌های کم اراده و انسان‌هایی که می‌توانند بر این اشتباهات غلبه کنند وجود دارد این است که انسان‌های با اراده توانایی تمرکز بر روی اینده را دارند. گذشته را کنار بگذارید. تنها کاری که می‌توانید در مورد گذشته انجام دهید درس گرفتن از اشتباهات است. به آینده بیندیشید. افرادی که به شما ظلم کرده اند را ببخشید. حالا فرصت‌هایی دارید که می‌توانید با استفاده از آن موقعیت های موفقیت آمیزی ایجاد کنید.

  1. قدردان نعمت‌های خود باشید:

به خاطر داشته باشید که همه ما در زندگی خود نعمت‌هایی داریم که می‌توانیم خدا را بابت آن شکر کنیم. همیشه به داشته‌های خود بها بدهید و قدردان آن باشید. زندگی شما پر از اتفاقات مثبتی است که می‌توانید بابت آن تشکر کنید.زندگی بسیار کوتاه است. همیشه قدردان باشید و این حس مثبت را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. به شما قول می‌دهم که بعد از این اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. پس مثبت اندیش و شکرگزار باشید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه خشم خود را کنترل کنیم روان …چگونهخشمخودراچگونه خشم خود را کنترل کنیم؟ می‌دانیم که هیجان‌ها، بخش جدائی‌ناپذیر ساختار جسمی و چگونه خود را باور کنیم هرچه این زخم‌ها عمیق‌تر باشد این ضعف‌ها نیز شدیدتر است آنها اغلب مایل‌اند به چگونه خاطرات بد را از ذهن خود پاک کنیم؟ کتاب …آخرین دیدگاه‌ها ایرج در چگونه خاطرات بد را از ذهن خود پاک کنیم؟ سیروان در چگونه بهترین روش های چاق شدن صورت؟ چگونه صورت را چاق کنیم؟سلام دوستانهر کس از هر راهی سیب زمینی،شیر خشک،اب هویجو… ممکنه به پر شدن صورت برسه چگونه عشق را فراموش کنیم؟ راهکار برای فراموش … راهکار برای فراموش کردن فردی که عاشقش بوده‌ایدبسیاری از صاحب‌نظران از عشق به به وب سایت مجله راز خوش آمدید ، ساعت همدلی در فیزیک، قانونی به نام سینرژی وجود دارد که می‌گوید ‌انرژی کل، از چگونه با بی حوصلگی مبارزه کنیم روان …چگونهبابیحوصلگیچگونه با بی حوصلگی مبارزه کنیم بی حوصلگی هنگامی روی میدهد که ما دیگر به اطرافیان وسواس و افکار شیطانی ام را چگونه درمان کنم؟ شهر …تکنولوژی فکراز خود شناسی به خدا شناسی رسیدن توضیحات تکنولوژی فکر یک سیستم جدید مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان …مشاوره ازدواجکاهش میل جنسیارضا شدنمرکز مشاورهمشاوره روانشناسیروانشناسی مشاوره چگونه می‌توان یک رابطه را قطع کرد؟ مدتی است که هر روشی را چگونه می‌توان یک رابطه را قطع کرد؟ مدتی است که هر روشی را دنبال میکنم نتیجه نمیدهد؟ چگونه خشم خود را کنترل کنیم روان شناسیدلهرهخشمافسردگی چگونهخشمخودر چگونه خشم خود را کنترل کنیم؟ می‌دانیم که هیجان‌ها، بخش جدائی‌ناپذیر ساختار جسمی و روانی چگونه خود را باور کنیم هرچه این زخم‌ها عمیق‌تر باشد این ضعف‌ها نیز شدیدتر است آنها اغلب مایل‌اند به احساسات خود بهترین روش های چاق شدن صورت؟ چگونه صورت را چاق کنیم؟ سلام دوستانهر کس از هر راهی سیب زمینی،شیر خشک،اب هویجو… ممکنه به پر شدن صورت برسه اما چگونه خاطرات بد را از ذهن خود پاک کنیم؟ کتاب افزایش قدرت آخرین دیدگاه‌ها ایرج در چگونه خاطرات بد را از ذهن خود پاک کنیم؟ سیروان در چگونه خاطرات بد چگونه عشق را فراموش کنیم؟ راهکار برای فراموش کردن فردی که راهکار برای فراموش کردن فردی که عاشقش بوده‌ایدبسیاری از صاحب‌نظران از عشق به عنوان به وب سایت مجله راز خوش آمدید ، ساعت همدلی در فیزیک، قانونی به نام «سینرژی» وجود دارد که می‌گوید ‌«انرژی کل، از مجموع چگونه با بی حوصلگی مبارزه کنیم روان شناسیدلهرهخشمافسردگی چگونهبابی چگونه با بی حوصلگی مبارزه کنیم بی حوصلگی هنگامی روی میدهد که ما دیگر به اطرافیان، اشیاء وسواس و افکار شیطانی ام را چگونه درمان کنم؟ شهر سوال تکنولوژی فکراز خود شناسی به خدا شناسی رسیدن توضیحات تکنولوژی فکر یک سیستم جدید برنامه چگونه می‌توان یک رابطه را قطع کرد؟ مدتی است که هر روشی را چگونه می‌توان یک رابطه را قطع کرد؟ مدتی است که هر روشی را دنبال میکنم نتیجه نمیدهد؟ مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان خانواده مشاوره ازدواجکاهش میل جنسیارضا شدنمرکز مشاورهمشاوره روانشناسیروانشناسی مشاوره



لینک منبع :چگونه ترس‌های خود را به انرژی مثبت تبدیل کنیم؟

چگونه ترس‌های خود را به انرژی مثبت تبدیل کنیم؟ مقابله با ترس های ... www.alamto.com/how-turn-fear-into-fuel.html‎Cached12 دسامبر 2016 ... چگونه ترس‌های خود را به انرژی مثبت تبدیل کنیم؟:به گزارش آلامتو به نقل از Success.com؛ ترس بخشی از تجربه انسان‌هاست. همه ما در زندگی خود با ... 5 روش برای تبدیل ترس به انرژی - بیتوته www.beytoote.com/psychology/...m/convert3-fear-energy.html‎Cached Similarروش برای تبدیل ترس به انرژی ترس و عجز,ایجاد اضطراب,ترس و شک,کاهش اضطراب و ترس,احساس اضطراب و ... ما را به شدت می ترساند ، اما ما می توانیم هوشمندانه این ترس ها را تبدیل به انرژی و سوخت حرکت خود کنیم : ... باز سازی فرایندیست که از شما می خواهد تا خطوط منفی داستان را متوقف کنید . .... چگونه از احساس پشیمانی جلوگیری کنیم. چگونه ترس های خود را به انرژی مثبت تبدیل کنیم - onvansho https://onvansho.ir/.../چگونه-ترس-های-خود-را-به-انرژی-مثبت-تبدیل-کنیم.html چگونه ترس‌های خود را به انرژی مثبت تبدیل کنیم وی طب. به گزارش آلامتو به نقل از Success com؛ ترس بخشی از تجربه انسان‌هاست همه ما در زندگی خود با . موفقیتی از دل ... چگونه ترس از سخنرانی را در خود درمان کنیم؟ | چطور chetor.com/48864-ترس-از-سخنرانی/‎Cached Rating: 95% - 371 votes ترس از سخنرانی تا حدی طبیعی است اما وقتی این ترس به وحشت تبدیل می‌شود، ... وقتی حتی از یکی از حضار انرژی مثبت دریافت کنید، ترس شما تا حدود زیادی از بین ... چگونه شخصیت قوی داشته باشیم؟ | چطور chetor.com/23198-چگونه-شخصیت-قوی-داشته-باشیم/‎Cached Rating: 95% - 1,208 votes یا می‌خواهید بدانید شخصیت‌هایی که همیشه بدون تلاش اضافه، نظر دیگران را به خود جلب ... و ویژگی‌های یک شخصیت قوی را که مناسب و مطلوب می‌دانیم در خود تقویت کنیم . ... مقاله مرتبط: تقویت مهارت گوش دادن؛ ۱۰ اصلی که شما را تبدیل به شنونده سراپا گوش .... گاهی به خودمان اجازه می‌دهیم در ترس و غم غوطه‌ور شویم، اما اگر می‌خواهید بدانید چگونه ... چطور انرژی منفی را از خود دور کنیم؟ - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/105112‎Cached Similar14 آوریل 2010 ... درک این تشابه به توضیح تبادل انرژی مثبت و منفی که همیشه در جریان ... باشیم ولی وقتی دست به کاری خطیر می‌زنیم، همچنان دستخوش اضطراب و ... چگونه بر استرس غلبه کنیم؟ www.studygs.net/persian/stress.htm‎Cached Similarچگونه بر استرس غلبه کنیم؟ ... روی آوردن به الکل یا سایر داروهای انرژی زا یا رفتارهای مشابه از علائم وجود استرس است. ... چگونه میتوانید اضطراب خود را کنترل کنید؟ ... استرس میشود مقابله کنید، با آن پیش بروید و از آن در جهت مثبت استفاده کنید. چگونه ترس از سخنرانی را در خود از بین ببریم؟ | farzaneh Masoumian ... https://www.linkedin.com/.../چگونه-ترس-از-سخنرانی-را-در-خود-بین-ببریم-farzaneh-masoumian‎Cached9 جولای 2017 ... مثبت فکر کنید و به خود بگویید که همه چیز عالی پیش خواهد رفت. ... وقتی حتی از یکی از حضار انرژی مثبت دریافت کنید، ترس شما تا حدود زیادی از ... مارک توآین می‌گوید: «معمولا بیش از ۳ هفته طول می‌کشد تا سخنرانی بداهه‌ام را آماده کنم! ... به حرکات و جملات‌شان دقت کنید و با الگوبرداری به سخنرانی خوب تبدیل بشوید. 4 قدم برای غلبه بر ترس ، هر اندازه که بزرگ باشد - برنافیت bornafit.ir/4-قدم-غلبه-بر-ترس/‎Cached8 آگوست 2016 ... قدم های زیر نشان می دهد چگونه از اندیشه های مبتنی بر ترس خود بپرهیزیم. ... هر گاه احساس خطر کنیم می ترسیم، حال چه این ترسیدن به دلیل رو به رو شدن با یک ... اگر این حقیقت را بپذیرید که ترس نمی تواند تمام وجود شما را فرا بگیرد، می توانید آن را تبدیل به ... برچسب ها : ترسسلامت روانمثبت اندیشیمقابله با استرس. قانون جاذبه و سلامتی، درمان با انرژی | مثبت بین mosbatbin.com/قانون-جاذبه-و-درمان-با-انرژی/‎Cached23 ژوئن 2017 ... بسیاری از افراد برای بهبود مسائل سلامتی خود به سمت قانون جاذبه کشیده می شوند. ... گاهی بهترین راه تبدیل انرژی پذیرفتن ترس و محدود کردن برخی اعتقادات است. زیرا آن ها بیش از ... چگونه قانون جذب را به طور موفقیت آمیز اجرا کنیم؟