مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دویدن باعث کاهش ورم زانو می‌شود

[ad_1]

 

دویدن باعث کاهش ورم زانو می‌شود

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۴

 

دویدن

 

دویدن

 

مطالعات جدید که در موسسه ورزش BYU انجام شده نشان داده است که بعد از دویدن تورم در ناحیه زانو کاهش می‌یابد.

به گزارش ستاره ها و به نقل از science daily، این تصور وجود دارد که دویدن باعث ورم کردن و سوزش زانوها می‌شود. با این حال بررسی‌های جدید نشان داده است که این تصور نه تنها حقیقت ندارد بلکه دویدن باعث کاهش تورم زانو می‌شود.
مدیر این تحقیقات می‌گوید این تصور که دویدن طولانی مدت به زانوها فشار می‌آورد می‌تواند درست نباشد. آنچه ما دریافته‌ایم نشان می‌دهد افراد جوانی که سالم هستند که بدوند این فعالیت خاصی ضد تورم برای زانوی آن‌ها دارد.
نتایج این بررسی‌ها در مجله فیزیولوژی کاربردی منتشر شده است.
بعد از 30 دقیقه دویدن میزان موادی که باعث تورم زانو می‌شوند در این مفصل کاهش می‌یابد. بنابراین دویدن باعث کاهش ابتلا به بیماری‌های همچون آرتروز می‌شود.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ورم زانو سایت پزشکان بدون مرزدرد زانو یکی از شایع ترین اشکال درد مفصل در بدن انسان است و یکی از علائمی که غالبا با راه درمان پارگی منیسک زانوبرای کاهش درد و ورم زانو، کیسه یخ روی آن قرار دهید هر تا ساعت یکبار به مدت تا بررسی علل درد در نقاط مختلف پا و روش های درمان آن …شما در حال حاضر در صفحه اصلی اخبار علمی پزشکی بیماریهای غیر واگیر شایع مشروح اخبارزانو درد و درمان آن کلینیک جامع آموزش پزشکیوقتی درد زانو به صورت مزمن در می آید زانو ورم می کند برخی از بیماری ها باعث ورم و روش برای کاهش درد لگن درد لگن به درد ناحیه بین کمر و بالای ران پا گفته می شود این درد باعث می شود آرام تر میگنا علل عمده درد زانو و چگونگی درمان آنبا عرض سلام من خالی کردن زانو دارم ولی فقط در ایستادن درد خفیفی به سراغم میاد با توضیح کمردرد – سیب سلامتچگونگی عملکرد کمر همانطور که می دانیم ستون فقرات از پایه جمجمه تا لگن خاصره کشیده شده دکتر بیژن فروغ ماساز درمانیهمچنین ماساژ به صورت مداوم سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و باعث تولید گلبول سفید می درمان دیسک کمر افزایش وزن باعث افزایش احتمال آرتروز می‌شود و در صورت بروز می‌تواند عواقب آن را پارگی مینیسک زانو در ورزش پارگی مینیسک زانو در ورزش ورزش در عین سودمندی فراوانی که دارد در برخی موارد ممکن است ورم زانو سایت پزشکان بدون مرز درد زانو یکی از شایع ترین اشکال درد مفصل در بدن انسان است و یکی از علائمی که غالبا با درد زانو درد و درمان آن کلینیک جامع آموزش پزشکی وقتی درد زانو به صورت مزمن در می آید زانو ورم می کند برخی از بیماری ها باعث ورم و التهاب راه درمان پارگی منیسک زانو برای کاهش درد و ورم زانو، کیسه یخ روی آن قرار دهید هر تا ساعت یکبار به مدت تا دقیقه این بررسی علل درد در نقاط مختلف پا و روش های درمان آن سایت شما در حال حاضر در صفحه اصلی اخبار علمی پزشکی بیماریهای غیر واگیر شایع مشروح اخبار روش برای کاهش درد لگن درد لگن به درد ناحیه بین کمر و بالای ران پا گفته می شود این درد باعث می شود آرام تر حرکت کنید دکتر بیژن فروغ ماساز درمانی همچنین ماساژ به صورت مداوم سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و باعث تولید گلبول سفید می‌شود میگنا علل عمده درد زانو و چگونگی درمان آن در مقاله ذیل ضمن معرفی آناتومی زانو و رباط ها و لیگامنت های مربوطه سعی شده ضمن معرفی انواع درمان دیسک کمر افزایش وزن باعث افزایش احتمال آرتروز می‌شود و در صورت بروز می‌تواند عواقب آن را بیشتر کند کمردرد – سیب سلامت چگونگی عملکرد کمر همانطور که می دانیم ستون فقرات از پایه جمجمه تا لگن خاصره کشیده شده است و پارگی مینیسک زانو در ورزش پارگی مینیسک زانو در ورزش ورزش در عین سودمندی فراوانی که دارد در برخی موارد ممکن است باعث کاهش ورم بینی کاهش ورم پا



لینک منبع :دویدن باعث کاهش ورم زانو می‌شود

دویدن باعث کاهش ورم زانو می‌شود - ایسنا www.isna.ir/news/95092112984/دویدن-باعث-کاهش-ورم-زانو-می-شود‎Cached12 دسامبر 2016 ... مطالعات جدید که در موسسه ورزش BYU انجام شده نشان داده است که بعد از دویدن تورم در ناحیه زانو کاهش می‌یابد. دویدن باعث کاهش ورم زانو می‌شود - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/510790/دویدن-باعث-کاهش-ورم-زانو-می‌شود 12 دسامبر 2016 ... بعد از 30 دقیقه دویدن میزان موادی که باعث تورم زانو می‌شوند در این مفصل کاهش می‌یابد. بنابراین دویدن باعث کاهش ابتلا به بیماری‌های همچون آرتروز ... دویدن باعث کاهش ورم زانو می‌شود - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1143696 12 دسامبر 2016 ... بعد از 30 دقیقه دویدن میزان موادی که باعث تورم زانو می‌شوند در این مفصل کاهش می‌یابد. بنابراین دویدن باعث کاهش ابتلا به بیماری‌های همچون آرتروز ... دویدن باعث کاهش ورم زانو می‌شود namanews.com | نما‌نیوز namanews.com/News/182792/دویدن-باعث-کاهش-ورم-زانو-می‌شود 12 دسامبر 2016 ... مطالعات جدید که در موسسه ورزش BYU انجام شده نشان داده است که بعد از دویدن تورم در ناحیه زانو کاهش می‌یابد. کاهش ورم زانو با دویدن - بهترین ها https://www.behtarynha.ir/fa/news/21960/کاهش-ورم-زانو-با-دویدن 13 دسامبر 2016 ... بهترینها: به نقل از science daily، این تصور وجود دارد که دویدن باعث ورم کردن و سوزش زانوها می‌شود. با این حال بررسی‌های جدید نشان داده است که این ... دویدن باعث کاهش ورم زانو می‌شود - خبرلند khabarland.com/news/41323/دویدن-باعث-کاهش-ورم-زانو-می‌شود‎Cached20 ژانویه 2017 ... بعد از 30 دقیقه دویدن میزان موادی که باعث تورم زانو می‌شوند در این مفصل کاهش می‌یابد. بنابراین دویدن باعث کاهش ابتلا به بیماری‌های همچون آرتروز ... دویدن باعث کاهش ورم زانو می‌شود | ایسنا vista.ir/net/1504353‎Cached12 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا و به نقل از science daily، این تصور وجود دارد که دویدن باعث ورم کردن و سوزش زانوها می‌شود. با این حال بررسی‌های جدید نشان داده است که ... نگهداری از زانو و درمان زانو درد – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=25853‎Cached Similarنشانه ها : آرتروز زانو سبب درد مزمن زانو می شود که با فعالیت زانو این درد تشدید می ..... خم شدن یا چرخیدن بیش از حد، دویدن زیاد، یا پرش می‌تواند باعث پارگی یا التهاب ... دویدن برای زانوها خوب است یا بد؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دویدن-برای-زانوها-خوب-است-یا-بد؟‎Cached18 آوریل 2017 ... آیا دویدن می تواند از زانو در مقابل جراحت و آرتریت محافظت کند یا خیر؟ ... می شود و از این رو منجر به درد مفاصل و آرتروز و آسیب های دیگر می شود، شهرت دارد. ... دهد که 30 دقیقه دویدن در واقع باعث کاهش التهاب در مفاصل زانوی دونده شده که این ... درد جلوی زانو و زیر کشکک : علت و درمان - زانو درد www.kneepain.ir/درد-جلوی-زانو-و-زیر-کشکک-علت-و-درمان/‎Cached Similarعلائم این بیماری با انجام فعالیت های ورزش خصوصا ضربه زدن با پا ، پریدن و دویدن تشدید می شود . که در این صورت باید برای درمان درد جلوی زانو به پزشک متخصص ...