مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه

[ad_1]

مجله آشپزی مثبت: خورش مرغ و آلو از جمله غذاهای معروف است که همه ما حداقل یکبار آن را امتحان کرده ایم. امروز در این مطلب می خواهیم خوراک مرغ و آلو را به شما آموزش بدهیم که کمی با آن قبلی متفاوت تر است و همچنین از آلو سیاه در آن استفاده شده است.

 

مواد لازم:
  • 4 عدد ران مرغ
  • 1 کیلو آلو سیاه
  • 2 عدد پیاز متوسط
  • 4 ق س آب انار سرد
  • 1 ق س آرد
  • 2 ق چ ادویه کاری
  • 2 ق چ دارچین
  • به میزان لازم نمک و فلفل
  • به میزان لازم روغن

خوراک مرغ و آلو سیاه 

 


1  یکی از پیازها را خرد کرده ، داخل قابلمه‌ای همراه با کمی روغن تفت دهید، سپس تکه های مرغ‌  را همراه با  ادویه کاری و دارچین به آن اضافه کرده و به تفت دادن ادامه دهید. حالا یک دوم پیمانه  آب بریزید و بگذارید مرغ ها به مدت حدود 30 دقیقه  با حرارت ملایم بپزد.


2 نیمی از آلوسیاه‌ها را هسته گرفته و در مخلوط‌کن یا غذاساز بریزید تا به پوره تبدیل شوند، سپس پوره آلو را به مرغ اضافه کنید و به مدت 30 دقیقه دیگر هم آنها را بپزید.


3  در این مدت پیاز دوم را خرد کرده، سرخ کنید، سپس آن را کنار بگذارید.


4 در یک کاسه مناسب آرد و آب انار سرد را باهم مخلوط‌کنید، سپس آن را داخل قابلمه بریزید و کمی هم بزنید تا مواد باهم مخلوط شوند.


5 حالا پیازداغ را همراه بقیه آلو سیاه‌ها، به غذا اضافه کنید و حدود 15 دقیقه صبر کنید تا خورش جا بیفتد. به میزان لازم نمک و فلفل هم بزنید.بعدازاینکه غذا آماده شد، آن را در ظرف موردنظرتان بریزید، با سبزی‌های مورد نظر تزیین کرده ، سرو کنید.

یه جور دیگه:


می‌توانید برای خوش‌رنگ‌تر شدن و خوش‌طعم‌تر شدن غذا 2 قاشق ژله انار هم هنگام ریختن آلوها به غذا اضافه کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خوراک معرکه مرغ و قارچ خــوراک مـرغ و قـارچ ترکـی غذای کشور ترکیه مـواد لازم فیله مرغ مرغ رو چگونه مجلسی و لذیذ درست کنیم؟ نیک …مواد لازم برای نفر مرغ کیلوگرم پیاز عدد سیر حبه نمک و فلفل به میزان لازمآشپزی پورتال خبری و سبک زندگیلذت آشپزی با دستور پخت هزاران غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی، سالادهای متنوع به همراه مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک …مردم ایران در همه عرصه‌ها غیر‌قابل پیش‌بینی هستند و همیشه بوده‌اند، اما این یکی چهره ها در شبکه‌های اجتماعی در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال روزانه حافظ، طالع فال روزانه فال روزانه حافظفال انواع فالفال روزفال روز تولد فال روزانهفال حافظ وتار آرشیو نایاب ترین مطالب ورژن جدید بلاگ ریدر بزرگ ترین آرشیو نایاب ترین مطالب ۲ ۵۰۰۴۶ بار دیده شدهداستان من و خواهر زنم نرگس آبادههیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو خوراک معرکه مرغ و قارچ خــوراک مـرغ و قـارچ ترکـی غذای کشور ترکیه مـواد لازم فیله مرغ گرم مرغ رو چگونه مجلسی و لذیذ درست کنیم؟ مواد لازم برای نفر مرغ کیلوگرم پیاز عدد سیر حبه نمک و فلفل به میزان لازم آشپزی پورتال خبری و سبک زندگی لذت آشپزی با دستور پخت هزاران غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی، سالادهای متنوع به همراه نوشیدنی مجله اینترنتی کمونهسرگرمیسلامتورزشسبک زندگیگردشگریمددانلود مردم ایران در همه عرصه‌ها غیر‌قابل پیش‌بینی هستند و همیشه بوده‌اند، اما این یکی بسیار چهره ها در شبکه‌های اجتماعی در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال روزانه حافظ، طالع بینی فال روزانه فال روزانه حافظفال انواع فالفال روزفال روز تولد فال روزانهفال حافظاموزش وتار آرشیو نایاب ترین مطالب ورژن جدید بلاگ ریدر بزرگ ترین آرشیو نایاب ترین مطالب ۲ ۵۰۰۴۶ بار دیده شده داستان من و خواهر زنم نرگس آباده هیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو



لینک منبع :غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه

غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../غذای-مَرد-پسند-خوراک-مرغ-و-آلو-سیاه‎Cached12 دسامبر 2016 ... خورش مرغ و آلو از جمله غذاهای معروف است که همه ما حداقل یکبار آن را امتحان کرده ایم. امروز در این مطلب می خواهیم خوراک مرغ و آلو را به شما آموزش بدهیم که ... Images for غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه - کمونه kamooneh.com/fa/news/102260/غذای-مَرد-پسند-خوراک-مرغ-و-آلو-سیاه 13 دسامبر 2016 ... خورش مرغ و آلو از جمله غذاهای معروف است که همه ما حداقل یکبار آن را امتحان کرده ایم. امروز در این مطلب می خواهیم خوراک مرغ و آلو را به شما آموزش بدهیم که ... غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/146740/غذای-مَرد-پسند-خوراک-سیاه.html 12 دسامبر 2016 ... غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه - مجله آشپزی مثبت: خورش مرغ و آلو از جمله غذاهای مع-غذای-مَرد-پسند-خوراک-سیاه. طرز تهیه خوراک مرغ و آلو سیاه غذای مَرد پسند +عکس - پورتال نیک صالحی tnews.ir/نیک-صالحی/8f8f76643000.html‎Cachedطرز تهیه خوراک مرغ و آلو سیاه را به شما آموزش بدهیم. طرز تهیه خوراک مرغ و آلو سیاه خورش مرغ و آلو از جمله غذاهای معروف است که همه ما حداقل یکبار آن را امتحان کرده ایم. غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه / آرشیو farspage.com/w/6/rtb9j‎Cachedخورش مرغ و آلو از جمله غذاهای معروف است که همه ما حداقل یکبار آن را امتحان کرده ایم. امروز در این مطلب می خواهیم خوراک مرغ و آلو را به شما آموزش بدهیم که کمی با آن قبلی ... خبرگزاری آریا - غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه www.aryanews.com/News/.../غذای-مَرد-پسند؛-خوراک-مرغ-و-آلو-سیاه 25 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا - خورش مرغ و آلو از جمله غذاهای معروف است که همه ما حداقل یکبار آن را امتحان کرده ایم. امروز در این مطلب می خواهیم خوراک مرغ و آلو را به شما ... غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه - خبرلند khabarland.com/news/9451/غذای-مَرد-پسند-خوراک-مرغ-و-آلو-سیاه‎Cachedغذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه خورش مرغ و آلو از جمله غذاهای معروف است که همه ما حداقل یکبار آن را امتحان کرده ایم. امروز در این مطلب می خواهیم خوراک مرغ. میهن مگ - غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه - سایت قیمت https://mihanmag.com/post/.../غذای_مَرد_پسند؛_خوراک_مرغ_و_آلو_سیاه 12 دسامبر 2016 ... مجله آشپزی مثبت: خورش مرغ و هلو از جمله غذاهای معروف است که همه ما حداقل یک بار آن را امتحان کنید ما را. امروز در این پست ما می خواهیم به خوراک مرغ و آلو ... خوراک آلو سیاه - آبتین نیوز abtinnews.ir/search/?q=++خوراک+آلو+سیاه+‎Cachedwww.sooran.com/fa/recipes/2948طرز تهیه ابتدا ماهیچه‌های مرغ را بشویید و با نمک مزه‌دار کرده و در یخچال قرار دهیدآلوهای ... غذای مَرد پسند؛ خوراک مرغ و آلو سیاه ...