مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با دوچرخه - تردمیل آشنا شوید

[ad_1]

با دوچرخه - تردمیل آشنا شوید

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
یک شرکت هلندی برای اولین ‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای شگفت‌انگیز تولید کرده است.

به گزارش ایسنا، در دوچرخه جدید هیچ خبری از رکاب و زین نیست و دوچرخه‌سوار باید سوار بر تردمیل با سرعت معمولی قدم بزند و با کمک موتور الکتریکی با حداکثر سرعت 27 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

دوچرخه - تردمیل جدید طوری طراحی شده است که کاربر تنها با ایستادن روی تردمیل و راه رفتن آرام روی آن بخشی از انرژی مورد نیاز جهت حرکت دوچرخه را تامین کند.

سخنگوی شرکت سازنده دوچرخه - تردمیل Lopifit در مورد ویژگی‌های طراحی این وسیله نقلیه نوین عنوان کرد: این دوچرخه ترکیبی از اسکوتر، دوچرخه برقی و تردمیل است که ایده اصلی آن زمانی به ذهن طراح رسید که با تردمیل مشغول ورزش بود.

شرکت تولیدکننده دوچرخه - تردمیل در حال توزیع آن در سه کشور ایالات متحده، مکزیک و منطقه کارائیب است.

دوچرخه جدید این قابلیت را در اختیار کاربران می‌گذارد تا با نیروی لازم برای قدم‌ زدن آهسته بتوانند با سرعت دوچرخه‌سواری حرکت کنند.

این دوچرخه قادر است تا با یک بار شارژ بین 50 تا 80 کیلومتر را بپیماید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با دوچرخهتردمیل آشنا شویدتصاویر واضحبادوچرخهتردمیلآشنابا دوچرخهتردمیل آشنا شویدتصاویربا دوچرخهتردمیل آشنا شویدتصاویر یک شرکت هلندی با دوچرخه تردمیل آشنا شویدورزشعلم ورزشیک شرکت هلندی برای اولین ‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای شگفت‌انگیز تولید با دوچرخهتردمیل آشنا شوید با دوچرخهتردمیل آشنا شویددر همین زمینه با دوچرخه تردمیل آشنا شوید با دوچرخه تردمیل آشنا شوید تصاویر تصاویر با دوچرخهتردمیل آشنا شویدتصاویربا دوچرخهتردمیل آشنا شوید مشاهده متن کامل با دوچرخهتردمیل آشنا شویدتصاویر در تدبیر با دوچرخهتردمیل آشنا شویدتصاویردر دوچرخه جدید هیچ خبری از رکاب و زین نیست و دوچرخه‌سوار باید سوار بر تردمیل با سرعت با دوچرخهتردمیل آشنا شویدتصاویریک شرکت هلندی برای اولین‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای شگفت‌انگیز تولید با دوچرخهتردمیل آشنا شویدتصاویربادوچرخهتردمیلآشنادر دوچرخه جدید هیچ خبری از رکاب و زین نیست و دوچرخه‌سوار باید سوار بر تردمیل با سرعت با مزایای تردمیل آشنا شوید – مجله تخصصی ……تناسب اندام با ورزشخانه تناسب اندام تناسب اندام با ورزش با مزایای تردمیل آشنا شوید با تردمیل با دوچرخهتردمیل آشنا شویدبادوچرخهتردمیلآشناشویدیک شرکت هلندی برای اولین‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای شگفت‌انگیز تولید با دوچرخه تردمیل آشنا شوید آفتابهمشهری آنلاین یک شرکت هلندی برای اولین ‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای شگفت با سایز بندی لباس هایتان آشنا شوید با سایز بندی لباس هایتان آشنا شوید طراحان جووری با نوع مشاغل خانگی آشنا شوید مشاغل خانگیاگر که می خواهید برای خودتان کار کنید و یا اینکه وقت بیشتری را با اعضای خانواده مزایای ورزش با دوچرخه ثابت دوچرخه ثابتدوچرخه ثابت قیمتدوچرخه ثابت دست دومآکاایراندوچرخه ثابت و لاغری شکمدوچرخه با انواع زانودرد آشنا شوید درمان درد زانوی قدامی استراحت کردن و ندویدن تا درد فروکش شود گذاشتن یخ ایبوپروفن و یا کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان تمـاس با ما کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان شعبه تهرانپارس فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید جنوبی بدنسازی بانوان ورزش بدنسازی بانوان برنامهبدنسازی بانوان تهرانبدنسازی بانوان ایرانبدنسازی بانوان خارجی تحقیق سلامتی و تندرستی با ورزش سلامتی و تندرستی با ورزش ورزش به فعالیتها یا مهارتهای عادی جسمانی‌ای گفته می‌شود که بر برنامه تمرینی یک ماهه با هدف افزایش حجم عضلانی پایگاه تخصصی پاسخ در تاریخ بهمن ۲۹ام ۱۳۹۳ ۱۳۱۴ با اجازه مدیر سایت دوست عزیز اگر تمرین رو سنگین انجام نمایندگی فروش انواع هود آشپزخانه با بهترین قیمت زنبیل … هود فروش اینترنتی انواع هود آشپزخانه، هود اخوان، استیل البرز، لتو، کن، بیمکث و هود شومینه ای



لینک منبع :با دوچرخه - تردمیل آشنا شوید

با دوچرخه-تردمیل آشنا شوید+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../با-دوچرخه-تردمیل-آشنا-شوید-تصاویر‎Cached11 دسامبر 2016 ... یک شرکت هلندی برای اولین‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای شگفت‌انگیز تولید کرده است. با دوچرخه-تردمیل آشنا شوید+تصاویر - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/.../با-دوچرخهتردمیل-آشنا-شویدتصاویر‎Cached11 دسامبر 2016 ... یک شرکت هلندی برای اولین‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای شگفت‌انگیز تولید کرده است. با دوچرخه - تردمیل آشنا شوید | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/12/1575359 12 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: یک شرکت هلندی برای اولین ‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای شگفت‌انگیز تولید کرده است. با دوچرخه - تردمیل آشنا شوید spinews.ir/technology/74426-با-دوچرخه-تردمیل-آشنا-شوید.html 12 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: یک شرکت هلندی برای اولین ‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای. با Lopifit آشنا شوید؛ نوآوری در ترکیب تردمیل با دوچرخه - آپارات ► 1:25www.aparat.com/v/tw4Y6/با_Lopifit_آشنا_شوید؛_نوآوری_در_ترکیب_تردمیل_با_دوچرخه Dec 11, 2016 - 1 min پسیت دات آی آر یک شرکت هلندی برای اولین بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله ای شگفت انگیز تولید کرده است. در دوچرخه جدید هیچ خبری از ... با دوچرخه-تردمیل آشنا شوید+تصاویر - تدبیر | دمادم https://damadam.ir/news/با-دوچرخه-تردمیل-آشنا-شوید-تصاویر/5108120 یک شرکت هلندی برای اولین‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای شگفت‌انگیز تولید کرده است. در دوچرخه جدید هیچ خبری از رکاب و زین نیست و ... با دوچرخه-تردمیل آشنا شوید - بورس نیوز www.boursenews.ir/fa/news/171317/با-دوچرخهتردمیل-آشنا-شوید 11 دسامبر 2016 ... به گزارش ایران اکونومیست به نقل از دیلی میل، در دوچرخه جدید هیچ خبری از رکاب و زین نیست و دوچرخه‌سوار باید سوار بر تردمیل با سرعت معمولی قدم ... با دوچرخه - تردمیل آشنا شوید - تین نیوز www.tinn.ir/بخش-سایر-74/112607-با-دوچرخه-تردمیل-آشنا-شوید‎Cached12 دسامبر 2016 ... تین‌نیوز| یک شرکت هلندی برای اولین‌بار با ترکیب تردمیل و دوچرخه وسیله‌ای شگفت‌انگیز تولید کرده است. منطقه خراسان و به نقل از دیلی میل، در ... با دوچرخه - تردمیل آشنا شوید - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../با-دوچرخه-تردمیل-آشنا-شوید/.../6120923/‎Cached12 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا، در دوچرخه جدید هیچ خبری از رکاب و زین نیست و دوچرخه سوار باید سوار بر تردمیل با سرعت معمولی قدم بزند و با کمک موتور ... با دوچرخه-تردمیل آشنا شوید+تصاویر - بازار خبر news-bazar.com/news/54729/با-دوچرخه-تردمیل-آشنا-شوید-تصاویر 11 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از دیلی میل، در دوچرخه جدید هیچ خبری از رکاب و زین نیست و دوچرخه‌سوار باید سوار بر تردمیل با سرعت معمولی ...