مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + عکس

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ایرنا، با بررسی جدیدترین فناوری های پوشیدنی عرضه شده در سال 2016 میلادی برترین نمونه های این تجهیزات را انتخاب و در اینجا معرفی کرده ایم.
***عینک Google Daydream View
واقعیت مجازی گوگل که بر اساس عملکردهای گوشی هوشمند طراحی شده است، با فناوری های مختلف سازگاری دارد و توسعه دهندگان در حال تولید محتوای بیشتر برای آن هستند. در حال حاضر تعداد انگشت شماری بازی برای این عینک نوشته شده و این ابزار به همره تعدادی از گوشی های هوشمند قابل استفاده است.

***دستبند Fitbit Flex2
دستبند ردگیر سلامت شرکت fitbit ابزاری است که با هزینه اندک تمام قابلیت های مورد انتظار را در اختیار کاربر قرار می دهد. این دستبند ضد آب است و امکان اندازه گیری مسافت طی شده توسط شناگر را نیز در اختیار می گذارد.

***دستبند Tom Tom Touch
دستبند Touch یک گام فراتر از فناوری های مشابه رفته و قادر است میزان چربی و حجم عضلانی بدن کاربر را نیز اندازه گیری کند. این دستبند به یک نمایشگر لمسی و حسگر ضربان قلب مجهز است و در طرح های متنوع عرضه شده است

***عینک Samsung Gear VR
این عینک که در سال 2016 به روزرسانی شد، ویژگی های متعددی را نسبت به نمونه های قبلی در اختیار می گذارد. اما مهمترین ویژگی های آن شامل فضای مناسب داخل عینک و بهبود سیستم تهویه برای کاهش بخارگرفتگی نمایشگر است.

***ردگیر سلامتی Garmin Vivoactive HR
یکی از بهترین ردگیرهای سلامتی موجود در بازار Garmin Vivoactive HR است. این ابزار قابلیت ثبت تعداد گام ها و کالری مصرفی کاربر را دارد. همچنین قابلیت های GPS، نظارت بر ضربان قلب، ردگیری شنا و عادات تمرینی کاربر را در اختیار می گذارد.

***ساعت هوشمند Samsung Gear S3
این ساعت هوشمند که در واقع نسخه جدید مدل 2015 است. با وجود این که شیوه کار با ساعت و قابلیت های آن تغییرات چشمگیری نداشته اند، در طراحی قسمت پشت این ساعت تغییراتی ایجاد شده است. همچنین مدل جدید Gear S3 برای استفاده بانوان نیز مناسب است.

***ساعت هوشمند Apple
برای استفاده از ساعت هوشمند اپل لازم است مالک یک دستگاه iPhone باشید. مدل سال 2016 این ساعت هوشمند، کاملا به روزرسانی شده و ضد آب است. همچنین به یک صفحه نمایش شفاف تر و GPS مجهز است. همچنین بدنه این ساعت نسبت به تمام رقبا کوچکتر و فشرده تر است.

-

-

-

-

-

-

-

-


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب گلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیدهتلگرام اینستاگرام گلچین صفاسا جدیدترین پیامک زیبا عکس عاشقانه رمانتیک بهترین گوشی موبایل سال از نگاه کاربران گجت …رایگیریبهترینگوشیسال رو به پایان است و این سوال در ذهن هر کاربری نقش بسته که بهترین گوشی موبایل سال خودرو جدید چینی در راه ایران عکس گجت نیوزخودروهایجدیدچینیدرمونتاژ سه خودرو جدید چینی سال آینده در کرمان کلید می‌خورداین سه خودرو که با برند پرشین خودرو زنی با زندگی به رنگ سبزعکسزنیبازندگیبهپرشین خودرو الیزبت در طول ۲۰ سال گذشته تنها لباس های سبز در طیف های مختلف به تن می کندترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …روش دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در تلگرام آموزش ساخت تصاویر چگونه تصاویر متحرک تخطی یک کارخانه معروف روغن عکستخطییککارخانهمعروفروغنعکسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان غذا و دارو در بهمن ماه سال گذشته مجله اینترنتی کهلیک مجله اینترنتی کهلیک مجله ای برای تمامی سلیقه ها سبک زندگی، سرگرمی خداحافظی تلگرام از ایران عکسخداحافظیتلگرامازایرانعکسصفحه رسمی تلگرام اعلام کرد که احتمالا فقط تا ۱۲ماه دیگر بین ایرانیان خواهیم بودفهرست فیلم جنگی برتر جهانپایگاه خبری توتال فیلم درجدیدترین رده بندی خود فهرست میلیون مطرح جهان که به موضوع پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب خواهد گلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیده تلگرام اینستاگرام گلچین صفاسا جدیدترین پیامک زیبا عکس عاشقانه رمانتیک پاییز و بهترین گوشی موبایل سال از نگاه کاربران گجت نیوز رای گیری رایگیریبهترین سال رو به پایان است و این سوال در ذهن هر کاربری نقش بسته که بهترین گوشی موبایل سال کدام پرشین خودرو زنی با زندگی به رنگ سبزعکس زنیبا پرشین خودرو الیزبت در طول ۲۰ سال گذشته تنها لباس های سبز در طیف های مختلف به تن می کند برای خودرو جدید چینی در راه ایران عکس گجت نیوز خودروهایجدیدچینی مونتاژ سه خودرو جدید چینی سال آینده در کرمان کلید می‌خورداین سه خودرو که با برند لیفان ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر روش دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در تلگرام آموزش ساخت تصاویر چگونه تصاویر متحرک گیف تخطی یک کارخانه معروف روغن عکس یککارخانهمعروفروغنعکس به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان غذا و دارو در بهمن ماه سال گذشته با مجله اینترنتی کهلیک مجله اینترنتی کهلیک مجله ای برای تمامی سلیقه ها سبک زندگی، سرگرمی، سلامتی خداحافظی تلگرام از ایران عکس تلگرامازایرانعکس تمام دنیا قبول دارن ایرانیها بهترین مخ لنیاهستن ولی چرا ما توشرکتهای دیگه شکوفا میشیم ولی فهرست فیلم جنگی برتر جهان پایگاه خبری توتال فیلم درجدیدترین رده بندی خود فهرست میلیون مطرح جهان که به موضوع جنگ می



لینک منبع :برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + عکس

Images for برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + عکس برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../برترین-گجت‌های-پوشیدنی-سال-2016-عکس‎Cached12 دسامبر 2016 ... تصویر برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + عکس. به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ایرنا، با بررسی جدیدترین فناوری های پوشیدنی عرضه شده در ... برترین گجت های پوشیدنی سال 2016 (+عکس) - پول نیوز www.poolnews.ir/fa/.../برترین-گجت-های-پوشیدنی-سال-2016-عکس‎Cached10 دسامبر 2016 ... آمار ارائه شده حاکی از آن است که طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی میزان فروش گجت های پوشیدنی به 23 میلیون دستگاه رسیده است که 85 درصد این آمار به ... برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + عکس - ساعت24 www.saat24.com/news/.../برترین-گجت-های-پوشیدنی-سال-2016-عکس 12 دسامبر 2016 ... برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + عکس. 5. ساعت 24-فناوری های پوشیدنی، مجموعه وسیعی از گجت ها، از ساعت های هوشمند گرفته تا ردگیرهای ... برترین گجت های پوشیدنی سال 2016 را بشناسید - پارس ناز www.parsnaz.com/برترین-گجت-های-پوشیدنی-سال-2016-را-بشناسید.html‎Cachedبرترین گجت های پوشیدنی سال 2016 را بشناسید ،هدفون های واقعیت مجازی،برترین ساعت های هوشمند،گجت های پوشیدنی هوشمند 2016،معرفی برترین گجت های سال. برترین گجت های پوشیدنی سال 2016 (+عکس) - پول نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../برترین-گجت-های-پوشیدنی-سال-2016-عکس/4957848 آمار ارائه شده حاکی از آن است که طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی میزان فروش گجت های پوشیدنی به 23 میلیون دستگاه رسیده است که 85 درصد این آمار به مچ ... بهترین گجت های پوشیدنی‌ نمایشگاه CES 2016 از نگاه کاربران گجت ... gadgetnews.ir/.../بهترین-گجت-های-پوشیدنی‌-نمایشگاه-ces-2016-از/‎Cached12 ژانویه 2016 ... در چند سال اخیر شاهد رشد روز افزون گجت‌های پوشیدنی، مخصوصا ... 2016 محصولات جدیدی معرفی شده که شما را دعوت به تماشا‌ی بهترین های آن‌ها می‌نماییم. بهترین دستگاه‌های پوشیدنی سال 2016+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../بهترین-دستگاه-های-پوشیدنی-سال-2016-تصاویر‎Cached10 دسامبر 2016 ... با پیشرفت روزافزون فناوری‌های پوشیدنی تمایل افراد نیز به استفاده از این دستگاه‌ها و ابزار آلات بیشتر و بیشتر شده است. به گزارش ایسنا به ... برترین گجت های پوشیدنی سال 2016 + عکس | فناوری های پوشیدنی، www.ghatreh.com/news/.../برترین-گجت-های-پوشیدنی-سال-عکس 12 دسامبر 2016 ... فناوری های پوشیدنی، مجموعه وسیعی از گجت ها، از ساعت های هوشمند گرفته تا ردگیرهای سلامتی و سیستم های واقعیت مجا. برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + عکس | باشگاه خبرنگاران ... khabarone.ir/news/5260102/برترین-گجت‌های-پوشیدنی-سال-2016---عکس 12 دسامبر 2016 ... برترین گجت‌های پوشیدنی سال 2016 + عکس. فناوری‌های پوشیدنی، مجموعه وسیعی از گجت‌ها، از ساعت‌های هوشمند گرفته تا ردگیرهای سلامتی و ...