مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه بلند پرواز باشیم؟

[ad_1]

این ۳ کلید بلندپروازی را بیاموزید تا زندگی مرفه‌تری را تجربه کنید

ambitions keys to Prosperity

قصد بلند پروازی دارید؟ در این مقاله 3 راهکار اساسی برای بلند پرواز بودن را یاد میگیرید:

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ اگر موفقیت آسان بود، همه موفق بودند. اما نیست. دستیابی به موفقیت مستلزم بلندپروازیست. طبق نظر مشاور ارشد روش زندگی، کریستین مایکلسون، در صورت رعایت دو نکته، موفقیت اجتناب‌ناپذیر است: “پا را فراتر از دنیای معمول خود بگذارید” و “عزت نفس خود را تقویت کنید.”

این دو مورد موفقیت را تضمین می‌کند و تنها فاکتور تعیین کننده‌ایی که در راه رسیدن به موفقیت باقی می‌ماند، زمان است.

اگر لازم می‌دانید که بلندپروازی را بیاموزید تا گام‌های مورد نظر را بردارید، در اینجا به ۳ روش که می‌توانید به طور قطع بر آن‌ها متمرکز شوید، اشاره می‌شود.

۱.محیط را بسنجید

تعداد افرادی که از اهداف شما در زندگی حمایت می‌کنند، چند نفر است یا اینکه آیا افراد بلندپرواز در اطراف خود دارید؟ اگر فکرتان به هیچکس نمی‌رسد، این یک مشکل است. باید در جمع افراد بلندپرواز قرار بگیرید. آن‌ها به شما انگیزه می‌دهند و به احتمال زیاد با وجود آن‌ها سریع‌تر به اهداف خود می‌رسید.
جویا شوید که در کجا می‌توان افراد هم عقیده را بیابید. چند مورد از آن مکان‌ها عبارتند از:

  1. گردهمایی‌های آنلاین
  2. گروه‌های پیشگام
  3. نشست‌های گروهی
  4. باشگاه‌های ورزشی

ظرف ۱۴ روز آینده، حداقل یک فرد بلندپرواز را بیابید و با او ارتباط برقرار کنید. همچنین کتابی در زمینه بلندپروازی مطالعه کنید تا بلندپروازیتان اوج بگیرد. این کتاب می‌تواند کتابی الهام‌بخش، کتابی جنگی یا بیوگرافی از موفقیت افراد باشد.

همچنین بخوانید: 20 کتاب ارزشمندی که باید خواند

۲.اهداف خود را وسعت بخشید

هدفی بی‌ثمر که سهل‌الوصول باشد را مد نظر قرار ندهید. اگر درصدد کسب موفقیتی چشمگیر هستید، باید خود را وادار به انجام کارهای سخت کنید. شاید تصور کنید که مد نظر قرار دادن اهداف کوچک مهارپذیر، هوشمندانه است، حال آنکه اگر اهداف بزرگی را در سر بپرورانید، احتمال اینکه به آن‌ها تحقق بخشید بیشتر است. اهداف خود را یادداشت کنید. بدین ترتیب کاغذ مرجعی دارید که باید از آن پیروی کنید. همین امروز هدفی والا را در نظر گرفته و آن را یادداشت کنید و سپس ظرف همین هفته حداقل یک گام به سوی تحقق آن بردارید.

۳ منفی‌بافی‌ها را نادیده بگیرید

شاید این را زیاد شنیده باشد، اما حقیقت همین است. ذهن شما شبیه یک اسفنج است، پس مهم است که بر اهداف خود پافشاری کنید. این بدان معناست که به افکار منفی گوش ندهید. این عدم گوش دادن به افکار منفی شامل خودتان نیز می‌شود. گاهی خود ما بدترین منتقدان خودمان هستیم. هرگاه در صدد انجام اقدامی جدید هستید، این را در نظر بگیرید.

همچنین بخوانید: خاصیت های مثبت اندیشی در زندگی

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه موی ضخیم و بلند داشته باشیمشما هم ناامیدانه به دنبال راه‌هایی هستید که موهایتان سریع‌تر رشد کند و ضخیم‌تر شود؟چگونه فردی باکلاس باشیم باکلاس بودن ، چگونه فردی باکلاس باشیم ، آداب اجتماعی ، آداب رفتار کردن با دیگران چگونه در دوران نامزدی پایه ریز یک عشق ماندگار باشیمدوران نامزدی شروع زندگی زوج‌های مذهبی عشق ماندگار دعوا کردن عشق و بخشندگی چگونه ذهنی شاداب و زیرک داشته باشیم؟مشاوره ازدواجکاهش میل جنسیارضا شدنمرکز مشاورهمشاوره روانشناسیروانشناسی مشاوره چگونه یک ساعد مطمئن داشته باشیمچگونه یک ساعد مطمئن داشته باشیم؟ پای خود را کمی بیشتر از شانه باز کنید باسن خود را اثرات مثبت اندیشی در شاد زیستن مثبت اندیشی و نتیجه آن در زندگی چگونه برای زندگی چگونه زبان بدن مردان را بخوانیم؟ رمزگشایی زبان بدن …چگونه زبان بدن مردان را بخوانیم؟خواندن زبان بدن مردان کار راحتی نیست اما با استفاده چگونه با دختری ایجاد رابطه کنیم؟ خیلی جالبهحتما …گاهی پیش می آید که شما واقعا عاشق یک دختر شده اید و دوست دارید به او برسید ولی نمیونید چگونه می توان شکمی صاف داشت ؟ تصویری سئوالی که این روزها بیش از هر زمان دیگری شنیده می شود متخصصین ورزشی در جواب این چگونه موی ضخیم و بلند داشته باشیم شما هم ناامیدانه به دنبال راه‌هایی هستید که موهایتان سریع‌تر رشد کند و ضخیم‌تر شود؟ چگونه فردی باکلاس باشیم باکلاس بودن ، چگونه فردی باکلاس باشیم ، آداب اجتماعی ، آداب رفتار کردن با دیگران ، چگونه در چگونه در دوران نامزدی پایه ریز یک عشق ماندگار باشیم دوران نامزدی شروع زندگی زوج‌های مذهبی عشق ماندگار دعوا کردن عشق و بخشندگی چگونه در چگونه ذهنی شاداب و زیرک داشته باشیم؟ مشاوره ازدواجکاهش میل جنسیارضا شدنمرکز مشاورهمشاوره روانشناسیروانشناسی مشاوره چگونه یک ساعد مطمئن داشته باشیم چگونه یک ساعد مطمئن داشته باشیم؟ پای خود را کمی بیشتر از شانه باز کنید باسن خود را نزدیک تر اثرات مثبت اندیشی در شاد زیستن مثبت اندیشی و نتیجه آن در زندگی چگونه برای زندگی بهتر چگونه زبان بدن مردان را بخوانیم؟ رمزگشایی زبان بدن مردان چگونه زبان بدن مردان را بخوانیم؟خواندن زبان بدن مردان کار راحتی نیست اما با استفاده از چگونه با دختری ایجاد رابطه کنیم؟ خیلی جالبهحتما بخونیدش آموزشی ایران آموزش برنامه یک روز رهبر انقلابسیدعلی خامنه ای چگونه می توان شکمی صاف داشت ؟ تصویری سئوالی که این روزها بیش از هر زمان دیگری شنیده می شود متخصصین ورزشی در جواب این نکته سوزی در سریال بلند پرواز رویای بلند پرواز فیلم کره ای بلند پرواز عکس بلند پرواز کبوتران بلند پرواز بلند پرواز باش شهرام بلند پرواز بلند پرواز



لینک منبع :چگونه بلند پرواز باشیم؟

چگونه بلند پرواز باشیم؟ - آلامتو www.alamto.com/how-to-be-ambitious.html‎Cached13 دسامبر 2016 ... چگونه بلند پرواز باشیم؟:قصد بلند پروازی دارید؟ در این مقاله 3 راهکار اساسی برای بلند پرواز بودن را یاد میگیرید: به گزارش آلامتو و به نقل از آی ... چگونه می توان هم بلندپرواز بود و هم از استرس به دور؟ - دیجیاتو digiato.com/article/2016/03/18/بلندپروازی-استرس/‎Cached18 مارس 2016 ... ما انسان ها موجودات شگفت انگیز و عجیب و غریبی هستیم. می توانیم به طور همزمان هم از چیزی هراس داشته باشیم و هم از تصور زندگی بدون آن عاجز باشیم. مثل ثروتمندان فکر کنیم بلند پرواز باشیم | بانک مشاغل برتر شیراز payju.ir/content/مثل-ثروتمندان-فکر-کنیم-بلند-پرواز-باشیم‎Cached11 جولای 2016 ... مثل ثروتمندان فکر کنیم بلند پرواز باشیم ... که برای درآمد بیشتر و کسب ثروت بیشتر، به دیگران همواره آموزش می دهند که چگونه ثروت کسب کنند. 3 پند عالی برای جوانان بلند پرواز - - دگرش degaresh.com/4747/خودباوری/3-پند-عالی-برای-جوانان-بلند-پرواز/‎Cachedکارهایی هستند که اغلب مردم نسبت به آن‌ها بی‌توجه هستند و دقیقاً به همین دلیل شما باید به آن‌ها توجه کنید. تنها برای تحقق این سه تلاش کنید و خواهید دید چگونه منافع ... چگونه ورزشکار موفقی باشیم؟ - ایسنا www.isna.ir/news/92022416303/چگونه-ورزشکار-موفقی-باشیم‎Cached14 مه 2013 ... 1- بلند پرواز باشید: اولین روش برای بلند پرواز بودن این است که به خود ایمان داشته باشید. شخصی بلند پرواز کسی است که هر چقدر هم شرایط بد ... چگونه ورزشکار موفقی باشیم؟ - ایسنا www.isna.ir/news/92022416303/‎Cached14 مه 2013 ... 1- بلند پرواز باشید: اولین روش برای بلند پرواز بودن این است که به خود ایمان داشته باشید. شخصی بلند پرواز کسی است که هر چقدر هم شرایط بد ... فروردین 1393 (2) - کبوتر بلند پرواز sino3alfa.blogsky.com/1393/01‎Cached Similarهمانند روز ششم مدت زمان پرواز باید به 2 تا 3 ساعت ارتقاء پیدا کند، و وظیفه ماست که وضعیت سلامتی کبوترانمان را به دقت زیر نظر داشته باشیم و به خوبی به آنها دان ... چگونه قدی بلند داشته باشیم - روزتاب www.rooztab.com/fa/140‎Cached Similarچگونه قدی بلند داشته باشیم به دلیل اهمیت موضوع افزایش قد، و بحثهای فراوانی که در ارتباط با آن انجام می شود و بدلیل اینکه در ورزش بسکتبال فاکتور قد یکی از ... زندگی سبز - اموزش کبوتران بلند پرواز Training pigeons soar www.greenliving.blogfa.com/post/9‎Cached Similarدر گام بعدی باید با الفبای پرواز اشنا باشیم(کلاس خلبانی شروع شد). چگونه و چرا پرنده مان ارتفاع میگیرد: اصولا پرندگان و تقریبا تمام وسایل پروازی از دو نیرو ... بلند پرواز ی در دوران پیشکسوتی(بازنشستگی)(قسمت اول) - گنجینه ... valibakhtyari.ir/بلند-پروازی-در-دوران-پیشکسوتیبازنشست/‎Cached4 آگوست 2017 ... بلند پروازی در دوران پیشکسوتی(بازنشستگی) به علت اینکه می تواند برای فرد، هدف و انگیزه ایجاد ... چگونه می توانیم برای آینده خود امیدوار باشیم؟