مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین گوشی‌های ضد آب اندرویدی که می‌توانید بخرید

[ad_1]

اگر جز افرادی هستید که مستعد انداختن گوشی هوشمند خود درون آب هستند، پس ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

دستگاه‌های ضد آب اگر داخل استخر بیافتند یا زیر باران از آن‌ها استفاده کنید، دچار مشکلی نمی‌شوند (البته اکثر اوقات و نه همیشه!). اخیرا بسیاری از تولید‌کنندگان، گوشی‌های هوشمند خود را با استاندارد IP67 یا IP68 طراحی و به بازار عرضه می‌کنند تا کاربران با خیالی آسوده‌تر از آن‌ها استفاده کنند. اگرچه در حال‌حاضر نمی‌توان گوشی هوشمند کاملا ضد آبی را در بازار پیدا کرد، ولی چند دستگاه مقاوم در برابر آب وجود دارند که در نوع خود بهترین هستند. با ما و لیست بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی مقاوم در برابر آب همراه باشید.

سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge

androidpit-samsung-galaxy-s7-4

سامسونگ با معرفی گلکسی S6 و S6 Edge در سال ۲۰۱۵، دوباره تحسین همگان را برانگیخت چراکه بعد از مدت‌ها شیشه و فلز را جایگزین پلاستیک کرد. طراحی این دو گوشی هوشمند را می‌توان عالی نامید و در هنگام استفاده به کیفیت بالای آن‌ها پی خواهید برد. باوجود ویژگی‌ها و طراحی بسیار خوب، ولی این دو دستگاه دارای کمبودهایی از جمله عدم امکان افزودن کارت حافظه خارجی یا باتری قابل‌تعویض توسط کاربر بودند. سامسونگ با معرفی پرچمداران جدید، کمبودهای گلکسی S6 و S6 Edge را رفع و ویژگی‌های جدیدی را نیز به آن‌ها افزود. درحالی‌که هنوز کاربر نمی‌تواند باتری را تعویض کند ولی قادر به افزودن کارت حافظه خارجی جهت افزایش ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دستگاه است. طراحی این مدل‌ها نسبت به گذشته تفاوتی ندارند و تنها برآمدگی دوربین کاهش یافته و ضخامت آن‌ها نیز برای افزایش ظرفیت باتری بیشتر شده است.

گلکسی S7 و S7 Edge دارای استاندارد IP68 هستند که به‌معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب سالم باقی می‌مانند. همانطور که می‌دانید هیچ‌کدام از پورت‌های این دستگاه‌ها دارای پوشش نیستند، درنتیجه برای شارژ آن‌ها یا گوشی دادن به موسیقی نیازی به بازکردن درپوش نخواهید داشت. مسلما تصاحب چنین دستگاهی برای شما ارزان نخواهد بود و باید مبلغ زیادی را برای خرید آن‌ها هزینه کنید که البته به‌نظر ما این دستگاه‌ها ارزش چنین هزینه‌ای را دارند.

مشخصات فنی

گلکسی S7

  • نمایشگر ۵.۱ اینچی سوپر امولد با رزلوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۷۷ پیکسل بر اینچ
  • پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
  • ۴ گیگابایت رم
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن ۲۰۰ گیگابایت کارت حافظه خارجی
  • دوربین اصلی ۱۲ مگایپکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی
  • باتری غیر قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپری
  • سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰.۱
  • ابعاد ۷.۹ در ۶۹.۶ در ۱۴۲.۴ میلی‌متر و وزن ۱۵۲ گرمی

گلکسی S7 Edge

  • صفحه نمایش ۵.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۳۴ پیکسل بر اینچ
  • پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
  • ۴ گیگابایت رم
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا ۲۰۰ گیگابایت
  • دوربین اصلی ۱۲ مگایپکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی
  • باتری غیر قابل تعویض ۳۶۰۰ میلی‌آمپری
  • سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰.۱
  • وزن ۱۵۷ گرمی و اندازه برابر با ۷.۷ در ۷۲.۶ در ۱۵۰.۹ میلی‌متر

سامسونگ گلکسی S7 اکتیو

samsung-galaxy-s7-active-35

آیا به‌طور مداوم گوشی خود را می‌اندازید؟ آیا همیشه از کیس‌های بسیار مقاوم استفاده می‌کنید؟ آیا گوشی هوشمندتان بیشتر از شما در فصل تابستان شنا می‌کند؟! اگر پاسخ تمامی این سوالات مثبت است، در خرید گلکسی S7 اکتیو شک نکنید. مشخصات فنی این دستگاه تفاوت زیادی با گلکسی S7 ندارد ولی سامسونگ برای افزایش مقاومت، ویژگی‌های منحصربفردی را به آن افزوده است.

این مدل علاوه‌بر استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، دارای گواهینامه نظامی MIL-STD-810G نیز هست که باعث محافظت این دستگاه در مقابل نمک، گرد و غبار، رطوبت، باران، لرزش، تابش خورشید، حمل و نقل و شوک‌های حرارتی می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این گوشی هوشمند را می‌توان باتری آن دانست، چراکه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مورداستفاده در گلکسی S7 اکتیو حتی بعد از یک روز شلوغ قادر به همراهی شما خواهد بود. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که برخی از گزارشات در گذشته به عدم مقاومت این مدل در برابر آب اشاره داشتند، اگرچه سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای بر ضدآب بودن این دستگاه تاکید کرد.

مشخصات فنی

  • نمایشگر ۵.۱ اینچی سوپر امولد با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۷۶ پیکسل بر اینچ
  • پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
  • ۴ گیگابایت رم
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین اصلی ۱۲ گیگابایتی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی
  • باتری غیرقابل‌تعویض ۴۰۰۰ میلی‌آمپری
  • سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰.۱
  • وزن ۱۸۵ گرمی و ابعاد ۹.۹ در ۷۴.۹ در ۱۴۸.۸ میلی‌متر

سونی اکسپریا XZ

xperia-xz-9

سونی گوشی هوشمند اکسپریا XZ را با مشخصات قدرتمند، دوربین عالی و طراحی جدید به بازار عرضه کرد. این دستگاه به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی مجهز است. این مدل نیز همانند اکثر پرچمداران سونی دارای استاندارد IP68 بوده که از آسیب رسیدن به آن در عمق ۱.۵ متری آب تا مدت ۳۰ دقیقه جلوگیری می‌کند و همچنین اکسپریا XZ را در برابر گرد و غبار سالم نگه می‌دارد.

متاسفانه این دستگاه زیبا در کشور آمریکا فاقد سنسور اثر انگشت است، البته به‌نظر می‌رسد که با هک کردن می‌توان این قابلیت را به آن افزود (اکسپریا XZ در ایران دارای سنسور اثر انگشت است).

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش ۵.۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی و تراکم پیکسلی ۴۲۴ پیکسل بر اینچ
  • پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
  • ۳ گیگابایت رم
  • ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی
  • باتری غیرقابل‌تعویض ۲۹۰۰ میلی‌آمپری
  • سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۰
  • ابعاد ۸.۱ در ۷۲ در ۱۴۶ میلی‌متر و وزن ۱۶۱ گرمی

CAT S60

cat-s60

به سراغ یکی از جان‌سخت‌ترین گوشی‌های هوشمند یعنی CAT S60 می‌رویم. این دستگاه علاوه‌بر مجهز بودن به دوربین حرارتی (FLIR)، دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G نیز هست که باعث مقاومت این مدل در مقابل نمک، گرد و غبار، رطوبت، باران، لرزش، تابش خورشید، حمل و نقل و شوک‌های حرارتی می‌شود. به ویژگی‌های بالا استاندارد IP68 را نیز اضافه کنید، البته مقاومت آن در برابر آب نسبت به دستگاه‌های گلکسی S7  و S7 Edge بیشتر است چراکه در عمق ۵ متری نیز این دستگاه تا ۶۰ دقیقه سالم باقی می‌ماند و به‌همین علت CAT آن را مقاومت‌ترین گوشی‌ هوشمند در برابر آب می‌نامد.

اگرچه این مدل دارای ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای است ولی مشخصات فنی آن چنگی به دل نمی‌زند. صفحه نمایش ۴.۷ اینچی آن برای بسیاری کوچک محسوب می‌شود و همچنین پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۱۷ مورد استفاده در آن نیز قدرتمند نیست. اگر دو کمبود گفته شده برای شما اهمیتی ندارد، با خرید CAT S60 صاحب یک گوشی هوشمند برای باقی عمر خود خواهید شد!

مشخصات فنی

  • نمایشگر ۴.۷ اینچی a-Si AHVA با رزولوشن اچ‌دی و تراکم پیکسلی ۳۱۲ پیکسل بر اینچ
  • پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۱۷
  • ۳ گیگابایت رم
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین حرارتی FLIR و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی
  • باتری غیرقابل‌تعویض ۳۸۰۰ میلی‌آمپری
  • سیستم‌عامل اندروید مارشملو ۶.۰
  • وزن ۲۲۳ گرمی و اندازه‌ای برابر با ۱۲.۷ در ۷۳.۴ در ۱۴۷.۹ میلی‌متر

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ …بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار توماناستفاده از برنامه جی پی اس اندروید در گوشی های اندرویدیدر سفرهای نوروزی می توانید از جی پی اس اندروید بهره مند گردید فعال سازی جی پی اس اندرویدشگفت انگیز جدیدترین آموزش ها اخبار آی تی و …طبق آمار هم اکنون حدود درصد از مردم دنیا از گوشی های هوشمند استفاده می کنند در این نگاهی به بهترین گوشی های شیائومی در بازار ایران …گوشیهایشیائومیدربازارنگاهی به بهترین گوشی های شیائومی در بازار ایران قیمت ۴۳ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزاربخور آب سرد و خوشبو کننده فندکی اتومبیل، بهترین روش برای از بین بردن آلودگی درون معرفی تا از بهترین تلویزیون‌های و اینچی دنیافینلوکس قیمت حدودی تومان چرا زمانی که می‌توانید با کمتر از تومان چگونگی تغییر زبان در دستگاه اندرویدی یا آیفونتغییر زبان در گوشی های اندرویدی اگرچه زبان انگلیسی در دنیای قرن یک زبان بین المللی چه یخچالی بخریم؟ راهنمای کامل خرید یخچالبه این فکر هستید که بالاخره پس از مدتها یخچال فریزر خود را با یک مدل جدیدتر جایگزین ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرامنقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس …در اوایل اسفند ماه سال بود که شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی اس الف بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار تومان بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار تومان استفاده از برنامه جی پی اس اندروید در گوشی های اندرویدی در سفرهای نوروزی می توانید از جی پی اس اندروید بهره مند گردید فعال سازی جی پی اس اندروید شگفت انگیز جدیدترین آموزش ها اخبار آی تی و تکنولوژی طبق آمار هم اکنون حدود درصد از مردم دنیا از گوشی های هوشمند استفاده می کنند در این میان نگاهی به بهترین گوشی های شیائومی در بازار ایران قیمت گوشیهایشیائومیدر نگاهی به بهترین گوشی های شیائومی در بازار ایران قیمت ۴۳ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان انبار دیار دانلوددانلود رایگان نرم افزار بخور آب سرد و خوشبو کننده فندکی اتومبیل، بهترین روش برای از بین بردن آلودگی درون اتومبیل معرفی تا از بهترین تلویزیون‌های و اینچی دنیا فینلوکس قیمت حدودی تومان چرا زمانی که می‌توانید با کمتر از تومان تلویزیونی چگونگی تغییر زبان در دستگاه اندرویدی یا آیفون تغییر زبان در گوشی های اندرویدی اگرچه زبان انگلیسی در دنیای قرن یک زبان بین المللی محسوب چه یخچالی بخریم؟ راهنمای کامل خرید یخچال به این فکر هستید که بالاخره پس از مدتها یخچال فریزر خود را با یک مدل جدیدتر جایگزین کنید و در ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی اس سامسونگ تکنولوژی نیوز در اوایل اسفند ماه سال بود که شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی اس



لینک منبع :بهترین گوشی‌های ضد آب اندرویدی که می‌توانید بخرید

بهترین گوشی‌های ضد آبی که می‌توانید در ایران بخرید (به‌روزرسانی ... itresan.com/.../بهترین-گوشی‌های-ضد-آبی-که-می‌توانید-ب/.html‎Cached1 مارس 2017 ... اگر جز افرادی هستید که مستعد انداختن گوشی هوشمند خود درون آب هستند، پس ادامه این مطلب را مطالعه نمایید. دستگاه‌های ضد آب اگر داخل استخر بیافتند ... بهترین گوشی های ضد آب اندرویدی که می توانید بخرید - تکنومون technomon.com/.../بهترین-گوشی-های-ضد-آب-اندرویدی-که-می-توانید-بخرید‎Cached13 دسامبر 2016 ... اگر جز افرادی هستید که مستعد انداختن گوشی هوشمند خود درون آب هستند، پس ادامه این مطلب را مطالعه نمایید. دستگاه‌های ضد آب اگر داخل استخر بیافتند ... بهترین گوشی‌های ضد آب اندرویدی که می‌توانید بخرید - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../بهترین-گوشی‌های-ضد-آب-اندرویدی-که-می‌توانید-بخرید/5247823 اگر جز افرادی هستید که مستعد انداختن گوشی هوشمند خود درون آب هستند، پس ادامه این مطلب را مطالعه نمایید. ... بهترین گوشی های ضد آب اندرویدی که می توانید بخرید. بهترین گوشی‌های ضد آبی که می‌توانید در رنج 1 میلیون تومان از بازار ... mehranfo.com/.../1595-بهترین-گوشی‌های-ضد-آبی-که-می‌توانید-در-رنج-1-میلیون-تومان-از-بازار-بخرید.html‎Cachedبهترین گوشی‌های ضد آبی که می‌توانید در رنج 1 میلیون تومان از بازار بخرید! ... این محصول ضد آب سونی در حال حاضر در بازار، بهایی کم‌تر از 1 میلیون تومان دارد تا یک ... دوربین 8 مگاپیکسلی، 1 گیگابایت رم، باتری 2300 میلی‌آمپری و اندروید 4.4.2 از ... معرفی 10 گوشی اندرویدی ضد آب مخصوص روزهای بارانی - کوی دانش kooy.ir/News2508.html‎Cached Similarگوشی‌های هوشمندی که می‌توانند باران، غوطه ور شدن در حمام یا یک گودال آب را تحمل کنند ... گوشی‌های قدیمی تری از سونی وجود دارند و اگر شما به دنبال خرید گوشی ضد آب ... میهن مگ - بهترین گوشی‌های ضد آب اندرویدی که می‌توانید بخرید https://mihanmag.com/.../بهترین_گوشی_های_ضد_آب_اندرویدی_که_می_توانید_بخرید‎Cached14 دسامبر 2016 ... مجله اینترنتی omond (Kamooneh.com) : دستگاه ضد آب اگر داخل استخر واقع در ذهن و یا در باران و استفاده کنید. پس از مشکلی نیست (البته اکثر ... بهترین گوشی های پرچمدار سال 2017 که هم اکنون می توانید بخرید [بهار ... digiro.ir/best-smartphones-bahar-1396/‎Cached10 آوریل 2017 ... با این تفاسیر بهترین گوشی هوشمندی که شما در بهار امسال می‌توانید بخرید کدام است؟ ... خرید یک گوشی جدید به خصوص گوشی‌های اندرویدی است: به این دلیل که ... چشم‌نوازی دارد، گوشی ضد آب است و لرزش‌گیری وجود دارد که باعث می‌شود ... تریبون - بهترین گوشی‌های ضد آب اندرویدی که می‌توانید بخرید 3bune.ir/post/.../بهترین_گوشی_های_ضد_آب_اندرویدی_که_می_توانید_بخرید 14 دسامبر 2016 ... مجله اینترنتی omond (Kamooneh.com) : دستگاه ضد آب اگر داخل استخر واقع در ذهن و یا در باران و استفاده کنید. پس از مشکلی نیست (البته اکثر ... | بهترین گوشی‌های ضد آب اندرویدی که می‌توانید بخرید www.avalinkhabar.ir/?aid=15068‎Cachedبهترین گوشی‌های ضد آب اندرویدی که می‌توانید بخرید. چند روز پیش، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت اپل علاقه‌مند است تا ایده‌ای را پیاده کند که طی آن فیلم‌های ... بهترین گوشی هوشمند ضد آب اندروید - اپ گت appget.ir/بهترین-گوشی-هوشمند-ضد-آب/‎Cachedبهترین گوشی هوشمند ضد آب ، ما در مطالب خود تا کنون ویژگی های زیادی از Galaxy S7 ... ضد آب بودن IP68، بهترین گوشی هوشمند ضد آب تا کنون است که می‌تواند ۳۰ دقیقه در ... گیفت کارت آیتونز و گوگل پلی; خرید اپل آیدی آمریکا تحویل آنی; مرجع آموزش ...