مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت

[ad_1]
مجله آشپزی مثبت: امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه غذایی را به شما آموزش دهیم که از مواد متنوع و مختلفی درست می شود. این دستور غذا، زمان بر و پر زحمت است. بنابراین خودتان را آماده کنید.

  • 1 عدد پیاز خردشده
  • 2 حبه سیر له‌شده
  • 500 گرم گوشت چرخ‌کرده
  • 2 عدد فلفل سبز خردشده
  • 3 عدد گوجه‌فرنگی
  • 2 ق س رب گوجه‌فرنگی
  • 1 پیمانه لوبیا قرمز(از قبل خیسانده شود)
  • 1 پیمانه لوبیاچیتی (از قبل خیسانده شود)
  • 2 پیمانه آب مرغ
  • 1 ق چ پودر زیره
  • 1 ق چ پودر آویشن
  • 2 ق س آب‌لیمو
  • به میزان لازم نمک و فلفل
  • به میزان لازم روغن
  • 1 عدد آووکادو
  • 2/1 پیمانه پنیر گودای رنده شده
  • 2 ق س برگ جعفری

 

خوراک گوشت و لوبیا با پنیر

1 ابتدا  لوبیاها را آب پز کنید و کناری بگذارید. سپس یک قابلمه مناسب را روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن در آن بریزید. بعدازاینکه روغن داغ شد، پیاز و سیر را  در آن تفت دهید تا نرم و طلایی شوند. حالا فلفل سبزهای خردشده را اضافه کنید و بعد از 4-3 دقیقه رب گوجه‌فرنگی را بیفزایید و تفت دهید. گوشت چرخ‌کرده را همراه با پودر زیره و پودر آویشن بریزید و مواد را خوب تفت دهید. آب مرغ را هم اضافه کنید، درِ قابلمه را بگذارید و صبر کنید تا گوشت بپزد.


2 بعدازاینکه گوشت پخت، گوجه‌فرنگی‌های خردشده را همراه با آب‌لیمو، نمک، فلفل و لوبیاهای پخته به خوراک اضافه کنید و به‌آرامی هم بزنید. دوباره درِ قابلمه را بگذارید و صبر کنید تا خوراک جا بیفتد.


3 بعد از آماده شدن خوراک، آن را داخل ظرف موردنظرتان بریزید. آووکادو را خرد کنید، سپس آن را همراه با پنیر رنده شده و برگ‌های جعفری روی خوراک بریزید و سرو کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه محصولات کفیر از جمله دوغ کفیر و ماست …طرز تهیه محصولات کفیر از جمله دوغ کفیر و ماست کفیر در منزل • کدبانوها میدانندطرز تهیه خمیر پیراشکی طرز تهیه خمیر پیراشکی در یه کاسه بزرگ، آرد و نمک را با یکدیگر مخلوط کنید سپس روغن طرز تهیه حلیم گندم آسان طرز تهیه باتر کریم آسان برای تزیین و روکش کردن کیکطرز تهیه رب انار آشپزی و خانه داریطرز تهیه رب انار مواد لازم وسایل مورد نیاز صافی پارچه ای یا سیمی خانه ریز گوشت کوبانواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه تست فرانسوی با نوتلای خانگی و توت فرنگی عطر خوشِ نانِ پنیر و سیب زمینیتهیه رب انار خانگی به دو روش یاد بگیر دات کامآشنایی با طرز تهیه رب انار به دو روش از انارهای شکسته، قرمز رنگ و آبدار استفاده کنیدتیرامیسو طرز تهیه تیرامیسو ایران کوکدسر تیرامیسو طرز تهیه شکر و پنیر ماسکارپونه را مخلوط کنید و برای دقیقه هم بزنید کیک زبرا طرز تهیه کیک دو رنگ خانگی ایران کوککیک دو رنگ طرز تهیه درون کاسه تخم مرغ را با وانیل و شکر مخلوط کنید و با همزن بزنیدنی نی به به یک غذای پر کالری برای کودکان کم اشتهامواد لازم گوشت چرخ کرده دو قاشق غذاخوری پیاز کوچک همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه …خدایا شکرت که با تمام سختیا بمن داری لذت مادر شدن رو اعطا میکنیبارداری پر فراز و طرز تهیه محصولات کفیر از جمله دوغ کفیر و ماست کفیر در منزل طرز تهیه محصولات کفیر از جمله دوغ کفیر و ماست کفیر در منزل • کدبانوها میدانند طرز تهیه خمیر پیراشکی طرز تهیه خمیر پیراشکی در یه کاسه بزرگ، آرد و نمک را با یکدیگر مخلوط کنید سپس روغن را به آنها طرز تهیه حلیم گندم آسان طرز تهیه ژله فرفره ای یا رولتیفوق العاده آسان و شیک طرز تهیه رب انار آشپزی و خانه داری طرز تهیه رب انار مواد لازم وسایل مورد نیاز صافی پارچه ای یا سیمی خانه ریز گوشت کوب انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه تست فرانسوی با نوتلای خانگی و توت فرنگی عطر خوشِ نانِ پنیر و سیب زمینی تهیه رب انار خانگی به دو روش یاد بگیر دات کام آشنایی با طرز تهیه رب انار به دو روش از انارهای شکسته، قرمز رنگ و آبدار استفاده کنید غلظت و تیرامیسو طرز تهیه تیرامیسو ایران کوک دسر تیرامیسو طرز تهیه شکر و پنیر ماسکارپونه را مخلوط کنید و برای دقیقه هم بزنید سپس خامه کیک زبرا طرز تهیه کیک دو رنگ خانگی ایران کوک کیک دو رنگ طرز تهیه درون کاسه تخم مرغ را با وانیل و شکر مخلوط کنید و با همزن بزنید نی نی به به یک غذای پر کالری برای کودکان کم اشتها نی نی به به یک غذای پر کالری برای کودکان کم اشتها آشپزی برای کوچولوها لذت بخش است طرز تهیه خوراک گوشت



لینک منبع :طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت

طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-خوراک-گوشت-پر-از-زحمت‎Cached13 دسامبر 2016 ... امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه غذایی را به شما آموزش دهیم که از مواد متنوع و مختلفی درست می شود. این دستور غذا، زمان بر و پر زحمت است. طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت - - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh.../news20161213938673114.html 13 دسامبر 2016 ... امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه غذایی را به شما آموزش دهیم که از مواد متنوع و مختلفی درست می شود. این دستور غذا، زمان بر و پر زحمت است. طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت - کمونه kamooneh.com/fa/news/102305/طرز-تهیه-خوراک-گوشت-پر-از-زحمت 14 دسامبر 2016 ... امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه غذایی را به شما آموزش دهیم که از مواد متنوع و مختلفی درست می شود. این دستور غذا، زمان بر و پر زحمت است. طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/طرز-تهیه-خوراک-گوشت-پر-از-زحمت/ 13 دسامبر 2016 ... امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه غذایی را به شما آموزش دهیم که از مواد متنوع و مختلفی درست می شود. این دستور غذا، زمان بر و پر زحمت است. Images for طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت - کمونه | دمادم https://damadam.ir/news/طرز-تهیه-خوراک-گوشت-پر-از-زحمت/5448125 امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه غذایی را به شما آموزش دهیم که از مواد متنوع و مختلفی درست می شود. این دستور غذا، زمان بر و پر زحمت است. بنابراین ... طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت - دایرکتوری خانواده www.fdir.ir/مجله-راگا/40911-طرز-تهیه-خوراک-گوشت-پر-از-زحمت 13 دسامبر 2016 ... مجله آشپزی مثبت: امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه غذایی را به شما آموزش دهیم که از مواد متنوع و مختلفی درست می شود. این دستور غذا، زمان بر و پر ... طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت - خبرلند khabarland.com/news/9446/طرز-تهیه-خوراک-گوشت-پر-از-زحمت 16 دسامبر 2016 ... طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه غذایی را به شما آموزش دهیم که از مواد متنوع و مختلفی درست می شود. این دستور ... طرز تهیه خوراک گوشت و لوبیا با پنیر +عکس - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/.../طرز-تهیه-خوراک-گوشت-و-لوبیا-با-پنیر-عکس.html 13 دسامبر 2016 ... این دستور غذا، زمان بر و پر زحمت است. بنابراین خودتان را آماده کنید. طرز تهیه خوراک گوشت و لوبیا با پنیر را در ادامه با هم ببینیم. طرز تهیه خوراک ... طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/cookery/.../طرز-تهیه-خوراک-گوشت-پر-زحمت.html‎Cached13 دسامبر 2016 ... آلو، به و پر زردآلو را به گوشت اضافه کرده تا نیم پز شود. ... آموزش تصویری: طرز تهیه خوراک گوشت و ذرت · خوراک سبزیجات؛ غذای پر زحمت. طرز تهیه ...