مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت

[ad_1]
وب سایت بهتر از دیروز: تنقلات و میان وعده ها بخش بزرگی از مخارج روزانه ما رو تشکیل میدن. اگر بتونید به وسوسه های شیکمویانه غلبه کنید و خودتون رو به خونه برسونید براتون دستور تهیه یه بستنی خوشمزه و سالم و کم هزینه رو داریم !

این بستنی فوری تو کمتر از 5 دقیقه حاضر میشه و خیلی هم خوشمزه و لذت بخشه.

مواد لازم:

  • یه عدد موز رسیده
  • چند تیکه یخ کوچولو
  • عسل یا شکر برای شیرین کردن بستنی
  • میوه دلخواه که میتونه هرچیزی باشه مثل توت فرنگی ، هلو ، طالبی و هر میوه دوست داشتنی دیگه
  • یک دستگاه مخلوط کن

 

بستنی خونگی کی میل داره؟

طرز تهیه :

1-میوه ها رو تکه تکه کنید و همراه مواد دیگه تو مخلوط کن بریزید و بذارید 30 ثانیه با هم بچرخن. اگر رقیق شده بود بهش موز یا یخ اضافه کنید و اگر خیلی غلیظ شده بود بهش عسل و یا میوه اضافه کنید تا به غلظت مورد نظرتون برسید.

2-ما میزان مواد رو اعلام نکردیم چون نمیدونستیم شما میخواین برای چند نفر بستنی آماده کنید و انتخاب شیرین بودن و غلظت رو هم به سلیقه خودتون واگذار کردیم.

 

بستنی خونگی کی میل داره؟

3-بستنی تو کمتر از چند دقیقه آماده ست . می تونید با تیکه های میوه ، خامه و یا چند پر نعناع تزئینش کنیم.

 

بستنی خونگی کی میل داره؟ 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و تردطرز تهیه فلافل خانگی با نخود برای تهیه فلافل نخود را باید خیس کنیم خیس خوردن نخود کمی آشپزی آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی رول کردن رولت و کوکو ها یکی از تکنیک های مهم آشپزی است رول کردن رولت و کوکو ها یکی از بازار اینترنتی ایمالزتمام حقوق برای ایمالز محفوظ است و استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر نام ایمالز و درج طرز تهیه رب خانگی یاد بگیر دات کامطرز تهیه رب خانگی که سالم و مطمئن و بدون مواد نگهدارنده بوده و این رب را چند سال بدون پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب لیست جدیدترین قیمت مسکن در تهرانتوجه توجه این خبر در تاریخ اردیبهشت ثبت شده است و قیمت‌ها مربوط به همان زمان فروشندگان و قیمت گوشی موبایلمشخصات~~لطفا در صورت مشاهده هرگونه مغایرت اطلاعات و قیمت درج شده در وب سایت فروشگاه ها و یا نگاهی به اندرونی شاهان قاجار و موقعیت سیاسی زنان …حرمسرای ناصری عرصه‌ای سیاسی محسوب می‌شد و در دوره‌های مختلف حکومت او، زنان نقشی کسب درآمد از اینترنت قانونی و تضمینینه قصد تبلیغ محصول را داریم و نه قصد بزرگنمایی و یا ظاهر سازی بنابراین لطفا بدون عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایران طرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و ترد طرز تهیه فلافل خانگی با نخود برای تهیه فلافل نخود را باید خیس کنیم خیس خوردن نخود کمی طول آشپزی آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری رول کردن رولت و کوکو ها یکی از تکنیک های مهم آشپزی است رول کردن رولت و کوکو ها یکی از تکنیک بازار اینترنتی ایمالز تمام حقوق برای ایمالز محفوظ است و استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر نام ایمالز و درج لینک طرز تهیه رب خانگی یاد بگیر دات کام طرز تهیه رب خانگی که سالم و مطمئن و بدون مواد نگهدارنده بوده و این رب را چند سال بدون کپک پول نیوز در همه جای جهان میزان درآمد یک فعالیت اقتصادی مهمترین علامت؟ شکل گرفته در ذهن مخاطب خواهد لیست جدیدترین قیمت مسکن در تهران توجه توجه این خبر در تاریخ اردیبهشت ثبت شده است و قیمت‌ها مربوط به همان زمان است ~~ فروشندگان و قیمت گوشی موبایل مشخصات~~ لطفا در صورت مشاهده هرگونه مغایرت اطلاعات و قیمت درج شده در وب سایت فروشگاه ها و یا موجودی نگاهی به اندرونی شاهان قاجار و موقعیت سیاسی زنان حرمسرا حرمسرای ناصری عرصه‌ای سیاسی محسوب می‌شد و در دوره‌های مختلف حکومت او، زنان نقشی تعیین کسب درآمد از اینترنت قانونی و تضمینی نه قصد تبلیغ محصول را داریم و نه قصد بزرگنمایی و یا ظاهر سازی بنابراین لطفا بدون هرگونه غرض فیلم سریع و خشن غذاهای سریع و آسان دعای رزق وروزی سریع و مرگ بازیگر سریع و خشن دانلود فیلم سریع و خشن دانلود اهنگ سریع و خشن غذای سریع و خوشمزه سریع و خشن



لینک منبع :بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت

بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../بستنی-خانگیِ-سریع-و-ارزان-قیمت‎Cached13 دسامبر 2016 ... بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت. تنقلات و میان وعده ها بخش بزرگی از مخارج روزانه ما رو تشکیل میدن. اگر بتونید به وسوسه های شیکمویانه غلبه ... Images for بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت بستنی خانگی سریع و ارزان قیمت - - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../news201612139394281005.html‎Cached13 دسامبر 2016 ... آکاایران: تنقلات و میان وعده ها بخش بزرگی از مخارج روزانه ما رو تشکیل میدن. اگر بتونید به وسوسه های شیکمویانه غلبه کنید و خودتون رو به خونه ... بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت - آموزش شیرینی پزی - انجمن نودهشتیا forum.98ia.co/topic/7948-بستنی-خانگیِ-سریع-و-ارزان-قیمت/‎Cachedبستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت - این بستنی فوری تو کمتر از 5 دقیقه حاضر میشه و خیلی هم خوشمزه و لذت بخشه. مو... بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت - کمونه kamooneh.com/fa/news/102308/بستنی-خانگیِ-سریع-و-ارزان-قیمت 14 دسامبر 2016 ... بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت. تنقلات و میان وعده ها بخش بزرگی از مخارج روزانه ما رو تشکیل میدن. اگر بتونید به وسوسه های شیکمویانه غلبه ... بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت - خبر نو khabareno.com/fa/news/.../بستنی-خانگیِ-سریع-و-ارزان-قیمت‎Cached13 دسامبر 2016 ... بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت. تنقلات و میان وعده ها بخش بزرگی از مخارج روزانه ما رو تشکیل میدن. اگر بتونید به وسوسه های شیکمویانه غلبه ... بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت - کمونه | دمادم https://damadam.ir/news/بستنی-خانگیِ-سریع-و-ارزان-قیمت/5487842 تنقلات و میان وعده ها بخش بزرگی از مخارج روزانه ما رو تشکیل میدن. اگر بتونید به وسوسه های شیکمویانه غلبه کنید و خودتون رو به خونه برسونید براتون ... هرلحظه، بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت harlahze.com/اخبار-خواندنی/بستنی-خانگیِ-سریع-و-ارزان-قیمت تنقلات و میان وعده ها بخش بزرگی از مخارج روزانه ما رو تشکیل میدن اگر بتونید به وسوسه های شیکمویانه غلبه کنید و خودتون رو به خونه برسونید براتون دستور تهیه یه ... میهن مگ - بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت - سایت قیمت https://mihanmag.com/post/.../بستنی_خانگیِ_سریع_و_ارزان_قیمت 13 دسامبر 2016 ... سایت بهتر از دیروز: تنقلات, تنقلات بخش زیادی از هزینه های روزانه ما انتظار داریم در رشد جمعیت. شما می توانید می گویند که برای فریب chheih غلبه ... بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت – پایگاه خبری 10274.ir/بستنی-خانگیِ-سریع-و-ارزان-قیمت2016-12-13/‎Cached13 دسامبر 2016 ... بستنی خانگیِ سریع و ارزان قیمت تنقلات و میان وعده ها بخش بزرگی از مخارج روزانه ما رو تشکیل میدن. اگر بتونید به وسوسه های شیکمویانه غلبه ...