مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای کاهش وزن رژیم حبوبات بگیرید

[ad_1]
به گزارش شفاف؛  به گمان بسیاری از ما گوشت و مرغ دیگر محصولات پروتئینی بهترین و سالم ترین گزینه موجود برای لاغری هستند. تصوری که یافته های حال حاضر دانشمندان موضوعی خلاف آن را نشان می دهد بر این اساس، در میان خانواده خوراکی های این حبوبات هستند که بیش از سایر مواد می توانند ما را سیر نگه دارند.

Image result for ‫حبوبات‬‎
مطالعات انجام شده، روی سه گروه از افراد با رژیم های مختلف فیبر، گیاه خواری و پروتئین حاکی از آن است که حبوبات بیش از سایر مواد می توانند مانع از گرسنگی ما شوند و بدین طریق به کاهش وزن ما کمک کنند. در واقع، افرادی که حبوبات مصرف می کنند در وعده غذایی بعدی 12 درصد کمتر کالری مصرف می کنند و به همین شیوه کاهش وزن بیشتری را تجربه می کنند.

این در حالی است که رژیم پروتئین، گزینه ای پرطرفدار میان افراد دارای اضافه وزن به حساب می آید. نوعی از رژیم غذایی که در مقایسه با حبوبات و خوراکی های دارای فیبر فراوان حرف چندانی برای گفتن ندارد و به سادگی می توان از کنار آن عبور کرد؛ زیرا حبوبات نه تنها مواد مورد نیاز بدن را تأمین می کنند و بسیار مغذی هستند بلکه مدت زمان طولانی تری ما را سیر نگه می دارند.

بنابراین، اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید و به دنبال کاهش وزن یا حتی پیشگیری از افزایش وزن هستید بهتر آن است که جایگاه ویژه ای برای حبوباتی مانند لوبیا و نخود در نظر بگیرید.

منبع دیلی میل


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن کاهش وزن بدون گرسنگیروش کاهش وزنروش کاهش وزن سریعروش کاهش وزنروش کاهش وزن با ۳۰ راه ‌حل برای کاهش وزن بدنلاغری رژیم لاغری رژیم تغذیه کاهش وزن کوچک کردن شکملاغری سریعلاغری شکمرژیم لاغری لاغری و کاهش وزن لاغری بدون رژیم غذایی، آموزش تغذیه …کلینیک لاغری و کاهش وزن سیبیتا رژیم غذایی لاغری، تغذیه و برنامه غذایی مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانامروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که مناسب ترین رژیم غذایی برای افراد چاق، یک رژیم خوب برای یک رژیم خوب برای لاغر شدنیک رژیم خوب برای لاغرییک رژیم مناسب برای لاغر شدنآکاایران کاهش وزن با غذاهایی که مثل کوره چربی می‌سوزانندتا کی برای کاهش وزن بگوییم فلان غذا را نخورید، کم بخورید، دیر به دیر بخورید، آرام رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانرابطه کم‌خوابی و پرخوری خواب و اضافه وزن همیشه به هم ربط داده می شود به گزارش تغذیه در ورزشکاران برای درک بهتر میتوانید قبل از مطالعه این بخش مبحث تغذیه متعادل را مطالعه فرماییدریزش مو و سفید شدن مو و معرفی یک غذای معجزه دار برای …معرفی یک غذای معجزه دار برای جلوگیری از ریزش مو و سفید شدن مو دکتر فیت مهر ۱۶ ۱۳۹۱ ۲۹۴ رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما را هفت روش برای کاهش وزن بدون گرسنگی، کاهش وزن، راه کاهش وزن کاهش وزن بدون گرسنگیروش کاهش وزنروش کاهش وزن سریعروش کاهش وزنروش کاهش وزن با تردمیلروش ۳۰ راه ‌حل برای کاهش وزن بدن لاغری رژیم لاغری رژیم تغذیه کاهش وزن کوچک کردن شکملاغری سریعلاغری شکمرژیم لاغری سریع لاغری و کاهش وزن لاغری بدون رژیم غذایی، آموزش تغذیه سالم و کلینیک لاغری و کاهش وزن سیبیتا رژیم غذایی لاغری، تغذیه و برنامه غذایی، روانشناسی مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران امروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که بسیاری از مناسب ترین رژیم غذایی برای افراد چاق، یک رژیم خوب برای یک رژیم خوب برای لاغر شدنیک رژیم خوب برای لاغرییک رژیم مناسب برای لاغر شدنآکاایرانیک تغذیه در ورزشکاران برای درک بهتر میتوانید قبل از مطالعه این بخش مبحث تغذیه متعادل را مطالعه فرمایید کاهش وزن با غذاهایی که مثل کوره چربی می‌سوزانند تا کی برای کاهش وزن بگوییم فلان غذا را نخورید، کم بخورید، دیر به دیر بخورید، آرام بخورید؟؟؟ رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایران رابطه کم‌خوابی و پرخوری خواب و اضافه وزن همیشه به هم ربط داده می شود به گزارش هافینگتون میوه ای خیلی مفید برای خانم های باردار صفحه تأثیر بلای آلودگی بر خانم‌های باردار و روش برای کاهش آن روش ساده برای خلاص شدن از درد



لینک منبع :برای کاهش وزن رژیم حبوبات بگیرید

برای کاهش وزن رژیم حبوبات بگیرید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../برای-کاهش-وزن-رژیم-حبوبات-بگیرید‎Cachedبنابراین، اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید و به دنبال کاهش وزن یا حتی ... هستید بهتر آن است که جایگاه ویژه ای برای حبوباتی مانند لوبیا و نخود در نظر بگیرید. برای کاهش وزن رژیم حبوبات بگیرید - تناسب اندام - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../برای-کاهش-وزن-رژیم-حبوبات-بگیرید 13 دسامبر 2016 ... رژیم پروتئین؛ گزینه ای که بسیاری از برای لاغری سراغش می رویم؛ اما سؤال اینجاست که آیا بهترین انتخاب هستند؟ آیا برای کاهش وزن انتخابی بهتر ... برای کاهش وزن رژیم حبوبات بگیرید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/143706/برای-کاهش-وزن-رژیم-حبوبات-بگیرید/ 13 دسامبر 2016 ... رژیم پروتئین؛ گزینه ای که بسیاری از برای لاغری سراغش می رویم؛ اما سؤال اینجاست که آیا بهترین انتخاب هستند؟ آیا برای کاهش وزن انتخابی بهتر ... برای کاهش وزن رژیم حبوبات بگیرید - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/برای-کاهش-وزن-رژیم-حبوبات-بگیرید/ مجله خبر روز |خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی, هنری , پزشکی , زیبایی و… خانه · سیاسی · ورزشی · اقتصادی · بین الملل · مذهبی · آشپزی · اخبار هنری. کاهش وزن با رژیم غذایی حبوبات | الوندشاپ alvandshop.ir/کاهش-وزن-با-رژیم-غذایی-حبوبات/‎Cached15 دسامبر 2016 ... کاهش وزن با رژیم غذایی حبوبات برای لاغری و کاهش سایز شکم برای لاغر ... است که جایگاه ویژه ای برای حبوباتی مانند لوبیا و نخود در نظر بگیرید. برای کاهش وزن رژیم حبوبات بگیرید - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148161642043054 بنابراین، اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید و به دنبال کاهش وزن یا حتی ... بهتر آن است که جایگاه ویژه ای برای حبوباتی مانند لوبیا و نخود در نظر بگیرید. برای لاغری، رژیم حبوبات بگیرید - روز پلاس - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/148162740006065‎Cached13 دسامبر 2016 ... رژیم پروتئین؛ گزینه ای که بسیاری از برای لاغری سراغش می رویم؛ اما سؤال اینجاست که آیا بهترین انتخاب هستند؟ آیا برای کاهش وزن انتخابی بهتر ... برای کاهش وزن رژیم حبوبات بگیرید - spinews spinews.ir/health/93893-برای-کاهش-وزن-رژیم-حبوبات-بگیرید.html‎Cachedبنابراین، اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید و به دنبال کاهش وزن یا حتی پیشگیری از. برای لاغری، رژیم حبوبات بگیرید! - کلوب www.cloob.com/c/alodoctor.ir/125134013‎Cached13 دسامبر 2016 ... آیا برای کاهش وزن انتخابی بهتر از این وجود ندارد؟ چطور است این بار رژیم حبوبات را امتحان کنید! روی لینک زیر ||▽▽▽▽▽▽|| کلیک کنید و ... برای کاهش وزن رژیم حبوبات بگیرید - خبروان khabarone.ir/news/5280303/برای-کاهش-وزن-رژیم-حبوبات-بگیرید‎Cached13 دسامبر 2016 ... بنابراین، اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کنید و به دنبال کاهش وزن یا حتی پیشگیری از افزایش وزن هستید بهتر آن است که جایگاه ویژه‌ای برای ...