مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مراکز گردشگری متخلف تعلیق می شوند

[ad_1]
تین‌نیوز| معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی منطقه آذربایجان‌شرقی، از افزایش نظارت‌ها بر مراکز اقامتی، پذیرایی و آژانس‌های مسافرتی در راستای اهداف تبریز 2018 خبر داد و افزود: نظارت‌های مستمر را آغاز کرده‌ایم و تلاش داریم نظارت‌ها بدون اغماض انجام گیرد به طوری که در صورت عدم دریافت نمره قبولی از سوی کارشناسان، مجوز در همان لحظه تعلیق می‌شود.

منطقه آذربایجان‌شرقی، امیر حجازی، انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 را بهانه‌ای بی‌نظیر برای توجه بیش از بیش استان به صنعت گردشگری دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش داریم از پتانسیل‌های بالای تبریز و شهرستان‌های اطراف بهره ببریم.

وی با تاکید بر شهرت ایرانیان به عنوان مردمان مهمان‌نواز یادآور شد: تبریز 2018 باعث ایجاد عزم جمعی جهت آماده‌سازی استان برای میزبانی هر چه بهتر از مسافران و گردشگران شده‌است. در واقع تبریز و شهرستان‌های اطراف همان اتاق مهمان است که باید از لحاظ اقامت، پذیرایی، راحتی، تفریحی و زیبایی، مناسب میزبانی شایسته باشد.

وی در خصوص همکاری نهاد‌های مرتبط با یکدیگر و لزوم هماهنگی آنان با یکدیگر خاطرنشان کرد: به دلیل این‌که این رویداد برای اولین بار در تبریز رخ می دهد، ممکن است برخی ناهماهنگی‌ و موازی‌کاری بین نهادها دیده شود و هر گروه به وظایف و مسئولیت‌های خود آگاهی کامل نداشته باشند.

حجازی ادامه داد: برای حل این مشکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در حال تهیه اینفوگرافی از شرح وظایف هریک از ارگان هاست تا هر گروه طبق برنامه، پیش رود و حتی ارگان ها از وزارت‌خانه‌های متبوع خود در سطح ملی برای دریافت کمک و نیز بودجه استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت تبریز 2018 گفت: حضور گردشگران در این شهر علاوه بر مزیت اقتصادی برای منطقه، در زمینه اصلاح تفکرات جهانیان نسبت به ایران‌ستیزی و اسلام‌هراسی نقش قابل توجهی داشته‌باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های تبریز 2018 در سطح ملی یاد آورشد: نامه‌ای از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی به رئیس جمهور  تنظیم شده‌است تا دولت در تامین بودجه کمک حال استان باشد و نقش کمک‌های وزیران هم در این راستا غیرقابل انکار است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، آموزش نیروی انسانی را از ضروریات دانست و افزود: برای ارتقای کیفی کارکنان مجموعه‌های فعال در حوزه اقامتی، پذیرایی و نیز راهنمایان گردشگری در نظر داریم دوره‌های آموزش‌ بین‌المللی را برای آنان برگزار کنیم. همچنین تشکیل انجمن حرفه‌ای گردشگری استان نقشی موثر در پیشبرد اهداف تبریز 2018 خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دانشگاهیان با سازمان میراث فرهنگی یادآورشد: با برقراری ارتباط مستقیم با اساتید و دانشجویان گردشگری و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه، در تلاشیم ارتباطمان را گسترش دهیم و از تخصص و تجربه آن‌ها بهره ببریم.
 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

با ابلاغ رئیس جمهور قانون نظام صنفی اصلاح …با ابلاغ رئیس جمهور قانون نظام صنفی اصلاح شدتبلیغ بدون پروانه کسب جریمه یک تا ۲۵۰ بخش سوم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی …ماده مراکز ،موسسات ، کانونها و انجمنهای فرهنگی ، تشکیلاتی است که با اهداف و مقاصد اختصاصی فارس متن کامل قانون رفع موانع تولید …به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس متن کامل قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال …قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال بخش اول کلیات فصل اول تعریف آیین دادرسی کیفری و متن کامل لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه …برای دریافت خبرنامه آدرس ایمیل شما ضروری می باشد هر زمان که نیاز به ویرایش این بانکی توجه سقف امتیاز ارائه شده به هر کارت در یک روز امتیاز می باشد دریافت وجه کمتر از عصر خودرو رودررویی وارد‌کنندگان خودرو با وزارت صنعتبا عضویت در خبرنامه عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز مرکز پژوهشها قانون امور گمرکیمجلس شورای اسلامی از نخستین دوره، برای کارشناسی طرح‌ها و لوایح، از مشورت موردی محسن بزرگی وکیل پایه یک دادگسترییک وکیل وب سایت شخصی محسن بزرگی وکیل پایه یک دادگستری است که با هدف کمک به ارتقاء کانون وکلای دادگستری استان مرکزیماده ـ هرکس به طور غیرمجاز به داده‌ها یا سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی که به با ابلاغ رئیس جمهور قانون نظام صنفی اصلاح شدتبلیغ بدون با ابلاغ رئیس جمهور قانون نظام صنفی اصلاح شدتبلیغ بدون پروانه کسب جریمه یک تا ۲۵۰ میلیون ریال بخش سوم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد ضوابط و قواعدی را که شورای محترم عالی انقلاب فرهنگی وضع می نمایند باید ترتیب اثر داده شود اختصاصی فارس متن کامل قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر منتشر شد به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس متن کامل قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال شناسنامه قانون قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال بخش اول کلیات فصل اول تعریف آیین دادرسی کیفری و اصول بانکی توجه سقف امتیاز ارائه شده به هر کارت در یک روز امتیاز می باشد دریافت وجه کمتر از ر ریال متن کامل لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه تغییر ساختار ۵ برای دریافت خبرنامه آدرس ایمیل شما ضروری می باشد هر زمان که نیاز به ویرایش این اطلاعات مرکز پژوهشها قانون امور گمرکی مجلس شورای اسلامی از نخستین دوره، برای کارشناسی طرح‌ها و لوایح، از مشورت موردی کارشناسان دی صدای مردم صحنه سکوت خیانت است یکی از یاران وفادار محمود احمدی‌نژاد می‌گوید که رئیس‌جمهور سابق بار برای رفع حصر موسوی محسن بزرگی وکیل پایه یک دادگستری یک وکیل وب سایت شخصی محسن بزرگی وکیل پایه یک دادگستری است که با هدف کمک به ارتقاء دانش کانون وکلای دادگستری استان مرکزی ماده ـ هرکس به طور غیرمجاز به داده‌ها یا سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی که به‌وسیله



لینک منبع :مراکز گردشگری متخلف تعلیق می شوند

مراکز گردشگری متخلف تعلیق می شوند - استان آذربایجان شرقی - ایسنا tabriz.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=79166‎Cachedمعاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با حضور در دفتر ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، از افزایش نظارت‌ها بر مراکز اقامتی، ... Images for مراکز گردشگری متخلف تعلیق می شوند مراکز گردشگری متخلف تبریز تعلیق می شوند - اویاقلیق oyaglig.com/35883 13 دسامبر 2016 ... مراکز گردشگری متخلف تبریز تعلیق می شوند. معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با حضور در دفتر ... 45 مرکز متخلف گردشگری تعطیل و یا تعلیق شد - خبرگزاری دانشجو snn.ir/fa/news/.../45-مرکز-متخلف-گردشگری-تعطیل-و-یا-تعلیق-شد‎Cached45 مرکز متخلف گردشگری تعطیل و یا تعلیق شد ... مرکزی بر نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری نظارت می کنند، گفت: از 27 اسفند ماه تا 9 فروردین 89 بیش از ... مراکز گردشگری متخلف تبریز تعلیق می شوند - تی نیوز tnews.ir/news/ee7875946106.html 13 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا، امیر حجازی، انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 را بهانه ای بی نظیر برای توجه بیش از بیش ... آژانس های بدون مجوز - تی نیوز tnews.ir/tags/آژانس-های-بدون-مجوز مراکز گردشگری متخلف تعلیق می شوند مراکز گردشگری متخلف تعلیق می شوند نصر: معاون گردشگری میراث فرهنگی استانازافزایش نظارت ها بر مراکز اقامتی، ... مراکز گردشگری متخلف تبریز تعلیق می شوند ظهر سه شنبه 23 آذر 95 ... khabarche.ir/خبر/.../مراکز-گردشگری-متخلف-تبریز-تعلیق-می-شوند 13 دسامبر 2016 ... فرهنگی صنایع آذربایجان گردشگری تبریز میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی ظهر سه شنبه بیست و سوم آذر ماه 1395 خبر مراکز ... تعطیل و تعلیق 45 مرکز متخلف خدمات رسانی گردشگری در ایام نوروز www.ghatreh.com/.../تعطیل-تعلیق-مرکز-متخلف-خدمات-رسانی-گردشگری-ایام-نوروز 1 آوریل 2010 ... تعطیل و تعلیق 45 مرکز متخلف خدمات رسانی گردشگری در ایام نوروز. قائم مقام ستاد تسهیلات ... همایش گردشگری دینی در ارمنستان برگزار می شود ... الف - آژانسهای گردشگری متخلف نقره داغ می شوند - نسخه قابل چاپ alef.ir/prtcioqso2bqmm8.ala2.html‎Cached27 فوریه 2013 ... مدیرکل مراکز اقامتی و خدمات گردشگری کشور گفت: سازمان میراث فرهنگی با همکاری سازمان ... آژانسهای گردشگری متخلف نقره داغ می شوند ... بنابراین ممکن است آژانس متخلف از طرف سازمان میراث فرهنگی تعلیق شود و سازمان تعزیرات ... [PDF] Full page photo - معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان ... tourism.razavichto.ir/FTPHost/4/zavabet/gh-ijad-eslah.pdf‎Cached۲- مراکز اقامتی خود پذیرایی شامل هتل آپارتمان ها، زیرسراها و خانه مسافرها. .... سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین و به بهره بردار ابلاغ می شود. ... تبصره ۲- سازمان می تواند مدیر یا بهره بردار متخلف لغو مجوز شده را به مدت دو سال از ... تبصره ۳- کاهش درجه، تعلیق و لغو پروانه بهره برداری تأسیسات گردشگری، صرفا بسا تأیید.