مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مبارزه با دانه های سرسیاه

[ad_1]

، هیچ‌کس نمی‌تواند دانه‌های سرسیاه را حتی برای چند روز بر روی صورت خود تحمل نماید. دانه‌های سر سیاه چرک‌هایی هستند که به منافذ پوست چسبیده و کم کم سفت می‌شوند. اکثرا پوست‌های چرب مستعد ابتلا به این دانه‌های سرسیاه هستند، به همین دلیل هم اغلب این دانه‌ها بر روی بینی ظاهر می‌شوند، چرا که چرب‌تر بقیه‌ی نواحی صورت است.


برای از بین بردن این دانه‌ها، محصولات زیادی در بازار موجود است، اسکراب صورت، انواع شوینده‌های صورت، ماسک صورت و نوار بینی برخی از این محصولات هستند که ادعا دارند در برطرف شدن این دانه‌ها کمک فراوانی می‌کنند. با این حال، می‌توانید این دانه‌ها را با راه حل‌های خانگی هم از بین ببرید، راه حل‌هایی مفید و مقرون به صرفه تر.

 

مبارزه با دانه های سرسیاه 

اسکراب خانگی خود را برای مقابله با دانه‌های سرسیاه بسازید

اولین کاری که برای خلاص شدن از شر دانه های سر سیاه روی بینی میتوانید انجام دهید این است که اسکراب مناسب با نوع پوستتان را بسازید. فقط به محصولات موجود در بازار تکیه نکنید، بسیاری از اسکراب های خانگی برای پوست عالی کار می‌کنند و به از بین بردن آلودگی منافذ پوست کمک شایسته ای میکنند. این اسکراب های خانگی تماما حاوی مواد تشکیل دهنده طبیعی و عاری از هرگونه مواد شیمیایی خشن هستند. این اسکراب ها حتی برای استفاده مطمئن ترند.

برگ گشنیز و پودر زردچوبه

برگ گشنیز تازه را خرد یا آسیاب کرده و آن را با کمی پودر زردچوبه مخلوط نمایید. این خمیر را بر روی بینی خود به مدت ۱۵ دقیقه بگزارید و سپس با آب ولرم بشویید. این یک درمان خانگی خوب برای دانه های سر سیاه است.


لیمو و شکر

یک قاشق چای خوری شکر و چند قطره آب لیموی تازه را با هم مخلوط نمایید. حالا این مخلوط را بر روی بینی خود بگزارید و به آرامی به صورت دایره وار آن را بمالید. این مخلوط واقعاً در خلاص شدن از شر دانه های سر سیاه کمکتان خواهد کرد.


بخور لیمو

در ۲ یا ۳ فنجان آب جوش چند قطره لیمو بریزید. حالا یک حوله یا روسری روی سرتان بیندازید و بخور دهید. با این کار دانه های سرسیاه روی بینی شل شده و آسان تر از بین خواهند رفت. توجه نمایید که بیش از ۵ دقیقه در این حالت باقی نمانید.


سیب زمینی رنده شده

سیب زمینی تازه را رنده و بر روی بینی خود بمالید و بعد از ۵ دقیقه آن را پاک نمایید! حالا بینی خود را با یک لیف حمام مرطوب پاک کنید. این هم راه درمانی خوبی برای دانه های سرسیاه است!

ماسک خاک رس

ماسک خاک رس ثابت کرده که در از بین بردن دانه های سر سیاه بسیار مفید واقع میشود! این ماسک از مواد صد در صد طبیعی ساخته شده و مقرون به صرفه نیز هست.


گلاب، اسطوخودوس و الکل

گلاب، اسطوخودوس و الکل را به مقدار مساوی به خوبی با هم مخلوط کنید و به بینی خود مالیده تا از شر دانه های سرسیاه خلاص شوید! پس از ۱۵ دقیقه این مخلوط را پاک کنید و سپس با آب ولرم بشویید.


آرد ذرت و سرکه

یک قاشق چای خوری آرد ذرت را با چند قطره سرکه مخلوط کنید تا مخلوط خمیری بدست بیاید. خمیر را بر روی دانه‌های سرسیاه مالیده و پس از ۲۰ دقیقه آن را پاک کنید. این خمیر هم برای درمان دانه‌های سر سیاه کارساز است.


روغن بادام زمینی و لیمو

در آخر، روغن بادام زمینی و آب لیمو را به میزان مساوی با هم مخلوط کنید و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی بینی خود بگذارید. سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید تا از شر دانه‌های سر سیاه خلاص شوید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش های طبیعی برای از بین بردن جوش های سرسیاهجوش‌های سرسیاه یکی از انواع آکنه هستند آکنه از جمله شایع‌ترین مشکلات پوستی است که کدام مواد طبیعی را مصرف نمایم تا صورتی جوان، براق …خوراکیهای مفید برای پوست شما با تغذیه مناسب میتوانید پوست خود را صاف و مرطوب نگهداریدعکس های بسیار جالب گشت ارشاد و نیوشا ضیغمی …گزارش تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی گشت ارشاد با بازی نیوشا ضیغمی ، پولاد کیمیایی نوروا کرم ضدجوش رنگی اکتی پورکرمضدجوشرنگیاکتی پورباعث کاهش ترشح چربی و مبارزه گسترده باباکتریهامیشود سرعت ناپدید شدن لکه ها و دانه کورک یک آبسه پوستی است کورک و یا جوش ابتدا قرمز رنگ و حساس به لمس روی پوست ظاهر می شود با گذشت زمان، آن قسمت آشنایی با خواص چای گل سرخگل سرخ با نام علمی درختچه کوچکی به ارتفاع سانتیمتر تا متر است گل سرخ بوته‌ای سوالات و مشکلات درباره‌ی پوست صورت آرشیو …اگه در کل پوستتون مشکلی نداره و فقط چند تا جوش به صورت موضعی زدید یعنی پوستتون کلا زیبایی طبیعی و درمان پوست با ماده جادویی ماسک …پاک کردن آرایش و بررسی خوب و بد بودن انواع پاک‌کننده‌های صورت موهای نازک برای پوست و مو پزشکان ایران ابروها و مژه های ما به چهره مان شکل و چهارچوب می دهد زمانی که مژه ها و ابروها کم پشت لب های صورتی می خواهید این مطلب را از دست ندهیدلب های صورتی لب ها یکی از اصلی ترین اندام هایی هستند که صورت و قیافه شما را توصیف می روش های طبیعی برای از بین بردن جوش های سرسیاه جوش‌های سرسیاه یکی از انواع آکنه هستند آکنه از جمله شایع‌ترین مشکلات پوستی است که افراد کدام مواد طبیعی را مصرف نمایم تا صورتی جوان، براق و بدون لک خوراکیهای مفید برای پوست شما با تغذیه مناسب میتوانید پوست خود را صاف و مرطوب نگهدارید عکس های بسیار جالب گشت ارشاد و نیوشا ضیغمی ایران ناز گزارش تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی گشت ارشاد با بازی نیوشا ضیغمی ، پولاد کیمیایی ، حمید نوروا کرم ضدجوش رنگی اکتی پور کرمضدجوشرنگیاکتی پور باعث کاهش ترشح چربی و مبارزه گسترده باباکتریهامیشود سرعت ناپدید شدن لکه ها و دانه های کورک یک آبسه پوستی است علائم جوش هایی به صورت برآمدگی های سفت، قرمز رنگ و دردناک که کمتر از دو و نیم سانتی متر است آشنایی با خواص چای گل سرخ گل سرخ با نام علمی درختچه کوچکی به ارتفاع سانتیمتر تا متر است گل سرخ بوته‌ای است که پوست و مو پزشکان ایران ابروها و مژه های ما به چهره مان شکل و چهارچوب می دهد زمانی که مژه ها و ابروها کم پشت شوند و یا زیبایی طبیعی و درمان پوست با ماده جادویی ماسک صورت پاک کردن آرایش و بررسی خوب و بد بودن انواع پاک‌کننده‌های صورت موهای نازک برای استحکام لب های صورتی می خواهید این مطلب را از دست ندهید لب های صورتی لب ها یکی از اصلی ترین اندام هایی هستند که صورت و قیافه شما را توصیف می کنند و گیاهان دارویی مؤثر در جلوگیری از ایجاد چروک و تقویت پوست طراحی ناخن هایی بسیار آسان با وسایل موجود در منزل عکس آرایش چشم پاییزی با زیباترین طرح های مبارزه با دانه هشت



لینک منبع :مبارزه با دانه های سرسیاه

مبارزه با دانه های سرسیاه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/440267/مبارزه-با-دانه-های-سرسیاه‎Cached13 دسامبر 2016 ... مبارزه با دانه های سرسیاه. دانه‌های سر سیاه چرک‌هایی هستند که به منافذ پوست چسبیده و کم کم سفت می‌شوند. اغلب این دانه‌ها بر روی بینی ظاهر می‌شوند. مبارزه با دانه های سرسیاه - کمونه kamooneh.com/fa/news/102312/مبارزه-با-دانه-های-سرسیاه‎Cached14 دسامبر 2016 ... مبارزه با دانه های سرسیاه. دانه‌های سر سیاه چرک‌هایی هستند که به منافذ پوست چسبیده و کم کم سفت می‌شوند. اغلب این دانه‌ها بر روی بینی ظاهر می‌شوند. درمان جوش های سرسیاه به صورت قطعی - پارسی طب fa.parsiteb.com/جوش-های-سرسیاه-و-درمان-قطعی-آن/‎Cached Similarهنگامی که سلول‌های مرده پوست و سبوم یا همان چربی اطراف ریشه مو در نزدیک به سطح پوست تجمع می‌کنند، دانه‌های سرسیاه تشکیل و به تدریج بر اثر تماس با هوا سفت و ... فرمول طبیعی برای دانه‌های سر سیاه - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../فرمول-طبیعی-برای-دانه‌های-سر-سیاه‎Cachedخوشبختانه روش های طبیعی بسیاری برای مقابله با دانه های سر سیاه بدون این که به پوست آسیبی برسد یا نیاز به درمان های پر هزینه باشد، در دسترس هستند. در ادامه با ... مبارزه با دانه های سرسیاه | دانه های سر سیاه چرک هایی هستند - قطره www.ghatreh.com/news/nn35045845/مبارزه-دانه-های-سرسیاه 13 دسامبر 2016 ... دانه های سر سیاه چرک هایی هستند که به منافذ پوست چسبیده و کم کم سفت می شوند. اغلب این دانه ها بر روی بینی ظاهر می. Images for مبارزه با دانه های سرسیاه از بین بردن جوش سرسیاه با روشهای موفق خانگی! - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../از-بین-بردن-جوش-سرسیاه-با-روشهای-موفق-خانگی‎Cachedآبلیمو حاوی ویتامین C می باشد، اثر آن روی جوش های سرسیاه شگفت انگیز است. .... و پس از اینکه دانه‌های سرسیاه کمی شل شدند، با کمی فشار آنها را به بیرون برانید. مبارزه با دانه های سرسیاه - - آکاایران www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/news2016122015453677274.html 20 دسامبر 2016 ... دانه های سر سیاه چرک هایی هستند که به منافذ پوست چسبیده و کم کم سفت می شوند. اغلب این دانه ها بر روی بینی ظاهر می شوند. اولین کاری که برای ... دانه های سرسیاه و راه های مقابله با آن | آرانایس - رزرو آرایشگاه aranice.com/دانه-های-سرسیاه-و-راه-های-مقابله-با-آن/‎Cached9 ژانویه 2017 ... با ساخت اسکراب مناسب نوع پوستتان می توان به مقابله دانه‌های سر سیاه غالبا بر روی بینی پرداخت. به معرفی انواع اسکراب خانگی برای دانه‌های ... مبارزه با دانه های سرسیاه - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/842259/مبارزه-با-دانه-های-سرسیاه/ 13 دسامبر 2016 ... هیچ‌کس نمی‌تواند دانه‌های سرسیاه را حتی برای چند روز بر روی صورت خود تحمل نماید. دانه‌های سر سیاه چرک‌هایی هستند که به منافذ پوست چسبیده و کم کم ...