مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زندگی سالم با میان وعده‌های سالم

[ad_1]
به گزارش بلاغ، چه در خانه و چه در محل کار، میان‌وعده‌های مناسبی مانند میوه‌ها، خوراکی‌های گیاهی، ماست و از این دست مواد وجود دارند که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. خوردن میان وعده، بخشی از فرهنگ مردم سراسر دنیا و به ویژه کسانی است که شاغل هستند. برخی از افراد هم در محل کارشان آنقدر سرشان شلوغ است که نمی‌توانند به راحتی از پشت میزشان بلند شوند و خوراکی مختصر برای خود دست و پا کنند. بدین ترتیب به سراغ خوراکی‌های مضر مانند بیسکویت، کلوچه و شیرینی‌های مختلف می‌روند. اما اگر می‌خواهیم زندگی سالم و تندرستی داشته باشیم، باید به نوع خوراک و تغذیه‌مان توجه نشان دهیم. 

 

زندگی سالم با میان وعده‌های سالم 

 

تخم مرغ آبپز
یک عدد تخم مرغ آبپز حاوی ۷۰ کالری انرژی و همچنین ۵ گرم پروتئین است.

 

 زندگی سالم با میان وعده‌های سالم


کره بادام زمینی و سیب
این میان وعده دارای ترکیب جادویی فیبر، پروتئین و چربی است.

 

 زندگی سالم با میان وعده‌های سالم


بادام
۱۲ عدد بادام تقریبا معادل ۲۸ گرم بوده و در حدود ۱۸۴ کالری، انرژی تولید می‌کند. بادام همچنین حاوی اسید چرب امگا ۹ است. در ضمن، این چربی مفید در روغن زیتون نیز یافت می‌شود و نقش مهمی در سلامت و عملکرد مناسب قلب بازی می‌کند.

 

زندگی سالم با میان وعده‌های سالم

آووکادو
آووکادو سرشار از ویتامین، مواد معدنی و فیبر است. خون ساز بوده و ضعف عمومی و خستگی را برطرف می‌کند. از طرفی به علت اینکه شکر و مواد نشاسته‌ای کمی دارد، برای کسانی که به بیماری قند مبتلا هستند، نیز مناسب است.

 

 زندگی سالم با میان وعده‌های سالم


برش‌هایی از گوجه فرنگی، پنیر و روغن زیتون
این میان وعده خوشمزه، شامل چربی و پروتئین است. همچنین گوجه فرنگی حاوی آنتی اکسیدان و ضد سرطان است. روی هم رفته این خوراکی یک میان وعده مناسب و کم کالری را تشکیل می‌دهد.

 

 زندگی سالم با میان وعده‌های سالم

شکلات تلخ
شکلات تلخ ۷۲ درصد به بالا، میان وعده مناسبی است. این خوراکی فواید سلامتی بسیاری دارد و در عین حال حالت روحی‌تان را بهبود می‌بخشد و فشار خون تان را پایین می‌آورد.

برای اینکه وسوسه نشوید و بیش از حد شکلات بخورید، اندکی شکلات با خود به محل کارتان ببرید.

 

 زندگی سالم با میان وعده‌های سالم


ذرت بو داده
خوردن مواد غذایی سرشار از پروتئین، در محل کار بسیار عالی است، زیرا به فرد احساس سیری می‌دهد. ذرت بو داده نیز یکی از این نوع خوراکی‌هاست که مصرف آن در کنار میوه‌هایی مانند سیب، شما را سرحال نگه می‌دارد.

 

 زندگی سالم با میان وعده‌های سالم

میوه‌های خشک
همیشه انواع و اقسام میوه‌های خشک در منزل داشته باشید و با خود به محل کار ببرید. حمل و مصرف این خوراکی‌ها راحت است و این مواد مغذی می‌توانند، خستگی‌تان را تا حد زیادی برطرف کنند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تغذیه سالم زندگی سالم مقالات سلامتدر این بخش شما با انواع حالت تهوعخواص کنجدتغذیه کودکتغذیه سالمتغذیه ماه رمضان میان وعده ی سالم و چند نکتهمیان وعده ها با توجه به نوع انتخاب ما می تواند خوب و یا بد باشد ما می توانیم گرسنه زندگی آنلاین، پایگاه اطلاع رسانی زندگی، تغذیه و …زندگی آنلاین، پایگاه اطلاع رسانی زندگی، تغذیه و سلامت زندگی آنلاین، پایگاه اطلاع بارداری سالم با توصیه بهداشت و سلامتگفتگو پیرامون بارداری سالم با توصیه طلایی منتشر شده در انتظار تایید ۲۵ میان وعده ی عالی برای قبل از تمرین آکا۶ شیک میوه ای ۱ اسکوپ پروتئین وی با طعم مورد علاقه تان را با نصف فنجان یخ و ۱ فنجان توت طرز کنارآمدن عروس با خانواده همسرسلام من ده سال پیش ازدواج کردم با مادر شوهر و پدر شوهر تو ی ساختمان زندگی کردم الان لاغری و کاهش وزن لاغری بدون رژیم غذایی، آموزش تغذیه سالم کلینیک لاغری و کاهش وزن سیبیتا رژیم غذایی لاغری، تغذیه و برنامه غذایی وفاداری چه شکلی است؟ وفاداری چه شکلی است؟ راهکارهایی برای داشتن رابطه شاد و سالمقرائتی مبارز کلیپمحسن پاسخ در تاریخ اسفند ۲۱م ۱۳۹۳ ۱۸۰۹ راه های کنترل و روش های کم کردن و از بین بردن عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی تغذیه سالم زندگی سالم مقالات سلامت در این بخش شما با انواع حالت تهوعخواص کنجدتغذیه کودکتغذیه سالمتغذیه ماه رمضانتغذیه میان وعده ی سالم و چند نکته چند نکته ی خیلی مهم در انتخاب میان وعده ها حتما وسوسه می شویم، چه در مقدار و چه در نوع آن زندگی آنلاین، پایگاه اطلاع رسانی زندگی، تغذیه و سلامت زندگی آنلاین، پایگاه اطلاع رسانی زندگی، تغذیه و سلامت، زنان، کودک و نوزاد، رژیم درمانی بارداری سالم با توصیه بهداشت و سلامت گفتگو پیرامون بارداری سالم با توصیه طلایی منتشر شده در انتظار تایید ۲۵ میان وعده ی عالی برای قبل از تمرین آکا تناسب اندامسلامتیکاهش وزنافزایش وزنتغذیه سالمبدنسازیورزشچاقیلاغریعضله سازی طرز کنارآمدن عروس با خانواده همسر سلام من ده سال پیش ازدواج کردم با مادر شوهر و پدر شوهر تو ی ساختمان زندگی کردم الان برادر لاغری و کاهش وزن لاغری بدون رژیم غذایی، آموزش تغذیه سالم و کلینیک لاغری و کاهش وزن سیبیتا رژیم غذایی لاغری، تغذیه و برنامه غذایی، روانشناسی وفاداری چه شکلی است؟ وفاداری چه شکلی است؟ راهکارهایی برای داشتن رابطه شاد و سالم قرائتی مبارز کلیپ پیشنهاد مبارز قرائتی چرا منکر غدیر شده اند؟ پناهیان روضه غیرت پادکست صوتی در مورد پادگان عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس میان وعده های غذایی



لینک منبع :زندگی سالم با میان وعده‌های سالم

Images for زندگی سالم با میان وعده‌های سالم زندگی سالم با میان وعده‌های سالم - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../زندگی-سالم-با-میان-وعده‌های-سالم‎Cached13 دسامبر 2016 ... زندگی سالم با میان وعده‌های سالم. شکلات تلخ ۷۲ درصد به بالا، میان وعده مناسبی است. این خوراکی فواید سلامتی بسیاری دارد و در عین حال حالت ... زندگی سالم با یک برنامه سالم - سلامتی salamati.ir/2017/07/10/زندگی-سالم-با-یک-برنامه-سالم/‎Cached10 جولای 2017 ... زمان خوردن یک میان وعده سالم رسیده است. یک عدد سیب، پرتغال، کمی‌ مغز بهترین انتخاب است که گرسنگی را در شما کاهش دهد و تا زمان خوردن وعده غذایی ... 22 میان وعده سالم برای محل کار - روزیاتو rooziato.com/139532004/22-میان-وعده-سالم-برای-محل-کار/‎Cachedاین عادات بد غذایی در کنار کم خوابی های مداوم حاصل از زندگی مدرن، می توانند سبک ... خوشبختانه می توان با برخی از میان وعده های سالم وضعیت بهتری را برای سلامت به ... میان وعده های سالم و مقوی - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/187332_میان-وعده-های-سالم-و-مقوی.html/‎Cachedزندگی سالم .... آن ها اننتخاب بسیار خوبی هستند با استفاده از آن ها فرزندتان را به تغذیه سالم تشویق خواهید کرد کلسیم ،پتاسیم و پروتئین های زیادی در این مواد غذایی نهفته است در ادامه با انواع ترکیبات این صبحانه ها و میان وعده های سالم آشنا شوید . میان وعده های سالم و مقوی - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/healthy-snacks-nutritious/‎Cachedمیان وعده ها با توجه به نوع انتخاب ما می تواند خوب و یا بد باشد. ما می توانیم گرسنه بمانیم و تا وعده غذایی اصلی بعدی چیزی نخوریم، یا می توانیم میان وعده ... سبک زندگی سالم وعده های غذایی - بیسکویت فرخنده farkhondeh.com/?p=799‎Cachedسیستم های غذای سالم وعده های غذایی. صبحانه +میان وعده +ناهار + میان وعده + شام. را متناسب با متابولیسم و کالری مورد نیاز بدن شما برایتان ارسال می کنند. آنها برای هر ... میان وعده های سالم برای افراد دیابتی - Newsha Drinks www.newshadrinks.com/.../%20میان-وعده-های-سالم-برای-افراد-دیابتی‎Cached29 ژانویه 2017 ... سبک زندگی سالم > بایدها و نبایدها > میان وعده های سالم برای افراد ... این میوه با محتوای پروتئین، چربی و طعمی که دارد، یک میان وعده ی عالی است. شیوه و سبک زندگی سالم – رسانه دکتر سلامت https://drsalamatx.com/healthy-lifestyle/‎Cached3 مارس 2017 ... شیوه و سبک زندگی سالم با چند روش عالی که در این مقاله توسط رسانه دکتر ... مواد غذایی را چه در وعده غذایی و چه در میان وعده تازه مصرف کنید تا سلامت ... میان وعده های سالم و خوشمزه - 7 ترفند برای میان وعده غذایی ساده - مجله سلامت www.majalesalamat.com/.../tricks-snack-healthier-exercise-harder/‎Cached8 دسامبر 2016 ... من به شما توصیه میکنم که رژیم غذایی خود را با غذاهای غنی مانند سیب ، اسفناج ... این کمک میکند که میان وعده‌ای از غذاهای سالم زمانی که آنها را دم دست ...