مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده

[ad_1]
وب سایت سیمرغ: ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ویترینی زیبا و خوشمزه درست کنید.

مواد لازم:

 

  • انار دانه شده : ۲ لیوان
  • فالوده شیرازی : ۲ لیاون
  • ژله آوورا : ۱ عدد
  • قالب ژله طرح دار

 

ژله انار و فالوده 

طرز تهیه :

 

1-نکته مهم در تهیه این مدل ژله استفاده از قالب دالبردار چند خانه مانند تصویر بالا است.

 

2-انار دان شده و فالوده را یک در میان در خانه های قالب ژله بریزید. ریختن این مواد را برای ۱ الی ۲ سانت انجام دهید.

 

3-ژله آلوورا را به صورت ساده یعنی با یک لیوان آب جوش و سپس یک لیوان آب سرد مخلوط و بعد از خنک شدن روی انار و فالوده ریخته و مابقی آن را در هوای اتاق قرار دهید.

 

4-قالب را درون یخچال بگذارید تا ژله آلوورا کاملا بسته شود.

 

5-بعد از چند ساعت قالب را از یخچال خارج کرده و دقیقا برعکس مرحله قبل، در خانه ای که فالوده ریخته بودید، دانه های انار و در قالبی که انار ریخته بودید، فالوده بریزید.

 

6-مابقی ژله آلوورا را روی انار و فالوده ها ریخته و مجدد درون یخچال قرار دهید تا کامل بسته شود.

 

7-بعد از بسته شدن ژله را از قالب برگردانید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دستورات غذایی جدید و خوشمزه با سیب زمینیبا توجه به خواص سیب زمینی و اینکه این ماده غذایی برای حفاظت در برابر بیماریهای قلبی و سیمرغ آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوریانواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و …انواع دسر سادهانواع دسر با شیرانواع دسر برای ماه رمضانانواع دسرهای ایرانیانواع ایده های لازیکا آلبوم دسرهااینم از اون پستهای مخصوص فصل هست از فرصت استفاده کنید و یه دسر خوشمزه و خوشرنگ رو دانه کردن انار و تهیه آب انار ~ کارگاه آشپزسازیشف جونم خوشم میاد منم عینااااااااا همین کارو می کنم و اقرار می کنم عنوان پستتون آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه بردبلاو مواد لازم برای بردبلاو برای ۴ نفر برنج ۳ پیمانه سیب زمینی نگینی ۲ پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــزبا در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب دستورات غذایی جدید و خوشمزه با سیب زمینی با توجه به خواص سیب زمینی و اینکه این ماده غذایی برای حفاظت در برابر بیماریهای قلبی و عروقی سیمرغ آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوری ایده های لازیکا آلبوم دسرها اینم از اون پستهای مخصوص فصل هست از فرصت استفاده کنید و یه دسر خوشمزه و خوشرنگ رو درست انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه آموزش آشپزی آکا و طرز انواع دسر سادهانواع دسر با شیرانواع دسر برای ماه رمضانانواع دسرهای ایرانیانواع دسر ژله دانه کردن انار و تهیه آب انار ~ کارگاه آشپزسازی شف جونم خوشم میاد منم عینااااااااا همین کارو می کنم و اقرار می کنم عنوان پستتون یکم منو آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه بردبلاو مواد لازم برای بردبلاو برای ۴ نفر برنج ۳ پیمانه سیب زمینی نگینی ۲ عدد پیاز پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــز با در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب ، آموزشها



لینک منبع :ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده

ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ایده-جدید-برای-شب-یلدا-ژله-انار-و-فالوده‎Cached14 دسامبر 2016 ... ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ویترینی زیبا و خوشمزه درست ... ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../ایده-جدید-برای-شب-یلدا-ژله-انار-و-فالوده‎Cached15 دسامبر 2016 ... ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ویترینی زیبا و خوشمزه درست ... ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده - - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../news201612141024446832.html‎Cached14 دسامبر 2016 ... ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با فالوده و انار یک ژله ویترینی زیبا و خوشمزه درست ... طرز تهیه ژله انار و فالوده ایده جدید برای شب یلدا +عکس - پورتال نیک ... tnews.ir/نیک-صالحی/6e3f76696879.html‎Cachedطرز تهیه ژله انار و فالوده را در ادامه ببینید : طرز تهیه ژله انار و فالوده ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار با ... ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29740445 14 دسامبر 2016 ... ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده. وب سایت سیمرغ: ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. طرز تهیه ژله فالوده و انار دسر ویژه شب یلدا زیبا و مجلسی • مجله تصویر ... www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-ژله-فالوده-انار/‎Cachedایده جدید برای دسر شب یلدا : ژله فالوده و انار. ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست کنید. این بار در بخش آموزش آشپزی با طرز ... ایده جدید برای شب یلدا ژله انار فالوده - onvansho onvansho.ir/result/ایده-جدید-برای-شب-یلدا-ژله-انار-فالوده.html ایده جدید برای شب یلدا ژله انارفالوده جمعه 16 دسامبر 2016 مهدی جباری neka . ایده های خوشمزه برای هندوانهانار در شب یلدا وبلاگ ورچین برای پیش غذا برای شب یلدا برای ... هرلحظه، ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده harlahze.com/اخبار.../ایده-جدید-برای-شب-یلدا-ژله-انار-و-فالوده‎Cachedایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده ... برای حسن روحانی پیام تسلیت ارسال کرد · برنامه مراسم شب های قدر در حرم امام (ره) · سرمربی بلژیک: این بازی لیگ جهانی است! ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده - جزیره سبز www.jazeere-sabz.ir/showthread.php?t=36127 15 دسامبر 2016 ... وب سایت سیمرغ: ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را د. ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده - صبح زاگرس 5.160.89.54/News/81056.html?...ایده-جدید-برای-شب-یلدا--ژله-انار-و-فالوده‎Cachedپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس-ایده جدید برای شب یلدا: ژله انار و فالوده : : ژله یکی از بهترین دسرها برای شب یلدا است که به راحتی می توانید آن را درست ...