مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردر

[ad_1]

 

کد مطلب: 424107

تمام شهر سان‌فرانسیسکو؛

بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟/ آشنایی با ۱۸ میلیاردر

بخش دانش و فناوری الف،24 آذر95

بیل گیتس با 82 میلیارد دلار ثروت و وارن بافت با 74 میلیارد دلار ثروت هر دو در کنار هم می‌توانند تمام شهر سان‌فرانسیسکو را بخرند.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

 خبرآنلاین، سیلیکون ولی در شمال کالیفرنیا باعث شده است تا ثروتمندترین مردان دنیای فناوری در اینجا جمع شوند و از سوی دیگر کارگران فناور نیز در این منطقه بسیار گران سکنی گزینند که باعث شکایت آنها از بابت هزینه‌های زندگی شده است.

اما «پراپرتی شارک» با دو دو تا چهارتا کردن و ترسیم یک نقشه مدعی شده است که 18 میلیاردر می‌توانند 33 شهرک متعلق به این منطقه را بخرند. جالب‌ترین نکته اینکه بیل گیتس و وارن بافت در کنار هم می‌توانند کل شهر سان‌فرانسیسکو را از آنِ خود کنند.

هدف از این محاسبه، شمارش تعداد افراد محدودی است که ثروت فراوانی در دستشان قرارگرفته است.

ارزش املاک در سیلیکون ولی 846 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و ثروت 18 میلیاردر برگزیده نیز همین ثروت را در اختیاردارند.

گفته می‌شود فردی مانند مارک زاکربرگ با 50 میلیارد ثروت شخصی نه تنها می‌تواند کل منطقه پالو آلتو را بخرد، بلکه می‌تواند لس آنجلس هیلز را نیز از آنِ خود کند.

لری پیج نیز می‌تواند 4 شهر در جنوب سان‌فرانسیسکو را بخرد. (اسامی 18 میلیاردر را در اینفوگرافیک زیر بخوانید)

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ بیل گیتس

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردربیل گیتس با میلیارد بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردربیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با میلیاردربیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با میلیاردر بیل گیتس با ثروتش چیکار می بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با …بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند آشنایی با ۱۸ میلیاردر بیل گیتس می تواند با بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردربیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردربیل گیتس می‌تواند با ثروتش نصف …بیل گیتس می‌تواند با است که میلیاردر می آنِ خود کند لری پیج نیز می بیل گیتس می‌تواند با ثروتش نصف …بیل گیتس می‌تواند با ثروتش نصف بیل گیتس می‌تواند با است که میلیاردر می بیل گیتس می‌تواند با ثروتش نصف …بیل گیتس می‌تواند با است که میلیاردر می آنِ خود کند لری پیج نیز می بیل گیتس می‌تواند با ثروتش نصف …بیل گیتس با میلیارد دلار ثروت و وارن بافت با میلیارد دلار ثروت هر دو در کنار هم می بیل گیتس می‌تواند با ثروتش نصف … میلیاردر می گیتس می‌تواند با ثروتش نصف سان‌فرانسیسکو را بخرد آشنایی با ۱۸ بیل گیتس می‌تواند با ثروتش نصف …اخباراخبار علمی بیل گیتس می‌تواند با ثروتش نصف سان‌فرانسیسکو را بخرد آشنایی با ۱۸ میلیاردر بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردر



لینک منبع :بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردر

الف - بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟/ آشنایی با ۱۸ میلیاردر alef.ir/vdcfxjdjew6d0ya.igiw.html?424107‎Cached14 دسامبر 2016 ... بیل گیتس با 82 میلیارد دلار ثروت و وارن بافت با 74 میلیارد دلار ثروت هر دو در کنار هم می‌توانند تمام شهر سان‌فرانسیسکو را بخرند. Images for بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟/ آشنایی با ۱۸ میلیاردر بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردر ... www.khabarazma.com/549176 بیل گیتس با ۸۲ میلیارد دلار ثروت و وارن بافت با ۷۴ میلیارد دلار ثروت هر دو در کنار هم می‌توانند تمام شهر سان‌فرانسیسکو را بخرند. بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟/ آشنایی با ۱۸ ... - Kodoom news.kodoom.com/.../بیل-گیتس-با-ثروتش-چیکار-می-تواند/.../6124170/‎Cached13 دسامبر 2016 ... بیل گیتس با ۸۲ میلیارد دلار ثروت و وارن بافت با ۷۴ میلیارد دلار ثروت هر دو در کنار هم می توانند تمام شهر سان فرانسیسکو را بخرند./ سیلیکون ولی ... بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟/ آشنایی با ۱۸ میلیاردر ... https://tamirathamrah.com/.../بیل-گیتس-با-ثروتش-چیکار-می-تواند-کند؟-آ/ بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟/ آشنایی با ۱۸ میلیاردر. بخش دانش و فناوری الف،۲۴ آذر۹۵. بیل گیتس با ۸۲ میلیارد دلار ثروت و وارن بافت با ۷۴ میلیارد ... 20 واقعیت جالب در مورد بیل گیتس - مجله اینترنتی رمز موفقیت www.ir-success.ir/.../بیست-واقعیت-جالب-در-مورد-بیل-گیتس.html‎Cached Similar15 آگوست 2015 ... براحتی می‌توانم حدس بزنم که شما حتماً می‌دانید که بیل گیتس ... او در عین بخشندگی می‌تواند خسیس و بداخلاق هم باشد. ... او کار دیگری هم کرد – او دیگر هم‌قطاران میلیاردر خود (مارک زاکربرگ، تد ترنر، وارن بافت، و ... اگر او می‌خواست بدهی کشورش (5620 میلیارد دلار) را با پول خودش تسویه کند، به 720 سال زمان نیاز دارد. بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردر ... weblog724.gdn/data/iranmg/1927966 پست با عنوان بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردر از سایتهای وبلاگی با ذکر منبع به صورت خودکار بازنشر شده و در این صفحه نمایش ... بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردر ... wesria.xyz/.../بیل-گیتس-با-ثروتش-چیکار-می-تواند-کند؟-آشنایی-با-۱۸-میلیاردر عبارت بیل گیتس با ثروتش چیکار می تواند کند؟ آشنایی با ۱۸ میلیاردر در بین مطالب، اطلاعات و اخبار صدها وبلاگ و سایت فارسی زبان جستجو شده و نتایج به دست ... بیل گیتس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بیل_گیتس‎Cached Similarدر سال ۱۹۷۳ گیتس وارد دانشگاه هاروارد شد و با استیو بالمر آشنا شد. ... که نشان می‌دهد کامپیوتر چگونه می‌تواند در تجارت و کسب و کار مشکلات کاربران را حل کند. دانلود CyberLink PowerDirector برای اندروید/قدرتمندترین ویرایشگر ... https://www.novingate.gigfa.com/دانلود-cyberlink-powerdirector-برای-اندرویدقدرتمندترین/ 17 آوریل 2017 ... باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سایبر لینک پس از حضور موفق خود در بازار نرم افزار سیستم عامل ویندوز، اکنون محصولات پر طرفدار خود مانند ...