مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف

[ad_1]

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از یو اس تو دی، مسئولان تامین امنیت خودروها در آمریکا روز سه شنبه قوانین جدیدی را درباره به کارگیری تکنولوژی پرهیز از تصادف بر خودروسازان وضع کردند. این تکنولوژی به اتومبیل ها امکان می دهد تا با یکدیگر وارد گفت و گو شوند. این تمهید می تواند توسعه اتومبیلهای خودران را تسریع کند.

به نوشته نشریه آمریکایی یو.اس.ای.تودی تکنولوژی فوق در واقع ارتباط اتومبیل به اتومبیل است و V2V نامیده می شود و پیش بینی می شود که تا پنج سال دیگر در نسل جدید اتومبیل ها وجود داشته باشد.

کارکرد این تکنولوژی به این ترتیب است که اتومبیل ها از طریق بیسیم یکدیگر را رصد می کنند تا سرعت، موقعیت، مسیر و افزایش و کاهش سرعت یکدیگر را در شعاع ۳۰۰ متری شناسایی کنند.

این اقدام گامی به پیش از سوی سازمان امنیت ترافیک ملی در آمریکا به سوی هدف نهایی از بین بردن تلفات جاده ای تا سی سال آینده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسرمربی ماشین سازی بازهم انتخاب نشد اپلیکیشن جابجایی چهره ها در عکس اپل بیشتر از اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه وبلاگ زبان سرخ سر سبز می دهد بر بادوبلاگباید یک دسته گل با شمع و شیرینی برای شمسی پهلوون بفرستیم، دسته گل که برای تبریک است خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری سرمربی ماشین سازی بازهم انتخاب نشد اپلیکیشن جابجایی چهره ها در عکس اپل بیشتر از سامسونگ در اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار وبلاگ زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد وبلاگ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باید یک دسته گل با شمع و شیرینی برای شمسی پهلوون بفرستیم، دسته



لینک منبع :ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف

ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف - صدای آمریکا https://ir.voanews.com/a/us-auto-self-drive-car-/3634936.html‎Cached14 دسامبر 2016 ... مسئولان تامین امنیت خودروها در آمریکا روز سه شنبه قوانین جدیدی را درباره به کارگیری تکنولوژی پرهیز از تصادف بر خودروسازان وضع کردند. ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف - Hendevaneh hendevaneh.com/ارتباط-بی‌سیم-خودروهای-نسل-آینده-برای/ ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف ... روز سه شنبه قوانین جدیدی را درباره به کارگیری تکنولوژی پرهیز از تصادف بر خودروسازان وضع کردند. Images for ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف cdn.jamejamonline.ir/.../ارتباط-بی‌سیم-خودروهای-نسل-آینده-برای-پرهیز-از-تصادف ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف. کارکرد این تکنولوژی به این ترتیب است که اتومبیل ها از طریق بیسیم یکدیگر را رصد می کنند تا سرعت، ... ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../ارتباط-بی‌سیم-خودروهای-نسل-آینده-برای-پرهیز-از-تصادف 14 دسامبر 2016 ... تودی تکنولوژی فوق در واقع ارتباط اتومبیل به اتومبیل است و V2V ... برچسب‌ها : ارتباط بی‌سیم خودرو نسل آینده پرهیز از تصادف کلیک جام‌جم آنلاین. ارتباط بی سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف - دانشنامه آزاد farswiki.ir/ارتباط_بی_سیم_خودروهای_نسل_آینده_برای_پرهیز_از_تصادف‎Cached2 روز پیش ... ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده ... ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف - نیوز پارسی newsparsi.com/ارتباط-بی-سیم-خودروهای-نسل-آینده-برای-پرهیز-از-تصادف-40581.html ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف. کارکرد این تکنولوژی به این ترتیب است که اتومبیل ها از طریق بیسیم یکدیگر را رصد می کنند تا سرعت، ... خبرگزاری آریا - ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف www.aryanews.com/.../ارتباط-بی‌سیم-خودروهای-نسل-آینده-برای-پرهیز-از-تصادف به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از یو اس تو دی، مسئولان تامین امنیت خودروها در آمریکا روز سه شنبه قوانین جدیدی را درباره به کارگیری تکنولوژی پرهیز از تصادف بر ... تصادف - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Click/Search/keyword/1?q=تصادف ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف. کارکرد این تکنولوژی به این ترتیب است که اتومبیل ها از طریق بیسیم یکدیگر را رصد می کنند تا سرعت، ... ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف | جستجو در ... weblog724.gdn/.../ارتباط-بی‌سیم-خودروهای-نسل-آینده-برای-پرهیز-از-تصادف عبارت ارتباط بی‌سیم خودروهای نسل آینده برای پرهیز از تصادف در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر بازنشر شده و در این ...