مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مینی کراس‌اوور جک S1 آماده عرضه در چین

[ad_1]
وب سایت پدال: شرکت چینی JAC یا با تلفظی که در ایران مصطلح است جک، کراس‌اوور بسیار کوچک جدیدی را با نام S1 برای اولین بار در ماه آوریل (فروردین) رونمایی کرد که آمادهٔ تولید به نظر می‌رسید اما پس‌ازآن خبری از S1 نشد. سپس جک این خودرو را در هیچ نمایشگاهی معرفی نکرد و وضعیت پروژهٔ آن مشخص نبود.
 مینی کراس‌اوور جک S1 آمادهٔ عرضه در چین

اما حالا خبر رسیده است که جک S1 آمادهٔ عرضه به بازار چین است. این مینی کراس‌اوور بسیار کوچک اواخر ماه جاری در بازار چین عرضه خواهد شد و قیمتی آن بین 60 هزار یوآن (8,700 دلار) تا 80,000 یوآن (11,600 یوآن) متغیر خواهد بود. البته احتمالاً نام آن به S2 مینی تغییر پیدا خواهد کرد.
 مینی کراس‌اوور جک S1 آمادهٔ عرضه در چین

S1 در جلو دارای جلوپنجره مشابه دیگر کراس‌اوورهای جک است که البته در این قسمت شاهد شباهت‌هایی با محصولات هیوندای هستیم. برای افزایش نمای کراس‌اوور مانند در S1، ریل‌هایی روی سقف آن نصب شده و ستون C هم به رنگ مشکی درآمده است. نمای کلی قسمت عقب هم مشابه نسل‌های قبلی تویوتا رافور طراحی شده است. در این قسمت چرخ زاپاس روی درِ صندوق نصب شده و در به سمت چپ باز می‌شود. تزئینات کرومی روی سپر هم جالب به نظر می‌رسند.
 مینی کراس‌اوور جک S1 آمادهٔ عرضه در چین

 مینی کراس‌اوور جک S1 آمادهٔ عرضه در چین

 مینی کراس‌اوور جک S1 آمادهٔ عرضه در چین

فضای داخلی S1 نیز طراحی مدرنی دارد که با استفاده از رنگ قرمز در قسمت‌های مختلف آن جذاب و جوان‌پسند به نظر می‌رسد. یک صفحه‌نمایش هم به‌صورت ایستاده در بالای داشبورد نصب شده است که البته کمی کوچک به نظر می‌رسد.

 مینی کراس‌اوور جک S1 آمادهٔ عرضه در چین

جک S1 مجهز به یک پیشرانهٔ 1.3 لیتری چهار سیلندر بنزینی با 100 اسب بخار قدرت و 126 نیوتن متر گشتاور است که این نیرو از طریق یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودرو ابعاد بسیار کوچکی برابر با 3.77 متر طول، 1.68 متر عرض و 1.77 متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن 2.39 متر است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مینی کراس‌اوور جک آماده عرضه در چین مینی کراس‌اوور جک آماده عرضه در چین



لینک منبع :مینی کراس‌اوور جک S1 آماده عرضه در چین

Images for مینی کراس‌اوور جک S1 آماده عرضه در چین مینی کراس‌اوور جک S1 آماده عرضه در چین - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مینی-کراس‌اوور-جک-s1-آماده-عرضه-در-چین‎Cached14 دسامبر 2016 ... جک S1 آمادهٔ عرضه به بازار چین است. این مینی کراس‌اوور بسیار کوچک اواخر ماه جاری در بازار چین عرضه خواهد شد و قیمتی آن بین 60 هزار یوآن (8700 دلار) ... مینی کراس‌اوور جک S1 آماده عرضه در چین - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../مینی-کراس‌اوور-جک-S1-آماده-عرضه-در-چین/‎Cachedمینی کراس‌اوور جک S1 آماده عرضه در چین. شرکت چینی JAC یا با تلفظی که در ایران مصطلح است جک، کراس‌اوور بسیار کوچک جدیدی را با نام S1 برای اولین بار در ماه ... مینی کراس‌اوور جک S1 آماده عرضه در چین - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../مینی-کراس‌اوور-جک-S1-آماده-عرضه-در-چین/ شرکت چینی JAC یا با تلفظی که در ایران مصطلح است جک، کراس‌اوور بسیار کوچک جدیدی را با نام S1 برای اولین بار در ماه آوریل (فروردین) رونمایی کرد که آمادهٔ تولید ... مینی کراس اوور جک s1 آماده عرضه در چین - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/مینی_کراس_اوور_جک_s1_آماده_عرضه_در_چین‎Cachedمینی کراس اوور جک s1 آماده عرضه در چین. دانلود مقایسه خودروهای کراس اوور 7 نفره ( فیلم) · دانلود تصاویر و جزئیاتی از خودروی کراس اوور ۲۰۱۶ Infiniti QX۳۰ · دانلود کلیپ ... مینی کراس اوور جک s1 آماده عرضه در چین - onvansho https://onvansho.ir/result/مینی-کراس-اوور-جک-s1-آماده-عرضه-در-چین.html مینی کراس‌اوور جک s2 آمادهٔ عرضه در چین این مینی کراس‌اوور کراس‌اوور مانند در s1 . کراس اوور هاوتای A25 آماده برای ورود به بازار ایران کراس اوور هاوتای a25 آماده برای برای ... مینی کراس اوور جک s1 آماده عرضه در چین - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/مینی_کراس_اوور_جک_s1_آماده_عرضه_در_چین‎Cachedمینی کراس اوور جک s1 آماده عرضه در چین. Error setting up player: Invalid license key. دانلود مقایسه خودروهای کراس اوور 7 نفره (فیلم) دانلود مطرح ترین خودروهای کراس ... مینی کراس اوور جک S1 آماده عرضه در چین - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../مینی-کراس-اوور-جک-s-آماده-عرضه-چین.html‎Cached15 دسامبر 2016 ... مینی کراس اوور جک S1 آماده عرضه در چین - جستجوگر اخبار تی نیوز tnews.ir/news/ c22076050709.html اما حالا خبر رسیده است که جک S1 آمادهٔ عرضه ... مینی کراس‌اوور جک S2 آمادهٔ عرضه در چین | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل https://www.pedal.ir/خودروهای-چینی/مینی-کراس‌اوور-جک-s2-چین/‎Cached14 دسامبر 2016 ... اما حالا خبر رسیده است که جک S1 آمادهٔ عرضه به بازار چین است. این مینی کراس‌اوور بسیار کوچک اواخر ماه جاری در بازار چین عرضه خواهد شد و قیمت آن ... مینی کراس اوور جک s1 آماده عرضه در چین - دانلود کلیپ و فیلم www.oaudiovideo.com/.../مینی_کراس_اوور_جک_s1_آماده_عرضه_در_چین‎Cachedمینی کراس اوور جک s1 آماده عرضه در چین. دانلود تصاویر و جزئیاتی از خودروی کراس اوور ۲۰۱۶ Infiniti QX۳۰ · دانلود مقایسه خودروهای کراس اوور 7 نفره (فیلم) · دانلود کراس ...