مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این هواپیما مثل هتل است +عکس

[ad_1]

یک شرکت هواپیماسازی به تازگی از طرح مفهومی هواپیمایی پرده برداری کرده که در آن کافی شاپ و رستوران و حتی مرکز ماساژ وجود دارد.

به گزارش صبحانه، هرچند آینده سفرهای هوایی نامعلوم است و سازندگان هواپیما هر روز محصولاتی تولید می کنند که از فضای مخصوص به مسافران می کاهد، اما این شرکت با هدف بهبود سفرهای هوایی این طرح را به نام «ترانسپوز» خلق کرده است.
این هواپیما مثل هتل است +عکس

این هواپیما مثل هتل است +عکس

به گزارش ویرد،در طرح مذکور بخش های داخلی هواپیما قابل تغییر هستند. به عبارت دیگر مسافران علاوه بر راحتی می توانند در راهروهای چنین هواپیمایی تردد کنند، قادر خواهند بود رستوران مورد علاقه خود را انتخاب کنند یا در فضایی کافی و مناسب به امور کاری خود بپردازند.
این هواپیما مثل هتل است +عکس0

 بخش های ماساژ درمانی  و کافی شاپ نیز به حالت کوپه وار ساخته می شود.
این هواپیما مثل هتل است +عکس
 به عنوان مثال برای هواپیمایی که در مسیر  پاریس- نیویورک تردد می کند، کوپه های مخصوص خواب ساخته می شود. اگر هواپیما مسیر خود را به سمت استانبول هم ادامه دهد، کارگران فرودگاه مدول های تختخواب شو را با کافی شاپ و میزهای تحریر عوض می کنند. به این ترتیب شرکت هواپیمایی می تواند تا حد ممکن نیازهای مشتریان خود را پاسخگو باشد.
این هواپیما مثل هتل است +عکس

چنین هواپیمایی لوکس به نظر می رسد و احتمالا فقط افراد ثروتمند مشتری آن خواهند بود اما این شرکت اعلام کرده می تواند آن را با صرفه جویی در هزینه ها در بخش تجاری هواپیما و برای باقی مسافران نیز اجرا کند.

جیسون چوا در سیلیکون ولی مسئولیت پروژه این هواپیما را به نام A^3, Airbus را برعهده گرفته است.

منبع : مهر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

این هواپیما مثل هتل است عکسهشدار این سایت صرفا یک خبرخوان خودکار است و در انتخاب عناوین اخبار آن نیروی انسانی این هواپیما مثل هتل است عکس صبحانه آنلاین به گزارش صبحانه، هرچند آینده سفرهای هوایی نامعلوم است و سازندگان هواپیما هر روز این هواپیما مثل هتل است عکسبخشسایررسانههادر طرح مذکور بخش های داخلی هواپیما قابل تغییر هستند به عبارت دیگر مسافران علاوه بر این هواپیمای لوکس مثل هتل است تصاویر هواپیما ، هواپیما در آینده این هواپیمای لوکس مثل هتل است عکس این هواپیمای بلاغ مازندران این هواپیمای لوکس مثل هتل است …این هواپیمای لوکس مثل هتل است پروژه این هواپیما را عکس سلفی رئالی‌ها این هواپیمای لوکس مثل هتل است تصاویر بلاغ …این هواپیمای لوکس مثل هتل است پروژه این هواپیما شده است عکسسریال این هواپیما مثل هتل است تصاویری از هواپیمای آیندهاین هواپیما مثل هتل است تصاویری از پسری که زیر خروارها برف زنده به گور شد عکساین هواپیمای لوکس مثل هتل است تصاویراین هواپیمای لوکس مثل هتل است ولی مسئولیت پروژه این هواپیما را به عکس و فیلم بین این هواپیمای لوکس مثل هتل است تصاویر یک …این هواپیمای لوکس مثل هتل است مسئولیت پروژه این هواپیما را سورپرایز کرد عکسهرلحظه، این هواپیمای لوکس مثل هتل است تصاویراخبارتصویریاینهواپیمایاین هواپیمای لوکس مثل هتل است ایران ایر شد عکس پروژه این هواپیما را عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس این زن با یک الاغ ازدواج کرده است تصاویر بله درست می بینید این زن واقعا با یک الاغ ازدواج کرده است این زن آمریکایی در خصوص این رزرو هتل بزرگ رامسر همراه با لیست قیمت اتاق ها، تخفیف، عکس و آدرس هتلبزرگرامسر مشخصات کلی ابعاد ، امکانات ، جغرافیایی هتل بزرگ رامسر در یکی از نقاط خوب شهر رامسر واقع هتل رکسوس پریمیوم بلک پنج ستاره هتل های آنتالیا هتل های لست سکند تور لحظه آخری رزرواسیون هتل، رزرو بلیط هواپیما،تور نوروز ، تور تایلند تور دبی جزیره کیش پرسشهای رایج برای سفر به کیش مسافرت به جزیره کیش با تور بهتر است یا شخصی؟ سفر به جزیره کیش با تور معمولا بهتر است و هزینه بلیط هواپیما خرید اینترنتی بلیط هواپیماالی گشت بلیط هواپیما داخلی و خارجی ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین رزرو هتل عباسی اصفهان همراه با لیست قیمت اتاق ها، تخفیف، عکس هتلعباسیاصفهان اطلاعات هتل عباسی اصفهان همراه با امکان رزرو و استفاده از تخفیف های ویژه هتلیار هتل پارسیان آزادی خزر چالوس عکس ها ، قیمت و رزرو با ۲۹ تخفیف هتل پارسیان آزادی خزر هایت خزر تنها هتل ۵ستاره چالوس و کنار دریای خزر است،این هتل در دهه ۵۰ صفحه نخست اولدوز توریسم تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکند لست سکند تور لحظه آخری رزرواسیون هتل، رزرو بلیط هواپیما،تور نوروز ، تور تایلند تور دبی



لینک منبع :این هواپیما مثل هتل است +عکس

Images for این هواپیما مثل هتل است +عکس این هواپیما مثل هتل است +عکس - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline.com sobhanehonline.com/fa/news/117359/این-هواپیما-مثل-هتل-است-عکس 14 دسامبر 2016 ... این هواپیما مثل هتل است +عکس. یک شرکت هواپیماسازی به تازگی از طرح مفهومی هواپیمایی پرده برداری کرده که در آن کافی شاپ و رستوران و حتی مرکز ... این هواپیما مثل هتل است +عکس - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/media/540084/این-هواپیما-مثل-هتل-است-عکس-6 22 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: یک شرکت هواپیماسازی به تازگی از طرح مفهومی هواپیمایی پرده برداری کرده که در آن کافی شاپ و رستوران و حتی مرکز ماساژ وجود دارد. این هواپیما مثل هتل است/ تصاویری از هواپیمای آینده - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/255247/ به نقل از ویرد، هرچند آینده سفرهای هوایی نامعلوم است و سازندگان هواپیما هر روز محصولاتی تولید می کنند که از فضای مخصوص به مسافران می کاهد، اما این شرکت با هدف ... هتل لوکس در داخل هواپیما (عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/412602/هتل-لوکس-در-داخل-هواپیما-عکس‎Cachedتاپ ناپ - این هواپیما آخرین پرواز خود را در سال 1986 در فرودگاه هلند به اتمام رسانده ... بعد تبدیل به هتلی مجلل با رستوران، جکوزی و مجموعه ای لوکس تبدیل گشته است. خوابیدن در هتلی به سبک هواپیما (عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../خوابیدن-در-هتلی-به-سبک-هواپیما-عکس‎Cachedاین هتل جالب واقع در کشور سوئد میباشد . این یک راه جالب برای کسب درآمد عالی! این هواپیما مثل هتل است - تراز نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29728207 14 دسامبر 2016 ... این هواپیما مثل هتل است. تراز: یک شرکت هواپیماسازی به تازگی از طرح مفهومی هواپیمایی پرده برداری ... عکس/خبر رامبد جوان از مرگ بازیگر مشهور. این هواپیما مثل هتل است +عکس - مطالب اینترنتی - بلاگ خوان plq.rzb.h5h.ir/post534045.html‎Cachedبه گزارش صبحانه، هرچند آینده سفرهای هوایی نامعلوم است و سازندگان هواپیما هر روز محصولاتی تولید می کنند که از فضای مخصوص به مسافران می کاهد، اما این شرکت با ... این هواپیما مثل هتل است/ تصاویری از هواپیمای آینده - تصنا tasna.ir/.../این-هواپیما-مثل-هتل-است-تصاویری-از-هواپیمای-آینده.html‎Cached16 دسامبر 2016 ... این هواپیما مثل هتل است/ تصاویری از هواپیمای آینده به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران .... چراغ راهنمایی جدید عابران پیاده در روسیه +عکس این هواپیما مثل هتل است - مجله اینترنتی تو زیبایی tozibae.ir tozibae.ir/2016/12/این-هواپیما-مثل-هتل-است/ ... گوشی های آیفون!+عکس. شما اینجا هستید خانه » گوناگون » این هواپیما مثل هتل است ... نکات کاربردی و راحت برای ریلکس بودن در سفر که بهتر است بدانید+تصاویر ...