مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افشای هک دوباره یاهو این بار یک میلیارد نفر

[ad_1]

یاهو از سرقت اطلاعات حساب 1 میلیارد اکانت توسط یک هکر خبر داد.

یاهو که به تازگی از زیر فشار هک میلیون ها کاربر خود بیرون آمده اعلام کرد، شخصی با ورود غیر مجاز، موفق به سرقت اطلاعات اکانت 1 میلیارد کاربر شده است. شرکت ادعا می‌کند که اطلاعات سرقت شده شامل نام، آدرس ایمیل،، شماره تلفن، تاریخ تولد، پسووردها و در بعضی موارد شامل سوالات امنیتی و پاسخ آنها نیز می‌شود.

نفوذ انجام گرفته  تازه نیست و در آگوست 2013 رخ داده و در نتیجه‌ی ارائه کوکی‌های جعلی توسط هکرهایی که کد اختصاصی شرکت یاهو را به دست آورده بودند، انجام گرفت.

با این حال، شرکت اعلام کرد که تحقیقات نشان می‌دهد که هیچ گونه رمز عبور، اطلاعات کارت اعتباری و یا اطلاعات حساب بانکی به سرقت نرفته است. "Bob Lord" مدیر امنیت اطلاعات شرکت یاهو در اینباره می‌گوید: " اطلاعات کارت‌های اعتباری و حساب‌های بانکی در سیستمی که شرکت اعتقاد دارد مورد حمله قرار گرفته، نگهداری نمی‌شدند."

تمام کاربرانی که یاهو احتمال می‌دهد مورد حمله و سرقت قرار گرفته باشند، از این اتفاق آگاه خواهند شد و نیازمند تغییر رمز عبور و ایمن کردن مجدد اکانت خود خواهند بود. "Bob Lord" در ادامه گفت: سوالات و پاسخ‌های امنیتی رمزگذاری نشده و تمامی کوکی‌های جعلی، از درجه اعتبار ساقط خواهند شد. اگر فکر می‌کنید که اطلاعات شما مورد سرقت قرار گرفته، یاهو در بازبینی اکانت برای یافتن هرگونه مورد مشکوک، شما را راهنمایی خواهد کرد. در ارتباط با افراد مراقبت بیشتری به خرج دهید و خود را گرفتار توطئه‌ی کلاهبرداران نکنید. بر روی لینک دانلود ایمیل‌های که شناختی از آنها ندارید نیز کلیک نکنید.

در ماه سپتامبر امسال، شرکت اعلام کرد که هکرهای سازمانی اطلاعات 500 میلیون کاربر را به سرقت برده‌اند، اتفاقی که منجر به شروع تحقیقات جدی در این زمینه شد و این در حالی بود که شرکت در حال انجام مذاکرات جهت واگذاری یاهو به شرکت "Verizon" بود. اطلاعات منتشر شده‌ی امروز حاکی از شباهت حملات رخ اده با حملات شکل گرفته توسط هکرها  در ماه سپتامبر است.  

باید دید اتفاقات اخیری که یاهو با آن دست و پنجه نرم می‌کند چه تاثیری در تصمیمات شرکت "Verizon" خواهد داشت، اما اگر شرکت "Verizon" قبل از هک شدن اطلاعات 500 میلیون کاربر کمی دو دل بود، حالا خبر هک شدن اطلاعات یک میلیارد کاربر احتمالا مدیران شرکت را مجبور به توفق و درنگ در پیش برد مراحل خواهد کرد. باید دید چه چیزهایی هنوز ناگفته مانده است؟


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مهتاب –افشای هک دوباره یاهو این بار یک میلیارد نفرافشایهکدوبارهیاهواینباریاهو از سرقت اطلاعات حساب ۱ میلیارد اکانت توسط یک هکر خبر داد یاهو که به تازگی از زیر افشای هک دوباره یاهو این بار یک میلیارد نفرافشایهکدوبارهیاهواینافشای هک دوباره یاهو این بار یک میلیارد نفر یاهو از سرقت اطلاعات حساب افشای هک دوباره یاهو این بار یک میلیارد نفرافشای هک دوباره یاهو این بار یک میلیارد نفر پنجشنبه آذر منبع ‌ آی تی ایرانیاهو افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری یاهو واضحافشایهکشدنیکمیلیاردافشای هک شدن یک میلیارد حساب بود، ولی این بار فرد کاربری یک میلیارد نفر افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری در یاهو …افشای هک شدن یک میلیارد این بار با نفوذ به حساب های کاربری یک میلیارد نفر افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری در یاهوافشای هک شدن یک میلیارد افشای این کاربری یک میلیارد نفر افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری یاهو بود، ولی این بار فرد کاربری یک میلیارد نفر افشای هک شدن یک میلیارد حساب فرهنگ نیوز افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری یاهو افشایهکشدنیکافشای هک شدن یک میلیارد یاهو معتقد است این دو کاربری یک میلیارد نفر افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری در یاهو …اخباراقتصادیافشای هک شدن یک میلیارد این بار با نفوذ به حساب های کاربری یک میلیارد نفر افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری یاهو …افشایهکشدنیکمیلیاردیاهو معتقدند افشای این موضوع کاربری یک میلیارد نفر یاهو از هک یک میلیارد گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل دربارهٔ گوگل ریشه‌یابی گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن امنیت اطلاعات وبگاه یا سایت امنیت و اینترنت اشیاء به نشانی جاییه که از این به بعد، مطالب وبلاگ ارتباطات و رسانه ها مقالات مفید ارتباطاتارتباطات سیارارتباطات زیرساختارتباطات فن آواارتباطات سازمانیارتباطات بهترین آنتی ویروس های جهان چیست؟ یک بدافزار جدید رمزنگاری فایل است دو کار انجام می دهد فایل های موجود آلمان بعد از جنگ جهانی دوم به روایت تصویر در اوائل تابستان ۱۹۹۰آلمان غربی یک وام ۹ میلیاردی به شوروی می‌پردازد با این اقدام٬ شوروی اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار عکسی که حامیان احمدی نژاد باید با دقت تماشا کنند عکسیکهباید چه ربطی به احمدی نژاد داره این؟؟؟ ضمنا اوناییکه با کلمات اصلاح طلبی و سر مردم کلاه خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خبرگزاری تابناک ورزشیخبرگزاری تابناک فارسیخبرگزاری تابناک اقتصادیخبرگزاری تابناک بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و ایمیل میشه داستان من و خواهر زنم نرگس آباده ترویج این افکار پلید نتیجه ای جز تخریب فرهنگ ایرانی واسلامی ما نمی تونه داشته باشه شما فرض



لینک منبع :افشای هک دوباره یاهو این بار یک میلیارد نفر

افشای هک دوباره یاهو این بار یک میلیارد نفر | ITIRAN itiran.com/افشای-هک-دوباره-یاهو-این-بار-یک-میلیارد-نفر-‎Cached15 دسامبر 2016 ... یاهو از سرقت اطلاعات حساب 1 میلیارد اکانت توسط یک هکر خبر داد. افشای جزییات هک شدن یک میلیارد اکانت یاهو؛ با بزرگترین هک تاریخ ... khabarfarsi.com/u/29800119 15 دسامبر 2016 ... افشای جزییات هک شدن یک میلیارد اکانت یاهو؛ با بزرگترین هک تاریخ آشنا شوید! ... اطلاعات حساب کاربری بیش از یک میلیارد نفر از کاربران این سرویس شامل شماره تلفن . ... یاهو اعلام کرد داده های شخصی بیش از یک میلیارد کاربر این شرکت در .... متوجه شد که چه مجرمی این بار تصمیم گرفته تا با یاهو چنین کاری کند. انتشار اطلاعات جدید پیرامون هک شدن ۱ میلیارد حساب کاربری یاهو - خـانه i-sel.ir/blog/انتشار-اطلاعات-جدید-پیرامون-هک-شدن-۱-می/ 17 دسامبر 2016 ... بر اساس اطلاعیه یاهو سرقت اطلاعات یک میلیارد حساب کاربری این شرکت . .... ۲۲) افشای هک دوباره یاهو این بار یک میلیارد نفر - دانش نیوز. ۱۵ دسامبر ... یک میلیارد حساب کاربری یاهو هک شد - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/414232/یک-میلیارد-حساب-کاربری-یاهو-هک-شد‎Cached15 دسامبر 2016 ... شرکت اینترنتی یاهو اعلام کرد با یک حمله هک دیگر روبرو شده که به ... دو هفته پس از افشای این حمله که بزرگترین رخنه امنیت سایبر خوانده شد، یاهو ... هک یاهو و به سرقت رفتن اطلاعات بیش از یک میلیارد نفر از کاربران gadgetnews.ir/141482/هک-شدن-یک-میلیارد-اکانت-یاهو-که-احتمالا/‎Cached15 دسامبر 2016 ... در این هک یاهو اطلاعات حساب کاربری بیش از یک میلیارد نف شامل شماره ... افشای جزییات هک شدن یک میلیارد اکانت یاهو؛ با بزرگترین هک تاریخ آشنا ... افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری در یاهو - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/794315/ به نقل از مرکوری نیوز، کارشناسان معتقدند افشای این موضوع پس از افشای عملیات هکری بر ... یاهو می گوید هکرها این بار با نفوذ به حساب های کاربری یک میلیارد نفر ... افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری - شهدای ایران shohadayeiran.com/fa/news/.../افشای-هک-شدن-یک-میلیارد-حساب-کاربری 16 دسامبر 2016 ... یاهو می گوید هکرها این بار با نفوذ به حساب های کاربری یک میلیارد نفر اطلاعاتی مانند اسامی، آدرس های ایمیل، شماره های همراه، تاریخ تولد، سوالات ... 'یک میلیارد' حساب کاربری در یاهو هک شد - BBC Persian www.bbc.com/persian/world-38324402‎Cached14 دسامبر 2016 ... یاهو می گوید که ممکن است بیش از یک میلیارد حساب کاربران دستخوش حمله ... این شرکت جستجوی اینترنتی گفت که به نظر می رسد آن هک جدا از حمله ای ... یاهو تحت فشار قرار داشته تا در مورد علت تاخیر زیاد در افشای آن حمله توضیح دهد. افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری در یاهو/ فروش 4.8 میلیارد ... mazandmajles.ir/.../افشای-هک-شدن-یک-میلیارد-حساب-کاربری-در-یاهو--فروش-4.8-میلیارد-دلاری-یاهو-به-وریزون-به-خطر-افتاد.html‎Cached16 دسامبر 2016 ... پایگاه خبری مجلس مازندران مازندمجلس, افشای هک شدن یک میلیارد حساب کاربری ... یاهو می گوید هکرها این بار با نفوذ به حساب های کاربری یک میلیارد ... Free – برگه 6304 – یک و دو - یک میزبان yekmizban.com/client/author/free/page/6304/ 17 دسامبر 2016 ... افشای هک شدن یک میلیارد کاربر یاهو در وب سایت سایبربان به گزارش واحد ... افشای هک دوباره یاهو این بار یک میلیارد نفر در ITIRAN یاهو از سرقت ...