مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۷ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند

[ad_1]
به گزارش بلاغ، همه‌ی ما می‌خواهیم که پوستمان ظاهری عالی داشته باشد، به همین خاطر حاضریم کارهای زیادی انجام دهیم و در این زمینه از متخصصین متعددی مشورت بگیریم. اما بعضی اوقات با زیاده‌روی در خواسته‌هایمان، باعث خواهیم شد برعکس چیزی که خواستیم، بدتر به پوستمان آسیب وارد شود. باید بدانید که پوست زیبا، انعکاس یک بدن سالم است. و آرایش و چیزهای دیگر تنها می‌توانند یک درخشندگی موقتی به پوست بدهند. اگر خوشبینانه نگاه کنیم و در نظر بگیریم که در این خواسته‌مان زیاده‌روی نمی‌کنیم، ممکن است برخی از عادات بد ما باعث آسیب رساندن به پوستمان شود. در ادامه‌ی این راهنما با برخی از این عادات آشنا خواهید شد. 

 

عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند
 

 

۱. خاراندن

خاراندن پوست خیلی حس خوبی دارد، من هم می‌دانم! ممکن است بخاطر گزیدگی پشه، حشره و یا بخاطر آلرژی، پوستتان را بخارانید. اما خیلی مهم است بدانید همانقدر که خاراندن احساس خوبی دارد، ممکن است علائم ناخوشایندی بر جای بگذارد که برخی اوقات زمان زیادی برای از بین رفتنش می‌طلبد.

 

۲. سیگار کشیدن
سیگار کشیدن نه تنها ریه‌ی شما را تخریب می‌کند و باعث ایجاد سرطان می‌شود، بلکه پوستتان را هم خراب می‌کند. سیگار آکنه را تشدید می‌کند، لب‌هایتان را تیره‌تر و در کل رنگ چهره‌تان را عوض می‌کند. وقتی سیگار کشیدن را ترک کنید، اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که رنگ پوستتان کلی تغییر کرده است.

۳. پاک نکردن آرایش

اگر می‌خواهید پوستتان نفس بکشد و جوان و زیبا بماند خیلی مهم است که شب‌ها پیش از اینکه بخوابید آرایشتان را کاملا پاک کنید. اگر در مورد پاک کردن آرایش تنبلی کنید، باید آرزوی داشتن پوستی زیبا را از سرتان بیرون کنید.

 

۴. استفاده از محصولات متعدد در مدت کوتاه

وقتی محصولی پیدا می‌کنید که به خوبی بر پوست شما جواب می‌دهد، باید به آن بچسبید و گول تبلیغات محصولات دیگر که ادعاهای بیشتری دارند را نخورید. اگر محصولی که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید خوب نیست، قبل از اینکه محصول جدیدی را امتحان کنید، باید کمی به پوستتان استراحت بدهید. هیچ چیز مانند استفاده از محصولات متعدد در مدت کوتاه به پوست شما صدمه نمی‌زند.

 

۵. فشار دادن جوش‌ها
فشار دادن یا چلاندن جوش‌ها شاید برامدگی‌های قرمز صورتتان را کمتر کند، اما قطعا باعث خواهد شد اثر جوش بر جای بماند. اگر با این کار باعث آلوده شدن جوش‌ها و پخش شدندش هم شوید، ممکن است اعضای دیگر بدنتان نیز آسیب ببیند.

۶. برنزه کردن غیر طبیعی

نور عادی خورشید زمانی که برای مدت طولانی در معرضش باشید به پوست شما آسیب‌های جدی وارد می‌سازد. اگر یک چیز طبیعی می‌تواند انقدر آسیب برساند، خودتان تصور کنید که چیزهای غیر طبیعی که برای برنزه کردن پوستمان استفاده می‌کنیم می‌توانند چقدر مخرب باشند.

 

۷. کاهش و افزایش وزن مثل یویو
کاهش وزن زیاد می‌تواند باعث افتادگی پوست و بوجود آمدن علائم چین و چروک شود. اگر پس از کاهش وزن دوباره چاق شوید، پوستتان دوباره کشیده می‌شود و باعث می‌شود به بافت پوستتان آسیب بیشتری وارد شود. حتی در برخی موارد، پوست قابلیت ارتجاعی خودش را از دست می‌دهد و باعث می‌شود خیلی بیشتر از سنی که دارید بنظر برسید!

بسیار خب، حالا که با این عادات نامناسب آشنا شدید، وقتش رسیده که دیگر آنها را تکرار نکنید تا به مرور زمان به پوستی زیبا و درخشان دست پیدا کنید.

 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند الف خبروانخیلی مهم است بدانید همانقدر که خاراندن احساس خوبی دارد، ممکن است علائم ناخوشایندی بر عادتی که به پوست شما صدمه می زند خیلی مهم … عادتی که به پوست شما صدمه عادتی که به پوست شما صدمه می زند عادتی که به پوست شما ۸ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند نیک صالحی …۸ عادتی که به پوست شما صدمه که به پوست شما صدمه می‌زند اشتباه رایج که عادتی که به پوست شما صدمه می زند خبر فارسی عادتی که به پوست شما صدمه می زند خیلی مهم است بدانید همانقدر که خاراندن احساس خوبی عادتی که به پوست شما صدمه می زندوقتی محصولی پیدا می‌کنید که به خوبی بر پوست شما جواب می‌دهد، باید به آن بچسبید و گول ۸ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند مجله تناسب …۸ عادتی که به پوست شما صدمه را می‌شناسید که به پوست لطمه می‌زند؟‌ آنها را ساعت عادت غلطی که به ریه های شما صدمه می زند ایران ناز ناز عادتی که به ریه های شما صدمه به ریه های شما صدمه می زند را به پوست دوباره ۷ عادتی که به پوست شما صدمه می زند۷ عادتی که به پوست شما صدمه می زند ۷ عادتی که به پوست شما صدمه می زند خیلی مهم است ۷ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند۷ عادتی که به پوست شما صدمه کوتاه به پوست شما صدمه به پوست شما صدمه می‌زند۸ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند عاداتی که به پوست شما صدمه می عادتی که به پوست شما صدمه به پوست شما صدمه می‌زند بیماری‌های ناخن ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد رشد و نفوذ ناخن به گوشت و بافت نرم زیرین این حالت را ایجاد می‌کند، که در شسث پا بیشتر دیده می پوست و مو پزشکان ایران ابروها و مژه های ما به چهره مان شکل و چهارچوب می دهد زمانی که مژه ها و ابروها کم پشت شوند و یا کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را دهان و دندان به نظر متخصصان، نوع نخ‌دندانی که متناسب با شرایط خودتان انتخاب می‌کنید، از اهمیت بسیار کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان خواص قهوه خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات این اصول تربیتی کودک زیر سال مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی درباره ما کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد © راههای ترک خود ارضایی – پارسی طب دانستنیهای پزشکی سلام چندتا جمله طلایی داشتم میخوام بهتون بگم تا شما هم استفاده کنید بهتره تو ترک بمیرید مشاوره ،مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده ،مشاوره رایگان خانواده هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر شب بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها ویتامین از جمله مواد مغذی ضروری برای بدن انسان است تعریق بیش از اندازه روی پیشانی، به ویژه چه رنگی به پوست سبزه میاد مطالب راجع به پوست ومو تزریق چربی به پوست صورت چراالورا به پوست نزنیم روشهای آبرسانی به پوست چسبیدن ناخن به پوست ماسک آب رسانی به پوست حساسیت به پوست پسته



لینک منبع :۷ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند

۷ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند - فردا www.fardanews.com/fa/.../۷-عادتی-که-به-پوست-شما-صدمه-می‌زند‎Cached15 دسامبر 2016 ... ۷ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند. خیلی مهم است بدانید همانقدر که خاراندن احساس خوبی دارد، ممکن است علائم ناخوشایندی بر جای بگذارد که برخی ... Images for ۷ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند ۷ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند - پارسینه www.parsine.com/fa/news/327464/۷-عادتی-که-به-پوست-شما-صدمه-می‌زند 16 دسامبر 2016 ... ۷ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند. خیلی مهم است بدانید همانقدر که خاراندن احساس خوبی دارد، ممکن است علائم ناخوشایندی بر جای بگذارد که برخی ... ۸ عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند! - پرشین وی persianv.com/zibaee/۸-عادتی-که-به-پوست-شما-صدمه-می‌زند.html‎Cachedنوشیدن الکل نیز یکی دیگر از عادات بدی است که به پوست شما آسیب می‌رساند. اگر خیلی الکل بنوشید و آب مناسب و به اندازه همراه آن مصرف نکنید، به خطر بی آبی مبتلا ... 15 عادتی که به پوست شما آسیب می‌زند- کلینیک کاشت مو پرشین هیر persianhairclinic.com/15-عادتی-که-به-پوست-شما-آسیب-می‌زند/‎Cached... آسیب می‌زند. مشاهده تصویر بزرگتر. پوست.;. 15 عادتی که به پوست شما آسیب می‌زندReviewed by حمیدرضا معبودی on Jul 11Rating: 4.0 ... ۷٫ نخوردن آب کافی ... 7 عادتی که به پوست شما صدمه می‌زند | فردا | خبروان khabarone.ir/news/5334886/۷-عادتی-که-به-پوست-شما-صدمه-می‌زند 15 دسامبر 2016 ... سرویس سبک زندگی فردا: همه‌ی ما می‌خواهیم که پوستمان ظاهری عالی داشته باشد، به همین خاطر حاضریم کارهای زیادی انجام دهیم و در این زمینه از متخصصین ... ۷ عادتی که به سلامت پوست آسیب می رساند! - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../461821-عادتی-که-به-سلامت-پوست-آسیب-می-رساند‎Cached3 نوامبر 2015 ... آیا می دانید که عادات نادرست خواب می تواند به طور مستقیم بر ظاهر پوست شما تاثیر بگذارد؟ در واقع، این عادات می توانند ایجاد کبودی، چین و چروک و ورم ... 7 کار غلطی که به ناخن ها آسیب می زنند - تبیان article.tebyan.net/326425/7-کار-غلطی-که-به-ناخن-ها-آسیب-می-زنند‎Cached17 جولای 2016 ... ناخن ها به اندازه پوست مان حساس و آسیب پذیر بوده و به مراقبت نیاز دارند. ... بریدن یا کوتاه کردن کوتیکول ناخن به سلامتی آنها لطمه می زند ... اگر شما جزو افرادی هستید که به منظور بلندتر دیده شدن ناخن هایتان اقدام به بریدن و کوتاه کردن کوتیکول می کنید ، بدانید ... سیگار کشیدن:عادتی که دمار از روزگار ناخن ها در می آورد. خواب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/خواب‎Cached Similarمغز شروع به تولید امواج منظم و سریعی می‌کند که به نام دوک‌های خواب معروفند. ... خواب ناکافی ریتم طبیعی بدن را برهم می‌زند و این باعث می‌شود توانایی مغز برای یادگیری اطلاعات ... جوان (۱۸ تا ۲۵ سال): برای این گروه ۷ تا ۹ ساعت خواب مناسب است. ... خواب در بریتانیا می‌گوید این کمی طولانی است و این خطر را دارد که شما به خواب عمیقی بروید. غول چراغ شخصی خودتان (genieir) on Pinterest https://www.pinterest.co.uk/genieir/‎Cachedعادات بدی که به رابطه صدمه می‌زنند ... ۷ ماسک خانگی برای موهای خشک ... با این نکات ساده عادت‌های بد فرزندانتان را از بین ببرید ... مزایای آب سرد برای پوست شما.