مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید

[ad_1]

وب‌سایت دیجیاتو - لیلا حیدری: Jeff Haden (نویسنده و سخنران) در چند ماه اخیر توانسته با افراد بسیار موفقی از جمله مارک کیوبن (صاحب تیم دالاس ماوریکس، شرکت HDNet و چند کمپانی دیگر)، ونوس ویلیامز (قهرمان تنیس دو نفره ی ویمبلدون)، جک ولش (مدیر سرشناس اسبق جنرال الکتریک) و Roger Penske (مالک تیم اتومبیل رانی Penske) صحبت کند و دلیل موفقیت آن ها را جویا شود.


البته روشن است که نمی توان تنها یک ویژگی را عامل موفقیت این افراد دانست، اما Haden سعی را بر این داشته که بارزترین صفت هر کدام از افراد ذکر شده را بیان کند:

جک ولش: دارای ژن سخاوت مندی

 

با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید 


او معتقد است که همه ی رهبران بزرگ، ژن سخاوتمندی در وجود خود دارند. این نوع رهبران علاقه ی وافری به بخشش و ترفیع دادن دیگران دارند. می توان گفت آنقدر از موفقیت دیگران خوشحال می شوند که از موفقیت خود نمی شوند.

 

زمانی که مسئول گروهی از مردم می شوید، دیگر نمی توانید فقط به خودتان فکر کنید بلکه مسئولیت یک تیم به عهده ی شماست. رهبر تیمی که هنوز به خود و خواسته های خودش فکر کند باید بداند که بزودی شکست می خورد.

به اختصار، او معتقد است که رهبر، موفقیت خود را باید در موفقیت افرادش ببیند.

 



ونوس ویلیامز: چند کاره بودن

 

 با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید


ونوس قهرمان تنیس است و سال هاست که چندین شغل را هم زمان با هم انجام می دهد.


از کودکی آموختم در کنار ورزش که به طور جدی آن را پی گرفتم، در مدرسه نیز به خوبی عمل کنم. در خانه یک ورزشکار نبودم بلکه یک دانش آموز بودم. پدرم زمانی که من و خواهرم را به مسابقات قهرمانی تنیس می برد، در راه قوانین کار آفرینی را به ما می آموخت در حالی که فقط 8 و 9 ساله بودیم. در آن سن واقعا به این موضوع اهمیتی نمی دادم اما پدرم به هدفی که می خواست رسید. او مرا طوری تربیت کرد که چند کاره بودن برایم سخت نباشد.

همه ی ما قادر به انجام دادن چند کار هم زمان هستیم؛ اما اگر کار درست را انتخاب کنیم. گاهی یک کار مکمل دیگری می شود.

 



مارک کیوبن: دانستن ارزش قدرت لحظه های کوتاه

 

 با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید

داوطلبی در سینما به انتظار دیدن مارک بود. زمانی که وی آماده شد تا به روی سن برود، همه ی مردم همدیگر را هل می دادند تا به مارک برسند که صدای داوطلب بلند شد و از مارک درخواست کرد که با او عکس بگیرد و او با لبخندی قبول کرد.

مهربانی کردن انواع متفاوتی دارد؛ می تواند مانند نوشتن یک چک، بزرگ و یا گرفتن یک عکس، کوچک باشد (مانند کاری که مارک کرد). او در حال رفتن به روی سن و صحبت برای خیل عظیمی از مردم بود اما وقفه ای کرد و به کسی که نمی شناخت احترام گذاشت.

هر جا و هر زمان که می توانید، کار خوبی بکنید. اثری که شما می گذارید می تواند نقطه ی عطف بزرگی برای فرد دیگری باشد.

 



Roger Penske: تمرکز روی کار

 

با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید 

Roger مالک بیش از 325 نمایندگی خودرو است، به نقلی شرکت لیزینگ وی بیش از 240000 کامیون می فروشد و 50000 کارمند دارد.

تیم اتومبیل رانی وی تا به حال 400 مسابقه و 29 قهرمانی شامل 16 رقابت Indianapolis 500 و دو مسابقه Daytona 500، را برده است.

با یک نگاه دقیق می بینید که تمام اینها به خاطر عملکرد Roger است. او سالانه 600000 مایل سفر هوایی دارد تا نمایندگی ها، کارخانه ها و تیم ها را ببیند. او می داند که تنها راه موفقیت کارهایش این است که خود، ناظر باشد.

اگر راجر می تواند پس شما نیز می توانید. به یاد داشته باشید هر کاری را مانند او کامل انجام دهید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

باهوش‌ها را بشناسیم ویژگی های افراد باهوش باهوش بودن ، ویژگی های افراد باهوش ، چگونه باهوش باشیم ، اعتماد به نفس داشتن باهوش با غول‌های پرطرفدار بازار سرور ایران آشنا شوید شبکهامروزه در ایران، بیش از هر زمان دیگری تقاضا برای سرورها و ذخیره‌سازها وجود دارد با با زبان بدن افراد خود‌شیفته آشنا شویدبا زبان بدن افراد خود‌شیفته آشنا شوید افراد مغرور و خود شیفته‌خودشیفتگیتحمل افراد با بهترین بازی های سال آشنا شویدبا بهترین بازی های سال آشنا شوید به دور از جدل کنسول های نسل هشتم به خصوص پلی استیشن عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی آینده شبکه‌های اجتماعی؛ با شبکه اجتماعی جدید آشنا شوید آینده شبکه‌های اجتماعی؛ با ۱۰ شبکه اجتماعی جدید آشنا شویددیجیاتو – زندگی با تکنولوژیزندگی با تکنولوژی با تلفن همراه همیشه در مقصد هستید این یکی از معروف ترین جملات با بهترین خودروهای شاسی بلند بازار آشنا شوید …در این بین؛ یک مسئله دیگر هم به افزایش محبوبیت آن‌ها در طی چند سال اخیر کمک کرده است مصاحبه با رهایافتگانگفتگو با مسافری که بار سابقه سم زدایی دارد با سلام خدمت شما آقا مرتضی لطفا آخرین علت دروغ گویی افراد چیست؟ با دروغ گو ها چگونه …دروغ گویی ، علل دروغ گویی ، چرا بعضی افراد دروغ می گویند ، با دروغ گوها چگونه برخورد باهوش‌ها را بشناسیم ویژگی های افراد باهوش باهوش بودن ، ویژگی های افراد باهوش ، چگونه باهوش باشیم ، اعتماد به نفس داشتن باهوش‌ها را با غول‌های پرطرفدار بازار سرور ایران آشنا شوید شبکه سرور قابل نصب در رک بی‌شک سرور نسل نهم از را می‌توان محبوب‌ترین و با زبان بدن افراد خود‌شیفته آشنا شوید با زبان بدن افراد خود‌شیفته آشنا شوید افراد مغرور و خود شیفته‌خودشیفتگیتحمل افراد با بهترین بازی های سال آشنا شوید با بهترین بازی های سال آشنا شوید به دور از جدل کنسول های نسل هشتم به خصوص پلی استیشن و عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی عکس آینده شبکه‌های اجتماعی؛ با شبکه اجتماعی جدید آشنا شوید آینده شبکه‌های اجتماعی؛ با ۱۰ شبکه اجتماعی جدید آشنا شوید دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی «با تلفن همراه همیشه در مقصد هستید» این یکی از معروف ترین جملات مصاحبه با رهایافتگان مسافر بهنام محمدی با مصرف قرص و شیشه رهائی فروردین مسافر رضا ارتجاعی با مصرف داروهای با بهترین خودروهای شاسی بلند بازار آشنا شوید عکس و قیمت شبکه در این بین؛ یک مسئله دیگر هم به افزایش محبوبیت آن‌ها در طی چند سال اخیر کمک کرده است کاهش علت دروغ گویی افراد چیست؟ با دروغ گو ها چگونه برخورد کنیم؟ دروغ گویی ، علل دروغ گویی ، چرا بعضی افراد دروغ می گویند ، با دروغ گوها چگونه برخورد کنیم



لینک منبع :با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید

با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../با-ویژگی-های-این-افراد-بسیار-موفق-آشنا-شوید‎Cached16 دسامبر 2016 ... با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید. جک ولش معتقد است که همه ی رهبران بزرگ، ژن سخاوتمندی در وجود خود دارند. این نوع رهبران علاقه ی وافری ... Btitr - با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید www.btitr.com/.../----------------------------------------------------------------------------------... با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید او معتقد است که همه ی رهبران بزرگ، ژن سخاوتمندی در وجود خود دارند. این نوع رهبران علاقه ی وافری به بخشش و ترفیع دادن ... با ویژگی های 5 فرد بسیار موفق آشنا شوید - میهن مگ https://mihanmag.com/.../با_ویژگی_های_5_فرد_بسیار_موفق_آشنا_شوید‎Cached11 دسامبر 2016 ... البته روشن است که نمی توان تنها یک ویژگی را عامل موفقیت این افراد دانست، اما Haden سعی را بر این .... با ویژگی های 5 فرد بسیار موفق آشنا شوید. با ویژگی‌های این افراد بسیار موفق آشنا شوید | بلاغ نیوز | خبروان khabarone.ir/news/.../با-ویژگی-های-این-افراد-بسیار-موفق-آشنا-شوید 16 دسامبر 2016 ... با ویژگی‌های این افراد بسیار موفق آشنا شوید. جک ولش معتقد است که همه‌ی رهبران بزرگ، ژن سخاوتمندی در وجود خود دارند. این نوع رهبران علاقه‌ی وافری به ... هرلحظه، با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید harlahze.com/اخبار.../با-ویژگی-های-این-افراد-بسیار-موفق-آشنا-شوید‎Cachedبا ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید ... اخبار به صورت هوشمند از سایت های خبری دارای مجوز جمع آوری شده و موج شهر هیچ مسئولیت در مقابل متن اخبار ندارد. خبرگزاری آریا - با ویژگی های این افراد بسیار موفق آشنا شوید www.aryanews.com/News/.../با-ویژگی-های-این-افراد-بسیار-موفق-آشنا-شوید 25 دسامبر 2016 ... خبرگزاری آریا - وب‌سایت دیجیاتو - لیلا حیدری: jeff haden (نویسنده و سخنران) در چند ماه اخیر توانسته با افراد بسیار موفقی از جمله مارک کیوبن ... خصوصیات مشترک افراد موفق - نمناک namnak.com/خصوصیات-افراد-موفق.p52998‎Cachedفقط کافی است با ویژگی های مشترک افراد موفق آشنا شوید و مانند آنان پرقدرت به ... یکی از ویژگی های افراد موفق این است که قدرت دید و تمرکز بالایی دارند. ... بسیاری از افراد موفقی را که امروز می بینیم، در زندگی خود شکست هایی را تجربه کرده اند. ویژگی های افراد بسیار موفق - تالاب www.talab.org/psychology/.../characteristics-successful-people.html‎Cachedویژگی های افراد بسیار موفق تا بحال به این فکر کرده اید که آیا دلیل موفق بودن برخی افراد در چیست آیا مایل هستید ... در اینجا به رازهای ویژگی افراد موفق آشنا شوید . ١١ تفاوت افراد خیلی موفق با سایر افراد - فردا www.fardanews.com/.../١١-تفاوت-افراد-خیلی-موفق-با-سایر-افراد‎Cached14 فوریه 2017 ... اگر ویژگی های شخصیتی این افراد را بررسی کنید به این نتیجه می‌رسید که این ... در ادامه شما را با یازده ویژگی خاص افراد بسیار موفق آشنا می کنیم. ... مورد روش‌هایی که در تصمیم ‌گیری‌های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته مطلع می ‌شوید. با راز موفقیت انسان های بزرگ بیشتر آشنا شوید - آرگا arga-mag.com/144687/راز-موفقیت-انسان-های-بزرگ‎Cached17 جولای 2017 ... نیازمند هستند در صورتی که این تفکر نادرست است. با نگاه کردن به زندگی افراد موفق در می یابید که عده بسیار زیادی از آن ها شرایط و ویژگی های ...