مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، پردازشگر محاسبه حرکات بازوی رباتیک جدید توسط بخش رابط بین رایانه و مغز انسان کنترل می‌شود، بنابراین با استفاده از تکنیک پردازش سیگنال‌های مغزی افکار انسان به حرکت مبدل می‌شود.

این ربات شگفت‌انگیز قادر است تا اشیاء مورد نظر کاربر را با استفاده از پنجه رباتیک برداشته و در قفسه مورد نظر قرار دهد.

بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود

محققان معتقدند برای اولین‌بار است که کنترل ذهنی ربات بدون استفاده از ایمپلنت مغزی امکان پذیر شده و در آینده نزدیک این فناوری به افراد فلج و دچار ضایعه مغزی اجازه می‌دهد تا کارهای روزمره خود را انجام دهند.

کاربران برای کنترل بازوی رباتیک باید کلاه حاوی 64 الکترود گیرنده امواج مغزی را روی سر خود قرار دهند، سپس سیستم پردازش اطلاعات ربات پس از انجام محاسبات پیچیده، افکار انسان را به حرکت تبدیل می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا حتی بدون تکان دادن اعضای بدن خود، اشیاء را از طریق بازوی ربات جابه‌جا کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شرکت نادکو اولین تولید کننده روبات ها و پکیج …با مطالعه مقالات آموزشی سایت نادکو علم خود را افزایش دهید شرکت نادکو اولین تولید کننده روبات ها و پکیج های کمک آموزشی با مطالعه مقالات آموزشی سایت نادکو علم خود را افزایش دهید



لینک منبع :بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود

بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود - ایسنا www.isna.ir/news/.../بازوی-رباتیکی-که-با-ذهن-کنترل-می-شود‎Cached16 دسامبر 2016 ... محققان برای اولین‌بار بازوی رباتیکی ساختند که بدون نیاز به ایمپلنت مغزی، افکار انسان را به حرکت تبدیل می‌کند. بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1145787 بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر :1395/09/26 ساعت انتشار:15:53:32 بازدید:82بار کد خبر: DEN-1145787. بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../بازوی-رباتیکی-که-با-ذهن-کنترل-می‌شود 16 دسامبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، پردازشگر محاسبه حرکات بازوی رباتیک جدید توسط بخش رابط بین رایانه و مغز انسان کنترل می‌شود، بنابراین ... کنترل بازوی رباتیک با ذهن و بدون نیاز به الکترود کاشتنی - مجلۀ ... www.exos.ir/کنترل-بازوی-رباتیک-ذهن/‎Cached27 ژانویه 2017 ... کنترل بازوی رباتیک با ذهن و بدون نیاز به الکترود کاشتنی ... کردند که به افراد اجازه می‌دهد یک بازوی رباتیک را در سه بعد و تنها با استفاده از ذهن ... بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود | ساحل saheel.ir/بایگانی/18289‎Cachedبه گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، پردازشگر محاسبه حرکات بازوی رباتیک جدید توسط بخش رابط بین رایانه و مغز انسان کنترل می‌شود، بنابراین با استفاده از ... بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود | ایسنا vista.ir/net/1518195 16 دسامبر 2016 ... به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، پردازشگر محاسبه حرکات بازوی رباتیک جدید توسط بخش رابط بین رایانه و مغز انسان کنترل می‌شود، بنابراین ... بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../بازوی-رباتیکی-که-با-ذهن-کنترل-می‌شود/5949510 به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، پردازشگر محاسبه حرکات بازوی رباتیک جدید توسط بخش رابط بین رایانه و مغز انسان کنترل می شود، بنابراین با استفاده از ... خبر فوری-بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می شود! www.khabarfarda.ir/v2/detail/.../بازوی-رباتیکی-که-با-ذهن-کنترل-می-شود! بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می شود! 28. 09:24 - 27 آذر 1395. 0. ایسنا /. محققان برای اولین‌بار بازوی رباتیکی ساختند که بدون نیاز به ایمپلنت مغزی، افکار ... کنترل کامل ربات با ذهن - خوش خبریم www.dailygoodnews.com/fa/news/97/کنترل-کامل-ربات-با-ذهن‎Cached19 دسامبر 2016 ... ... مینسوتا به فناوری کنترل کامل یک بازوی رباتی با ذهن دست یافته اند. ... که انسان‌ می‌تواند تنها با ذهن و بدون کاشت هرگونه ایمپلنتی در مغز (بدون ... بازوی رباتیکی که با ذهن کنترل می‌شود payeshonline.com/news/.../بازوی-رباتیکی-که-ذهن-کنترل-می‌شود 25 دسامبر 2016 ... محققان برای اولین‌بار بازوی رباتیکی ساختند که بدون نیاز به ایمپلنت مغزی، افکار انسان را به حرکت تبدیل می‌کند. کارهای روزمره, افکار انسان, ...