مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشف 6 گونه جدید حیوانی در اقیانوس هند

[ad_1]
خبرگزاری مهر: این مکان دورافتاده خانه موجوداتی است که در اقیانوس های دیگر دنیا وجود ندارند. دریاچه های تهویه گرمابی در نقاطی به وجود می آید که آب دریا و مواد مذاب هم نشین یکدیگر هستند.

در این نقاط  ارگانیسم هایی زندگی می کنند که اصولا ناشناخته هستند. آخرین کشف دانشمندان مربوط به ارگانیسم های این مناطق شامل یک خرچنگ «هاف»، یک حلزون «پلتواسپیرید»، صدف حلزونی، صدف کوهی، نوعی پلی نویدا و کرم پلی چائت  است.

منطقه ای که این حیوانات دریایی در آن کشف شده اند «نفس اژدها» نام دارد.

محققان با استفاده از یک روبات مناطق دورافتاده زیر دریا را جستجو و بررسی کردند. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مهمترین اکتشافات علمی سال گزارش تصویری کشف سیاره‌ای جدید در منظومه شمسی بر اساس گزارشی که در ماه می اردیبشت‌ماه منتشر شد اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار عملیات انتحاری مرگبار در فرودگاه آتاتورک …مرگباردرفرودگاهآتاتورکبرخی منابع اعلام کردند انفجار نخست توسط فردی که از پرواز تونس وارد فرودگاه شده بود در نکته درباره آمبولانس حیوانات در تبریزعصر ایران اولین آمبولانس ویژه حیوانات در شهر تبریز، توسط یک تشکل مردم نهاد آغاز به مطالعات خلیج فارس تاریخ مقالاتگفته می‌شود به اسناد و مدارک جدیدی در رابطه با خلیج فارس در یک کشور عربی دست یافته ژنتیک و اصلاح نژاد داماولا سال نو را به همه خوانندگان عزیز تبریک میگویم و امیدوارم سالی خوب و همراه با نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ با ارسال دانسته ها،معلومات و مطالعات جدید خود در زمینه الف اتفاق عجیب در شاهین شهر اصفهان سگ های …اتفاق عجیب در شاهین شهر اصفهان سگ های خانگی مردم جمع آوری شدند و در بیابان رها شدندزیباترین خلقت خدا گیاهان آپارتمانیشب تاب گونه گیاهی آسیایی از جنس و خانواده کاسنی است این گیاه بومی مناطق مرکزی مهمترین اکتشافات علمی سال گزارش تصویری ایران ناز به گزارش ایران ناز در میان دستاوردهای بزرگ علمی سال نشنال جئوگرافیک ده نمونه را به عنوان اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون عملیات انتحاری مرگبار در فرودگاه آتاتورک استانبول عکس و فیلم درفرودگاهآتاتورک برخی منابع اعلام کردند انفجار نخست توسط فردی که از پرواز تونس وارد فرودگاه شده بود در قسمت مطالعات خلیج فارس تاریخ مقالات گفته می‌شود به اسناد و مدارک جدیدی در رابطه با خلیج فارس در یک کشور عربی دست یافته‌اید، این نکته درباره آمبولانس حیوانات در تبریز در این باره نکاتی چند قابل توجه است شاید عده ای بگویند که وقتی آدم ها به کمک های پزشکی ژنتیک و اصلاح نژاد دام اولا سال نو را به همه خوانندگان عزیز تبریک میگویم و امیدوارم سالی خوب و همراه با موفقیت های زیباترین خلقت خدا گیاهان آپارتمانی شب تاب گونه گیاهی آسیایی از جنس و خانواده کاسنی است این گیاه بومی مناطق مرکزی نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ با ارسال دانسته ها،معلومات و مطالعات جدید خود در زمینه های ایران سرزمین بهشت گمشده علم ها علائم و آثار سنگ نگاره ها نحوه درست کردن اشیاء مفرغی در قدیم الایام دوستان در این تاپیک میخاهیم راجع به نحوه ساختن و



لینک منبع :کشف 6 گونه جدید حیوانی در اقیانوس هند

کشف ۶ گونه جدید حیوانی در اقیانوس هند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/news/.../کشف-۶-گونه-جدید-حیوانی-در-اقیانوس-هند‎Cached16 دسامبر 2016 ... شش گونه جدید حیوانات دریایی در دریاچه های گذر هوا در اعماق اقیانوس هند کشف شده اند. کشف ۶ گونه جدید حیوانی در اقیانوس هند - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/355795 18 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: شش گونه جدید حیوانات دریایی در دریاچه‌های گذر هوا در اعماق اقیانوس هند کشف شده‌اند. کشف ۶ گونه جدید حیوانی در اقیانوس هند rasekhoon.net/news/show/1239880/ 17 دسامبر 2016 ... شش گونه جدید حیوانات دریایی در دریاچه های گذر هوا در اعماق اقیانوس هند کشف شده اند. کشف 6 گونه جدید حیوانی در اقیانوس هند - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/.../کشف-گونه-حیوانی-اقیانوس-هند.html 16 دسامبر 2016 ... شش گونه جدید حیوانات دریایی در دریاچه های گذر هوا در اعماق اقیانوس هند کشف شده اند. خبرگزاری مهر: این مکان دورافتاده خانه موجوداتی است که در اقیانوس ... ️فیلم نجات 6 ملوان ایرانی سرگردان در اقیانوس هند/این مل... - ببینک https://www.bebinak.com/.../️فیلم-نجات-6-ملوان-ایرانی-سرگردان-در-اقیانوس-هنداین-مل‎Cached26 مه 2017 ... کشف ۶ گونه جدید حیوانی در اقیانوس هند. سفر ناو گروه نیروی دریایی ارتش به جولانگاه دزدان دریایی - صفحه 37 | 11/05/1395 نجات هفت ملوان ایرانی در ... کشف گونه های جدید حیوانی در اقیانوس هند - بهزاد cnc behzadcnc.com/کشف-گونه-های-جدید-حیوانی-در-اقیانوس-هند/‎Cached24 فوریه 2017 ... دانش > محیط زیست جهان – همشهری آنلاین: شش گونه جدید حیوانات دریایی در دریاچه‌های گذر هوا در اعماق اقیانوس هند کشف شده‌اند. به گزارش مهر، این مکان ... نیمی از گونه های حیات تا پایان قرن کنونی منقرض خواهند شد - onvansho onvansho.ir/.../نیمی-از-گونه-های-حیات-تا-پایان-قرن-کنونی-منقرض-خواهند-شد.html کشف 6 گونه جدید حیوانی در اقیانوس هند جستجو وسریا. تا پایان قرن ... کنونی منقرض خواهند شد تا پایان قرن کنونی یعنی تا 83 سال آینده نیمی از گونه های . آخرین خبرها ... حیوانات ناشناخته و شگفت‌انگیز (بخش اول) - زومیت www.zoomit.ir/2014/3/15/10067/strangest-animals-part-1/‎Cached15 مارس 2014 ... strange-animals-6 ... این حشره که در سال 2009 در کشور ونزوئلا کشف شد گونه جدیدی از بیدهایی با ... می‌توان در قسمت‌های عمیق و مسطح اقیانوس آرام، اطلس و اقیانوس هند یافت نمود، عموما این موجودات در عمق بیش از 1000 متر مشاهده می‌شوند. علمی و پزشکی بایگانی | صفحه 6 از 46 | خبرنامه ملّی ایرانیان www.melli.org/category/اخبار/علمی/page/6/ 25 دسامبر 2016 ... شش گونه جدید حیوانات دریایی در دریاچه های گذر هوا در اعماق اقیانوس هند کشف شده اند. این مکان دورافتاده خانه موجوداتی است که در اقیانوس های دیگر دنیا ... مار - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مار‎Cached Similarالبته دریاماران در سراسر اقیانوس هند و آرام پراکنده شده‌اند. تا کنون نزدیک به ۲۰ تیره از مار که شامل ۵۰۰ سرده و نزدیک به ۳۴۰۰ گونه است، شناسایی ..... در کشورهای غربی برخی مارها بویژه پایتون توپی و مار ذرت به عنوان حیوان .... ضد باکتریایی و ضد قارچی، می‌توانند به کشف آنتی بیوتیک‌های جدید منجر شود. ..... ISBN 978-0-500- 01802-6.