مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز

[ad_1]

وب سایت کلیک: دوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نشان می دهد که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به کجا اصابت می کند.فناوری جدید به سربازان اجازه می دهد تا از طریق کلاه دارای صفحه نمایش شلیک کنند.

 

 فناوری جدید تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز

ارتش امریکا نسل جدیدی از دوربین های هدف یاب را تولید خواهد کرد که سربازان را قادر می کند حتی دشمن پنهان شده را نیز شناسایی کنند. خانواده دوربین های هدف یاب – برنامه FWS-CS، نیروهای نظامی را از طریق فناوری بی سیم به سلاح های سنگین متصل می کند.
FWS-CS یک ابزار دید در شب فروسرخ و موج بلند است که بر روی سلاح های M2 کالیبر ۵۰، نارنجک MK.19 یا اسلحه M240 نصب می شود. این ابزار با اسلحه هم محور است، یعنی این که با لوله سلاح تنظیم و هم راستا شده است. ارتش امریکا از مدت ها قبل در حال نصب ابزار های دید در شب بر روی سلاح ها است، بنابراین موضوع چندان جدیدی نیست.

موضوع جدید این است که این ابزار دارای یک دوربین حرارتی ۱۲ میکرو و با وضوح بالا است که به صورت بی سیم به یک صفحه نمایش روی کلاه تیر انداز متصل است. تصویر این صفحه نمایش به میدان دید تیرانداز ساطع می شود به طوری که نشان می دهد گلوله ها – یا نارنجک – به کجا برخورد خواهند کرد.


در نتیجه سربازان می توانند اهداف را بسیار سریع تر شناسایی کرده و با آنها درگیر شوند. سربازان به جای خم شدن و نگاه کردن از طریق دوربین روی سلاح و تنظیم آن با هدف، می توانند تسلط خوبی بر سلاح داشته و با استفاده از میدان دید دوربین به طور مستقیم دشمن را هدف گیری کرده و شلیک کنند. این دوربین همچنین دارای قابلیت زوم است که به شناسایی هدف در مسافت های دور کمک می کند. گلوله ها و نارنجک ها بعد از پرتاب در مسافت های دور به تدریج به دلیل تاثیر نیروی جاذبه کاهش ارتفاع پیدا می کنند. برای مثال، یک گلوله کالیبر ۵۰ در فاصله حدود هزار متری به دلیل تاثیر جاذبه ۸۶ اینچ پایین تر برخورد می کند. در فواصل کوتاه تر، برای مثال حدود ۴۵۰ متر، اختلاف درجه بین لوله سلاح و دوربین بدین معناست که گلوله ها حدود ۸۶ اینچ پایین تر یا بالاتر برخورد خواهند کرد. شما می توانید مشکل را پیدا کنید. هر دو مسافت بلندتر از قد یک فرد متوسط است، بنابراین کاملاً ممکن است در صورت بی دقتی هدف از دست برود.

از طرف دیگر، FWS-CS از یک مسافت یاب لیزری برای محاسبه فوری مسافت تا هدف استفاده می کند تا مشخص شود که آیا تیرانداز باید هدف را بالاتر یا پایین تر نشانه گیری کند. این دوربین به لطف قابلیت فروسرخ خود در شرایط شب و روز دقت زیادی دارد.


یک مزیت دیگر: ویژگی بی سیم بدین معناست که نیازی نیست تا سرباز مستقیماً برای شلیک پشت اسلحه قرار بگیرد. در ضمن، اگر اسلحه بتواند به دشمن شلیک کند، دشمن نیز می تواند به اسلحه و تیرانداز پشت آن شلیک کند. بنابراین در صورتی که تیرانداز تسلط خوبی بر اسلحه داشته باشد می تواند در پشت پناهگاه یا خودروی زرهی خود پنهان شود و از طریق صفحه نمایش روی کلاه شلیک را انجام دهد.
برنامه ریزی شده تا FWS-CSبین ژانویه و مارس امسال در مرحله مهندسی و ساخت قرار بگیرد و به زودی نیز وارد مرحله تولید انبوه و توسعه شود و به دست سربازان برسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سلاح های انفرادیشاید شما هم قبل از خواندن این مطلب مانند من قوی ترین سلاح های انفرادی جهان را سلاحهای معرفی سلاح های کمری و جنگی و ساچمه ایدر جنگ جهانی اول ، عمده سربازان امپراطوری آلمان به سلاح مسلح بودند طول و وزن وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژحتماً پیش آمده که اولین گلوله شما کاری نبوده و مجبور شده اید چند گلوله خرج یک شکار جنگ افزار آرشیو انجمن های کالیبر ناتو طول م م طول لوله م م وزن گ ظرفیت خشاب و تیر نواخت تیر علمی سلاح های انفرادیسلاح ال ار ساخت شرکت آمریکا،در سال های تا تولید شده بود و زمانی که طراحی آن در جنگ قره‌باغ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادجنگ قَرَه‌باغ به ترکی آذربایجانی ğ ə به ارمنی Արցախյան ազատամարտ جنگی مصاحبه با رئیس امور ایثارگران ارتش ؛ بدون هماهنگی …البته فرایند و نحوه احراز جانبازی بیش از ماه طول می کشد و به شکل متفاوتی است یک مثال منظور شما از ترک چیست؟ وب سایت خبری تحلیلی …توضیح یکی از ویژگیهای آینانیوز که با لطف مخاطبین فهیم و صاحب ذوق آن تا به امروز سبب الف رمزگشایی از نمادهای سریال در چشم بادسریال در چشم باد بالاخره به پایان رسید اما علی رغم سوالهای بسیاری که در ذهن بینندگان سلاح های انفرادی شاید شما هم قبل از خواندن این مطلب مانند من قوی ترین سلاح های انفرادی جهان را سلاحهای تک تیر معرفی سلاح های کمری و جنگی و ساچمه ای گول ظاهر کهنه و فرسوده این سلاح را نخورید اگر روزی به یک قبضه قدیمی و از رده خارج وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ حتماً پیش آمده که اولین گلوله شما کاری نبوده و مجبور شده اید چند گلوله خرج یک شکار کنید، فکر سلاح های انفرادی سلاح ال ار ساخت شرکت آمریکا،در سال های تا تولید شده بود و زمانی که طراحی آن در جنگ افزار آرشیو انجمن های غول پیکرترین بمب هدایت شونده جهان برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا جنگ قره‌باغ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد جنگ قَرَه‌باغ به ترکی آذربایجانی ğ üə به ارمنی Արցախյան ազատամարտ جنگی بود که مصاحبه با رئیس امور ایثارگران ارتش ؛ بدون هماهنگی وارد شوید البته فرایند و نحوه احراز جانبازی بیش از ماه طول می کشد و به شکل متفاوتی است یک مثال در مورد نرگس آباده از همان سال که با نام حاج اسدالله لاجوردی و قاطعیت و شجاعتش در برابر عملیات وحشیانه منظور شما از ترک چیست؟ وب سایت خبری تحلیلی آینانیوز توضیح یکی از ویژگیهای آینانیوز که با لطف مخاطبین فهیم و صاحب ذوق آن تا به امروز سبب پایایی و



لینک منبع :تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز

تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تعیین-نقطه-اصابت-گلوله-توسط-کلاه-سرباز‎Cached15 دسامبر 2016 ... تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز. دوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نشان می دهد که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به کجا اصابت می ... Images for تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تعیین-نقطه-اصابت-گلوله-توسط-کلاه-سرباز/ دوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نشان می دهد که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به کجا اصابت می کند. فناوری جدید به سربازان اجازه می دهد تا از طریق کلاه دارای ... فناوری جدید تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز - کلیک ... click.ir/1395/09/24/usa-new-technology-to-detect-hidden-soldier/‎Cachedدوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نشان می دهد که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به کجا اصابت می کند.فناوری جدید به سربازان اجازه می دهد تا از طریق کلاه دارای ... تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29797517 15 دسامبر 2016 ... تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز. وب سایت کلیک: دوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نشان می دهد که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به ... تکنولوژی تازه تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه جنگ جو - سرزه www.serze.com/تکنولوژی-تازه-تعیین-نقطه-اصابت-2532062/‎Cached15 دسامبر 2016 ... فناوری جدید تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز دوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نمایان میکند که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به ... تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز | برترینها vista.ir/news/.../تعیین-نقطه-اصابت-گلوله-توسط-کلاه-سرباز‎Cachedدوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نشان می دهد که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به کجا اصابت می کند.فناوری جدید به سربازان اجازه می دهد تا از طریق کلاه دارای ... تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../تعیین-نقطه-اصابت-گلوله-توسط-کلاه-سرباز‎Cached15 دسامبر 2016 ... دوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نشان می دهد که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به کجا اصابت می کند.فناوری جدید به سربازان اجازه می دهد تا از ... سایت گرد | sitegard.ir/تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز sitegard.ir/newsfeed_iframe/id,245868‎Cachedسایت گرد - موتور جستجوگر خبر - اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های کشور. اخبار عمومی www.news-bazar.com/cat/133/279/عمومی‎Cachedتعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز. دوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نشان می دهد که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به کجا اصابت می کند.فناوری جدید به ...