مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب

[ad_1]

عکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید.

عکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید.

جوان؛ بقیع یا بقیع‌الغرقد یا جنت‌البقیع گورستانی در مدینه است. عده بسیاری از اهل بیت و صحابه پیامبر اسلام از جمله چهار تن ازامامامان شیعه، امام حسن مجتبی(علیه‌السلام)، امام سجاد(علیه‌السلام)، امام باقر(علیه‌السلام) و امام صادق(علیه‌السلام) است؛ همچنین قبر بیشتر زنان پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) و نیز عباس عموی پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) و فاطمه بنت اسد، مادر امام علی(علیه‌السلام) و برخی دیگر از بزرگان در این مکان شریف قرار دارد.

از آنجایی که وهابیان، ساختن گنبد و ضریح و بقعه و ... بر روی قبور را حرام و تخریب آن را واجب‌ می‌دانند طی چند قرن اخیر، تا آنجایی که ‌توانسته‌اند مشاهد و زیارتگاه‌ها را ویران‌ کردند که از جمله آن ها می توان به تخریب قبرستان بقیع اشاره داشت.

به تازگی عکسی قدیمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که اولین تصویر گرفته شده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را نشان می دهد.




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سجده بر آرامگاه کوروش هخامنشی عکسحمایت روسیه و سوریه از ادامه نبرد در جبهه حلب آغازگر نقض تعهدات نخواهیم بود شمسایی سایت خبری تیک فضای قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال را به یادآورید که یأس عمومی همه جا را فراگرفته امارت اسلامی افغانستانمورخ ۲۰۱۳۱۱۶م بعضی از رسانه های خبری اخباری را به نشر سپردند که گویا نماینده گان بافران بافراناز بافران می نویسیم و نوشتن از دیارمان تنها دلخوشیمان است برای فرار از روزمرگی های زنانه زنان و حضرت فاطمهعملکرد سیاسی حضرت زهرا علیهاالسلام در دفاع از حریم ولایت، پس از دوران رحلت پیامبر آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیقبل از هر چیز بدانیم که وضو داشتن هنگام پخت غذا و خوردن غذا و ذکر نام سجده بر آرامگاه کوروش هخامنشی عکس برخی بازدیدکنندگان مقبره کوروش هخامنشی در پاسارگارد استان فارس، طی یک بدعت عجیب در هنگام سایت خبری تیک فضای قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال را به یادآورید که یأس عمومی همه جا را فراگرفته بود بافران بافران بافران اِخ دهی است از بخش حومه ٔ شهرستان نائین که در هزارگزی جنوب خاور نایین متصل به امارت اسلامی افغانستان مورخ ۲۰۱۳۱۱۶م بعضی از رسانه های خبری اخباری را به نشر سپردند که گویا نماینده گان امارت زنانه زنان و حضرت فاطمه عملکرد سیاسی حضرت زهرا علیهاالسلام در دفاع از حریم ولایت، پس از دوران رحلت پیامبر اکرم صلی آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی قبل از هر چیز بدانیم که وضو داشتن هنگام پخت غذا و خوردن غذا و ذکر نام خدا و



لینک منبع :تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب

Images for تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../تصویر-دیده-نشده-از-قبرستان-بقیع-قبل-از-تخریب‎Cached17 دسامبر 2016 ... عکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید. تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب roozplus.com/fa/.../تصویر-دیده-نشده-از-قبرستان-بقیع-قبل-از-تخریب 17 دسامبر 2016 ... عکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید. قبرستان بقیع | تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب www.niksalehi.com/.../قبرستان-بقیع-تصویر-دیده-نشده-از-قبرستا.html‎Cachedعکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید. تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب - تدبیر | دمادم https://damadam.ir/.../تصویر-دیده-نشده-از-قبرستان-بقیع-قبل-از-تخریب/6137722 عکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید. بقیع یا بقیع‌الغرقد یا جنت‌البقیع گورستانی در مدینه است. عده ... تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../تصویر-دیده-نشده-از-قبرستان-بقیع-قبل-از-ت/ 17 دسامبر 2016 ... عکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید. تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب | گفتمان | تحلیل ... www.goftemaan.com/.../3686-تصویر-دیده-نشده-از-قبرستان-بقیع-قبل-از-تخریب 17 دسامبر 2016 ... عکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید. تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب - خبرلند khabarland.com/.../تصویر-دیده-نشده-از-قبرستان-بقیع-قبل-از-تخریب‎Cached17 دسامبر 2016 ... تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب عکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید. خبر فارسی,خبر ... تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب - آملی ها www.amoliha.com/تصویر%20دیده%20نشده%20از%20قبرستان%20بقیع%20قبل%20از%2... 17 دسامبر 2016 ... بقیع یا بقیع‌الغرقد یا جنت‌البقیع گورستانی در مدینه است. عده بسیاری از اهل بیت و صحابه پیامبر اسلام از جمله چهار تن ازامامامان شیعه، امام حسن ... تصویر دیده نشده از قبرستان بقیع قبل از تخریب - پارسینه www.parsine.com/.../تصویر-دیده-نشده-از-قبرستان-بقیع-قبل-از-تخریب‎Cached17 دسامبر 2016 ... عکسی دیده نشده از قبرستان بقیع و قبور ائمه قبل از تخریب را مشاهده می کنید.