مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهد!

[ad_1]

علیرغم اینکه سامسونگ طی دو اطلاعیه، از دارندگان گلکسی نوت ۷ درخواست کرد تا این فبلت را به فروشگاه‌های اعلام شده بازگردانند، اما تا به حال دلیل انفجار این دیوایس را متوجه نشده بودند. اما امروز، بر اساس گزارشی که منتشر شده است، ظاهرا مسئولان سامسونگ موفق شده‌اند تا دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را پیدا کنند. این ایراد باعث شده تا کمپانی کره‌ای اشاره شده، چیزی حدود ۵ میلیارد دلار ضرر کند!

در حالی که سامسونگ موضوع انفجارها و اطلاعیه‌های بازگشت را با شرکت‌های داخلی مهم از جمله UL و Korea Testing Laboratory در میان گذاشته و از آنجایی که مسئولان این کمپانی، قول داده‌اند تا گزارش کاملی را در این مورد تا پایان سال آماده کنند، اما ظاهرا آنها نمی‌خواهند دلیل این انفجارها را به صورت عمومی اعلام کنند!

در اوایل این ماه، نوع طراحی باتری‌های گلکسی نوت ۷، دلیل آتش گرفتن این دیوایس اعلام شده بود. ظاهرا مسئولان سامسونگ خواسته بودند تا از کم ضخامت ترین باتری موجود، بیشتری میزان انرژی را دریافت کنند تا دیوایسی با ضخامت کم و عمر باتری بالا به دست کاربران خود برسانند که همین موضوع و انتظارات بالا، باعث اتفاقات جبران ناپذیر برای سامسونگ شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهد … دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهدسامسونگ علت انفجار گلکسی نوت را ماه آینده شرح می‌دهد انفجار گلکسی نوت را سامسونگ علت انفجار گلکسی نوت را ماه آینده شرح سامسونگ علت انفجار گلکسی نوت را ماه آینده شرح می‌دهد نوت را ماه آینده شرح انفجار گلکسی نوت را گلکسی نوت ، سامسونگ سامسونگ ماه آینده علت انفجار گلکسی نوت را شرح می دهد انفجار گلکسی نوت را گلکسی نوت را شرح می دهد گلکسی نوت ، سامسونگ سامسونگ بالاخره دلیل انفجار گلکسی نوت را … انفجار گلکسی نوت را سامسونگ اجازه نمی دهد از سامسونگ به دلیل انفجار و سامسونگ ماه آینده علت انفجار گلکسی نوت را شرح می‌دهد علت انفجار گلکسی نوت را شرح گلکسی نوت را شرح می‌دهد سامسونگ گلکسی ۳ الف سامسونگ علت انفجار نوت را اعلام کرد علت انفجار گلکسی نوت را جدید سامسونگ گلکسی نوت کند که دلیل اصلی سامسونگ علت انفجار گلکسی نوت را ماه آینده شرح می‌دهدسامسونگ علت انفجار گلکسی نوت را ماه آینده شرح می‌دهد سامسونگ علت انفجار گلکسی نوت سامسونگ ماه آینده علت انفجار گلکسی نوت را شرح می‌دهد انفجار گلکسی نوت را گلکسی نوت ، سامسونگ جدید را با جزئیات شرح سامسونگ ماه آینده علت انفجار گلکسی نوت را شرح می‌دهد گلکسی نوت را شرح می‌دهد گلکسی نوت ، سامسونگ علت انفجار گلکسی نوت پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد زن و شوهر های ایرانی چرا بهم خیانت میکنند – جدیدترین اخبار زنوشوهرهایایرانی توجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب مشاهده



لینک منبع :سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهد!

سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهد! - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../سامسونگ-دلیل-انفجار-گلکسی-نوت-۷-را-شرح-ن/.html علیرغم اینکه سامسونگ طی دو اطلاعیه، از دارندگان گلکسی نوت ۷ درخواست کرد تا این فبلت را به فروشگاه‌های اعلام شده بازگردانند، اما تا به حال دلیل انفجار این د. سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهد! - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../سامسونگ-دلیل-انفجار-گلکسی-نوت-۷-را-شرح-نمی‌دهد/5984486 علیرغم اینکه سامسونگ طی دو اطلاعیه، از دارندگان گلکسی نوت ۷ درخواست کرد تا این فبلت را به فروشگاه‌های اعلام شده بازگردانند، اما تا به حال دلیل انفجار ... سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را پیدا کرده اما هنوز آمادگی انتشار ... gadgetnews.ir/142049/سامسونگ-دلیل-انفجار-گلکسی-نوت-7-را-پیدا/ 17 دسامبر 2016 ... سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را پیدا کرده اما هنوز آمادگی انتشار آن را ندارد! ... کمپانی کره‌ای نمی‌تواند دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را کشف کند و همین هم در ... این پرونده بپردازد و دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را به طور کامل شرح دهد. سامسونگ ماه آینده علت انفجار گلکسی نوت 7 را شرح می‌دهد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/29/149057/samsung-galaxy-note-7-fiasco/‎Cached29 نوامبر 2016 ... سامسونگ همچنان موضوع انفجار گلکسی نوت 7 را بررسی می‌کند و گفته می‌شود ... جلوگیری از مشکلات احتمالی در پرچم‌داران جدید را با جزئیات شرح دهد. سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهد! - عصرشبکه | خبرپو khabarpu.com/k.php?u=2LPYp9mF2LPZiNmG2q8g2K/...‎Cachedعلیرغم اینکه سامسونگ طی دو اطلاعیه، از دارندگان گلکسی نوت ۷ درخواست کرد تا این فبلت را به فروشگاه‌های اعلام شده بازگردانند، اما تا به حال دلیل انفجار این دیوایس ... سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی دهد! - وب سایت ... mcp.mixna.ir/آی-تی-رسان/929d76172827.html‎Cachedعلیرغم اینکه سامسونگ طی دو اطلاعیه، از دارندگان گلکسی نوت ۷ درخواست کرد تا این فبلت را به فروشگاه های اعلام شده بازگردانند، اما تا به حال دلیل انفجار این دیوایس ... سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهد! | خبر 5 khabar5.com/News/1413802/b‎Cachedعلیرغم اینکه سامسونگ طی دو اطلاعیه، از دارندگان گلکسی نوت ۷ درخواست کرد تا این فبلت را به فروشگاه‌های اعلام شده بازگردانند، اما تا به حال دلیل انفجار این دیوایس ... جستجو : انفجار نوت ۷ - تکنومون technomon.com/search?q=انفجار%20نوت%20۷‎Cachedال جی شرکت سامسونگ را به علت انفجار گلکسی نوت ۷ مورد سرزنش قرار داد · ال جی شرکت ..... سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی دهد · سامسونگ دلیل انفجار ... #نوت7 | IGExplorer.net | Explore and Download Favourite Photo from ... https://igexplorer.net/explore/tags/نوت7 comment 6 star 353 September 2016 . سامسونگ دلیل انفجار گلکسی نوت ۷ را شرح نمی‌دهد! علیرغم اینکه سامسونگ طی دو اطلاعیه، از دارندگان گلکسی نوت ۷ درخواست ... دلیل علمی انفجار گلکسی نوت 7 چیست؟ | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/.../دلیل-علمی-انفجار-گلسکی-نوت-7-چیست؟/‎Cached10 سپتامبر 2016 ... ماجرای انفجار گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۷ مدیر عامل این شرکت را حسابی شرمنده مشتریانش کرد. گزارش‌های مختلف مبنی بر انفجار این گوشی، ...