مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطر سکته بعد از اصلاح سر در آرایشگاه!

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۴

Share/Save/Bookmark

 

سندروم سالن زیبایی، مشکل نادر اما خطرناکی است که به دلیل خم شدن سر به عقب ایجاد می‌شود. در آرایشگاه‌ها و بعد از اصلاح سر، معمولا آرایشگرها اقدام به شستشوی موهای مشتری می‌کنند. در این حالت، روشویی‌هایی که در چنین محیط‌هایی تعبیه شده‌اند، به گونه‌ای هستند که سر از قسمت پشت گردن روی لبه آن قرار می‌گیرد و سر به عقب خم می‌شود.

به گزارش بلاغ، محققان معتقدند که برخی پس از اصلاح سر ممکن است به دلیل ایجاد لخته خونی در سر دچار سکته مغزی شوند.

سندروم سالن زیبایی، مشکل نادر اما خطرناکی است که به دلیل خم شدن سر به عقب ایجاد می‌شود. در آرایشگاه‌ها و بعد از اصلاح سر، معمولا آرایشگرها اقدام به شستشوی موهای مشتری می‌کنند. در این حالت، روشویی‌هایی که در چنین محیط‌هایی تعبیه شده‌اند، به گونه‌ای هستند که سر از قسمت پشت گردن روی لبه آن قرار می‌گیرد و سر به عقب خم می‌شود.

به گزارش ایندیپندنت، به گفته محققان، این سندروم خطرناک زمانی رخ می‌دهد که با خم شدن گردن به سمت عقب، یکی از عروق اصلی گردن کشیده و پاره می‌شود که در نتیجه باعث انسداد جریان خون به مغز یا ایجاد لخته‌های خونی می‌شود و خون‌رسانی به مغز را محدود می‌کند.

پزشکان معتقدند که احتمال بروز چنین سندرومی بسیار کم است ولی هر از گاهی این مشکل ممکن است رخ دهد. از عبارت «سندروم سالن زیبایی» اولین بار در دنیا در سال ۱۹۹۳ استفاده شد. این سندروم بعد از مشاهده ۵ مورد جداگانه در زنان ۵۴ تا ۸۴ ساله شناسایی شد که بعد از مراجعه به آرایشگاه و شستشوی سر به بیمارستان مراجعه کرده بودند. ۴ نفر از این زنان دچار سکته مغزی شدند که منجر به آسیب دائمی مغز شد.

 

مرجع : سلامت آنلاین

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پاسخ به سوال های پزشکی شمااز تاریخ تعداد بازدید از این سایت صورت گرفته است که در زیر به درصد مطالبی که پاسخ سوالات خود در زمینه تزریق بوتاکس را اینجا …درزمینهتزریقبوتاکسراسوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت سلامدختری ۲۳ ساله ،۱۳ روز که بوتاکس موهای نازک و کم پشت نشانه کمبود ویتامین استموهاینازکوکمپشتعوامل تغذیه ای از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر سلامتی موها است که در این میان انواع سریال نبرد گلها خلاصه قسمت آخر سریال نبرد گلها…سینما و تلویزیونداستان قسمت آخر سریال نبرد گل ها و عکس های امید و گلرو در سریال نبرد گلها گلرو در یکی نوشته های خواندنی کوشا یکشنبه ‏ ‏ ناصر الدین شاه در یکی از سفر هاش به اروپا میره کنسرت داروسازی پزشکان ایران نیروی امگا۳″ عنوان کتابی است از دکتر میشل لرژریل دربارۀ اسیدهای چرب امگا۳؛ در این رمان خیانت به عشق غم انگیز گریه دار هیجانیسپاس ها سپاس شده بار در ارسالیک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتبا درج این ابزار در سایت و وبلاگ خود ، می توانید صفحاتی که بیشترین بازدید را در بازه رمان کی گفته من شیطونمآپدیت شد اینم قسمت …سلاماینجا میخوام رمان کی گفته من شیطونم رو بذارمواقعا رمان قشنگیهاگه نخونین پاسخ به سوال های پزشکی شما از تاریخ تعداد بازدید از این سایت صورت گرفته است که در زیر به درصد مطالبی که جستجو پاسخ سوالات خود در زمینه تزریق بوتاکس را اینجا مشاهده کنید گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بخشی از پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت موهای نازک و کم پشت نشانه کمبود ویتامین است موهاینازکوکم عوامل تغذیه ای از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر سلامتی موها است که در این میان انواع ویتامین سریال نبرد گلها خلاصه قسمت آخر سریال نبرد گلها … سینما و تلویزیون داستان قسمت آخر سریال نبرد گل ها و عکس های امید و گلرو در سریال نبرد گلها گلرو در یکی از محله نوشته های خواندنی کوشا یکشنبه ‏ ‏ ناصر الدین شاه در یکی از سفر هاش به اروپا میره کنسرت ، برنامه داروسازی پزشکان ایران نیروی امگا۳″ عنوان کتابی است از دکتر میشل لرژریل دربارۀ اسیدهای چرب امگا۳؛ در این کتاب تجاوز جنسی مسعود رجوی به فرماندهان زن سازمان خلق و بیرون در اینکه اینها انسان نماهایی به واقع پست و با کوهی از آرزوها و آرمان های سرخورده بودند شکی یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایت با درج این ابزار در سایت و وبلاگ خود ، می توانید صفحاتی که بیشترین بازدید را در بازه زمانی رمان خیانت به عشق غم انگیز گریه دار هیجانی سپاس ها سپاس شده بار در ارسال



لینک منبع :خطر سکته بعد از اصلاح سر در آرایشگاه!

خطر سکته بعد از اصلاح سر در آرایشگاه! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../خطر-سکته-بعد-از-اصلاح-سر-در-آرایشگاه سندروم سالن زیبایی، مشکل نادر اما خطرناکی است که به دلیل خم شدن سر به عقب ایجاد می‌شود. در آرایشگاه‌ها و بعد از اصلاح سر، معمولا آرایشگرها اقدام به شستشوی موهای ... Images for خطر سکته بعد از اصلاح سر در آرایشگاه! خطر سکته بعد از اصلاح سر در آرایشگاه! - روز پلاس roozplus.com/fa/news/18823/خطر-سکته-بعد-از-اصلاح-سر-در-آرایشگاه 16 دسامبر 2016 ... به گزارش روزپلاس ، سندروم سالن زیبایی، مشکل نادر اما خطرناکی است که به دلیل خم شدن سر به عقب ایجاد می‌شود. در آرایشگاه‌ها و بعد از اصلاح سر، ... خطر سکته مغزی پس از شستشوی سر در آرایشگاه - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../خطر-سکته-مغزی-پس-از-شستشوی-سر-در-آرایشگاه‎Cached16 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار مهر، مرد ۴۵ ساله ای که پس از مراجعه به آرایشگاه و اصلاح دچار سکته مغزی شده بود، در این باره می گوید: پس از مراجعه به آرایشگاه و ... خطر سکته بعد از اصلاح سر در آرایشگاه! - Enter.News www.enter.news/fa/news/.../خطر-سکته-بعد-از-اصلاح-سر-در-آرایشگاه 16 دسامبر 2016 ... در آرایشگاه‌ها و بعد از اصلاح سر، معمولا آرایشگرها اقدام به شستشوی موهای مشتری می‌کنند. در این حالت، روشویی‌هایی که در چنین محیط‌هایی تعبیه شده‌اند، ... خطر سکته بعد از اصلاح سر در آرایشگاه! - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148179432010275 سندروم سالن زیبایی، مشکل نادر اما خطرناکی است که به دلیل خم شدن سر به عقب ایجاد می‌شود. در آرایشگاه‌ها و بعد از اصلاح سر، معمولا آرایشگرها اقدام به شستشوی موهای ... خطر سکته مغزی بعد از اصلاح سر در آرایشگاه! | اخبار کار اشتغال ... atiekar.ir/خطر-سکته-مغزی-بعد-از-اصلاح-سر-در-آرایشگا/ 15 دسامبر 2016 ... محققان معتقدند که برخی پس از اصلاح سر ممکن است به دلیل ایجاد لخته خونی در سر دچار سکته مغزی شوند. سندروم سالن زیبایی، مشکل نادر اما ... خطر سکته بعد از اصلاح سر در آرایشگاه! | سندروم سالن زیبایی، - قطره www.ghatreh.com/news/nn35076055/خطر-سکته-بعد-اصلاح-آرایشگاه 15 دسامبر 2016 ... سندروم سالن زیبایی، مشکل نادر اما خطرناکی است که به دلیل خم شدن سر به عقب ایجاد می شود. در آرایشگاه ها و بعد از ا. خطر سکته بعد از اصلاح سر در آرایشگاه! - روز پلاس | دمادم https://damadam.ir/news/خطر-سکته-بعد-از-اصلاح-سر-در-آرایشگاه/5909757 به گزارش روزپلاس ، سندروم سالن زیبایی، مشکل نادر اما خطرناکی است که به دلیل خم شدن سر به عقب ایجاد می شود. در آرایشگاه ها و بعد از اصلاح سر، معمولا آرایشگرها ... خطر سکته بعد از اصلاح سر در آرایشگاه - پول نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/خطر-سکته-بعد-از-اصلاح-سر-در-آرایشگاه/5772069 سندروم سالن زیبایی، مشکل نادر اما خطرناکی است که به دلیل خم شدن سر به عقب ایجاد می‌شود. پول‌نیوز - محققان معتقدند که برخی پس از اصلاح سر ممکن است به ...