مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان

[ad_1]

راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان

راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان 

برای این که بوی بد دهان را از بین ببرید تا کنون چه کارهایی انجام داده اید؟ همه می دانیم که بوی بد دهان می تواند در روابط اجتماعی فرد تاثیر بگذارد. بوی بد دهان کمی ناراحت کننده و مشکل ساز است. هنگامی که دوستانتان نزدیک شما هستند ممکن است برایشان ناخوشایند باشد.

 

حتی در جمع دلتان نمی خواهد دهانتان را به صحبت باز کنید. ممکن است به پزشک مراجعه کرده باشید و با وجود مصرف داروهای تجویزی او هنوز هم مشکلتان حل نشده باشد. پس این روش ها را به شما پیشنهاد کنم.راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان

جعفری بجوید

این سبزی را بجوید تا تاثیر آن را تمیزی دهان ببینید. در نهایت دهان شما تازه و خوشبو می شود. حتی می توانید از آب این سبزی به عنوان شوینده دهان استفاده کنید تا از بوی بد دهانتان خلاص شوید.

راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان

روغن نارگیل

تصور نکنید که روغن نارگیل تنها برای مو و پوست مفید است. می توانید از روغن نارگیل برای دندان ها نیز استفاده کنید. برای این کار باید ۲ قاشق سوپ خوری روغن نارگیل را با ۳۳ قاشق سوپ خوری جوش شیرین مخلوط کنید و دندان ها را هر روز صبح و شب با آن مسواک بزنید. این ترکیب میکروب ها و باکتری های دهان را از بین می برد. دهان را تمیز و تازه و برای همیشه از بوی بد آزاد می کند.

راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان

زیره

با جویدن زیره دیگر با بوی بد دهان خداحافظی کنید. جدا از مسواک و نخ دندان می توانید برای تازه کردن بوی دهان زیره بجوید.

راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان

روغن ضروری نعناع فلفلی

نعناع فلفلی علاوه بر این که برای رشد موها بسیار مفید است دهان را نیز خوشبو می کند. فقط یک قطره از این روغن روی زبان برای خوشبو کردن و از بین بردن باکتری های دهان کافی است. بهتر است این کار را صبح ها قبل از رفتن به محل کار انجام دهید.

راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان

شوینده لیمو، عسل و دارچین

این ترکیب خوشمزه بوی بد دهان را برای تمام روز از بین می برد. آب ۲ عدد لیمو را بگیرید و نصف قاشق چای خوری دارچین، نصف قاشق چای خوری جوش شیرین و ۱ قاشق چای خوری عسل به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس مواد را در یک فنجان آب گرم حل کنید و داخل بطری بریزید. هر وقت نیاز به شوینده دهان داشتید از آن استفاده کنید.

راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان

لیمو و سرکه سیب

فواید سرکه سیب بی شمار است. آب یک عدد لیمو و یک فنجان سرکه را در نصف لیوان آب حل کنید. یک قاشق سوپ خوری عسل و یک قطره روغن نعناع فلفلی به آن اضافه کنید. مواد را خوب هم بزنید و در یک بطری بریزید. دهان را با آن بشوئید و برای همیشه از بوی بد دهان خلاص شوید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

علت بوی بد دهان و نحوه درمان آن، رفع بوی دهان، رفع بوی بد علت بوی بد دهان و نحوه درمان آن تاثیر نامطلوبی که بوی بد دهان در شخصیت یک فرد میگذارد نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتاین ابزار به مدیران سایت ها و وبلاگ ها این امکان را می دهد که فایل های ویدیویی خود را پورتال پرشین ویپوشاک پاییزه برای خانمها و آقایان یک استایل فوق العاده متفاوت برای شما مرگ مشکوک دو انواع دکوراسیون زیبا برای حمام و دستشویی عکسبهتر است برای داشتن حمامی با ایمنی بالا ، در اطراف وان و زیر سینک روشویی از کفپوش های کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش پوست و مو پزشکان ایران صاحبان علم برای کشف راه های جدید حفظ زیبایی و پیشگیری از پیری زودرس پوست و بخصوص ریزش لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی …مدل ست کیف و کفش زنانه مجلسی مدل چکمه و کفش کتانی زنانه دخترانه سال ۹۶ ۲۰۱۷ مدل های همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی …شلوار بارداری و نکته هایی که باید در خرید آن دقت کرد انجماد تخمک یکی از راه های تقویت مرجع خدمات کد ملی و کدپستی ایرانشرایط و قوانین دست و پاگیر وام گرفتن در ایران روش درمان سکسکه، راه حل ساده توقف سکسکه علت بوی بد دهان و نحوه درمان آن، رفع بوی دهان، رفع بوی بد علت بوی بد دهان و نحوه درمان آن، رفع بوی دهان، رفع بوی بد دهان، درمان بوی بد دهان، رفع بوی بد یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایت این ابزار به مدیران سایت ها و وبلاگ ها این امکان را می دهد که فایل های ویدیویی خود را با فرمت پورتال پرشین وی پوشاک پاییزه برای خانمها و آقایان یک استایل فوق العاده متفاوت برای شما مرگ مشکوک دو دختر انواع دکوراسیون زیبا برای حمام و دستشویی عکس انواع دکوراسیون زیبا برای حمام و دستشویی عکس بهتر است برای داشتن حمامی با ایمنی بالا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را پوست و مو پزشکان ایران صاحبان علم برای کشف راه های جدید حفظ زیبایی و پیشگیری از پیری زودرس پوست و بخصوص ریزش مو لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی آموزش مدلدکوراسیونآرایش و زیباییآشپزیلایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی آموزش همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی کلوب شلوار بارداری و نکته هایی که باید در خرید آن دقت کرد انجماد تخمک یکی از راه های تقویت قدرت



لینک منبع :راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان

راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان - پارس ناز www.parsnaz.com/راه-های-عالی-کاربردی-رفع-بوی-بد.html‎Cachedراه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان ،رفع کردن بوی بد دهان،مبارزه با بوی بد دهان،خوراکی های موثر در رفع بوی دهان،درمان بوی دهان،راه رفع بوی دهن. راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان | سوسوگروپ soosoogroup.ir/راه-های-عالی-و-کاربردی-برای-رفع-بوی-بد-د/‎Cached17 دسامبر 2016 ... راه های عالی و کاربردی برای رفع بوی بد دهان. برای این که بوی بد دهان را از بین ببرید تا کنون چه کارهایی انجام داده اید؟ همه می دانیم که بوی بد دهان می ... درمان بوی بد دهان با ده روش خانگی فوق العاده - آرگا arga-mag.com/57337/درمان-بوی-بد-دهان‎Cached17 آوریل 2016 ... درمان بوی بد دهان با استفاده از روش های خانگی فوق العاده کابردی تا برای همیشه ... کننده PH سرکه سیب یک داروی عالی برای رفع بوی بد دهان می باشد. درمان طبیعی بوی بد دهان با روش های خانگی - آرگا arga-mag.com/140568/درمان-طبیعی-بوی-بد-دهان‎Cached22 ژوئن 2017 ... در این مطلب به معرفی چند راهکار موثر که به درمان بوی بد دهان و رفع باکتری های آن کمک می کنند، می پردازیم . مراقبت کردن از دهان و دندان جزء موارد ... درمان بوی بد دهان و روش های جلوگیری از بوی بد دهان - هاو کن یو howcanu.com/health/بوی-بد-دهان-را-بین-ببریم/‎Cached17 ژوئن 2017 ... از بین بردن بوی بد دهان و همچنین جلوگیری از بوی دهان. ... دهانی که با کاهش رطوبت و یا خشکی مواجه شود به راحتی محیطی عالی را برای باکتری ها و رشد ... درمان بوی بد دهان راحت تر از آنست که فکر میکنید www.hidoctor.ir/30956_درمان-بوی-بد-دهان-راحت-تر-از-آنست-که-فکر.html/‎Cached Similar28 ژوئن 2014 ... محلول دهانشویه خانگی شیوه های طبیعی درمان بوی بد دهان درمان بوی بد دهان دانه .... هر دو چای سیاه و سبز راه حل بسیار عالی برای بوی بد دهان می باشد. بوی بد دهان را با داروهای گیاهی و در خانه درمان کنید-مجله هذلولی www.hozloli.com/doctor-online/بوی-بد-دهان/‎Cached23 نوامبر 2016 ... 10 داروی گیاهی برای درمان بوی بد دهان ، علت بوی بد دهان ، رفع بوی بد دهان، از بین بردن بوی بد دهان ... همچنین دارای خواص ضد میکروبی است که با باکتری های موجود در دهان مقابله می کند. ... جوش شیرین یک راه حل عالی دیگر برای پیشگیری و درمان بوی بد دهان است. ... عرضه مجدد پرفروش‌ترین ویدئو پروژکتورهای کاربردی. روش های خانگی موثر از بین بردن بوی بد دهان - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../روش-های-خانگی-موثر-از-بین-بردن-بوی-بد-دهان‎Cachedبوی بد دهان می تواند باعث خجالت شده و اعتماد به نفس شما را خدشه دار کند.در کل، اصلی ترین دلیل بروز این مشکل، وجود یک باکتری است که در پشت زبان و یا بین دندان ... روشی آسان برای رفع بوی بد دهان با عسل iran-darman.ir/روشی-آسان-برای-رفع-بوی-بد-دهان-با-عسل.html‎Cached26 ژوئن 2016 ... روشی آسان برای رفع بوی بد دهان با عسل:دهان خانه صدها نوع باکتری است که ... آن توفیق یافته اند، آنان به وجود انواع جدیدی از باکتری های مولد بوی بد ... بردن kankorafghanistan.com/hub/tag/بردن/‎Cachedواقعیت مهم: 8 راه عالی برای از بین بردن بوی بد دهان در ماه رمضان1 – مسواک: در طول ... ادامه مطلب » ... روش کاربردی برای از بین بردن خراش های موجود در لوازم چوبی. 29 ژوئن ...